ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۳-۱۴۰۴

نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۳ برای تمامی متقاضیان و داوطلبان مایل به شرکت در این آزمون ضروری است. در واقع، هر داوطلب می تواند با دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور از سوالات مطرح شده در طول سال های قبل مطلع شود و در نتیجه با اطمینان خاطر بیشتری در سر جلسه آزمون حضور پیدا کند. البته دقت داشته باشید که استفاده از پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور به دلیل آشنایی بیشتر با نکات و جزئیات بیشتر مطالب درسی می تواند به مراتب برایتان مفیدتر باشد.

در این نوشته، قصد صحبت در رابطه با نمونه سوالات ارشد فراگیر را برای شما دوستان عزیز داوطلب شرکت کننده در این آزمون مهم را برای شما عزیزان داریم. البته به جز بحث در مورد نمونه سوالات این آزمون و البته پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور اطلاعاتی را در مورد این آزمون مهم و پرطرفدار نیز در اختیارتان قرار می دهیم.

چرا باید از نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور اطلاع داشته باشیم؟

آزمون ارشد فراگیر آزمونی است که هر ساله جهت جذب بدون کنکور داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد صورت می گیرد.

داوطلبان بسیاری هستند که بعد از ثبت نام در این آزمون و علی الخصوص در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون بابت عدم اطلاع درست از نمونه سوالات ارشد فراگیر دچار استرس و نگرانی زیادی می شوند.

این دسته از داوطلبان، مدام به دنبال راهی برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور از طرق مختلف هستند.

اما در این جا این سؤال مطرح می شود که چرا استفاده از نمونه سوالات ارشد فراگیر و استفاده از پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور می تواند فواید بسیاری برای فرد داوطلب شرکت در این امتحان مهم و سرنوشت ساز داشته باشد.

در پاسخ باید عرض کنیم که در صورت دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور و استفاده از پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور می توان از نحوه طراحی سوالات در طول سال های قبل علی الخصوص سؤالات یک سال پیش مطلع شد.

علاوه بر این، با دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور امکان اطلاع فرد از تعداد سوال های مطرح شده از هر کدام از دروس و بخش های مختلف کتب مختلف و همین طور فصول مورد سؤال فراهم می شود.

بدین ترتیب، فرد متوجه می شود که بخش هایی با تعداد سؤالات بیشتر از اهمیت بیشتری در آزمون برخوردار هستند و باید بیشتر تمرکز خود را بر روی مطالعه آن ها بگذارد.

مورد دیگر این که، با دسترسی به نمونه سوالات ارشد فراگیر هر فرد می تواند از درجه سختی و یا آسانی سوالات مطرح شده در هر سال برگزاری آزمون اطلاع حاصل کند.

در کل می توان گفت که دانلود نمونه سوالات فراگیر و مطالعه دقیق پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور خالی از لطف نیست و می تواند کمک زیادی به داوطلب برای قبولی و پذیرش در این آزمون و ورود به مقطع ارشد پیام نور کند.

پس اگر شما هم در سال جاری قصد شرکت در آزمون ارشد فراگیر پیام نور را دارید از دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور غافل نشوید.

سعی کنید تمام نمونه سوالات فراگیر را با دقت زیاد مورد مطالعه قرار دهید و علاوه بر این پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور را نیز با دقت بالا مورد مطالعه و بررسی کنید و جزء به جزء آن را از نظر بگذرانید.

اطمینان  داشته باشید که با دسترسی به نمونه سوالات ارشد فراگیر و همین طور پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور و البته مطالعه دقیق و مفهومی مطالب گنجانده شده در انواع دروس مورد آزمون می توانید غول آزمون ارشد فراگیر را شکست دهید.

پس نگرانی به خود راه ندهید و با دانلود نمونه سوالات ارشد فراگیر و مطالعه دقیق این سوالات و البته پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور بهترین نمره را در این آزمون بدست آورید و قبولی را از آن خود کنید. به علاوه بهتر است پیش از زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور برای دانلود نمونه سوالات و مطالعه آن اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات درباره نتایج قبولی ارشدفراگیر پیام نور وارد شوید.

چگونه به نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور دسترسی داشته باشم؟

در این جا شاید این سؤال برای شما دوست عزیز داوطلب مطرح شود که چگونه می توانم به نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور دسترسی داشته باشم؟

علاوه بر این، در کنار نمونه سوالات ارشد فراگیر در اختیار داشتن پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور نیز ضروری است.

چگونه می توانم به پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور آن هم پاسخنامه ای تشریحی و کامل دسترسی داشت؟

در جواب باید خدمت شما عزیزان داوطلب شرکت کننده در آزمون ارشد فراگیر پیام نور عرض کنیم که از طریق تماس با مشاوران ایران تحصیل می توانید به نمونه سوالات ارشد فراگیر دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، مشاوران مجموعه ما امکان دسترسی به پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور را نیز برای شما دوستان عزیز فراهم می کنند.

البته علاوه بر این که مشاوران ما می توانند کامل ترین و جامع ترین نمونه سوالات فراگیر و همین طور پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور را تقدیم شما دوستان عزیز کنند امکان دریافت بهترین مشاوره قبولی را نیز برای شما فراهم می کنند.

به این ترتیب که، با استفاده از مشاوران زبده مجموعه ما و دریافت نکات مشاوره ای از آن ها برای پذیرش در این دوره می توانید از قبولی خود در آزمون ارشد فراگیر اطمینان خاطر داشته باشید.

دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور را از هر سایتی انجام ندهید…

ببینید دوستان عزیز سایت و منبعی که اقدام به دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور از آن جا می کنید لزوماً باید سایتی بسیار معتبر باشد و امکان دانلود بهترین مجموعه نمونه سوالات را در برای شما فراهم آورد.

مورد دیگر این که، همه می دانیم که منابع مورد مطالعه برای قبولی در آزمون ارشد فراگیر همان کتب اولین ترم تحصیلی ارشد پیام نور هستند.

در نتیجه، با توجه به تغییرات به وجود آمده در کتب ارائه شده دانشگاهی در زمان دانلود نمونه سوالات ارشد فراگیر به این موضوع دقت ویژه ای داشته باشید.

به این معنا که نمونه سؤالات کتب قدیمی را دانلود نکنید و با توجه به جدیدترین کتب اقدام به دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور کنید.

مشاوران ایران تحصیل در این زمینه نیز در خدمت شما دوستان عزیز هستند و می توانند راهنمایی لازم را برایتان به عمل آورند.

 

پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون ارشد فراگیر

دوستان عزیز انجام برنامه ریزی برای قبولی در تمامی آزمون های ورودی دانشگاه ها ضروری است.

آزمون ارشد فراگیر پیام نور نیز از این موضوع مستثنی نیست و باید با برنامه ریزی دقیق برای مطالعه دروس پیش بروید.

در واقع، بدون برنامه ریزی درست و منطقی و مطالعه ای دقیق نباید انتظار قبولی را از خود داشته باشید.

البته اگر در این زمینه از کمک مشاوری خبره و ماهر نیز استفاده کنید که دیگر نور علی نور است و از این بهتر هم نمی شود.

مشاوری که هم بتواند بهترین و کامل ترین برنامه ریزی را با توجه به شرایط فردی و خانوادگی شما در اختیارتان قرار دهد و علاوه بر این با در اختیار قرار دادن نمونه سوالات فراگیر و همین طور پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور راه قبولی را برای شما هموار کند.

مشاوران مجموعه ایران تحصیل برای انجام حرفه ای ترین برنامه ریزی قبولی در آزمون ارشد فراگیر با تمام وجود در خدمت گذاری شما حاضر هستند و می توانند قدم به قدم تا روز برگزاری آزمون در خدمت شما عزیزان داوطلب باشند.

برای پذیرش و قبولی در ارشد فراگیر باید چه نمره ای را کسب کنم؟

حتماً‌ این سؤال برای شما دوست عزیز داوطلب شرکت در آزمون ارشد فراگیر هم مطرح شده است که برای قبولی در این آزمون و راه یابی به دانشگاه باید چه نمره ای را به دست آورم؟

در واقع، شما باید بدانید که در هر کدام از دروس چه نمره ای را باید کسب کنید و در نتیجه نیاز به پاسخگویی به چه تعداد از سؤالات در هر درس برای بدست آوردن حداقل نمره دارید؟

دقت داشته باشید که اطلاع از این موضوع از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است. در نتیجه، لزوماً باید قبل از هر گونه اقدامی برای مطالعه از آن مطلع شوید.

در صورت نیاز به اطلاع از پاسخ این سؤالات و این که چه نمره ای را باید برای قبولی در آزمون فراگیر ارشد بدست آورید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا ثبت نام در آزمون فراگیر ارشد مستلزم پرداخت هزینه است؟

شاید این سؤال ذهن شما را هم به خود مشغول کرده باشد که آیا برای ثبت نام در آزمون فراگیر ارشد باید هزینه ای را پرداخت کنم؟

آيا در صورت عدم قبولی در این آزمون هزینه پرداختی قابل عودت است یا خیر؟

آیا این هزینه در طول سال ها تغییر کرده و بالاتر می رود؟ اگر به دنبال اطلاع از این موضوعات هستید که آیا برای ثبت نام لزوماً‌ باید مبلغی را بپردازید و این مبلغ چقدر است از کمک مشاورانی خبره استفاده کنید.

