ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ + لینک دریافت | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افراد علاقمند به استخدام در ادارات دولتی پس از ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، می بایست نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. این آزمون که توسط سازمان سنجش کشور و با نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می شود، به متقاضیان فرصت استخدام در دستگاه های دولتی را می دهد. به دلیل الزامی بودن همراه داشتن کارت، در این مقاله به بررسی نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خواهیم پرداخت.

داوطلبان می بایست 3 الی 4 روز پیش از تاریخ برگزاری آزمون به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مراجعه نمایند و در صورت مشاهده اطلاعات اشتباه بر روی کارت نسبت به رفع آن ها اقدام نمایند. در این مقاله همچنین به بررسی شرایط مورد نیاز برای شرکت رد این آزمون خواهیم پرداخت. متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دریافت کارت آزمون، می توانند با مشاوران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (از طریق تلفن ثابت و بدون کد) تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

 

📢 اطلاعیه 📢

مهلت ثبت نام دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از 27 بهمن ماه الی 2 اسفند ماه ۱۴۰۳ می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

یکی از مهم ترین اقداماتی که متقاضیان ثبت نام در آزمون های استخدامی می بایست پس از نام نویسی انجام دهند، کسب اطلاع از تاریخ برگزاری آزمون و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی است. با توجه به اینکه در صورت عدم به همراه داشتن کارت، از ورود به جلسه آزمون منع خواهید شد، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون الزامی می‌باشد.

در حال حاضر زمان ثبت نام دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از 27 بهمن ماه الی 2 اسفند ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است و اطلاعیه ای در خصوص تاریخ برگزاری آزمون منتشر نگردیده است و به همین دلیل نیز نمی توان زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را مشخص کرد.

با این حال می توان تخمین زد که بنا به روال سال های گذشته، می بایست داوطلبین 3 الی 4 روز پیش از زمان برگزاری آزمون به سامانه سنجش مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند. به این نکته توجه داشته باشید که در صورت نداشتن کارت ورود به جلسه، داوطلبان نمی‌توانند در آزمون شرکت کنند و در نتیجه از نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مطلع شوند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

به محض منتشر شدن کارت ورود به جلسه آزمون که توسط سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی می گردد، می بایست متقاضیان شرکت کننده در آزمون برای دریافت هر چه سریع تر کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند تا در صورت بروز مشکل در دریافت کارت و یا اشتباه بودن مندرجات کارت فرصت کافی برای اصلاح و رفع آن داشته باشند. توجه داشته باشید که کوچک ترین اشتباه موجود در روی کارت ورود به جلسه می بایست به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی گزارش گردد.

در چنین مواردی می‌ بایست متقاضیان فورا با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند. تنها دارندگان کارت می‌توانند بعد از آزمون برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی اقدام کنند.

🔰 برای دریافت کارت آزمون خود می بایست مطابق مراحل زیر پیش روید:

🔸 در ابتدا می بایست داوطلب وارد «سایت سازمان سنجش آموزش کشور» به نشانی اینترنتی sanjesh.org گردد تا ثبت نام خود را انجام دهد.
🔸 در مرحله بعد می بایست اطلاعات خواسته شده را که شامل کد ملی یا شماره شناسنامه و کد رهگیری ثبت نام است، وارد نمایید.
🔸 پس از تکمیل و پر کردن کادر های خواسته شده به طور کامل و صحیح، وارد پروفایل کاربری خود خواهید شد.
🔸 در آخر با کلیک بر روی بخشی تحت عنوان چاپ کارت، می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت آن را دریافت کنید.

در نهایت با انجام مراحل فوق، می توانید به راحتی کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

جهت اطلاع از لیست منابع آزمون استخدام دستگاه های اجرایی و ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک آبی کلیک نمایید.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

گاه ممکن است در دریافت کارت ورود به جلسه، برخی داوطلبان با مشکل رو به رو گردند. به همین دلیل در این بخش راهنمای تصویری نحوه مشاهده کارت را در سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ارائه می دهیم تا با مراجعه به این راهنمایی های تصاویری، بتوانید تمامی مراحل را به درستی سپری کنید. فراموش نکنید که در صورت بروز مشکل و یا سوال می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت و بدون کد) ارتباط برقرار نمایند.

🔰 با طی کردن مراحل زیر می توانید کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خود را مشاهده و پرینت نمایید:

🔸 در ابتدا می بایست آدرس اینترنتی سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی یا همان سایت سازمان سنجش را در مرورگر خود جستجو نمایید؛ یا عبارت sanjesh.org را تایپ کرده و جستجو کنید.

🔸 در این مرحله، اولین سامانه ای را که به شما نشان خواهد داد (سامانه سنجش) را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید.

🔸 پس از ورود به صفحه اصلی سایت سنجش، می بایست از منوی سمت راست صفحه، گزینه «استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی” را انتخاب نمایید.

کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

🔸 پس از ورود به بخش استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی، می بایست عبارت «کارت شرکت در دهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور» را از میان گزینه های موجود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که این گزینه تنها در زمان منتشر شدن کارت ورود به جلسه در سامانه فعال می گردد.

دریافت کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

🔸 در این مرحله وارد صفحه جدیدی خواهید شد که می توانید با انتخاب یکی از چهار روش مختلف موجود برای ورود به بخش دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و وارد پنل کاربری خود شوید. در این بخش اطلاعاتی همچون شماره پرونده به همراه شماره سریال، کد پیگیری، شماره ملی و یا شماره داوطلبی از شما خواسته می شود.

ورود به سامانه سنجش و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی

🔸 پس از وارد کردن اطلاعات، کد امنیتی به شما نشان داده می شود که پس از وارد کردن آن، می بایست بر روی گزینه «جستجو» کلیک نمایید.

🔸 در آخر اگر تمامی اطلاعات خود را به درستی وارد کرده باشید، به صفحه دریافت کارت ورود به جلسه وارد خواهید شد. در نهایت می توانید اطلاعات موجود بر روی این کارت را مشاهده کرده و در صورت صحیح بودن تمامی موارد، پرینت آن را از سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دریافت نمایید.

اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

در زمان ثبت نام در سامانه، برخی اطلاعات فردی و هویتی از داوطلب خواسته می شود که چکیده ای از مهم ترین آن ها را بر  روی کارت درج می نمایند. در این بخش به بررسی این اطلاعات خواهیم پرداخت.

✅ در حالت کلی می توان کارت ورود به جلسه را شامل موارد زیر دانست:

✔ نام و نام خانوادگی داوطلب
✔ شماره شناسنامه داوطلب
✔ شماره داوطلبی
✔ حوزه امتحانی
✔ ساعت و محل برگزاری آزمون
✔ عنوان شغلی انتخابی و دستگاه اجرایی مربوطه

اهمیت به همراه داشتن کارت ورود به جلسه نیز در واقع به دلیل داشتن همین اطلاعات هویتی است که قابلیت شناسایی را به مسئولین حوزه امتحانی می دهدو مشخص می کند که فرد دارای این کارت شناسایی، مجوز ورود به جلسه آزمون و شرکت در آزمون را دارد. همچنین عدم دارا بودن کارت نیز، امکان شرکت کردن در آزمون را از شرکت کنندگان سلب خواهد کرد.

توجه داشته باشید که حوزه امتحانی شما با توجه به محل اقامتی که در فرم ثبت نام خود وارد کرده اید، مشخص خواهد شد.

جهت اطلاع از دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک آبی کلیک نمایید.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

احتمال دارد هنگامی که برای دریافت این کارت به سایت سنجش مراجعه می کنید، متوجه اشتباه در برخی اطلاعات درج شده برروی این کارت شوید و قصد ویرایش آن را داشته باشید.

سازمان سنجش امکان برای چنین مواقعی امکان ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدام ادارات دولتی را فراهم کرده است.

مراحل این بخش نیر همان مراحل بخش قبل است که جهت دریافت کارت طی کرده اید. در حقیقت زمانی که شما به صفحه مربوط به کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وارد می شوید، گزینه ای هم برای ویرایش در نظر گرفته شده است.

با انتخاب گزینه ویرایش می توانید برخی اطلاعات کارت مانند: نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، تاریخ فارغ التحصیلی، آخرین مدرک و سهمیه 5 درصدی ایثارگران را تغییر دهید.

