ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۳

مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۳ مرحله ای است که متقاضی ورود به دانشگاه افسری امین بعد از طی مرحله کنکور سراسری و همین طور آزمون ورودی این دانشگاه موظف به گذراندن آن است. در واقع مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین یکی از مراحل گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین است. اما باید عرض کنیم که قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری امین در گرو اطلاع و آشنایی با سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین و استفاده از تجربیات دانشگاه افسری امین در زمینه مصاحبه است.

در این نوشته، اطلاعاتی در رابطه با مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین از جمله زمان و مکان برگزاری این مرحله از مراحل گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین، کلیه مراحل مصاحبه و مواردی از این قبیل را در اختیارتان قرار می دهیم. اطلاعاتی که مسلماً در صورت تمایل به شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین به آن ها نیاز دارید.

مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین در چه زمانی برگزار می شود؟

کلیه متقاضیان و شرکت کنندگانی که در دو مرحله اول از مراحل گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین پذیرفته شده اند باید در مرحله بعدی یعنی مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین شرکت کنند.

اما در رابطه با زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین و پاسخگویی به سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین به طور معمول در دوازدهمین ماه از سال یعنی اسفند ماه برگزار می شود.

در این زمان داوطلبان باید بعد از کسب آمادگی و همین طور استفاده از تجربیات دانشگاه افسری امین از داوطلبان سال های گذشته در مکان تعیین برای برگزاری مصاحبه حضور یافته و پاسخگوی سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین باشد.

در حال حاضر، اطلاعاتی در رابطه با زمان دقیق برگزاری مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین در سال جاری در دسترس نیست.

اما احتمال برگزاری مصاحبه در همان زمان تعیین شده برای داوطلبان و متقاضیان وجود دارد.

برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین به عنوان یکی از مراحل گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

در مورد مکان برگزاری مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین چه می دانید؟

آیا اطلاعی در رابطه با مکان برگزاری و اجرای مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین دارید؟

آیا می دانید چه مکانی برای برگزاری مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین به عنوان یکی از مراحل گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین در نظر گرفته شده است؟

در رابطه با مکان برگزاری مصاحبه دانشگاه امین و جایی که شما دوست عزیز داوطلب باید برای پاسخگویی به سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین به آن جا مراجعه کنید باید خدمتتان عرض کنیم که مصاحبه هر یک از استان های کشور به صورت جداگانه و مجزا از سایر استان ها برگزار می شود.

اما توجه داشته باشید که مصاحبه برگزار شده در هر استان مرحله اولیه بوده و داوطلب باید برای شرکت در مرحله نهایی و گرفتن تأیید قطعی در مصاحبه به هسته گزینش دانشگاه امین در استان تهران مراجعه کند.

هسته گزینش دانشگاه امین در انتهای اتوبان شهید همت استان تهران و در بزرگراه شهید خرازی قرار دارد.

 آیا برای شرکت در مصاحبه دانشگاه افسری امین به تهیه مدارک نیاز است؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز داوطلب شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین مطرح شده باشد که آیا داوطلبان برای شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین به تهیه مدارکی هم نیاز دارند؟

آیا لزوماً ‌هر داوطلب قبل از حضور در محل برگزاری مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین و پاسخگویی به سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین باید مدارکی را آماده کند و در روز مصاحبه همراه خود ببرد؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما عزیزان داوطلب عرض کنیم که بله شرکت در مصاحبه دانشگاه افسری امین به تهیه و جمع آوری مدارکی هم نیاز دارد.

اگر می خواهید از لیست مدارک مورد نیاز برای حضور در مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین مطلع شوید با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران خبره مجموعه ما می توانند شما را از لیست مدارکی که باید آن ها را در روز مصاحبه همراه داشته باشید آگاه کنند تا در روز برگزاری مصاحبه از این بابت مشکلی نداشته باشید.

در مورد زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه افسری امین چه می دانید؟

آیا می دانید چه زمانی می توانید از نتیجه مصاحبه دانشگاه امین به عنوان یکی از مراحل گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین مطلع شوید؟

آیا نتیجه این مصاحبه به زودی اعلام می شود یا نه مدتی به طول می انجامد؟

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امین و این که آیا این نتایج زود اعلام می شوند یا با تأخیر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری امین

در رابطه با نحوه اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه افسری امین چه می دانید؟

آیا می دانید نحوه اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه افسری امین به چه صورت است؟ آیا این نتایج به صورت اینترنتی خدمت داوطلبان اعلام می شود؟

آیا در صورتی که این نتایج به صورت اینترنتی اعلام شوند اطلاعی در رابطه با سامانه مورد نظر برای اعلام نتایج دارید؟

در پاسخ به این قبیل از سؤالات باید خدمت شما دوستان عرض کنیم که نتایج مصاحبه دانشگاه افسری امین به صورت اینترنتی خدمت داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده اعلام می شود.

در واقع، هر داوطلب بای بعد از اعلام نتایج مصاحبه برای اطلاع از عدم پذیرش یا قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری امین به سایت gozinesh.police.ir مراجعه کند و از نتایج مصاحبه خود مطلع شود.

