ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

لیست بهترین اساتید کنکور ایران

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۹
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بهترین اساتید کنکور ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در سال های اخیر به دلیل بالا رفتن سطح دشواری سوالات کنکور، قبولی در رشته های پر متقاضی کار چندان آسانی نیست. اما اگر با تکنیک های مطالعه، تست زنی و تند خوانی آشنا باشیم، سبقت گرفتن از رقبای دیگر به راحتی دست یافتنی است. به این دلیل اغلب کنکوری های عزیز به دنبال بهترین اساتید کنکور ایران هستند. اما چگونه چنین مدرسانی را پیدا کنیم؟ معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران می تواند کمک بزرگی برای ما باشد.

 

 

برای دریافت اسامی بهترین اساتید کنکور ایران – هزینه های مربوطه و رده بندی مدرسین با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

اهمیت انتخاب بهترین اساتید کنکور ایران

 

معرفی بهترین اساتید کنکور ایران

معرفی بهترین اساتید کنکور ایران

 

حالا که در تب و تاب کنکور صدها موسسه کنکوری و آموزشی تاسیس شده و هر کدام برای خود به تبلیغات گسترده و عجیب و غریبی دست می زنند، سخت شدن انتخاب مدرسان و معلمان خصوصی که بتوانند به معنای واقعی خوب باشند، کاری مشکل است. چرا که هر کدام از این موسسات با خصوصیات غلو شده، خود را دارنده بهترین اساتید کنکور ایران معرفی می کند و حتی وعده بهترین کلاس کنکور برای قبولی تضمینی می دهند.

متاسفانه خانواده های برخی از داوطلبان نیز هزینه های هنگفتی نیز را متحمل می شوند، اما به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی کنند. بنابراین خوب است قبل از اینکه به معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران بپردازیم، مشخصه های یک مدرس خوب و کار بلد را بدانیم تا هم هزینه هایی که در این راه می کنیم بی ثمر نماند و هم دست به یک انتخاب درست بزنیم.  یک ویژگی مهم استاد حرفه ایی، داشتن فن بیانی خوب و قابل فهم است.

دوم، با تکنیک های مطالعه بخوبی آشنایی دارد و به ما نشان می دهد که برای رسیدن به موفقیت چگونه درس بخوانیم. این یکی از مهم ترین وظایف یک استاد خوب است، چرا که ما می دانیم با روش های عادی و کم سرعت نمی توانیم جزء بهترین ها باشیم. سوم اینکه، با نحوه سوالات کنکور به خوبی آشنایی داشته باشد، بطوریکه بتواند از بخش های مهم سوالات کنکور طرح نماید و ذهن داوطلب را در این مطالب درگیر نماید.

معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران

 

معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران

معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران

 

شیوه های مطالعه هر درسی با درس دیگر متفاوت است. برای مثال، بهترین اساتید کنکور ایران توصیه می کنند که روش مطالعه زیست نظام جدید را نمی توان عینا برای درسی مانند زبان انگلیسی به کار برد. اگر می خواهید با صحیح ترین شیوه های مطالعه و تست زنی هر درس آشنا شوید، می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و علاوه بر تکنیک های گفته شده، برنامه ریزی دقیق و پر بازده هی را دریافت نمایید.

بهترین اساتید ادبیات کنکور ایران

 بیشترین مشکل کنکوری ها برای درس ادبیات، قرابت های معنایی، آرایه های ادبی و زبان فارسی می باشد. چرا که گاهی اوقات این سوالات  پیچیده و زمان زیادی را از آزمون را به خود اختصاص می دهند. از بهترین اساتید کنکور ایران در درس ادبیات می توان به استاد شاهین شاهین زاد – استاد هامون سبطی – استاد عبدالمحمدی اشاره کرد. این مدرسان با بودجه بندی ادبیات کنکور تجربی ، انسانی، هنر و ریاضی نظام جدید و قدیم به خوبی آشنایی دارند. 
به عنوان مثال استاد شاهین زاد، کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد و با داشتن هفده سال سابقه تدریس، چندین کتاب را تالیف کرده و در بسیاری از فیلم های آموزشی تدریس نموده اند. 

