ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ثبت نام نمونه دولتی

شرایط ثبت نام نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

قبل از ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ، ابتدا لازم است از شرایط ثبت نام نمونه دولتی آگاه شوید. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع شرایط ثبت نام نمونه دولتی ، شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم ، شرایط ثبت نام نمونه دولتی  ششم ، شرایط ثبت نام نمونه دولتی  ششم به هفتم ، شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم بپردازیم.

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس نمونه دولتی چیست؟

ظرفیت مدارس نمونه دولتی در هر یک از مدارس به چه میزان است؟

شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم چیست؟

برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی و ثبت نام مدارس تیزهوشانچه اقداماتی باید انجام دهیم ؟ 

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام نمونه دولتی و شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

برسی شرایط ثبت نام نمونه دولتی

مدارس مختلفی برای ادامه تحصیل دانش آموزان وجود دارند. مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی از جمله مدارسی است که دانش آموزان می توانند از امکانات آن استفاده نمایند. اما با توجه به ظرفیت کم و محدود این مدارس ، مدیران و موسسان آنان برای ورود داوطلبان شرایطی را در نظر می گیرند که مطابق با این شرایط، دانش آموزان می توانند به انجام ثبت نام بپردازند.

شرایط ثبت نام نمونه دولتی در سال های اخیر با تغییراتی همراه بوده است که مطابق با این تغییرات، دانش آموزان اجازه ثبت نام را خواهند داشت. همچنین در صورت واجد شرایط بودن ، می توانند اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام مدارس نمونه دولتی  در زمان های مختلفی صورت خواهد پذیرفت که مطابق با این زمان، متقاضیان با مراجعه به سامانه مورد نظر می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

در ادامه به صورت دقیق به انجام مراحل ثبت نام و همچنین شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم خواهیم پرداخت. با توجه به اینکه هر یک از این مدارس برای پایه های مختلف با شرایط متفاوتی داوطلبان را پذیرش خواهند نمود، لذا به تفکیک در ادامه در رابطه با شرایط ثبت نام نمونه دولتی  ، نحوه ثبت نام، زمان ثبت نام نمونه دولتی  خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی با توجه به تغییرات ایجاد شده برای جذب دانش آموزان ، این ثبت نام ، به پذیرش در مدارس هئیت امنایی تغییر یافته است.

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم در سال های اخیر دچاز تغییراتی شده است. ثبت نام نمونه دولتی هفتم  بدون آزمون ورودی صورت خواهد پذیرفت. در سال های گذشته مدارس نمونه دولتی برای جذب داوطلبان و همچنین گزینش آنان ، اقدام به آزمون ورودی می نمودند. تا از این طریق داوطلبان مستعد را بتوانند از سایر دانش آموزان متمایز نمایند.

یکی از شرایط ثبت نام نمونه دولتی  ششم که در سال های اخیر در نظر گرفته می شد، مربوط به شرایط معدلی و حداقل معدل لازم برای ادامه تحصیل می باشد. چنانچه متقاضیان از شرایط معدلی لازم برای پذیرش برخوردار بودند می توانستند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. اما با توجه به تغییراتی که در سال های اخیر در رابطه با شرایط نمونه دولتی به وجود آمده است، ثبت نام نمون دولتی به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی تغییر یافته است.

ثبت نام برای نمونه دولتی ششم به هفتم ، با توجه به شرایطی صورت خواهد پذیرفت که داوطلبان با مراجعه به مدارس هیئت امنایی بتوانند به انجام ثبت نام در هر یک از مدارس بپردازند. تا اطلاع ثانوی مدارس نمونه دولتی برای پایه های ششم به هفتم نخواهیم داشت. بنابراین با توجه به تغییرات ایجاد شده می توانند نسبت به پذیرش در هر ک از مدارس اقدام نمایند.

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم در سال های اخیر تغییر یافته است. از جمله ثبت نام نمونه دولتی نهم می توان به موضوع معدل لازم برای ثبت نام اشاره نمود. ملاک ثبت نام برای دانش آموزان در آزمون ورودی دبیرستان های دوره دوم متوسطه نظری و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول تحصیلی می باشد.

از جمله دیگر شرایط ثبت نام نمونه دولتی می توان به موضوع محدوده هایی که امکان ثبت نام در دو واحد آموزشی خواهند داشت اشاره نمایید. جنانچه در مکان ثبت نام دانش آموزان دو مدرسه نمونه دولتی وجود دارد، می توان گفت دو نوع مدرسه وجود خواهد داشت. داوطلبان می توانند با توجه اولویت انتخابی خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رقابت علمی برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به ورود به هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی، در بین دانش آموزان شهر و شهرستان ، بدون لحاظ نمودن منطقه و ناحیه خواهد بود. شرایط ثبت نام نمونه دولتی برای آن دسته از داوطلبانی که عشایر می باشند می توانند در هر منطقه ای در سطح مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون می باشند.

 

 

 

برای اطلاع از اینکه چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم؟ کلیک کنید.

 

 

 

شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم

شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم

 

شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم در رابطه با دانش آموزانی می باشد که در ثبت نام آزمون تیزهوشان شرکت نموده اند. انجام مراحل دریافت کارت ورود به جلسه و … با استفاده از سامانه ثبت نام azmoon.medu.ir امکان پذیر خواهد بود. تمامی مراحل دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین دریافت کارنامه و… با استفاده از سامانه مورد نظر امکان پذیر خواخد بود.
از جمله شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم می باشد کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون باید در زمان برگزاری جلسه آزمون حتما کارت ورود به جلسه را دارا باشند. آزمون راس ساعت 9 صبح همزمان در سراسر کشور به صورت همزمان صورت خواهد پذیرفت. بنابراین حتما به هنگام آزمون همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ، شرایط ثبت نام نمونه دولتی و همچنین انجام ثبت نام با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

آیا مهلت ثبت نام نمونه دولتی تمدید خواهد شد؟

در مدارس مختلف ثبت نام ها به صورت های متفاوتی صورت خواهد پذیرفت. معمولا زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام به ندرت تمدید می گردد. زیرا زمان بندی که از قبل مشخص شده است و بر همان اساس پیش خواهند رفت. بنابراین توصیه می نماییم که در همین زمان مقرر برای ثبت نام اقدام نمایید زیرا ممکن است مشکلاتی در ارائه اطلاعات شما وجود داشته باشد و همین مسئله موجب عدم ثبت نام شما گردد.

 

ثبت نام برای مدارس هیئت امنایی چه تفاوتی با مدارس مونه دولتی خواهد داشت؟

مدارس نمونه دولتی ثبت نام خود را تنها با استفاده از سامانه های مورد نظر خود انجام می دهند. همچنین تفاوت دیگری که این مدارس با یکدیگر دارند، به موضوع آزمون های ورودی برای مدارس نمونه دولتی باز می گردد. مدارس نمونه دولتی برای پذیرش داوطلبان آزمون ورودی به عمل می آورد . ثبت نام برای مدارس هیئت امنایی به صورت حضوری خواهد بود و به همین دلیل برای ثبت نام باید به مدارس محل سکونت خود مراجعه نمایید تا سایر مراحل را پشت سر بگذارنید. اما پذیرش در مدارس نمونه دولتی ، منوط به کسب تراز لازم خواهد بود.

 

کدام یک از مدارس نمونه دولتی از امکانات بهتری برخوردار می باشد؟

ظرفیت مدارس نمونه دولتی به چه میزان است؟

آیا برای قبولی در مدارس هیئت امنایی باز هم نیازمند آزمون ورودی خواهیم بود؟

شرایط ثبت نام در مدارس هیئت امنایی چیست؟

آیا امکان انتقالی از مدارس هیئت امنایی به سایر مدارس وجود خواهد داشت؟

شرط معدل برای مدارس هیئت امنایی چیست؟

زمان ثبت نام برای مدارس هیئت امنایی چه زمانی خواهد بود؟

 

 

برای دریافت پاسخ سوالات و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ثبت نام نمونه دولتی ، با متخصصین ایران تحصیل با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط : 

ثبت نام مدارس فرهنگ

پیش ثبت نام مدارس شاهد

ظرفیت مدارس نمونه دولتی

منابع آزمون نمونه دولتی نهم

نمونه سوالات نمونه دولتی

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی

اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی

شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم

شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 مهم ترین شرط ادامه تحصیل به مدارس نمونه دولتی چیست؟

شرط معدل و حداقل معدل لازم برای ادامه تحصیل می باشد.

آیا مهلت ثبت نام نمونه دولتی تمدید خواهد شد؟

به ندرت پیش می آید که تمدید شود.

مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی چیست؟

با توجه به مقطع تحصیلی مدارک متاوت است که به شرح آن می‌پرداریم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور