ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پشتیبانی سامانه دان | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
پشتیبانی سامانه دان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به شرایط امروزی سامانه های مجازی متعددی برای مدیریت فعالیت های آموزشی دانشجویان پدید آمده است. امکان استفاده از این سامانه ها با استفاده از تلفن همراه ، تبلت و رایانه وجود دارد. سامانه دانان موضوع مورد بحث ما است که در ادامه قصد داریم به سوالات شما در رابطه با پشتیبانی سامانه دان ، کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان و موارد دیگر همچون سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان و شماره پشتیبانی سامانه دانان پاسخ دهیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با پشتیبانی سامانه دان داشتید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر برای استفاده از پشتیبانی سامانه دان نیاز به کمک دارید ، بهتر است از راهنمایی مشاوران در این زمینه بهره مند شوید.

پشتیبانی سامانه دان به چه صورت می باشد؟

در صورتی که برای ورود به سامانه دان مشکل داشتید ، می توانید از پشتیبانی سامانه دان استفاده کنید. سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان ، در سایت دان فعال می باشد ، علاوه بر این برای استفاده از کمک کارشناسان دانان ، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

لینک مستقیم برای ارتباط با هر واحد دانشگاهی
دانشگاه علوم تحقیقات /http://srbiau.daan.ir
دانشگاه تهران مرکز /http://iauctb.daan.ir
دانشگاه خوراسگان /http://khuisf.daan.ir
دانشگاه یادگار امام /http://iausr.daan.ir
دانشگاه کیش /http://iaukishint.daan.ir
دانشگاه ورامین /http://iauvaramin.daan.ir
دانشگاه تهران شمال /http://iau-tnb.daan.ir
دانشگاه تهران غرب /http://wtiau.daan.ir
دانشگاه اسلامشهر /http://iiau.daan.ir
دانشگاه تهران جنوب /http://azad.daan.ir
دانشگاه شهر قدس /http://qodsiau.daan.ir
دانشگاه تهران شرق /http://iauet.daan.ir
دانشگاه ملارد /http://iaumalard.daan.ir
دانشگاه صفادشت /http://safaiau.daan.ir
دانشگاه اندیشه /http://andisheh.daan.ir
سایر دانشگاه ها ( دانان ) /http://danan.daan.ir

اگر با استفاده از جدول بالا و همچنین سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان مشکل شما برطرف نشد ، می توانید برای کمک گرفتن از کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان به آن ها ایمیل بزنید.

برای استفاده از راهنمایی کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان از طریق ایمیل ، به آدرس stddaan@srbiau.ac.ir ایمیل زده و هنگام ارسال نکات زیر را رعایت کنید:

در قسمت موضوع ، شماره دانشجویی را وارد نمایید. مطالب داخل ایمیل نیز به ترتیب شامل محتویاتن نام و نام خانوادگی ، شماره دانشجویی ، رمز عبور دانشجویی ، کد ملی ، گزارش خطا ، باشد.

پشتیبانی سامانه دان چه خدماتی را ارائه می دهد؟

با استفاده از سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان ، می توانید پاسخ تمامی سوالات خود رد رابطه با خطاهای ورود به سامانه و.. را بگیرید. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان به تمامی سوالات شما در رابطه با ، عدم برگزاری جلسات آنلاین ، خطاهای برگزاری چندین جلسه همزمان ، عدم نمایش دروس ترم ، مشکل در ورود به کلاس و.. پاسخ خواهند داد.

مراحل استفاده از پشتیبانی سامانه دان

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان ، کافی است ابتدا به آدرس daanaan.daan.ir مراجعه نمایید. با وارد شدن به سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان ، جهت استفاده از کمک کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان ، ابتدا روی شکل کتاب مانند تصویر زیر کلیک کنید.

کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان

در قدم بعدی باید برای استفاده از سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان  ، کافی است نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن همراه و نام واحد دانشگاهی خود را ثبت کنید.

شماره پشتیبانی سامانه دانان

حالا می توانید سوال خود را  در قسمت مشخص شده مطرح کنید.

سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان

ارتباط با پشتیبانی دانان از طریق پیام رسان واتساپ

آیا علاوه بر استفاده از سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان ، امکان استفاده از پشتیبانی سامانه دان در واتساپ نیز وجود دارد؟

بله این مورد امکان پذیر می باشد و شما می توانید علاوه بر سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان ، از کمک کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان ، در واتساپ نیز بهره مند باشید. شماره پشتیبانی سامانه دانان در واتساپ 09219808544 می باشد. توجه داشته باشید که این شماره فقط برای پاسخگویی در واتساپ است و با آن تماس تلفنی نگیرید. همچنین اگر پیام خود را ارسال کردید و جوابی نگرفتید ، کافی است صبور باشید تا به ترتیب پیام شما نیز پاسخ داده شود.

برای ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد اسلامی وارد لینک مربوطه شوید

دلیل ایجاد سامانه دان در کنار ودانا چیست؟

برخی از دانشجویان در این مورد سوال می پرسند که دلیل راه اندازی سامانه دان در کنار ودانا چیست. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سامانه دان به دلیل داشتن به روز رسانی های بهتر و همچنین عملکرد بهتر راه اندازی شده است. دان در واقع همان وبسایت به روز شده دانان است که در آدرس daanaan.daan.ir قرار گرفته است. در این سرویس کلاس های آنلاین و غیر حضوری برگزار می شود. در ادامه انواع دیگر سامانه های مجازی دانشگاه آزاد را بررسی خواهیم کرد.

برای ورود به سامانه vadamp.iauec.ac.ir بر روی لینک کلیک نمایید

معرفی انواع سامانه های مجازی دانشگاه آزاد

پس از آشنایی با سامانه دان ، پشتیبانی سامانه دان و امکانات آن ، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این سامانه چه تفاوتی با دیگر سامانه های مشابه دارد. در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

برای ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

سامانه آموزشیار

سامانه آموزشیار یکی از سامانه هایی است که برای افزایش سهولت دانشجویان در دسترسی به خدمات آموزشی در نظر گرفته شده است. در این سامانه هر دانشجو یک پنل شخصی دارد که با ورود به آن می تواند به انجام اموری همانند ، انتخاب واحد ، کارهای اداری فارغ التحصیلی، حذف و اضافه و تست ارزشیابی اساتید بپردازد. در این سامانه امکان  بررسی وضعیت مالی ، مشاهده نمره ها و بررسی لیست دروس نیز وجود خواهد داشت.

برای استفاده از این سامانه کافی است  آدرس edu.iau.ac.ir راجستجو کرده و روی گزینه دانشجو کلیک کنید.

در مرحله بعدی از شما ، شماره دانشجویی و کد امنیتی خواسته می شود که پس از وارد کردن آن ها می توانید به پنل کاربردی خود وارد شوید.

البته قبل از ورود ، لازم است تیک تایید قوانین سامانه را بزنید و موافقت خود را با مفاد آن اعلام نمایید.

قبل از ورود به حساب کاربری لازم است ، نام کاربری و رمزعبورتان را نیز وارد نمایید.

سامانه وادانا

سامانه وادانا نیز یکی دیگر از سامانه های دانشجویی است که می توانید در این سامانه برای شرکت در کلاس های مجازی اقدام کنید. برای استفاده از کلاس های مجازی که در این سامانه برگزار می شود کافی است به آدرس vadamap.iauec.ac.ir  مراجعه کرده و استان خود را از نقشه انتخاب نمایید.

پس از انتخاب استان ، لازم است واحد دانشگاهی را انتخاب کرده و با ثبت نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خودتان شوید. هر واحدی که انتخاب کرده باشید، می توانید در سامانه ببینید و براساس نام واحدها ، کلاس های آنلاین نیز نمایش داده خواهد شد.

سامانه دان

در قسمت های بالاتر ، شماره پشتیبانی سامانه دانان و سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان را بررسی کردیم. همانطور که می دانید سامانه دان daan.ir می باشد که در این سامانه نیز پس از انتخاب واحد دانشگاهی ، کافی است روی گزینه ورود کلیک نمایید. در مرحله بعدی باید گزینه ورود با شماره شناسایی را انتخاب کنید و جهت ورود به پنل شخصی ، کد دانشگاهی و کد ملی خود را وارد نمایید. در این سامانه گزینه های متفاوتی از جمله جلسات من ، دوره های من ، شناسه جلسه و گذر واژه جلسه وجود دارد که می توانید با کلیک روی هر کدام به آن ها دسترسی داشته باشید.

برای ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لینک مستقیم ورود به سامانه دان دانشگاه های آزاد

امیدواریم تا این مرحله به تمامی سوالات شما در رابطه با پشتیبانی سامانه دان و نحوه استفاده از کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان در سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان پاسخ داده باشیم. در این قسمت قصد داریم  لینک  ورود به سامانه دان دانشگاه های آزاد ، را برای شعب مختلف دانشگاهی بررسی کنیم.

لینک مستقیم ورود به سامانه دان دانشگاه های آزاد
واحد دانشگاهی آدرس اینترنتی
یادگار امام iausr.daan.ir
تهران مرکز iauctb.daan.ir
شهر قدس qodsiau.daan.ir
خوراسگان khuisf.daan.ir
تهران شمال iau-tnb.daan.i
تهران غرب wtiau.daan.ir
علوم تحقیقات srbiau.daan.ir
صفادشت safaiau.daan.ir
ورامین iauvaramin.daan.ir
اسلامشهر iiau.daan.ir
مرکز آموزش بین المللی کیش iaukishint.daan.ir
ملارد iaumalard.daan.ir
تهران شرق iauet.daan.ir
تهران جنوب azad.daan.ir

راهنمای ورود به پنل دانشجویان سامانه دان

برای ورود به حساب کاربردی خود در سامانه دان و استفاده از خدمات می توانید مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا به سامانه daan.ir وارد شوید. دانشگاه خود را انتخاب کنید و با زدن کلید ورود مرحله اول را طی نمایید. حالا در صفحه جدید ، دو روش برای ورود خواهید داشت. در روش اول می توانید از شماره موبایل و در روش دوم می توانید از شماره شناسایی استفاده نمایید.

اگر قصد ورود با شماره موبایل را داشتید ، دقت کنید که شماره موبایل وارد شده باید با شماره ای که در هنگام ثبت نام دانشگاه وارد کرده اید ، یکسان باشد. پس از وارد کردن شماره موبایل برای شما پیامکی ارسال می شود که حاوی کدی چند رقمی است. کافی است کد را ثبت نموده و در نهایت روی دکمه ورود بزنید.

اگر قصد ورود با شماره موبایل را نداشتید و خواستید که با شماره شناسایی وارد شوید ، باید کدی که از دانشگاه محل تحصیل خود دریافت کرده اید به همراه رمز عبور وارد نمایید. اگر برای بار اول است که قصد ورود به سامانه را دارید ، می توانید از کد ملی به جای رمز عبور استفاده کنید. در صورتی که برای ورود به سامانه در این مرحله مشکل داشتید ، می توانید از پشتیبانی سامانه دان کمک بگیرید.

در مرحله چهارم وارد حساب کاربردی خود شده اید. در این صفحه گزینه های متفاوتی وجود دارد که شامل دوره های من ، آزمون های من ، منابع من و جلسات من می شود. با توجه به نیاز خودتان می توانید یکی از این موارد را انتخاب نمایید.

سرویس های ارائه شده در سامانه دان

همانطور که در پاراگراف قبلی توضیح داده بودیم ، در سامانه دان قسمت های مختلفی وجود دارد که می توانید بسته به نیاز خود از آن ها استفاده کنید. ما در این قسمت قصد داریم به صورت مفصل تر به بررسی قسمت های مختلف سامانه بپردازیم.

دوره های من

در این قسمت می توانید نام واحدهای درسی را که برداشته اید، ببینید. همچنین زمان برگزاری کلاس های آنلاین مربوط به این واحدها را نیز مشاهده کنید. اگر دوره خاصی مد نظر شماست ، می توانید در قسمت جستجو نام آن را وارد کنید.

آزمون های من

با انتخاب دکمه آزمون های من می توانید از لیستی که باز می شود آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا در قسمت جستجو آزمون مورد نظر خود را بیابید.

منابع من

در منابع من واحدهای درسی را می توانید مشاهده کنید. اگر روی مشاهده منابع کلیک کنید ، می توانید منابع بارگزاری توسط استاد خود را ببینید.

برای اطلاع از دانشگاه مجازی کلیک کنید.

جلسات من

جلسات من مربوط به کلاس هایی که است که تا به تاریخ امروز برگزار شده و یا قرار است درآینده برگزار شود. اگر تاریخ خاصی مورد نظر شماست می توانید در قسمت تعبیه شده برای جستجو ، تاریخ مورد نظرتان را جستجو کرده و کلاس های مربوط به آن را مشاهده نمایید. اگر هم قصد ورود به کلاسی را داشته باشید ، کافی است روی گزینه ورود دانشجو کلیک نمایید.

با فشردن دکمه اطلاعات ، می توانید تمامی جزییات مربوط به کلاس ها را مشاهده نمایید.

پس از ورود به کلاس با دکمه های مختلف دیگری رو به رو می شوید که هر کدام کار به خصوصی انجام می دهند. به طور مثال یک دکمه برای پخش صداست. وقتی روی آن بزنید ، صفحه ای با نام شما به جلسه صوتی وارد شده اید ، نشان داده خواهد شد.

در قسمت راست صفحه نیز می توانید امکاناتی همچون ، پیام ها ، یادداشت ها … را ببینید.

اگر روی دکمه نام خود کلیک کنید نیز ، وضعیت های متفاوتی را مشاهده خواهید کرد. به طور مثال برای پرسیدن یک سوال گزینه ، اجازه گرفتن از استاد نشان داده می شود.

تمامی دانشجویان می توانند به امکانات زیر نیز دسترسی داشته باشند :

  • ارتباط تصویری یا صوتی با استاد
  • استفاده از فایل های دروس
  • دسترسی به سیستم تخته سفید
  • تسویه‌حساب و فارغ‌التحصیلی

خلاصه مطلب

ما در مطلب سعی کردیم تمامی نکات مربوط به سامانه دان و همچنین نحوه استفاده از پشتیبانی سامانه دان را بررسی نماییم. در صورتی که برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان و یا استفاده از سامانه پشتیبانی آنلاین سایت دانان مشکل دارید ، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. شماره پشتیبانی سامانه دانان نیز در این مطلب بررسی گردید که در صورت داشتن مشکل می توانید در واتساپ با کارشناسان در ارتباط باشید.

4.6/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پشتیبانی سامانه دان به چه صورتی انجام می شود؟

به صورت آنلاین و تلفنی پشتیبانی انجام می شود.

آیا با شماره پشتیبانی سامانه دانان می توان تلفنی تماس گرفت؟

بله به صورت تلفنی می توانید تماس بگیرید.

کارشناسان پشتیبانی آنلاین دانان در ساعات غیر ارادی نیز انجام می شود؟

بله هم در ساعت اداری و هم در ساعت غیر اداری ارائه می شود.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «پشتیبانی سامانه دان | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo mehdi گفت:

    سلام خسته نباشید
    نمیتونم وارد کلاس شم کد و رمز دانشجویی میزنم میزنه کاربر یافت نشد چیکار کنم الان
    لطفا راهنمایییم کنید؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر
      کددانشجویی به عنوان نام کاربری و رمز شما به صورت پیش فرض کد ملی است.
      برای مشاوره به شماره 9099075307 تماس بگیرید.

  2. Avatar photo جاوید ترخان گفت:

    سلام وقت بخیر.وارد کلاس نمی شوم کد دانشجوی و رمز عبور میزنم جواب کاربر یافت نشد با کد ملی هم میزنم باز مینویسه کاربر یافت نشد ممنون میشم راهنماییم کنینکد دانشجویی 40033941052012.رمز عبورJT41052012.کد ملی 0770245382

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر
      در بعضی موارد مشکل از سامانه دان است.بقیه موارد هم باید بررسی شود.
      برای بررسی شرایط با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط انصراف از دانشگاه آزاد

    شرایط انصراف از دانشگاه آزاد + راهنمای مراحل بخشنامه 1403

    پیرو انتشار آیین نامه جدید دانشگاه آزاد، شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد مشخص گردید. کلیه متقاضیان محترم قبل از تکمیل فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد، از شرایط ادامه تحصیل بعد از انصراف از دانشگاه و...
  • تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد

    تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    شرایط ثبت نام تربیت معلم بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شد. دانشگاه آزاد برای پذیرش افراد متعهد و علاقه‌مند به معلمی، رشته‌های بدون کنکور تربیت معلم را ارائه داده است. از این رو افرادی که شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان...
  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد...
تماس با مشاور