اما آیا می دانید برای اطلاع از نتایج مصاحبه خود باید چه مراحل و فرآیندهایی را طی کنید و این کار به چه صورت انجام می شود؟

برای اطلاع دقیق از نحوه مشاهده نتایج مصاحبه در سایت اعلام شده با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان بگذارند.

در رابطه با نحوه برگزاری مصاحبه دانشگاه امین چه می دانید؟

تمامی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون ورودی دانشگاه افسری امین باید در زمان برگزاری مصاحبه این دانشگاه با در دست داشتن مدارک لازم در مکان اعلام شده توسط هر استان برای شرکت در مصاحبه اقدام کنند.

در این زمان، سه برابر ظرفیت پذیرش داوطلبان برای مصاحبه دعوت می شوند. در ادامه شما را با نحوه و فرآیند برگزاری مصاحبه دانشگاه امین آشنا می کنیم.

مرحله معاینات کلی پزشکی

یکی از فرآیندهای بسیار مهم در طول زمان برگزاری مصاحبه دانشگاه امین مرحله معاینات پزشکی است.

در واقع، از آن جایی که افراد تحصیل کرده در ثبت نام دانشگاه افسری امین در نهایت در نیروی انتظامی استخدام می شوند از این رو برخورداری از سلامت کامل روحی و جسمی برای استخدام در این ارگان نظامی الزامی است.

به همین جهت، هر ساله شاهد اجرای انواع آزمایش های پزشکی و معاینات لازم قبل از جذب و پذیرش دانشجو در این دانشگاه هستیم.

در واقع، تنها کسانی می توانند جذب ادامه تحصیل در این دانشگاه شوند که از مرحله آزمایشات و معاینات پزشکی سربلند بیرون بیایند و هیچ مشکلی از نظر روحی یا جسمی نداشته باشند.

دقت داشته باشید که تمامی این معاینات و آزمایش ها به صورت کاملاً رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه ای برای داوطلبان و متقاضیان انجام می شود.

روند کلی انجام معاینات پزشکی به صورت زیر است:

. آزمایش ادرار و خون

. انجام رادیولوژی

. معاینات گوش و حلق و بینی

. معاینات اعصاب و روان

. مراجعه به دندانپزشک و انجام چکاب های لازم

. معاینه چشم

پس از طی مرحله معاینات پزشکی و ثابت شدن سلامت جسمی و روانی فرد متقاضی و داوطلب نوبت به تکمیل چند فرم و همین طور تشکیل پرونده می رسد.

بعد از تکمیل پرونده و کامل کردن فرم ها نوبت به انجام انگشت نگاری می رسد. بعد از انجام این کار فرد باید برای طی سایر مراحل گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین اقدام کند.

مرحله روخوانی از آیات و سوره های قرآن و انجام تست های ورزش

افراد پذیرفته شده در دانشگاه علوم انتظامی امین باید توانایی جسمی بسیار خوبی داشته باشند و آمادگی جسمانی آن ها برای اشتغال به کار در نیروی انتظامی بالا باشد.

در نتیجه، شرکت داوطلبان در تست های ورزشی الزامی است. حتماً می پرسید چه تست های ورزشی از داوطلبان به عمل می آید؟

در پاسخ باید عرض کنیم که تست های ورزشی گرفته شده از داوطلبان مایل به تحصیل در دانشگاه افسری امین شامل تست های دو، شنا و همین طور دراز و نشست می شود.

بعد از طی مرحله تست ورزش و با مؤفقیت پشت سر گذاشتن این مرحله مهم از سری مراحل گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین نوبت به سنجش میزان انس و علاقه شما به قرآن کریم می رسد.

به این صورت که فرد مصاحبه کننده از شما می خواهد که یک صفحه از قرآن را برای وی قرائت کنید.

با گذر از این مرحله فرد وارد مرحله دیگری یعنی مصاحبه شفاهی می شود.

مصاحبه شفاهی ورودی دانشگاه امین

مرحله مصاحبه شفاهی یکی از مراحل مهم قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری امین این ارگان نظامی است که معمولاً ‌از دو بخش کاملاً‌ متفاوت تشکیل شده است.

بخش اول سؤالات این مصاحبه در رابطه با اقوام و فامیل های فرد، عقاید و باورهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

از طرف دیگر، در رابطه با میزان تحصیلات شما و یا شغل و حرفه تان هم در این مصاحبه سؤال می شود.

شما در این قسمت باید پاسخگوی سؤالاتی در رابطه با اوقات فراغت و نحوه گذراندن آن، مسائل و سلایق شخصی، علاقه به مطالعه انواع کتب و همین طور آخرین کتابی که مطالعه کرده اید به طور مفصل و با جزئیات باشید.

اما در بخش دوم داوطلب باید پاسخگوی پرسش های عقیدتی سیاسی مصاحبه کنندگان باشد.

در این مرحله، فرد باید با اطلاعات دقیق و کافی از مسائل سیاسی و مباحث مذهبی در مصاحبه شرکت کند و به تمامی سؤالات پاسخ بدهد.

