ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403 + آخرین تغییرات | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ آبان ۱۴۰۲
شرایط  سنی دانشگاه فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ورود به دانشگاه فرهنگیان.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403 مشخص شده است. افراد بسیاری علاقه مند به ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستند. به همین دلیل، آگاهی متقاضیان از شرایط پذیرش در این مرکز ضروری است، زیرا دانشگاه فرهنگیان مانند دانشگاه شهید رجایی و مراکز خاص دیگر شرایطی ویژه برای پذیرش دارد.

بسیاری از داوطلبان در ارتباط با این موضوع سؤال دارند که آیا حذف شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد یا خیر؟ برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سؤال و همچنین اصلاح شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره 909907503 با مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

جزییات شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان

👈 دانشگاه فرهنگیان از آن دسته مراکز آموزشی است که برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی گروه‌های آموزشی دانشجو می‌پذیرد.از آنجا که شرایط شغلی برای پذیرفته شدگان این دانشگاه ایده آل است، رقابت سنگینی برای ورود به این مرکز وجود دارد. علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی این مرکز شرایط سنی نیز دارد. این شرایط هر ساله تغییراتی دارند.

👈 به طور مثال، این مرکز برای مقطع کارشناسی در سال‌های گذشته تا 24 سال سن را مجاز اعلام کرده بود، اما ناگهان این سن را به 22 تغییر داد و حتی قصد کاهش دوباره سن مجاز به 20 سال را نیز داشت که با اعتراض داوطلبان رو به رو گردید. در حال حاضر نیز با توجه به آخرین گزارش‌های اعلام شده از این مرکز حداکثر سن مجاز به دانشگاه فرهنگیان 24 سال سن است.

👈 اما باید اشاره کنیم که پس از ارائه مصوبه دیوان عدالت اداری، اعلام شد افراد تا سن 40 سال مجاز به شرکت در مرحله گزینش و مصاحبه خواهند بود، اما به علت‌های مختلف این مصوبه برای سال 1403 اجرایی نشد و احتمال می‌رود چنانچه کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در سال 1403 برگزار نشود، احتمال اجرای این قانون در سال 1403 قوت بگیرد.

👈 محاسبه کردن سن داوطلبان با توجه به مدارک و آنچه در شناسنامه افراد درج شده است، به استثنا آن دسته از افرادی که در آزمون سراسری شرکت می‌کنند، صورت می‌گیرد. از این رو هر نوع تغییری که در مدارک افراد از جمله تاریخ تولد انجام شود، داوطلب در هر مرحله از آزمون که باشد پذیرش نخواهد شد.

👈 از موارد دیگری که متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند، انجام خدمت سربازی یا داشتن سوابق کاری است. تحت هیچ عنوان به سقف سنی داوطلبان افزوده نخواهد شد. در مجموع حداکثر سن برای دانشگاه فرهنگیان طبق مصوبات دانشگاه تغییر نخواهد کرد.

👈 متقاضیان باید توجه کنند که فقط شرط سنی برای پذیرش دانشگاه فرهنگیان کافی نیست، چرا که این دانشگاه علاوه بر شرایط اعلام شده شرایط عمومی و اختصاصی هم دارد و از آنجا که این دانشگاه به صورت متمرکز با شرایط خاص دانشجویان را پذیرش می‌کند، بنابراین افراد باید مجموعه شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان را مد نظر قرار دهند.

👈 افرادی که دارای رتبه مناسب باشند برای فرایند مصاحبه علمی دعوت خواهند شد و مواردی از جمله بینایی شنوایی و گفتاری آنها نیز ارزیابی می‌گردد.

اطلاعیه

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان در هر سال ممکن است تغییر کند، به همین دلیل باید از جزییات تغییرات آن هر سال آگاه باشید.

جزییات شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان

افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان

👈 طی سال‌های گذشته، مبحث شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان بسیار حاشیه ساز بوده است. در ابتدا سن ورود به این دانشگاه 24 سال بود، تا این که به 22 سال کاهش یافت.

👈 حتی قرار بود به 20 سال نیز کاهش پیدا کند تا اینکه، مورد اعتراض افراد داوطلب قرار گرفت. طبق آخرین گزارش‌های ارائه شده، امسال شاهد اصلاح شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان بودیم که 24 سال تعیین شده است.

بنر کال تو اکشن

آشنایی با محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان

👈 سقف سنی که دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده با شرایط سنی که در دفترچه ثبت نام آزمون سراسری اعلام شده است ۲۴ سال تمام است. از آنجا که در سال گذشته سن پذیرش داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ۲۲ سال تعیین شده بود، احتمال می‌رود که اکثر متقاضیان به این موضوع توجه کنند که در سال جاری ممکن است که افزایش سن برای دانشگاه فرهنگیان لحاظ شود.

👈 در سال‌های گذشته سقف سن ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال تمام بود، اما با تصمیم وزارت آموزش و پرورش به دلیل جذب نیروی جوان و پر انرژی سن پذیرش فرهنگیان کاهش پیدا کرد و سقف اعلام شده ۲۲ سال بود، اما این افزایش سنی اتفاق نیفتاد و شرط سنی به روال قبل خود ۲۴ سال بازگشته است.

👈 داوطلبان هم اکنون خواستار افزایش سن دانشگاه فرهنگیان هستند و در پی آن کارزار افزایش سن دانشگاه فرهنگیان ایجاد شد و درخواست متقاضیان هم اکنون به رئیس وزارت آموزش و پرورش ارائه شده تا افراد بتوانند شانس خود را در این زمینه امتحان کنند.

👈 افراد علاقمند به شغل معلمی این امکان را دارند که برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند. این آزمون‌ها نیز محدودیت سنی دارند و افراد باید واجد شرایط سنی لحاظ شده باشند. سقف سنی مجاز برای شرکت در آزمون‌های آموزش و پرورش ۳۵ سال است. افراد می‌توانند برای پذیرش خود از طریق این دانشگاه اقدام کنند.

انواع شرایط سنی در دانشگاه فرهنگیان

معرفی شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان فرزندان جانبازان

👈 شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای همه متقاضیان یکسان است، اما در مجموع فرزندان جانبازان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، شانس بیشتری خواهند داشت. سهمیه  جانبازی در مصاحبه فرهنگیان به نوعی یک امتیاز محسوب خواهد شد و چنانچه جمع امتیاز فرزندان جانبازان در مصاحبه علمی دانشگاه فرهنگیان کافی باشد، در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

👈 قابل ذکر است که شرط سنی داشگاه فرهنگیان فزرندان جانباز همان حد اکثر سن 24 سال می‌باشد و داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند.

معرفی شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای ایثارگران

👈 شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای ایثارگران نیز مانند همهم داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان است. در واقع سهمیه ایثارگران، هیچ تاثیری در افزایش سقف سنی پذیرش از دانشگاه فرهنگیان ندارد. اما در مجموع داشتن سهمیه ایثارگران برای اخذ پذیرش افراد از این دانشگاه تأثیرگذار است.

معرفی شرایط دانشگاه فرهنگیان برای متأهلین

👈 شرایط سنی برای افراد متأهل که مایل ب ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستند، نیز مانند سایر داوطلبان است و هیچ داوطلبی از این شرایط مستثنی نخواهد بود. اما برای قبول شدن در دانشگاه فرهنگیان، احتمال می‌رود متأهل بودن در نتیجه مصاحبه علمی و افزایش امتیاز داوطلب، بی تأثیر نباشد.

👈 علاوه بر این دانشجو معلم‌های مرد به علت حق عائله مندی، حقوق نسبتاً بیشتری نسبت به متقاضیان خانم دریافت می‌کنند.

آشنایی با محدودیت سنی دانشگاه فرهنگیان

شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان 1403

در این قسمت با بررسی شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان با شما هستیم ، فراموش نکنید که شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان تنها یکی از مواردی است که باید داشته باشید.

شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان 1403

✔اعتقاد به دین اسلام

✔تابعیت ایرانی

✔اعتقاد به قانون اساسی

✔عدم سابقه کیفری

✔سلامت کامل روانی و جسمانی

✔عدم اعتیاد به مواد مخدر

✔اخلاق نیکو و حسن خلق

برای کسب اطلاعات کاربردی از مدارک لازم برای دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید.

کال تو اکشن تماس

شرایط اختصاصی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان 1403

✔حداقل معدل کل 14 در دوره متوسطه

✔دارا بودن تراز 6500 و بالاتر

✔داوطلب بومی باشد

✔موفقيت در مصاحبه اختصاصي و بررسي صلاحیت‌ها

✔پذیرفته شدن در مصاحبه آموزش  و پرروش

✔توانایی گفتاری و توانایی ادای کلمات به صورت کامل و صحیح

✔قدرت بینایی کامل

✔قد برای خانم‌ها حداقل 155 و برای آقایان حداقل 160

✔نداشتن نقص عضوی که مشهود باشد.

  • ✔نداشتن بیماری‌های مزمن و یا صعب العلاج

برای ورود به سامانه نقل و انتقالات دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نکات مربوط به شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403

✔ افراد پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان لازم است به اندازه دو برابر طول تحصیل خود تعهد خدمت محضری ارائه دهند.