زبان انگلیسی

تسلط بر نکات گرامری و نحوه حفظ معنای کلمات از جمله دردسرهای درس زبان انگلیسی کنکور است. علاوه بر این سرعت تست زنی، بخصوص در قسمت درک مطلب و کلوز از فاکتورهای بسیار هم کتاب زبان می باشد. در معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران می توان از استاد شهاب اناری – استاد رضا کیاسالار- استاد سیامک جلالی نام برد. استاد شهاب اناری با تالیف چندین کتاب و سابقه طولانی تدریس کلاس های کنکوری بسیار مطرح می باشد.

 

بهترین اساتید کنکور ایران در درس دین و زندگی

روش حفظ آیات و روایات بسیار در درس دینی بسیار مهم است. علاوه بر این، نحوه ارتباط دهی متن کتاب با مفاهیم آیات از جمله قسمت های دشوار این درس می باشد. محمد کریمی – وحیده کاغذی – زهرا سمیعی عارف از بهترین اساتید کنکور ایران در دین و زندگی هستند. استاد محمد کریمی که سال های متمادی در برنامه های آموزشی کنکور فعالیت دارد، به داوطلبان به خوبی می آموزد که دینی کنکور را چگونه بخوانیم .

 

درس عربی

این درس از دو بخش ترجمه و قواعد تشکیل شده است. تقریبا می توان گفت که داوطلبان کنکور در هر دو قسمت دچار مشکل هستند. استاد ایاد فیلی – استاد محمد واعظی – استاد امیر هورفر از جمله بهترین مدرسان این حوزه هستند. استاد ایاد فیلی با داشتن چند کتاب در انتشارات مبتکران، فائق و تدریس در چندین موسسه برتر، شیوه های نوینی را در نحوه پاسخ دهی به سوالات قواعد و همچنین ترجمه ارائه داده است.

 

ریاضی تجربی

مهم ترین بخش های ریاضی در رشته تجربی عبارتند از تابع، مشتق، مثلثات، آمار و احتمال و هندسه می باشد. از مطرح ترین مدرسان ریاضی این رشته می توان به استاد افشین ملاک پور – استاد علی مقدم نیا – استاد علیرضا خوانچه زر اشاره کرد. استاد افشین ملاک پور با حدود 25 سال سابقه تدریس، با زبانی بسیار ساده و قابل فهم، تمام نکات ریاضی را در قالب تست های کنکوری به داوطلبان آموزش می دهند. 

 

برترین های درس ریاضی کنکور رشته ریاضی

دو بخش مهم درس ریاضی در کنکور ریاضی فیزیک، می توان از دیفرانسیل و هندسه گسسته نام برد. بهترین اساتید کنکور ایران در بخش دیفرانسیل عبارتند از  استاد مهرداد عباسپور – استاد مجید رفعتی – استاد سامان سلامیان نام برد. استاد مهرداد عباسور، نویسنده کتاب حساب دیفرانسیل، انتگرال و ریاضیات پایه، از جدیدترین شیوه ها برای توضیح و حل مسائل استفاده می کند و  می توان گفت از مطرح ترین معلمان ریاضی می باشد.

در مورد بخش هندسه گسسته، اساتیدی مانند  استاد امیر هوشنگ انصاری – استاد علی منصف شکری – استاد عزت الله مشفق وجود دارند که در کار خود بسیار خبره می باشند. استاد امیر هوشنگ انصاری با بیش از 22 سال سابقه تدریس در بهترین مدارس نمونه استان تهران، مدرس رتبه 1 و 2 سال 85 معرفی شد. ایشان مبتکر تدریس هندسه تحلیلی با تکنیک های ساده و روان می باشد.

