ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره آزمون وکالت 1403 + 10 تجربه مهم قبولی ها | ایران تحصیل

مشاوره آزمون وکالت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون وکالت یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین آزمون‌هایی است که فارغ التحصیلان رشته حقوق در آن شرکت می‌کنند. دریافت مشاوره آزمون وکالت می‌تواند راه میانبری برای کسب موفقیت و نمره حدنصاب در این آزمون باشد. مشاوران کارآزموده می‌توانند با ارائه بهترین روش مطالعه برای آزمون وکالت، برنامه‌ریزی اصولی و معرفی منابع مهم، شما را در مسیر قبولی در آزمون یاری کنند.

در پروسه دریافت مشاوره آزمون وکالت، افراد مجرب و باسابقه به شما کمک خواهند کرد تا برنامه‌ریزی فشرده‌ای برای آزمون وکالت داشته باشید. روش مطالعه جهت آمادگی آزمون وکالت برای افرادی که زمان زیادی تا آزمون دارند با افرادی که زمان کمتری دارند کمی متفاوت می‌باشد. به همین دلیل انجام برنامه‌ریزی فشرده برای آزمون وکالت برای این دسته از افراد ضروری به نظر می‌رسد. اگر شما داوطلبان گرامی آزمون وکالت نیازمند دریافت مشاوره و راهنمایی برای قبولی در این آزمون هستید، می‌توانید با شماره ثابت 9099075307 از سراسر کشور تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه ایران تحصیل شما عزیزان را راهنمایی کنند. 

اهمیت دریافت مشاوره آزمون وکالت

 متقاضیان شرکت در آزمون وکالت همگی کتاب‌های آموزشی متنوعی برای مطالعه دارند و جزوه آزمون وکالت و نکته‌های تستی دروس در دسترس داوطلبان قرار دارد، اما نحوه استفاده صحیح از هر کدام از منابع کمک درسی و کمک آموزشی را نمی‌دانند. مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام مطالعه دروس وجود دارد، این است که منابع موثق همیشه در اولویت می‌باشند، اما مطالعه منابع نیز به برنامه‌ریزی نیاز داردو اگر مطالعه منابع همراه با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی نباشد، در آخر فراد تعداد زیادی منابع مطالعه می‌کنند و در نهایت در آزمون با شکست مواجه می‌شوند.

متقاضیان زیادی هستند که سال‌های متمادی آزمون می‌دهند، اما دقیقاً نمی‌دانند که ضعف آنها کجاست و چرا قبول نمی‌شوند؟ اینجاست که لزوم وجود یک مشاور و راهنما برای آزمون وکالت و هدایت داوطلبان در مسیر صحیح احساس خواهد شد. شما باید با کمک مشاوران خبره و مجرب آمادگی لازم برای شرکت در آزمون وکالت را کسب کنید تا نمره حد نصاب را به دست آورید. از سوی دیگر آشنایی با خدمات مشاوره آزمون وکالت نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل در ادامه به خدماتی که می‌توانید در این مسیر از آنها بهره‌مند شوید را معرفی خواهیم کرد.

برای اطلاع از شرایط خرید پکیج آموزشی آزمون وکالت بر روی لینک کلیک نمایید. 

اهمیت دریافت مشاوره آزمون وکالت

خدمات مشاوره آزمون وکالت

در رابطه با آزمون وکالت معمولاً دو دسته خدمات به داوطلبان ارائه می‌شود. نوع اول خدمات، مربوط به انجام ثبت‌نام آزمون وکالت و همچنین ارائه راهنمایی در رابطه با شرایط ثبت‌نام و … می‌باشد. متقاضیان در این شرایط انجام کارهای خود را به مشاوران می‌سپارند. همچنین مشاوران آزمون وکالت کمک می‌کنند تا داوطلبان با نحوه و میزان تأثیر سهمیه‌ها آشنا شوند. برخی از داوطلبان نیز ممکن است به هنگام ثبت‌نام دچار مشکلاتی شوند که در این صورت نیاز به راهنمایی داشته باشند که مرکز مشاوره آکادمی ایران تحصیل این خدمات را ارائه می‌دهد. در ادامه به برخی از خدمات مشاوره آزمون وکالت اشاره خواهیم نمود.

برای اطلاع از شرایط آزمون وکالت آنلاین روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

برنامه‌ریزی رتبه‌های برتر ‌وکالت

یکی از نکات بسیار مهمی که داوطلبان باید برای قبولی در آزمون بدان دقت داشته باشند این است که با برنامه پیش بروند و تلاش کنند که برنامه‌ریزی درستی داشته باشند. رقابت در آزمون وکالت با توجه به ظرفیت مخدودی که ایجاد شده است، بسیار سخت می‌باشد و همین مسائله می‌تواند در پذیرش داوطلبان بسیار تأثیر گذار باشد. در رابطه با نحوه برنامه‌ریزی ما اصولی داریم که بر اساس آن عمل می‌کنیم. اما یکی از تفاوت‌های خدمات ما با سایر مشاوران دیگر اسن است که ما به هیچ هنوان برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و آماده‌ای را ارائه نمی‌نماییم. بلکه با توجه به شرایط هر فرد به انجام برنامه‌ریزی می‌پردازیم.

ما در مجموعه ایران تحصیل این امکان را برای داوطلبان فراهم نموده‌ایم تا بتوانند برنامه‌ریزی رتبه‌های برتر ‌وکالت داشته باشند. فردی که در آزمون وکالت رتبه برتر را کسب نموده است، می‌تواند در رابطه با دروس مهم و همچنین شرایط آن توضیحاتی را به داوطلبان ارائه نماید. به عنوان مثال شاید برخی از فارغ التحصیلان ما با مشکل کمبود زمان مواجه باشند که داشتن یک برنامه‌ریزی فشرده برای آزمون وکالت می‌تواند کمک کند تا حتی با وجود زمان کم، قبولی خود را تضمین نمایند. که قطعاً این نوع برنامه‌ریزی نیز با توجه به اصول درست برنامه‌ریزی و همچنین شرایط آن صورت می‌پذیرد.

به طور کلی مشاوره آزمون وکالت چند نوع برنامه‌ریزی را برای داوطلبان انجام می‌دهند. یکی از انواع برنامه‌ریزی شامل برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت می‌باشد که به صورت هفته‌ای و روزانه است. نوع دیگر آن میان مدت می‌باشد که به طور معمول دوماهه و یا سه ماهه می‌باشد و نوع بلند مدت آن که چهارماهه خواهد بود. یکی از اشتباهات بزرگ داوطلبان آزمون وکالت این است که متاسفانه با تفاوت این نوع برنامه‌ریزی‌ها آشنا نبوده و به همین دلیل نمی‌توانند قبولی خود را رقم بزنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط سنی آزمون وکالت روی لینک کلیک کنید.

 

معرفی منابع آزمون وکالت

 برخی از داوطلبان اینگونه تصور می‌نمایند که منابع آزمون وکالت همان کتاب‌های همیشگی می‌باشد و شاید نیازی به سختگیری در این خصوص نیست. قطعاً همه کتب می‌توانند به موفقیت شما کمک کنند، اما یک نکته مهم را در نظر داشته باشید که کتاب مد نظر طراح سؤال است بسیار مهم است، زیرا ممکن است در کتب مشابهی برخی از مباحث وجود نداشته باشند و به همین دلیل شما نتوانید به سؤالات آزمون پاسخ دهید.

 

آیین دادرسی مدنی آزمون مرکز وکلا 

۱ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب سال ۱۳۷۹ با اصلاحات بعدی
۲ قانون اجرای احکام مدنی مصوب سال ۱۳۵۶ با اصلاحات بعدی
۳ قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی مصوب سال ۱۳۹۴
۴ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲
۵ قانون حمایت خانواده مصوب سال ۱۳۹۱
۶ قانون شوراهای حل اختلاف مصوب سال ۱۳۹۴
۷ آیین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه مصوب سال ۱۳۹۷
آیین دادرسی کیفری آزمون مرکز وکلا 
۱ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲
۲ آیین نامه اجرای احکام مصوب رییس قوه قضائیه سال ۱۳۹۸

 

حقوق تجارت آزمون مرکز وکلا 

۱ قانون تجارت مصوب سال ۱۳۱۱
۲ لایحه قانونی اصلاح موادی از قانون تجارت مصوب سال ۱۳۴۷
۳ قانون بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران مصوب سال ۱۳۷۰ با اصلاحات بعدی
۴ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مصوب سال ۱۳۸۷ با اصلاحات بعدی
۵ قانون صدور چک مصوب سال ۱۳۹۷
۶ قانون اداره تصفیه ورشکستگی مصوب سال ۱۳۱۸
حقوق جزای عمومی و اختصاصی
۱ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲
۲ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی (بخش تعزیرات)
۳ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا اختلاس و کلاهبرداری مصوب سال ۱۳۶۷
۴ قانون جرائم رایانه‌ای مصوب سال ۱۳۸۸
۵ قانون مبارزه با پولشویی مصوب سال ۱۳۸۶ با اصلاحات بعدی
۶ قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی مصوب سال ۱۳۶۹ با اصلاحات بعدی
۷ قانون تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه‌دیدگان ناشی از آن مصوب ۱۳۹۸

 

حقوق ثبت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 

۱ قانون ثبت اسناد و املاک مصوب سال ۱۳۱۰ با اصلاحات بعدی
۲ قانون فروش املاک مشاع مصوب ۱۳۵۷
۳ قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی مصوب ۱۳۹۰
۴ قانون اصلاح بعضی از مواد قانون ثبت و قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب ۱۳۲۲
۵ قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب ۱۳۱۷
۶ آیین‌نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا مصوب رییس قوه قضائیه مصوب سال ۱۳۸۷
 

حقوق مدنی آزمون مرکز وکلا 

۱ قانون مدنی مصوب سال ۱۳۰۷
۲ قانون امور حسبی مصوب سال ۱۳۱۹ با اصلاحات بعدی
۳ قانون مسئولیت مدنی مصوب سال ۱۳۳۹
۴ قانون روابط موجر و مستأجر مصوب سال ۱۳۵۶
۵ قانون روابط موجر و مستأجر مصوب سال ۱۳۷۶
۶ قانون تملک آپارتمان‌ها مصوب سال ۱۳۴۳ با اصلاحات بعدی
۷ قانون پیش فروش ساختمان مصوب سال ۱۳۸۹
۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب سال ۱۳۹۵
(به جهت آشنایی با قوانین بیمه و بحث‌های مربوط به مسئولیت مدنی تصادفات رانندگی)

 

فقه (منبع تحریرالوسیله)
۱ کتاب الوکاله
۲ کتاب القضاء
۳ کتاب الشهادات
۴ کتاب الاقرار
۵ کتاب الایمان

 

برای آشنایی شما داوطلبان عزیز مشاوره آزمون وکالت این منابع را معرفی نمودند. اما ممکن است برخی از داوطلبان حتی با انجام برنامه‌ریزی و طی کردن راه‌های قبولی در آزمون وکالت باز هم این مسیر را بسیار طولانی و دور از ذهن تصور کنند که ما برای رفع مشکل این دسته از داوطلبان تلاش نمودیم و پکیج قبولی آزمون وکالت را گردآوری نمودیم تا داوطلبان بتوانند در کمترین زمان برای مطالعه، بهترین نتیجه را به دست آورند. همچنین در کنار این پکیج، ما مشاوره رایگان را به صورت تلفنی فراهم نموده‌ایم که می‌توانند به راحتی تماس حاصل نمایند.

خدمات مشاوره آزمون وکالت

اطلاعیه

برای دریافت پکیچ مشاوره قبولی در آزمون وکالت و همچنین مشاوره در رابطه با روش مطالعه برای آزمون وکالت با شماره  9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران مجموعه ایران تحصیل شما را در مسیر سرنوشت‌ساز قبولی در آزمون یاری کرده و اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزن قرار دهند.

 

ارائه نمونه سؤالات آزمون‌های سال‌های گذشته 

تست‌زنی در هر آزمونی یکی از نکات بسیار مهمی است که باید بدان توجه نمایید. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از داوطلبان دارند این است که مطالعه بسیار خوبی دارند اما از تست زنی غافل می‌شوند. بهترین منبعی که می‌تواند به شما کمک کند تا با نحوه طرح سؤالات آشنا شوید و همچینن بتوانید در رابطه با اینکه چگونه هریک از مطالب را مطالعه نمایید به شما کمک نماید، این است که سؤالات سال‌های گذشته را به صورت دقیق مطالعه نمایید و همچنین به نقد و تحلیل آن بپردازید.

یکی از نکات مهمی که مشاوره آزمون وکالت به شما خواهند گفت این است که در برخی از سال‌ها ممکن است طراحان سؤال برای تشخیص داوطلبانی که بر تمامی مطالب مسلط هستند با سایر داوطلبان دیگر، نحوه طرح سؤالات را اندکی تغییر دهند. به عنوان مثال ممکن است برخی از مباحثی که در سال‌های گذشته شاید مهم به نظر نمی‌رسیده است، اکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است و قطعاً این مورد را با تحلیل سؤالات چند سال، به خوبی متوجه خواهید شد.

 

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون وکالت وارد لینک شوید.

 

روش مطالعه برای آزمون وکالت

هر درسی در آزمون وکالت روش مطالعه مجزایی را می‌طلبد که ما برای آشنایی داوطلبان به طور مختصر به برخی از این موارد اشاره خواهیم نمود. اولین نکته‌ای که پس از مصاحبه با رتبه‌های برتر وکالت به شما حتماً خواهند گفت این است که در برنامه‌ریزی خود حتماً از دروسی شروع به مطالعه نمایید که عملکرد ضعیف‌تری دارید و شاید هنوز خیلی بر آن مسلط نیستید. توجه به ضرایب هریک از دروس از جمله نکات بسیار مهمی است که نوع مطالعه شما باید بر مبنای آن قرار داشته باشد. اما به طور کلی برای مطالعه هریک از دروس باید نکات زیر را رعایت نمایید.

درس حقوق مدنی

 این درس یکی از دروسی است که هم در آزمون مهم است و هم در صورت پذیرش، باید بسیار بر آن بسیار مسلط باشید. در واقع شاید بتوان گفت هرچقدر مطالعه شما در این درس بیشتر باشد، در آینده کاری شما بسیار تأثیر بیشتری خواهد داشت و در آینده به شما کمک خواهد نمود.

درس فقه

برای مطالعه درس فقه حفظ کردن را از ذهن خود دور کنید. این درس به هیچ عنوان حفظی نمی‌باشد و تنها راه شما این است که باید تمام اصول آن را به خوبی یاد بگیرید. دقت کنید که اصل مباحث را متوجه بشوید و مثال‌ها را تنها برای یادآوری و یادگیری مبحث مورد نظر مطالع نمایید.

درس آیین دادرسی کیفری

در این درس خوشبختانه تمامی سؤالات از نص قانون مطرح می‌شوند و به هیچ عنوان سؤالات، خارج از کتاب مطرح نمی‌شوند تنها در یک مورد ممکن است این سؤالات خارج از کتاب باشند که آن شاید نوع سؤال مخالف با قانون باشد. بنابراین با خیال آسوده می‌توانید از بین منابع آزمون وکالت معرفی شده بهترین آن‌ها را مطالعه نمایید. برای اطلاع از موارد مخالف این قوانین حتماً حتی پاورقی‌ها را به صورت دقیق مطالعه نمایید.

یکی از نکات مشاوره آزمون وکالت که توصیه مصاحبه با رتبه‌های برتر وکالت نیز می‌باشد و بسیار بدان تاکید می‌نماید، این است که در نحوه مطالعه خود، حتماً خلاصه‌نویسی و یادداشت‌برداری را مدنظر قرار دهید. مرور این دروس با این کار راحت‌تر می‌شود و همچنین مطالعه شما عمیق‌تر خواهد شد.

کال تو اکشن تماس

اطلاعیه

صرف زمان مناسب برای مطالعه هر کدام از دروس آزمون وکالت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه هرکدام از درس‌ها دارای ضریب متفاوتی می‌باشند. 

روش مطالعه برای آزمون وکالت

مشاوره قبولی در آزمون وکالت 

همانگونه که اشاره شد دریافت مشاوره آزمون وکالت بسیار اهمیت دارد. شغل وکالت یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مشاغل در جامعه است و افرادی که در دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند با طی مراحل قانونی می‌توانند در آزمون وکالت نمره حد نصاب لازم را به دست آورند. آزمون وکالت مانند آزمون قضاوت یکی از پرچالش‌ترین آزمون‌های ورودی محسوب می‌شود و رقابت در آن به دلیل افزایش بسیار زیاد فارغ‌التحصیلان تنگاتنگ خواهد بود.

 برگزاری آزمون وکالت برای دریافت پروانه وکالت یک روال عادی می‌باشد. افرادی هستند که بدون نیاز به شرکت در آزمون می‌توانند پروانه پایه یک وکالت دریافت کنند اما در صورتی که سابقه کار قضایی یا حقوقی داشته باشند. برای شرکت در آزمون وکالت شما باید چه شرایطی داشته باشید و برای همه آزاد نیست. اما آن چه که مهم‌تر است کسب آمادگی برای شرکت در این آزمون سرنوشت‌ساز می‌باشد. شما باید با انتخاب منابع مناسب و دریافت مشاوره آزمون وکالت، برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید تا بتوانید از عهده پاسخ به سؤالات برآیید.

بهترین راه این است که از نظر اساتید مجرب یا قبول شدگان سال‌های قبل یا راهنمایی مشاوران باسابقه استفاده کنید. آکادمی ایران تحصیل با بهره گیری از کادری کارآزموده و متعهد در برنامه‌ریزی درست و اصولی آزمون وکالت می‌تواند به شما داوطلبان برای موفقیت در آزمون وکالت یاری برساند. این مرکز مشاوره با برنامه‌ریزی مناسب و پشتیبانی از متقاضیان می‌تواند شرایط موفقیت در این آزمون را برای متقاضیان به بهترین شکل ممکن فراهم نماید. چنانچه شما عزیزان نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت مشاوره آزمون وکالت هستید، کافیست با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

در صورتی که هنوز هم در رابطه با راه‌های قبولی در آزمون وکالت سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید، و یا در شرایط متفاوت‌تری قرار دارید که ما در این صورت ارتباط خود را با شما قطع نخواهیم کرد و تلاش خود را برای کمک به شما خواهیم نمود. می‌توانید به صورت اختصاصی با یکی از مشاوران آزمون وکالت ما در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه نمایند. 

مشاوره قبولی در آزمون وکالت 

برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ برای اطلاع روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

آخرین اخبار پیرامون آزمون وکالت 1403

جدیدترین مصوبات آزمون وکالت ۱۴۰۳ از سوی شورای اجرایی اسکودا

 براساس اطلاعیه پایگاه خبری اختبار، شورای اجرایی اسکودا برای سال 1403 مصوبات جدیدی را اعلام کرده است. براساس این مصوبات هزینه اسم‌نویسی در آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ که در شهریور ماه برگزار خواهد شد ۴۰۰ هزار تومان می‌باشد. علاوه بر این کارآموزان می‌توانند در آزمون وکالت به طور مجدد شرکت کنند. در این اعلامیه آمده است که: شرکت مجدد کارآموزان در آزمون وکالت بلامانع خواهد بود، اما احتساب دوره کارآموزی تنها مخصوص کارآموزانی می‌باشد که مشمول قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار هستند. از سوی دیگر در جلسه شورای اجرایی اسکودا به منابع آزمون وکالت اشاره شد که این منابع تغییر چشمگیری نسبت به منابع سال قبل ندارند.

 دوره کارآموزی پذیرفته شدگان کانون وکلای قوه قضاییه آغاز شد

حسین عبدلیان پور رئیس مرکز کانون وکلای حقوقی قوه قضاییه اعلام کرد که دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون ۱۴۰۱ آغاز شده است. براساس گزارش پایگاه خبری اختبار علیرغم پیگیری‌های انجام شده مسئولین اسکودا در مورد این موضوع اظهار نظری نکرده‌اند. عبدلیان پور در خصوص تأخیر در شروع دوره کارآموزی اعلام کرد که با توجه به قوانین موجود، تسهیل ظرفیت پذیرفته شدگان دو برابر شده و باید زیرساخت‌ها نیز دو برابر شوند و این امر کمی زمان‌بر بود. 

خلاصه مطلب

شرکت در آزمون وکالت برای آن دسته از افرادی که مایل به دریافت پروانه وکالت هستند، بسیار اهمیت دارد. بنابراین دریافت مشاوره آزمون وکالت یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید از طریق آن در این آزمون سرنوشت‌ساز به موفقیت برسید. مشاوره آزمون وکالت می‌تواند راه برنامه‌ریزی مناسب و مطالعه منابع درست را در اختیار شما قرار دهد.

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با مشاوره آزمون وکالت مطالبی ارائه نماییم. در صورتی که مایل به انجام برنامه‌ریزی فشرده برای آزمون وکالت توسط مشاوران آکادمی ایران تحصیل می‌باشید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با ما در ارتباط باشید. علاوه بر این در این مجموعه امکان مصاحبه با رتبه‌های برتر وکالت به صورت حضوری وجود خواهد داشت. همچنین در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط قبولی در آزمون وکالت می‌باشید، می‌توانید در این رابطه نیز از مشاوران ما اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت مشاوره آزمون وکالت چه اهمیتی دارد؟

مشاوران خبره می توانند با ارائه برنامه ریزی هدفمند و اصولی مسیر شما را برای موفقیت در این آزمون مهم هموار سازند. 

برنامه ریزی رتبه های برتر ‌وکالت چگونه است؟

تمامی اصول برنامه ریزی فشرده برای آزمون وکالت شامل برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می باشد که با توجه به روش مطالعه برای آزمون وکالت طراحی شده است.

چگونه می توان از مشاوره آزمون وکالت بهره مند شد؟

برای برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل و دریافت راهنمای لازم در رابطه با راههای قبولی در آزمون وکالت با شماره 9099075307 از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره آزمون وکالت 1403 + 10 تجربه مهم قبولی ها | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    سلام و درود و خسته نباشید بنده می خوام آزمون وکالت شرکت کنم و هم کنکور تجربی برای دندان مشکل سربازی ندارم و معاف هستم دیپلم تجربی دارم ایا مشکلی به خاطر همزمانی این دوپیش میاد و در صورت قبولی می تونم به هر دو برم

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر
      این دو مسیر کاملا مجزا هستند و نمیتوانید هر دو را با هم پیش ببرید.

  2. Avatar photo محسن گفت:

    سلام خسته نباشید،میخواستم بپرسم که کارشناسی حقوق را بگیریم بعد سربازی برویم میتونیم برا آزمون وکالت آماده بشیم (سن ۲۲ ،دو ترم مانده تا اتمام کارشناسی)

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      بله

  3. Avatar photo کیوان گفت:

    مشاوره آزمون وکالت منظور آزمون کانون وکلاست یا مشاورین قوه قضاییه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      هر دو به صورت جداگانه و اختصاصی می باشد

  4. Avatar photo ناصر گفت:

    سلام برای مشاوره وکالت میتونم حضوری مزاحم بشم؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      درخصوص مشاوره تلفنی میتوانیم راهنمایی کنیم

  5. Avatar photo رامین شیخ گفت:

    باسلام
    کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق گرایش اسناد و املاک خوندم. و جانباز ۲۵درصد به بالا هستم. امثال یعنی دیروز ثبت نام آزمون وکالت را انجام دادم و در شاهرود زندگی میکنم و کارمندم.
    خواستم مشاوره بگیرم چطور در آزمون شرکت کنم که قبول شم و منابع را چطور تهیه کنم.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    باتشکر

    1. Avatar photo bagheri گفت:

      با سلام برای مشاوره ازمون وکالت به صورت تخصصی با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    متقاضیان دریافت مشاوره می‌توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل ایران تحصیل بهره‌مند شوند. به دلیل اینکه امروزه مردم مشغله‌های فراوانی دارند دیگر کمتر زمان مراجعه به مراکز مشاوره را دارند که در این صورت استفاده از مشاوره تلفنی...
  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1403 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1403 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
تماس با مشاور