جهت اطلاع از دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش بر روی لینک آبی کلیک نمایید.

شرایط عمومی داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

برای شرکت در این آزمون استخدامی می بایست داوطلبان دارای برخی شرایط عمومی و اختصاصی باشند. از آن جایی که شرایط عمومی برای همه مشاغل یکسان می باشد، در این مقاله تنها به بررسی شرایط عمومی می پردازیم. متقاضیان گرامی می توانند برای اطلاع از شرایط اختصاصی مورد نیاز برای هر یک از مشاغل، با کارشناسان و مشاوران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت و بدون کد) ارتباط برقرار نمایند. مشاوران ما شما را به دقت راهنمایی خواهند کرد.

🔰 برخی از این شرایط عمومی عبارتند از:

🔹 داشتن تابعیت ایرانی
🔹 اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
🔹 التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
🔹 انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای متقاضیان آقا

شرایط عمومی داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

📌 تبصره:
با عنایت به ماده (8) مصوبه شماره 6795/۱۴۰۳/دش مورخ ۱۴۰۳/05/05 شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش آموختگان برتر، مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی، نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعداد های برتر نیرو های مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می‌ توانند پیش از صدور کارت پایان خدمت در آزمون های استخدامی دستگاه‌ های اجرایی مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری ثبت نام نمایند.

این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر تا یکسال (12 ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون (برای وزارت آموزش و پرورش مورخ ۱۴۰۳/02/16 و برای سایر دستگاه‌ های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش مورخ ۱۴۰۳/04/31)، نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی استخدام کننده اقدام نمایند.

در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آن‌ ها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، استخدام و به کارگیری آن ها «کان لمیکن» تلقی می‌ شود. همچنین صدور شماره مستخدم، انعقاد قرارداد پیمانی و صدور حکم کارگزینی در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشد.

🔹 داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که درخواست استخدام داده اید.
🔹 عدم اعتیاد به انواع دخانیات، مواد مخدر و روان گردان ها
🔹 نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر و فساد اخلاقی
🔹 عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه‌ های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح
🔹 داوطلبان استخدام نباید جزو نیرو های بازخرید خدمت دستگاه‌ های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند.
🔹 به استناد ماده (94) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست‌ های سازمانی در هر یک از دستگاه‌ های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می‌ باشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزو مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه‌ های اجرایی باشند.

📌 تبصره:
مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون می‌ باشد.

🔹 داشتن حداقل بیست (20) سال تمام و حداکثر بیست و پنج (25) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم، حداکثر سی (30) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر سی و شش (36) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (40) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل و پنج (45) سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و دکترای تخصصی.

📌 تبصره ۱:
جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می‌ باشند.

📌 تبصره ۲:
موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
📍 داشتن پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
📍 داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
📍 داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارت خانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آن‌ ها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آن‌ ها مستلزم ذکر نام است. موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌ کنند، نهاد های انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آن‌ ها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آن‌ ها.

📌 تبصره ۳:
به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر درج گردیده، اضافه خواهد شد. حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، پنج (5) سال می باشد.

امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر می‌ باشد.

جهت اطلاع از سایت گزینش آموزش و پرورش و شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش بر روی لینک آبی کلیک نمایید.

مواد آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

در این بخش از مقاله به بررسی مواد آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خواهیم پرداخت. این آزمون از دو بخش سوالات عمومی و سوالات تخصصی تشکیل می شود که مواد آزمون عمومی معمولا در تمامی آزمون ها یکسان می باشد و تنها مواد اختصاصی در مشاغل مختلف تغییر می کند.

🔶 آزمون عمومی:

فناوری اطلاعات (مهارت‌ های هفتگانه I.C.D.L) ریاضی و آمار مقدماتی زبان و ادبیات فارسی زبان انگلیسی ـ عمومی
معارف اسلامی اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی  هوش و توانمندی های عمومی

📌 تبصره:
اقلیت های دینی مطرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف می باشند و نمره این بخش از آزمون برای این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

 

🔶 آزمون تخصصی:

مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل متفاوت می باشد و همزمان با آغاز مهلت نام نویسی این آزمون از سوی سازمان سنجش منتشر می شود.