 

معرفی 3 استاد برتر در درس فیزیک

مشکلات اصلی داوطلبان در درس فیزیک به مباحث حرکت، موج، مغناطیس و دینامیک مربوط می شود.  از جمله اساتید بنام این درس، مهدی باباخانی – استاد امیر میرحسینی -استاد یحیوی می باشند که بهترین روش تست زنی فیزیک کنکور را با تکنیک های نوین آموزش می دهند. می توان گفت آقای مهدی باباخانی حرف اول را در فیزیک کنکور می زند و در برنامه تلویزیونی فرصت برابر  و دی وی دی های مخ از موسسه گاج سابقه تدریس دارد.

 

بهترین اساتید کنکور ایران در درس زیست شناسی

این درس همیشه در بین داوطلبان از حساسیت بالایی برخوردار بوده و به علت حجم بالای مطالب و سوالات پیچیده، کسب درصد بالا دشوار به نظر می آید. علاوه بر این، از آنجا که اغلب متقاضیان رشته تجربی به دنبال قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی می باشند و درس زیست در تمام زیر گروه های 1، 2 و 3 ضریب بالایی دارد، همواره توجه خاصی به آن می شود. به همین دلیل یافتن مدرسان خبره یکی از نیازمندی های این درس است.

در معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران برای درس زیست می تواند از استاد مهدی آرام فر – استاد علی محمد عمارلو – استاد حنیف عظیمی نام برد. استاد مهدی آرام فر از برجسته ترین اساتید زیست شناسی، مولف ۲۱ جلد کتاب در زمینه پزشکی، ۱۰ کتاب در زمینه کمک آموزشی از جمله ژنتیک کنکور، گیاهی، تانک تست زیست شناسی، زیره ذره بین، لغت نامه زیست شناسی و زیست پیش دانشگاهی (یک) انتشارات تخته سیاه می باشد.

درس شیمی

بسیاری از داوطلبان رشته ریاضی و تجربی با وجود شیرینی درس شیمی، در زدن تست و تنظیم زمان دارای اشکالات رایجی هستند. استاد رضا بابایی – استاد محمد مرادی – استاد محمدرضا مصلایی از بهترین اساتید کنکور ایران در زمینه تدریس شیی کنکور می باشند. استاد رضا بابایی با معرفی جدیدترین تکنیک های تست زنی شیمی کنکور و تدریس چندین نفر برتر کنکور سراسری را می توان از مشهورترین این این درس است. 

ویژگی های بهترین اساتید کنکور ایران

 

ویژگی های بهترین اساتید کنکور ایران

ویژگی های بهترین اساتید کنکور ایران

 

حالا که با معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران آشنا شدید، خوب است که به خصوصیات مهم و بارز یک مدرس و معلم خوب برای کنکور نیز بپردازیم. مهم ترین شاخصه بهترین اساتید کنکور ایران که آن ها را از سایر مدرسان متمایز می کند، این است که از یک روش روتین و قدیمی در تدریس استفاده نمی کنند. در حال حاضر سوالات کنکور به نحوی است که میانبرها و تکنیک هایی که ما را در کمترین زمان به پاسخ می رساند، کاربرد پذیر هستند.
این اساتید با ارائه الگوهای مناسب، بهترین روش درس خواندن برای کنکور را به داوطلبان می آموزند. بعلاوه، نحوه بیان و زبان بدن مدرس از اهمیت زیادی برخوردار است. یک کنکوری به خودی خود از خواندن دروس و سنگینی مطالب احساس خستگی می کند، و وظیفه معلم این است که با روش های جذاب، درس خواندن را لذت بخش کند. ایجاد حس رقابت در بین افراد کلاس نیز از جمله عوامل موثر در ایجاد نشاط و انگیزه می باشد. 
کنکوری های عزیزی که اقدام به گرفتن معلم خصوصی می کنند، لزوما نباید از استاد مربوطه انتظار خوب بودن داشته باشند. ما حتی اگر تمامی بهترین اساتید کنکور ایران را در اختیار داشته باشیم، اما خود همت و پشتکار به خرج ندهیم به نتیجه نخواهیم رسید. اگر در محل سکونت و شهر خود برا یافتن مدرسان حرفه ایی و خبره دچار مشکل هستید، می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس گرفته و لیست برترین ها را در تمامی شهرها دریافت نمایید.

لزوم معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران چیست؟

ما در هر کاری هر چقدر هم که کوشا و با استعداد باشیم، باز هم به آموزش و راهنمایی نیاز داریم. تصور کنید که هیچوقت مدرسه نمی رفتیم و از همان ابتدا شبانه روز به صورت خودخوان در خانه مطالعه می کردیم. شاید می توانستیم به مرور زمان برخی از دروس را یاد بگیریم، اما مسلما هم بسیار زمان بر بود و هم احتمال اینکه بخشی از مطالب را یاد نگیریم وجود داشت. حال این قضیه در مورد کنکور نیز کاملا صدق می کند. 
موفقیت ما قبل از هر چیز به خود ما بستگی دارد و سپس راهنمایی هایی که از اساتید این حوزه می آموزیم. رقابت تنگاتنگ کنکور می طلبد که از هر لحظه به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. یکی از مزایای بسیار عالی بهره مندی از مدرس این است که هر زمان سوال یا ابهامی برایتان پیش بی آید می توانید آن را مطرح کنید. همچنین با مهم ترین مباحث و بخش های هر کتاب آشنا می شویم و نحوه پاسخگویی را یاد می گیریم.
حس کنجکاوی و ماجراجویی که در داوطلب ایجاد می شود، مانند یک موتور محرکه او را به سمت جلو و تلاش بیشتر هدایت می کند. البته ذکر یک نکته در اینجا خالی از لطف نیست. متاسفانه با باب شدن کلاس های کنکوری، برخی از داوطلبان تصور می کنند که موفقیت آن ها تنها در گرو رفتن به این کلاس هاست و گاهی خانواده ها را نیز تحت فشار قرار می دهند. امیدواریم به جای این تفکر غلط، متقاضیان مهم ترین راز موفقیت را در خود ببینند.
خلاصه مطالب
در این مقاله تلاش کردیم تا به معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران بپردازیم و رزومه برجسته ترین آن ها را برای داوطلبان عزیز شرح دهیم. چنانچه به دنبال یافتن بهترین اساتید کنکور ایران و هزینه های مورد نیاز در رشته خود هستید، می توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 1 شب با شماره های 9099075307 (سراسر کشور) و 9099075307 ( استان تهران) تماس بگیرید. 
مطالب مرتبط

روش صحیح مطالعه و مرور نفرات برتر

نحوه تغییر روش های نادرست مطالعه

اصولی ترین راهکارهای افزایش مطالعه

بهترین دبیران شیمی کنکور 

معرفی 14 راهکار جادویی و مهم برای افزایش تمرکز در مطالعه کنکور

 بهترین اساتید کنکور ایران
4.1/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان بهترین اساتید کنکور ایران را شناخت؟

در هر درسی استادانی هستند که بسیار برجسته تر از سایرین می باشند. چنانچه در یافتن این قبیل اساتید دچار مشکل هستید می توانید از طریق شماره 9099075307 (سراسر کشور) و 9099075307 ( استان تهران)  با ما تماس گرفته و اسامی تمامی مدرسان برتر را دریافت کنید.

 

ویژگی یک مدرس کنکور خوب چیست؟

در معرفی 3 استاد برتر هر درس در ایران دیدیم که هر کتابی به شیوه های خاصی برای تدریس نیازمند است. یک مدرس خوب باید بر این شیوه ها تسلط داشته باشد.

 

آیا مدرسان کلاس های آنلاین کنکوری دارای کیفیت لازم هستند؟

امروزه یکی از روش های آموزش آنلاین می باشد. بهترین اساتید کنکور ایران در حوزه آنلاین نیز می توانند تمامی فاکتورهای مورد نیاز برای یک تدریس خوب داشته باشند. 

 

نظرات

19 دیدگاه دربارهٔ «لیست بهترین اساتید کنکور ایران»

  1. Avatar photo رضا گفت:

    سلام من در دبیرستان فرهنگ منطقه ۲ درس خواندم بنظر من بهترین دبیر زبان اقای جمشید مظفری است از تمام زحمات ایشان ممنونم

  2. Avatar photo MIn گفت:

    پس درسای انسانی چی؟
    برا مام بزارین لطفاااا😭

    1. Avatar photo javadi گفت:

      سلام روزبخیر
      جهت اطلاعات بیش تر با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرین.

  3. Avatar photo Md گفت:

    پس استاد بهمن بازرگانی و استاد اشکان هاشمی و استاد فرید شهریاری چرا توی این لیست نیستن؟؟

    1. Avatar photo javadi گفت:

      سلام روزبخیر
      دوست گرامی استاد هایی که شما فرمودین هم از اساتید خوب کنکور هستند.

  4. Avatar photo K sh گفت:

    اساتید اموزشگاه فرزانه بیست کرج بسیار کار بلد و با تجربه هستن

  5. Avatar photo منا گفت:

    سلام دوستای خوبم بهترین مشاوره کنکوری تو کرج فرزانه بیست که ایشون به روش ۴Gمشاوره هاشون برگزار می کنند و خیلی خیلی تونستم به هدفی که می خوام برسم و بی نهایت از زحماتشون ممنونم

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . لیست بهترین اساتید کنکور و برترین مشاوره های کنکور را میتوانید با دریافت مشاوره از مرکز ایران تحصیل جویا شوید

  6. Avatar photo طناز گفت:

    استاد فراهانی واقعا ریاضیو عالی درس میدن.روش تدریسشون بهترین روش هست واقعا

  7. Avatar photo ف گفت:

    بهترین استاد ریاضی اقای فراهانی هستش واقعا از هر نظر عالی هستند و به روش داستانی براتون ریاضی رو اموزش میدن🥰

  8. Avatar photo پری گفت:

    مشاورین مرکز ایران تحصیل شیوه ی مشاورشون عالی هست و قبولی های زیادی دارند هر ساله.

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر
      مچکرم از نظر شما

  9. Avatar photo ساحل گفت:

    سلام به نظر من مرکز مشاوره ایرانتحصیل حرف اول تو ریاضی می زنه چون تکنیک های منحصر به فرد خودش داره و به روش داستانی و fzpکلاس هاشون برگزار می کنند من که واقعا ااز این مجموعه ممنونم

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام ممنون از لطف شما و از اینکه مجموعه ما تونسته شما را با اهدافتون نزدیک تر کنه خرسندیم

  10. Avatar photo سارا گفت:

    سلام من خودم دو سال شاگرد اقای پیمان فراهانی بودم به قدری ایشون کلاس های مشاوره و برنامه ریزیشون عالی هستش که من واقعا نتیجه گرفتم ممنونم از استاد خوبم

  11. Avatar photo Reyhane گفت:

    من اموزشگاه فرزانه ۲۰ بودم ۳ سال تمام استاداشون عالی هستن مخصوصا استاد فراهانی برای درس ریاضی فیزیک خیلی عالیه

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام مرسی از شما

  12. Avatar photo مریم گفت:

    بهترین استاد از نظر من و قطعا تمام دانش اموزانی ک فرزانه ۲۰ بودن استاد فراهانی هست ، چکن به روش داستانی درس میدن و اونقدر درس ریاضی برامون شیرین میشد که من به شخصه عاشق این درس شدم

  13. Avatar photo Hamta گفت:

    من دوساله ک ریاضی م با آقای فراهانی هستش

    واقعا از تدریسشون راضی ام 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • دریافت کد پیگیری ثبت نام کنکور

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش کنکور 1403 + مشاهده و بازیابی

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری 1403 ضرورت دارد. همه افراد کنکوری می‌توانند برای دریافت کد پیگیری کنکور سنجش و مشاهده برگه ثبت نام کنکور اقدامات لازم را انجام دهند. کسب...
  • کد منطقه شهرداری محل سکونت

    کد منطقه شهرداری محل سکونت + لیست کامل | ایران تحصیل

    کد منطقه شهرداری محل سکونت از جمله موارد مهم و ضروری است که در بیشتر ثبت نام های سیستمی از جمله ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام های خرید خودرو در سایت ایران خودرو مورد نیاز کاربران خواهد بود....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)