سؤالات مختلفی که در این مرحله از مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین از داوطلبان پرسیده می شود شامل پرسش هایی در رابطه با دانستنی ها و اطلاعات مهم دینی، مناسبت ها و وقایع مهم مذهبی و ملی سیاسی و احکام و ولایت فقیه است.

در این بخش، با ذکر سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی مربوط به هر یک از این بخش ها در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

سؤالات بخش دانستنی ها و اطلاعات مهم دینی

. نحوه وقوع جنگ های خندق، احد و بدر

. هدف اصلی از واقعه کربلا چه بود؟

. القاب و اسامی امامان معصوم

. امکان پرسیدن سؤالاتی در رابطه با کتاب هایی مثل مجمع البیان، مفاتیح الجنان، کتاب الکافی و صحیفه سجادیه هم در این مرحله وجود دارد.

مثلاً‌ از شما می پرسند که نویسنده کتاب نهج البلاغه کیست و موضوع و مفهوم این کتاب مهم در رابطه با چیست.

 

 

سؤالات بخش وقایع مذهبی و ملی مهم

. تاریخ دقیق روز دانشجو، معلم و کارگر

. در رابطه با عید قربان و عید غدیر چه می دانید؟

. در روز دوازدهم بهمن ماه سال 1357 چه اتفاقی افتاد؟

 

 

سؤالات بخش سیاسی

. هدف های اساسی جمهوری اسلامی ایران

. خصوصیات قانون اساسی

. وظیفه دولت ها

. وظایف شورای نگهبان، رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهور

 

 

سؤالات مربوط به بخش احکام و ولایت فقیه

. انواع غسل

. روش انجام تیمم

. مبطلات و شکیات نماز

. شیوه خواندن نماز و انواع آن

مرحله تحقیقات محلی برای ورود به دانشگاه افسری امین

بعد از طی تمامی این مراحل برای قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری امین نوبت به انجام تحقیقات محلی مفصلی از تمامی دوستان، آشنایان و همین اقوام و فامیل های داوطلبان می رسد.

در این مرحله، افراد مسئول انجام این کار با مراجعه به محل زندگی و یا محل کار شما دوست عزیز داوطلب در مورد شما، شخصیت و رفتارتان و مواردی از این قبیل سؤالاتی را می پرسند.

گذر از این مرحله به عنوان یکی از مراحل قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری امین بسیار مهم به نظر می رسد.

استفاده از تجربیات دانشگاه افسری امین در مصاحبه برای قبولی

دوستان عزیز، همواره توجه داشته باشید که استفاده از تجربیات دانشگاه افسری امین در مصاحبه برای قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری امین می تواند بسیار کارا و مؤثر باشد.

در واقع، این تجربیات دانشگاه افسری امین در مصاحبه که داوطلبان سال های قبل می توانند در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهند می تواند مانند چراغ راه برای شما عمل کند.

در نتیجه، هرگز از استفاده از تجربیات دانشگاه افسری امین برای شرکت در مصاحبه غافل نشوید.

به عنوان مثال، می توانید در رابطه با سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین از آن ها سؤال کنید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین چه زمانی برگزار می شود؟

برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین در سال جاری با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

سؤالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین شامل چه مواردی می شوند؟ 

سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین شامل سؤالاتی از جمله سؤالات عقیدتی سیاسی و غیره می شوند.

آیا استفاده از تجربیات دانشگاه افسری امین می تواند برای قبولی در مصاحبه دانشگاه افسری امین مؤثر باشد؟ 

بله. مسلماً استفاده از تجربیات دانشگاه افسری امین می تواند در قبولی و پذیرش داوطلبان بسیار مؤثر باشد.

مراحل گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین شامل چه مواردی می شود؟

برای آشنایی دقیق با مراحل گزینش دانشگاه علوم انتظامی امین با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo نفس گفت:

    سلام بانوان رو قسمت ماموریت های ویژه استخدام میکنن؟ از چندسالگی؟ بعد دانشگاه امین برای بانوان هم هست اگه هست از چندسالگی میتونیم بریم؟؟؟؟
    میشه لطفا جواب بدید

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام و وقت بخیر.
      دانشگاه امین برای اقایان است و برای بانوان علوم انتظامی کوثر است.

  2. Avatar photo امیر گفت:

    سلام
    اگه سرخوردگی مهره ( درجه 1 ) دارم
    داخل پذیرش گیر میدن یا قبول میکنن ؟
    فامیل نظامی و کارت فعال تاثیری داره ؟

    1. Avatar photo bagheri گفت:

      با سلام دارای نمره منفی است و فامیل نظامی با معرفی نامه و بسیج در مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین 1401 تاثیر دارد

  3. Avatar photo حسین گفت:

    سلام
    من تمام کار هام در گزینش استانم تمام شده و خواستم بدانم در دانشگاه امین دوباره ارزیابی (مصاحبه، تست ورزش، قرآن و پزشکی تخصصی) صورت میگیره یا همین که پروندت به تهران ارسال شد دیگه همه چیز تمامه؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام
      گزینش و مصاحبه یک بار انجام میشود
      اگر که همه مراحل را گذراندید منتظر اعلام نتایج باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور