ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ساهم دانشگاه آزاد + راهنمای ورود به سامانه

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
سامانه ساهم دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد برای افراد متقاضی تدریس در این دانشگاه به عنوان استاد حق التدریس آغاز شد. کلیه افراد متقاضی در صورت داشتن شرایط لازم می توانند برای ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد یا همان سایت sahem.iau.ir اقدامات لازم را انجام دهند. البته دقت داشته باشید که قبل از انجام ثبت نام در سایت ساهم دانشگاه آزاد اطلاع از نحوه ثبت نام در این سامانه به نشانی sahem.iau.ir الزامی به نظر می رسد.

 

در این نوشته با بحث در رابطه با نحوه، زمان و همین طور شرایط ثبت نام سامانه ساهم دانشگاه آزاد به نشانی sahem.iau.ir برای جهت استخدام به عنوان نیروی حق التدریس در دانشگاه آزاد برای شما دوستان و عزیزان می پردازیم. امیدواریم با مطالعه این نوشته اطلاعات لازم خود را در رابطه با زمان، نحوه و همین طور شرایط ثبت نام سایت ساهم دانشگاه آزاد به دست آورید.

 

 

جهت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ثبت نام به عنوان استاد حق التدریس در سامانه ساهم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سایت ساهم دانشگاه آزاد

 

 

 

برای ورود به سامانه آنلاین مجازی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

چه زمانی می توان برای ثبت نام سامانه ساهم دانشگاه آزاد اقدام کرد؟

همان طور که بالاتر خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کردیم ثبت نام سامانه ساهم دانشگاه آزاد به نشانی sahem.iau.ir جهت استخدام نیروی حق التدریس در دانشگاه آزاد برای افراد و داوطلبان صورت می گیرد.

در واقع، افراد متقاضی می توانند در زمانی مشخص برای ثبت نام سایت ساهم دانشگاه آزاد اقدامات لازم را انجام دهند.

اما آیا اطلاعی در رابطه با زمان اختصاص یافته برای ثبت نام سایت ساهم دانشگاه آزاد در سال جاری دارید؟

به هر حال قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در سایت ساهم دانشگاه آزاد باید از زمان اختصاص داده شده برای ثبت نام مطلع شوید تا بدین ترتیب خدایی ناکرده از ثبت نام جا نمانید.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با سایت ساهم دانشگاه آزاد هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند شما را از زمان دقیق ثبت نام سامانه ساهم دانشگاه آزاد یا همان سایت sahem.iau.ir مطلع کنند.

 

 

جهت ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور آزاد و استفاده از 25% تخفیف شهریه با معرفی نامه از ایران تحصیل روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

نحوه ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد به چه صورت است؟

ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد یا همان sahem.iau.ir با طی مراحل و فرآیندهایی انجام می گیرد.

مراحلی که در زمان ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد باید آن ها را با دقت تمام طی کنید تا اشتباهی در این زمینه صورت نگیرد.

اما آیا اطلاعی از نحوه ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد دارید؟ آیا می دانید چه مراحلی را باید برای انجام ثبت نام در سایت sahem.iau.ir باید طی کنید؟

اگر شما دوست عزیز هم به دنبال استخدام و جذب در دانشگاه آزاد به عنوان یک استاد حق التدریس هستید اما نمی دانید که چگونه می توان برای ثبت نام در سامانه sahem.iau.ir اقدام کرد می توانید در این رابطه با مشاوری خبره و کاردان مشورت کنید.

مشاوری که با داشتن اطلاعاتی عالی در این زمینه بتواند شما را از نحوه ثبت نام در سامانه sahem.iau.ir به طور دقیق مطلع کند.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استخدام مدرس دانشگاه آزاد وارد شوید.

 

 

برای ثبت نام در سایت ساهم دانشگاه آزاد به تهیه مدارکی هم نیاز دارم؟

شاید در اینجا این سؤال برای شما دوست عزیز متقاضی تدریس در دانشگاه آزاد به عنوان یک استاد حق التدریس مطرح شود که آیا برای ثبت نام در سایت sahem.iau.ir به تهیه مدارکی هم نیاز است؟

در صورتی که جواب مثبت است این مدارک شامل چه مدارکی می شود؟‌ آیا باید لیستی طول و دراز از مدارک تحصیلی و همین طور مدارک شخصی را برای ثبت نام در سایت sahem.iau.ir آماده کرد؟

اگر به دنبال اطلاع از این موضوع که آیا برای ثبت نام در سامانه sahem.iau.ir به مدارکی نیاز است یا خیر و این که این مدارک شامل چه مواردی می شود هستید می توانید از کمک مشاوری خبره و زبده در این زمینه استفاده کنید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

 

 

برای دریافت راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

آیا سایت sahem.iau.ir تنها برای ثبت نام حق التدریس به کار می رود؟

شاید این سوال برای شما دوستان عزیز مطرح شود که آیا ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد تنها برای ثبت نام جهت جذب اساتید حق التدریس به کار می رود یا نه استفاده های دیگری هم دارد؟

حتی این که آیا افراد دیگری مثلاً اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها هم می توانند از سامانه sahem.iau.ir استفاده کنند یا خیر؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با کاربردهای احتمالی دیگر سامانه sahem.iau.ir هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعاتی دقیق را در رابطه با استفاده های احتمالی دیگر سامانه sahem.iau.ir در اختیار شما داوطلبان و متقاضیان عزیز قرار دهند.

برای اطلاع از دانشگاه مجازی کلیک کنید.

شرایط ثبت نام کنندگان برای ثبت نام در سایت ساهم دانشگاه آزاد چیست؟

همان طور که خدمت شما عرض کردیم سامانه sahem.iau.ir جهت افرادی به کار می رود که متقاضی استخدام به عنوان استاد حق التدریس هستند.

آیا می دانید این افراد برای ثبت نام در سامانه sahem.iau.ir باید چه شرایطی داشته باشند؟ آیا این شرایط بسیار خاص هستند و هر فردی آن ها را ندارد یا این که نه موارد به خصوصی را شامل نمی شود؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط لازم برای ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد برای استخدام اساتید حق التدریس هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از آن ها بخواهید.

مشاوران ما آماده پاسخگویی به تمامی سؤالات مهم شما در این رابطه هستند. فقط کافیست با آن ها تماس حاصل فرمایید تا بدین

ترتیب اطلاعات کافی را در رابطه با شرایط لازم برای ثبت نام افراد برای استخدام و جذب به عنوان استاد حق التدریس در سامانه sahem.iau.ir را بدست آورید.

 

 

sahem.iau.ir

 

 

 

در مورد تدریس به عنوان استاد حق التدریس در دانشگاه آزاد اسلامی چه می دانید؟

اساتید مشغول به تدریس در دانشگاه های ایران از جمله دانشگاه آزاد در چند دسته مختلف از جمله اساتید حق التدریس قرار می

گیرند.

اما شما دوست عزیزی که می خواهید در دانشگاه آزاد مشغول به تدریس به عنوان یک استاد حق التدریس بپردازید آیا می دانید استخدام به عنوان یک استاد حق التدریس به چه صورت است و اصلا‌ً تعریف یک استاد حق التدریس چیست؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که استاد حق التدریس استادی است که به طور رسمی در دانشگاه استخدام نشده و مزایای استخدام رسمی شامل حال وی نمی شود.

در واقع، استخدام به عنوان یک استاد حق التدریس با محدویت هایی برای فرد همراه است که بهتر است قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد از آن ها اطلاع حاصل کنید.

 

 

معایب تدریس به عنوان استاد حق التدریس در دانشگاه های آزاد

افراد زیادی به دنبال استخدام به عنوان استاد دانشگاه در دانشگاه های ریز و درشت ایران هستند.

در واقع، از نظر برخی از افراد استخدام به عنوان یک استاد می تواند مزیت های زیادی از جمله پرستیژ بالای اجتماعی را برای آن ها به همراه داشته باشد.

اما باید عرض کنیم که تدریس در دانشگاه ها از جمله دانشگاه ها در صورتی خوب است که شما عضوء هیأت علمی بوده و یا استخدام رسمی باشید.

در واقع، افرادی که به عنوان استاد حق التدریس در دانشگاه ها مشغول به خدمت هستند چندان شرایط خوبی به جهت مالی و موارد دیگر ندارند.

اگر پای صحبت اساتید حق التدریس دانشگاه ها بنشینید متوجه می شوید که میزان دریافتی ماهیانه آن ها بسیار پایین است و کفاف هزینه های جورواجور زندگی شان را نمی دهد.

آن هم در این اوضاع که واقعاً هزینه های زندگی به طور سرسام آوری بالا رفته است. این گونه است که بسیاری از این اساتید به شغل دوم روی می آورند و به صورت پاره وقت حرفه دیگری را در پیش می گیرند که این واقعاً فاجعه است.

حتی بسیاری از اساتید حق التدریس توانایی ازدواج و تشکیل خانواده را هم ندارند.

تصورش را بکنید که سال ها با اسم دهن پر کن استاد دانشگاه با جان و دل کار کرده باشید بعد حتی نتوانید ازدواج کنید، مسکنی برای خود تهیه کنید و در کل زندگی آرام و بی دغدغه ای در کنار خانواده داشته باشید.

این درد واقعاً درد افراد زیادی است که با تمام وجود وقت خود را صرف تدریس به دانشجویان کرده اند.

حتی در کمال شرمندگی باید عرض کنیم که در برخی از موارد مطالبات و حقوق اساتید حق التدریس حتی تا مدت طولانی پرداخت نمی شود.

با این تفاسیر یک استاد دانشگاه چگونه باید زندگی خود را بگذراند و امرار معاش وی باید از چه راهی باشد؟! بعد از کلی درس خواندن شبانه روزی در دانشگاهی به عنوان استاد استخدام شوی دست آخر هم نتوانی آن طور که باید زندگیت را بچرخانی.

حتی اساتید حق التدریس به جز مشکل بزرگ نداشتن حقوق کافی و عدم پرداخت به موقع آن با مشکل دیگری یعنی بیمه مواجه هستند.

براساس اطلاعات به دست آمده تنها دانشگاه های آزاد آن هم در تعداد روزهای کم اساتید خود را بیمه می کنند.

یعنی در دانشگاه های دیگر خبری از بیمه نیست. البته همان طور که گفتیم دانشگاه آزاد هم از جهت بیمه اساتید حق التدریس خود چندان اوضاع جالب و قابل تعریفی ندارد.

موضوع دیگری که واقعاً اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه ها را اذیت می کند بحث بازنشستگی است.

به این صورت که تمامی اساتید رسمی بعد از پایان دوره تدریس و بازنشستگی حق بازنشستگی دریافت می کنند.

اما این مورد شامل حال اساتید حق التدریس نمی شود و در واقع این افراد آینده ای ندارند. در نتیجه، قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد به این موارد هم فکر کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چرا برخی از افراد برای ثبت نام سامانه ساهم دانشگاه آزاد اقدام می کنند؟ 

ثبت نام در سامانه ساهم دانشگاه آزاد به جهت استخدام به عنوان استاد حق التدریس در دانشگاه آزاد است.

چه زمانی باید برای ثبت نام در سایت ساهم دانشگاه آزاد اقدام کرد؟ 

برای اطلاع از زمان ثبت تام در سایت ساهم دانشگاه آزاد جهت استخدام با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام در سایت sahem.iau.ir چگونه است؟

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت sahem.iau.ir با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «سامانه ساهم دانشگاه آزاد + راهنمای ورود به سامانه»

  1. Avatar photo مهدی خزایی زوزنی گفت:

    باسلام من ترم قبل در دانشگاه آزاد تدریس میکردم در سامانه ساجد هستم آیا برای ترم جدید مجدد باید مدارک بارگذاري کنم مجدد ثبت نام کردم نوشته در مرحله بررسی اولیه

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      اگر از طرف دانشگاه اعلام شود که نیاز به بارگزاری مجدد دارید بله باید اینکارو انجام بدید.

  2. Avatar photo علیرضایونس زاده حقیقی گفت:

    باسلام وعرض ادب اینجانب علیرضایونس زاده حقیقی لیسانس هنرهای تجسمی گرایش مجسمه سازی چنانکه تمایل داشته باشیدآمادگی خودم راجهت همکاری بادانشگاه آزاداسلامی باعنوان فعالیتهای امورفرهنگی”هنری اعلام می دارم. رزومه”آدرس وب سایت(www.youneszade.ir) وبلاگ بیستمین جشنواره شعرفجرشیراز(www.shirazfajr.blogfa.com) وبلاگ بیست ویکمین جشنواره شعرفجرشیراز(www.mt1s83062580.blogfa.com) وبلاگ بیست ودومین جشنواره شعرفجرشیراز(www.acfdgqrse.blogfa.com) وبلاگ آتلیه هنری گلابتون شیراز(www.capitailetter.blogfa.com) وبلاگ تندیس یامجسمه”مجسمه سازی(www.arunzdhgi.blogfa.com) نشانی پستی شیرازصندوق پستی شماره ( 333 – 71455)شماره تلفن تماس(09171090877)(09120042162)

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای درخواست همکاری از طریق سامانه ساجد و یا واحدآموزش دانشگاه پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
  • رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

    رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1403 + دانشگاه ها

    لیست رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد با انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. شرکت در کنکور فراگیر دانشگاه آزاد فرصتی عالی جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشد. داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)