بعلاوه، یک مشاور می تواند هر آن چه را که در رابطه با هزینه باید بدانید از جمله این که آیا هزینه در طول هر سال برگزاری آزمون بالاتر می رود یا خیر و یا این که آیا در صورت عدم قبولی می توان برای پس گرفتن هزینه پرداختی اقدام کرد یا خیر را در اختیار شما عزیزان داوطلب قرار می دهند.

به جز سؤالات از زمان و نحوه برگزاری آزمون هم مطلع شوید

اطلاع از زمان و نحوه برگزاری آزمون هم از دیگر موارد مهمی است که به جز آشنایی با سؤالات آزمون ارشد فراگیر باید به آن توجه خاصی داشته باشید.

در واقع، شما باید بدانید که این سؤالات تستی هستند یا تشریحی؟ یا نه ترکیبی از تستی و تشریحی؟

در رابطه با زمان هم باید به طور دقیق از زمان برگزاری و اجرای آزمون ارشد فراگیر اطمینان حاصل کنید.

برای کسب اطلاعاتی دقیق از نحوه اجرای آزمون ارشد فراگیر و البته نحوه نحوه طراحی سؤالات (تستی یا تشریحی) از مشاوران خبره ایران تحصیل کمک بخواهید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مزایای دسترسی به نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور چیست؟ 

در صورت دسترسی به نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور می توانید از نحوه طراحی سوالات در طول سال های گذشته و تعداد سوالات طرح شده در هر درس مطلع شوید.

چگونه می توانم برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور اقدام کنم؟ 

برای دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

چرا باید پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور مربوطه به سوالات سال های گذشته را مطالعه کرده و مورد بررسی قرار دهیم؟ 

با دانلود پاسخنامه آزمون فراگیر پیام نور (علی الخصوص پاسخنامه تشریحی) می توانید با نکات و جزئیات مطرح شده در هر درس آشنا شوید.

نظرات

36 دیدگاه دربارهٔ «نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۳-۱۴۰۴»

  1. Avatar photo هنگامه گفت:

    سلام ایا شما در مشهد کلاس های آمادگی قبل کنکور دارید

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید .

  2. Avatar photo مرتضی گفت:

    سلام خدمت مشاور عزیز و دلسوز
    جسارتا سال‌های قبل آزمون فراگیرارشد طوری برگزار می‌شد که دانشجو ترم بهمن بره سر کلاس و ترم دوم باشه، امسال آزمون تابستان برگزار شده، آیا شروع کلاسها از مهرماه خواهد بود؟
    ممنونم اگر اطلاع بدید.

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      ازمون ارشد فراگیر برگزار شده برای ورودی مهر 1401 می باشد.

    2. Avatar photo مینا گفت:

      سلام هزینه نمونه سوالات آزمون دو سال پیش ،مدیریت آموزشی چقدره؟ چطور میتونیم بهش دسترسی داشته باشیم؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت به خیر
        برای خرید سوالات و جزوات ارشد فراگیر پیام نور از طریق سامانه خرید کتب پیام نور اقدام نمایید.

  3. Avatar photo حسین گفت:

    سلام، منم دنبال کلید سوالات هستم، معلوم نیست چرا سازمان سنجش منتشر نمیکنه

    1. Avatar photo مرتضی گفت:

      سلام، نه، من خیلی گشتم، سوالات منتشر نشده متاسفانه.

      1. Avatar photo karimi گفت:

        سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

  4. Avatar photo سمیرا گفت:

    سلام ببخشید کلید سؤالات همراه با پاسخ نامه ارشد فراگیر 1401 کی منتشر میشه؟

    1. Avatar photo aghazade گفت:

      سلام وقت بخیر
      تاریخ دقیقی مشخص نشده نیازه سایت سنجش رو بررسی کنید

    2. Avatar photo هادی گفت:

      منم دنبالشم، سالهای قبل منتشر نشده برا فراگیر

      1. Avatar photo karimi گفت:

        سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

  5. Avatar photo سلام من نتونستم پیدا کنم لطفا میشه رانمایی کنید چطور بگیرم. گفت:

    سلام من نتونستم پیدا کنم لطفا میشه رانمایی کنید چطور بگیرم.

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام نمونه سوال نداریم برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

  6. Avatar photo الهام گفت:

    سلام نمونه سوالات ارشد فراگیر مهندسی شیمی رو می خواستم چطورتهیه کنم

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      نمونه سوالات ارشدفراگیر را از سایت کتاب فروشی دانشگاه پیام نور تهیه نمایید.

  7. Avatar photo کاوه گفت:

    سلام ببخشید نمونه سوالات رشته ی روان شناسی تربیتی نوبت بیست و یکم رو از کجا پیدا کنم ممنون میشم کمک کنید لطفاً جواب رو به ایمیل خودم بفرستید با تشکر

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای دانلود نمونه سوالات فراگیر از طریق سایت کتاب فروشی پیام نور اقدام نمایید.

  8. Avatar photo کاوه گفت:

    سلام ببخشید نمونه سوالات رشته ی روان شناسی تربیتی نوبت بیست و یکم رو از کجا پیدا کنم ممنون میشم کمک کنید

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای دریافت نمونه سوالات ارشد فراگیر میتوانید به سایت فروش گتاب پیام نور مراجعه نمایید.

  9. Avatar photo Sara safaei گفت:

    سلام سوالات و پاسخنامه فراگیر روانشناسی بالینی و پاسخنامه ده سال اخیر رو از کجا میتونم بگیرم؟

    1. Avatar photo ekhlasi گفت:

      سلام وقت بخیر از نمونه سوالات خود پیام نور میتوانید استفاده کنید

    2. Avatar photo جواد گفت:

      با سلام و تشکر از سایت شما.

      1. Avatar photo aghazade گفت:

        سلام
        خواهش میکنم

  10. Avatar photo لیلا گفت:

    سلام وقت بخیر
    نمونه سوالات آزمون ارشد پیام نور فراگیر مدیریت آموزشی چگونه پیدا کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید.

    1. Avatar photo aghazade گفت:

      سلام
      نیازه از طریق انتشارات مربوطه پیگیری داشته باشید یا مراجعه حضودی برای داشتن نمونه سوال

  11. Avatar photo پیمان گفت:

    سلام نمونه سوالات سال ۱۴۰۰ ارشد پیام نور فراگیر حسابداری از کجا گیر بیارم

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای دریافت نمونه سوالات ارسد فراگیر از طریق کتاب فروشی های و یا سایت پیام نور اقدام نمایید.

  12. Avatar photo کامل کیمیایی گفت:

    سلام نمونه سوالات پیام نور ارشد فراگیر جزا از کجاگیر بیارم

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای دریافت نمونه سوالات ارشد فراگیر میتوانید از طریق کتاب فروشی های مخصوص پیام نور و سایت اقدام نمایید.

  13. Avatar photo لیلا گفت:

    سلام نمونه سوالات ارشد پیام نور فراگیر مدیریت آموزشی رو چجوری پیدا کنم لطفاً راهنماییم کنید.

    پاسخ

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای دریافت نمونه سوالات و یا خرید کتاب ارشد فراگیر از طریق سایت دانشگاه پیام نور اقدام نمایید.

  14. Avatar photo کامل کیمیایی گفت:

    سلام نمونه سوالات سال ۹۸ و۹۹ ارشد پیام نور فراگیر حقوق جزا وجرم شناسی از کجا گیر بیارم

    1. Avatar photo karimi گفت:

      سلام به شماره 09044768687واتساب پیام بدیدبراتون میفرستن

      1. Avatar photo کامل کیمیایی گفت:

        سلام نمونه سوالات ۹۸و۹۹ هیچ جا موجودنیست چرا حفوق جزاوجرم شناسی فراگیر ارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ارشد بدون کنکور پیام نور

    ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور یکی از گزینه‌ها برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند. متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط می‌توانند اقدام به ورود به این دانشگاه‌ها و تحصیل در...
  • حذف و اضافه دانشگاه پیام نور

    حذف و اضافه دانشگاه پیام نور + زمان بندی و قوانین 1403

    دانشجویانی که قصد دارند بعد از انتخاب واحد چند واحد درسی را حذف یا اضافه کنند می توانند در زمان مشخص شده‌ای از طریق سایت گلستان به آدرس osreg.pnu.ac.ir حذف و اضافه دانشگاه پیام نور را انجام دهند. معمولا زمان...
  • منابع درسی دانشگاه پیام نور

    منابع درسی دانشگاه پیام نور + لیست دروس | ایران تحصیل

    لیست منابع درسی دانشگاه پیام نور برای مقاطع تحصیلی مختلف اعلام شده است. متقاضیان و دانشجویان می‌توانند بسته به مقطع و رشته تحصیلی خود، منابع درسی خود را یافته و بر همان اساس هر ترم درسی را آغاز نمایند. آنها...
  • انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

    انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ + راهنما و کد دروس pnu.ac.ir

    انتخاب واحد دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد. دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌بایست پیش از آغاز هر نیمسال، در زمان مقرر انتخاب واحد خود را انجام دهند. این دسته از دانشجویان باید با...
تماس با مشاور