✔ پس از انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان به اندازه دو برابر ظرفیت دانشگاه از دانشجویان برای مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد که، این افراد پس از قبولی در مصاحبه‌های تخصصی امکان ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را خواهند داشت.

✔ حداقل معدل كل، تحت هر شرایطی تغيير نخواهد داشت.

✔ اگر فردی شرایط عمومی را داشته باشد، تضمینی برای قبولی وی در دانشگاه فرهنگیان ارائه نخواهد شد.

✔ اگر فردی مورد تأیید نهایی آموزش و پرورش قرار نگیرد، از ادامه مراحل گزینش حذف می‌شود.

✔ انتقال دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به مراکز دیگر و یا ورود از مراکز دیگر به این دانشگاه ممنوع است.

✔ برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد دانشگاه فرهنگیان داشتن حداقل 3 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش الزامی است.

✔ تغییر رشته، گرایش، دوره تحصیلی و انتقال و جا به جایی پس از پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان وجود ندارد.

✔ تغییر رشته و گرايش، تغيير اولويت انتخابي، تغيير دوره تحصیلی، انتقال و جابجايي در بين دانشگاه‌ها و بالعكس در بدو ورود و يا در طول تحصیل تحت هيچ شرایطی امکانپذیر نیست.

✔ دانشگاه فرهنگیان از جمله مراکز پذیرش نیمه متمرکز بود و برای دکتری نیز مصاحبه دارد

✔ پذیرفته شدگان این مرکز باید از دو فیلتر سازمان سنجش و آموزش و پرورش بگذرند.

✔ تمامی دانشجویان این مرکز باید تعهد محضری 2 برابر مدت تحصیل خود را به این دانشگاه ارائه دهند.

✔ برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تحصیل در مراکز دولتی و غیر دولتی همزمان با تحصیل در این مکز ممنوع است.

✔ اصلاح شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

برای کسب اطلاعات لازم از رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان بر روی کلیک کنید.

نکات مربوط به شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان


خلاصه مطلب

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان موضوع مورد بحث ما در این مطلب بود. شرایط سنی اعلام شده دانشگاه فرهگیان هم اکنون 24 سال تمام است و به دلیل بازنگری در بخشنامه‌ها ممکن است این قانون در سال جدید تغییراتی به همراه داشته باشد. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در این مرکز آموزشی را دارید لازم است علاوه بر شرط سنی اعلام شده، از شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش در این دانشگاه برخوردار باشید.، زیرا دانشگاه فرهنگیان از جمله مراکز خاص بوده و تنها در صورت قبولی در مصاحبه‌های این مرکز می‌توانید در آن به ادامه تحصیل بپردازید.

در سال‌های اخیر اصلاح شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان نیز حاشیه ساز شده بود که این موضوع نیز به صورت کامل بررسی گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آخرین تغییرات مربوط به شرایط سنی وضع شده برای اخذ پذیرش در دانشگاه فرهنگیان می‌توانید طریق تلفن ثابت 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

برای دانلود پی دی اف مقاله شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ورود به دانشگاه فرهنگیان.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403 چیست؟

طبق آخرین آمار شرط سنی حداکثر تا 24 سال تعیین شده است.

آیا خدمت و یا سابقه کار منجر به اصلاح شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان خواهد شد؟

خیر این موارد هیچ تأثیری روی شرایط سنی ندارد.

تعیین محل خدمت داوطلبان بر چه اساسی صورت می پذیرد؟

محل خدمت براساس کد بومی داوطلبان انجام می شود.

نظرات

26 دیدگاه دربارهٔ «شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403 + آخرین تغییرات | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo مرتضی گفت:

    سلام وقت بخیر. برای شرط سنی ملاک محاسبه سن از چه تاریخی میباشد؟ یعنی از لحظه ثبت نام باید بیشتر از ۲۴ سال نباشد یا لحظه آزمون یا لحظه تحویل مدارک؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید در هنگام ثبت نام در ازمون و مصاحبه این شرایط سنی رعایت شود

  2. Avatar photo لاله گفت:

    سلام من متولد ۶۹ هستم متاهلم ودوتا بچه دارم ومدرکم فوق دیپلم نرم افزاره میتونم دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر حدکثر شرط سنی دانشگاه فرهنگیان 24 می باشد

  3. Avatar photo امیرحسین گفت:

    سلام، من یه جوانی هستم متولد 2/12/1380 بنده دوست داشتم که سربازی برم به جای کنکور دادن در سالی که دیپلم گرفتم برم سربازی و خودم را راحت کنم ، و چون نیمه دومی بودم زمانی که رفتم سربازی 18 سال و 6 ماهم بود و زمانی که از سربازی ب گشتم سنم 20سال و خورده ، بنده به اطمینان اینکه شرط سنی فرهنگیان 24 سال است یکسال رفتم کار کردم تا کمک خرج زندگی خانواده ام باشم ،امسال که شروع کردم برای کنکور به یکدفعه اعلم میکنن شرط سنی 22,سال شد آیا واقعا این حق است؟ این عدالت شماست یعنی من دیگه باید تا آخر عمرم وارد بازار کار بشم اصلا چرا این موضوع را زودتر اعلان نکردید که این چندماه خودمون را آماده نمیکردیم چرا از ناامیدی ماها خوشتون میاد، شاید دیگر تا آخر عمرم شماهارا نبخشم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز این تصمیم وزارت اموزش و پرورش میباشد و ارتباطی با مجموعه ی ما ندارد.

  4. Avatar photo نوید گفت:

    سلام من متولد 1378/8/21 هستم میتونم کنکور سراسری 1403 ثبت نام کنم فرهنگیان شرایطشو دارم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ثبت نام کنکور محدودیت سنی ندارد

  5. Avatar photo نوید گفت:

    سلام من متولد ۱۳۷۸٫۸٫۲۱ هستم میتونم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت نام کنم فرهنگیان شرایطشو دارم ؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر شما این امکان را ندارید به دلیل ابن که شرایط سنی دارد برای فرهگیان و حداکثر 22 سال تمام میباشد

  6. Avatar photo وفا گفت:

    سلام شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان برای سال 1403 تغییر میکنه؟؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام فعلا اطلاعیه ای رسمی اعلام نشده است

  7. Avatar photo پانتا گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان چجوریه؟ من متولد 81 هستم.

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام فعلا شرط سنی همون 24 سال میباشد

  8. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام برای کنکور ۱۴۰۳ شرط سنی دانشگاه فرهنگیان مشخص نشد

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. همون 24 سال میباشد.

  9. Avatar photo ته گفت:

    سلام من دیپلم فنی حرفه ای معماری داخلی دارم میتونم توی کنکور فرهنگیان شرکت کنم؟؟

    1. Avatar photo مشاور کریمی گفت:

      سلام شانس شودارین برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

  10. Avatar photo امین گفت:

    سلام طبق آخرین صحبت های رئیس کل دانشگاه فرهنگیان کشور آقای دکتر حنیفر شرط سنی دانشگاه فرهنگیان 1401,همان 24 سال است آیا همان 24 سال می ماند………… نظر شما چیست.. چه احتمالی می دهید

  11. Avatar photo امین گفت:

    سلام لطفأ احتمال می دهید شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور 1401 همان 24 سال است یانه..

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام احتمالا همون 24 سال هست

  12. Avatar photo بهنام گفت:

    سلام میشه لطف کنید محبت کنید بزرگواری کنید پیامم رو در اینجا قرار بدید
    بچه هایی که خواستار افزایش سن فرهنگیان به 26 سال هستند برای سال 1401 به کمپین زیر ملحق شوند
    سازنده کمپین همان سازنده کمپین افزایش سن فرهنگیان به 24 سال عست
    صبور باشید و در گروه حضور داشته باشید
    گروه رو ب دوستان خود معرفی کنید

    https://t.me/joinchat/wceNUXhyOqpkNzM0

    1. Avatar photo مهدی گفت:

      من متولد مرادا ۷۷اما هم بسیجی فعال دارم و هم سهمیه جانبازی اینا ت این دوماه تاثیر نداره؟

      1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

        سلام وقت بخیر خیر

    2. Avatar photo مریم گفت:

      سلام وقتتون بخیر ببخشید برای ثبت نام ازمون سراسری فرهنگیان متاهل بودن و فرزند داشتن برای سن تاثیری ندارد؟

      1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

        سلام وقت بخیر
        وضیعت تاهل در تغییر شرط سنی دانشگاه فرهنگیان تاثیر ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 + رشته ها

    شرایط ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه فرهنگیان 1403 اعلام شد. پذیرش و ثبت نام دانشجویان در دانشگاه‌های تربیت معلم کشور صرفاً از طریق شرکت در آزمون سراسری امکان‌پذیر بوده و فرآیند انتخاب رشته در این دانشگاه‌ها همزمان با کنکور صورت...
  • زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403 | medu.ir

    نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود...
  • حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان + شرایط و زمانبندی 1403

    حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، مربوط به تاریخ حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان ترم بهمن، از طریق سامانه گلستان اعلام شد. تمامی دانشجویان این موسسه آموزشی مجازند مطابق با قوانین حذف و اضافه دانشگاه فرهنگیان، نسبت به انجام حذف و...
تماس با مشاور