🔗 برای دانلود لیست مواد آزمون تخصصی دستگاه های اجرایی بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

💡 نکته : کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک (1) می‌باشند. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

اخبار مرتبط با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

روند جذب نخبگان در دستگاه‌ های اجرایی آغاز شد:

«میثم لطیفی» در مراسم پایان دوره آموزشی و ارزیابی ویژه جذب نخبگان در دستگاه‌ های اجرایی، اظهار داشت: با توجه به تاکید رییس جمهور مبنی بر جذب نخبگان در دستگاه‌ های اجرایی آیین‌ نامه‌ ای با همکاری بنیاد ملی نخبگان و سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای جذب نخبگان در دستگاه‌ ها تدوین شد.

وی افزود: باید مسیر ویژه‌ ای را برای نخبگان تعریف می‌ کردیم، بر اساس تقسیم کاری که انجام شد بنیاد ملی نخبگان متولی شناسایی اولیه نخبگان شده و همه افرادی که شرایط لازم را داشتند در سامانه ثبت‌نام کردند و روند قانون ارزیابی برای شناسایی افراد در نظر گرفته شد.

معاون رییس جمهور گفت: بر اساس قانون ارزیابی افراد در مرحله اول انتخاب شدند و چهار هفته دوره آموزش را سپری کردند که در پایان دوره بر اساس نیاز دستگاه‌ های اجرایی و برآورد آزمون اولیه و مستمر یک‌ ماهه افرادی که صلاحیت داشتند متناسب با نیاز دستگاه‌ ها به صورت قرارداد پیمانی به کار گرفته می‌ شوند.

لطیفی توضیح داد: پیش‌ بینی کردیم که امسال هزار نفر نخبه جذب دستگاه‌ ها شود و سال آینده حداقل پنج هزار نفر از این مسیر در دستگاه‌ های اجرایی به عنوان کارکنان نخبه جذب و استفاده خواهیم کرد.

خلاصه مطالب

سازمان سنجش با برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تحت نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور، به افراد علاقمند به کار در ادارات دولتی، امکان استخدام را می دهد. افراد علاقمند با شرکت در آزمون کتبی و سپس شرکت در مصاحبه، شانی خود را برای استخدام در ارگان های دولتی محک می زنند. پس از نهایی کردن نام نویسی خود در سازمان سنجش، می بایست تا زمان برگزاری آزمون منتظر بمانید؛ فراموش نکنید که 3 الی 4 روز قبل از روز آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر می گردد که به همراه داشتن آن در روز آزمون الزامی و اجباریست. در این مقاله نحوه دریافت و سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی نیز معرفی گردیده است.

پس از مطالعه دقیق این مقاله، در صورتی که با ابهام و یا سوالی رو به رو شدید، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت و بدون کد) تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. سوالات شما عزیزان در اولین فرصت از سوی کارشناسان مجرب ما پاسخ داده خواهند شد.

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از چه سامانه ای می توان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام کرد؟

متقاضیان گرامی می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی به سامانه سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه، در مقاله فوق شرح داده شده است. 

چگونه می توان کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را ویرایش کرد؟

برای ویرایش کارت ورود به جلسه، می بایست در همان زمان دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایید. در زمان دریافت کارت با انتخاب گزینه ویرایش می توانید برخی اطلاعات کارت را مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولید، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، تاریخ فارغ التحصیلی، آخرین مدرک تحصیلی و سهمیه 5 درصدی ایثارگران را تغییر دهید.

چه زمانی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر می شود؟

متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار این کارت اعلام نگردیده است؛ با این حال در حالت معمول 3 الی 4 روز پیش از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه منتشر می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۳ + لینک دریافت | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo مجید گفت:

    سلام وقتتون بخیر. زمان ثبت نام دهمین دستگاه‌های اجرایی کی انجام میگیرد؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، زمان مشخصی بصورت دقیق اعلام نشده است.

  2. Avatar photo مجمدرضا گفت:

    سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی باید با سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایید.

  3. Avatar photo ابولفضل گفت:

    سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم زمان کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کی هست؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت بخیر، شما برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می توانید از ۲۷ بهمن تا ۲ اسفند ماه اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور