ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پرکارترین رشته های دانشگاهی

پرکارترین رشته های دانشگاهی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لیست پرکارترین رشته های دانشگاهی اعلام شد. اطلاع از رشته های تحصیلی پولساز دنیا می تواند کمک بزرگی به فرد داوطلب در زمان انتخاب رشته های دانشگاهی باشد. در واقع، هر فرد با اطلاع از رشته هایی که بیکار نمیمانند می تواند آینده شغلی خود را به بهترین شکل ممکن رقم بزند و برای داشتن یکی از بهترین و پرکارترین مشاغل در زمینه رشته تحصیلی خود آماده شود.

 

 با توجه به اوضاع اقتصادی ایران و کوچک شدن سفره مردم جامعه ترجیح داوطلبان به انتخاب پرکارترین رشته های دانشگاهی است. رشته هایی که بیکار نمیمانند و می توانند آینده کاری آن ها را از جهت درآمدی تأمین کنند. اما برای کسب اطلاعاتی در رابطه با پرکارترین رشته های دانشگاهی بهترین راه کمک گرفتن از مشاوری خبره در این زمینه و تماس با مرکز مشاوره معرفی و انتخاب رشته های دانشگاه های کشور است. مشاورانی که بتوانند با اطلاعات خود شما را از لیست پرکارترین رشته های دانشگاهی مطلع کنند.

 

 

جهت اطلاع از پرکارترین رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های سطح بالای ایران از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

قبل از اقدام به انتخاب رشته در گروه های مختلف آزمایشی از لیست پرکارترین رشته های تحصیلی اطلاعاتی را حاصل کنید

 

 

 

رشته های تحصیلی پولساز دنیا

 

 

اهمیت اطلاع از پرکارترین رشته های دانشگاهی چیست؟

روزگاری شاید انتخاب رشته های تحصیلی آن قدرها هم سخت نبود و اکثر قریب به اتفاق افراد و داوطلبان می توانستند رشته تحصیلی مورد علاقه خود را از بین لیست رشته های تحصیلی که اکثراً هم درآمد خوبی داشتند انتخاب کنند.

اما در حال حاضر اوضاع واقعاً تغییر کرده است و شماری از رشته های تحصیلی که سابق بر این بازار کار خوبی داشتند دیگر اشباع شده اند و بازار کار چندان خوبی ندارند.

از طرف دیگر، ورود ویروس کرونا به تمامی کشورهای دنیا و همه گیر شدن آن به کل وضعیت اقتصادی مردم را بهم ریخت و آسیب زیادی به کسب و کارهای مردم وارد شد.

از این رو، در حال حاضر داشتن درآمد و انتخاب پرکارترین رشته های دانشگاهی به یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب رشته برای داوطلبان و متقتاضیان ورود به دانشگاه های مختلف ایران تبدیل شده است.

زیرا به هر حال نمی توان از بحث داشتن درآمد بالا در این اوضاع بد اقتصادی ایران غافل شد.

البته این موضوع اطلاع از پرکارترین رشته های دانشگاهی ایران تنها برای دانشگاه های ایران صدق نمی کند و در صورتی که شما دوست عزیز قصد مهاجرت به کشوری خارجی و ادامه تحصیل در دانشگاه های آن را داشته باشید نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد.

به خصوص اگر زندگی در کشوری خارجی با هزینه زیادی همراه باشد و شما مجبور به پرداخت هزینه ای بالا برای زندگی در آن کشور داشته باشید.

 

 

معرفی پرکارترین رشته های دانشگاهی 

ایا اطلاعی از پرکارترین رشته های دانشگاهی دارید؟ آیا می دانید این رشته های تحصیلی شامل کدام رشته ها می شوند؟ 

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته های تحصیلی پولساز دنیا هستید با ما در ادامه این نوشته همراه باشید.

 

 

معرفی 12 رشته تحصیلی پولساز دنیا

با توجه به اهمیت اطلاع از لیست رشته هایی که بیکار نمیمانند در این بخش با معرفی 12 رشته تحصیلی پولساز دنیا در خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه سایت ایران تحصیل هستیم.

مطالعه این بخش و اطلاع از رشته های تحصیلی پولساز دنیا می تواند کمک بزرگ و شایان توجهی به شما عزیزان در زمان انتخاب رشته باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تری در رابطه با پرکارترین رشته های دانشگاهی دنیا هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره خبره ما می توانند شما را از لیست رشته هایی که بیکار نمیمانند به خوبی مطلع کنند.

بعلاوه، به کمک این مشاوران می توانید به این موضوع که به کدام یک از این رشته های تحصیلی علاقه دارید نیز پی ببرید.

 

 

. اولین مورد- رشته مهندسی کامپیوتر

رشته کامپیوتر از آن دست رشته هایی است که با توجه به پیشرفت های قابل توجه و مهم در عرصه تکنولوژی روز به روز اهمیت آن در جوامع بیشتر می شود و به همین دلیل علاقمندان خاص خودش را در میان مردم و داوطلبان دارد.

با توجه به بازار کار عالی حرفه برنامه نویسی در ایران و در دنیا فارغ التحصیلان گرایش نرم افزار مهندسی کامیپوتر می توانند در صورت حرفه ای بودن و داشتن اطلاعات و تجربه بالا به درآمدی عالی برسند و مشکلی از جهت مالی نداشته باشند.

با یک سرچ کوچک و یا صحبت با مشاور تحصیلی خود می توانید به این موضوع پی ببرید که رشته مهندسی کامپیوتر در شمار زیادی از کشورها چه بازار کار خوب و فوق العاده ای دارد و در صورت مهاجرت به آن کشورها چقدر می توانید درآمد و عایدی داشته باشید.

 

 

. دومین مورد-رشته مدیریت MBA

رشته مدیریت MBA نیز یکی دیگر از پرکارترین رشته های دانشگاهی است که با داشتن بازار کار عالی عنوان یکی از بهترین رشته های تحصیلی پولساز دنیا را به خود اختصاص داده است.

رشته ای که با توجه به نیاز اکثر شرکت ها به استخدام فردی با دانش و مهارت بالا در زمینه مدیریت منابع انسانی، مدریت استراتژیک و یا مدیریت بازاریابی و مارکتینگ می توان آن را جزء رشته هایی که بیکار نمیمانند قرار داد.

در نتیجه، اگر قصد ادامه تحصیل در رشته مدیریت MBA را چه در خارج و در چه در داخل ایران دارید به هیچ وجه درنگ نکنید.

 

 

 

برای معرفی رشته های تحصیلی در دانشگاه و دبیرستان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

. سومین مورد- رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه

رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه را نیز می توان جزء رشته هایی که بیکار نمیمانند قرار داد.

با توجه به این که کلیه فارغ التحصیلان این رشته و گرایش دانشگاهی اطلاعات خوب و وسیعی در رابطه با امور مالی و روابط انسانی، بازاریابی و بازرگانی و امور اقتصادی دارند در نتیجه می توانند به عنوان نیروی کار خبره و ماهر در انواع شرکت ها مشغول به کار و فعالیت شوند.

 

 

. چهارمین مورد- رشته علوم آزمایشگاهی

کسب اطلاعاتی در رابطه با انواع و اقسام بیماری ها و عواملی که موجب ایجاد آن ها می شوند از جمله مواردی که در رشته علوم آزمایشگاهی مورد توجه قرار می گیرند.

رشته ای که می توان آن را جزء رشته های تحصیلی پولساز دنیا قرار داد و از طریق اشتغال در آن به درآمد عالی و بالایی رسید.

پس دقت داشته باشید که رشته علوم آزمایشگاهی را می توان جزء رشته هایی که بیکار نمیمانند در ایران و در کشورهای دیگر قرار داد و با فعالیت در آن درآمد خوبی را از آن خود کرد.

 

 

پنجمین مورد- رشته داروسازی

از جمله زمینه های کاری افراد مشغول به کار در حوزه داروسازی می توان به ارائه انواع مشاوره و خدمات دارویی به مردم و بیماران، تحلیل و ارزیابی شیوه های مختلف ساخت دارو مشکلات و ضعف های احتمالی موجود در انواع رژیم های دارو درمانی اشاره کرد.

دقت داشته باشید که رشته داروسازی به دلیل نیاز گسترده مردم به دارو و وجود داروخانه های مختلف از جمله رشته های تحصیلی پولساز دنیا به شمار می آید.

از بین مکان هایی که یک داروساز می تواند در آن ها مشغول به کار شود می توان به صنایع آرایشی بهداشتی، صنایع مختلف داروسازی و یا داروخانه ها اشاره کرد.

 

 

 ششمین مورد- رشته دندانپزشکی

درست است که در حال حاضر رشته دندانپزشکی تقریباً‌ در لیست رشته های اشباع شده قرار گرفته اما باز هم می توان آن را جزء رشته های تحصیلی پولساز دنیا قرار داد.

این موضوع از آنروست که مردم همواره به وجود دندانپزشک در نیاز دارند و مراجعه به دندانپزشکی از ضروریات زندگی آن ها به حساب می آید.

 

 

هفتمین مورد- رشته کاردرمانی و فیزیوتراپی

مورد هفتم از میان رشته هایی که بیکار نمیمانند رشته کاردرمانی و فیزیوتراپی است.

درآمد افراد مشغول به کار و فعالیت در این رشته تحصیلی به علت بالا رفتن سن افراد جامعه بسیار بالا رفته است.

کلیه دانش آموختگان و فارغ التحصیلان این رشته دانشگاهی امکان فعالیت در فدراسیون های ورزشی، مراکز توانبخشی و بیمارستان ها را دارند.

اگر به دنبال انتخاب پرکارترین رشته های دانشگاهی هستید این رشته تحصیلی می توان یکی از بهترین ها برای شما دوست عزیز داوطلب باشد.

 

 

رشته هایی که بیکار نمیمانند

 

 

هشتمین مورد-رشته پزشکی

رشته پزشکی یکی دیگر از پرکارترین رشته های دانشگاهی دنیاست. البته این موضوع کاملاً‌ در گرو داشتن تجربه و مهارت بالا و شهره بودن در بین مردم اتفاق می افتد.

البته دقت داشته باشید که اگر بتوانید تخصص خود را در رشته هایی همچون پوست و مو، گوش و حلق و بینی و یا زیبایی بگیرید که دیگر نانتان در روغن است.

زیرا این تخصص های پزشکی از درآمد واقعاً بالایی چه در ایران و چه در کشورهای دیگر برخوردار هستند و می توان آن ها را جزء بهترین ها نامید.

 

 

برای معرفی رشته های تحصیلی دانشگاهی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

نهمین مورد-رشته مهندسی نفت

رشته مهندسی نفت را می توان یکی از پرکارترین رشته های دانشگاهی در دنیا به شمار آورد.

دقت داشته باشید که عمده تمرکز این رشته تحصیلی از گروه آزمایشی ریاضی فیزیک بر روی گسترش هر چه بیشتر شیوه های کارآمد و ایمن برای بهره برداری و استخراج گاز و نفت است.

 

 

دهمین مورد-رشته مهندسی برق

رشته مهندسی برق نیز یکی دیگر از رشته های تحصیلی پولساز دنیا به شمار می آید.

 رشته ای که حتی اگر در ایران هم نتوان سراغ بازار کار خوبی از آن را گرفت با ورود به کشورهای خارجی می توان به درآمد زیادی با اشتغال به آن رسید.

دقت داشته باشید که کارخانه ها، ساخت و ساز، انرژی و صنایع ارتباط از راه دور زمینه های کاری هستند که فرد دانش آموخته رشته مهندسی برق می تواند در آن ها به کار و فعالیت مشغول شوند.

 

 

یازدهمین مورد-رشته مهندسی مکانیک

رشته مهندسی مکانیک نیز یکی دیگر از پرکاربردترین رشته های دانشگاهی محسوب می شود که با تحصیل در آن می توان به درآمد بالایی رسید.

رشته ای که اگر در یکی از بهترین دانشگاه های موجود در کشورهای خارجی برای ادامه تحصیل در آن اقدام بفرمایید و بعد هم وارد بازار کار شوید که دیگر واقعاً عالی و بی نظیر است.

 

 

دوازدهمین مورد-رشته مهندسی معدن

رشته مهندسی معدن را نیز می توان یکی دیگر از رشته های تحصیلی پولساز دنیا برشمرد که با اشتغال در آن می توان به درآمدی بالا دست یافت.

البته دقت داشته باشید که بخش اعظم کار یک مهندس معدن در معادن مختلف و در شهرها و نقاط دورافتاده انجام می گیرد و این موضوع را می توان یکی از بزرگ ترین سختی های اشتغال در این حرفه دانست.

 

 

بهترین دانشگاه های ارائه دهنده رشته های تحصیلی پولساز دنیا کدام ها هستند؟

به جز بحث شناخت پرکارترین رشته های دانشگاهی دنیا کسب اطلاعاتی در رابطه با بهترین دانشگاه های ارائه دهنده رشته های تحصیلی پولساز دنیا نیز الزامی به نظر می رسد.

البته این دانشگاه ها چه دانشگاه های خارج از ایران و چه مراکز دانشگاهی داخل ایران را شامل می شوند.

به هر حال فردی که قصد ادامه تحصیل در بهترین و پردرآمدترین رشته های ارائه شده در دانشگاه ها را دارد به دنبال شناخت بهترین دانشگاه های ارائه دهنده این رشته های تحصیلی هم هست.

دانشگاه هایی که رشته مورد نظر وی را با بهترین کیفیت به وی ارائه می کنند و زمینه یادگیری هر چه بیشتر و بهتر را برای وی فراهم می آورند. 

اگر به دنبال شناخت بهترین دانشگاه های پذیرنده رشته های ارائه شده در دانشگاه های مختلف دنیا هستید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند شما را با بهترین مراکز دانشگاهی ارائه دهنده بهترین و پرکارترین رشته های تحصیلی آشنا کنند و اطلاعات لازم را در این رابطه خدمت شما دوستان عزیز ارائه دهند.

 

 

برای آشنایی با پولسازترین و پرکارترین رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های مشهور خارجی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

بهترین رشته های آینده ایران

رشته های اشباع شده دانشگاهی

دانشگاه امام باقر (ع)

ٖثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام دانشگاه صدا و سیما

رشته های جدید دانشگاهی

پرکارترین رشته های دانشگاهی

2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پرکارترین رشته های دانشگاهی کدام رشته ها هستند؟ 

از میان پرکارترین رشته های دانشگاهی می توان از رشته هایی همچون فیزیوتراپی، دندانپزشکی و حسابداری یاد کرد.

رشته های تحصیلی پولساز دنیا شامل چه مواردی می شوند؟ 

برای اطلاع از لیست رشته های پولساز دنیا و رشته هایی که بیکار نمیمانند با مشاوران تحصیلی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا رشته پزشکی را می توان در ردیف پرکارترین رشته های دنیا قرار داد؟

بله. رشته پزشکی به خصوص در صورتی که فرد تخصص هم داشته باشد در ردیف پرکارترین رشته های دنیا قرار دارد.

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «پرکارترین رشته های دانشگاهی»

  1. Avatar photo هادب گفت:

    رشته های پزشکی و مهندسی خوبه

  2. Avatar photo پویا گفت:

    سلام
    بنظرم فقط همان رشته های درمانی فقط کارایی دارند و بقیه رشته ها فارغ التحصیلان بخش زیادی بیکارند

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی به انتخاب رشته شما دارد در صورت انتخاب رشته هوشمندانه بازار کار مطلوب را خواهید داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور