ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان برگزاری کنکور 1403 {تاریخ و ساعت زیر گروه} | اطلاعیه سنجش

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۷ آذر ۱۴۰۲
زمان برگزاری کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان برگزاری کنکور 1403 اعلام شد. با توجه به تغییرات اعمال شده در تاریخ برگزاری آزمون سراسری، از سال جدید، این آزمون دو بار در سال برگزار می شود. براساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور زمان برگزاری کنکور سراسری 1403 در مرحله اول در روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ 6 و 7 اردیبهشت بوده و نوبت دوم برگزاری آزمون سراسری، در روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ ۷ و ۸ تیر ماه 1403 خواهد بود.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به تحصیل در رشته های مختلف با آزمون دانشگاه سراسری در دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور و دانشگاه آزاد هستند، باید در زمان اعلام شده در این آزمون یکپارچه شرکت کنند. چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با تاریخ برگزاری کنکور سراسری 1403 نیامند راهنمایی هستید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

بررسی زمان برگزاری کنکور سراسری 1403

👈 آزمون سراسری هر ساله در 5 گروه آزمایشی انسانی، تجربی، ریاضی، هنر و زبان برگزار می‌شود. زمان برگزاری آزمون سراسری 1403 از طریق اعلامیه رسمی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org و در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. تاریخ و ساعت دقیق آزمون هریک از گروه‌های آزمایشی در کارت ورود به جلسه آزمون برای هرکدام از داوطلبان درج شده است.

👈با توجه به اعمال تغییرات در آزمون سراسری، مقرر شده است که ثبت نام کنکور سراسری برای نوبت اول کنکور 1403 از تاریخ 5 تا 11 آذر ماه سال جاری صورت بگیرد و آزمون در روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403برگزار گردد.

👈زمان برگزاری کنکور سراسری دور دوم کنکور 1403 نیز در تاریخ 7 و 8 تیر ماه است و اسم نویسی آن در روزهای 7 تا 12 فروردین 1403 صورت خواهد گرفت. داوطلبان لازم است برای اطلاع از جزئیات زمان دقیق برگزاری آزمون سراسری به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. در ادامه تاریخ دقیق برگزاری کنکور گروه‌های مختلف آزمایشی در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

  • تاریخ برگزاری کنکور سراسری اردیبهشت 1403 (نوبت اول)
ریاضی 6 و 7 اردیبهشت 1403
تجربی 6 و 7 اردیبهشت 1403
انسانی 6 و 7 اردیبهشت 1403
هنر 6 و 7 اردیبهشت 1403
زبان 6 و 7 اردیبهشت 1403
  • تاریخ برگزاری کنکور سراسری تیر 1403 (نوبت دوم)
ریاضی 7 و 8 تیر ماه 1403
تجربی 7 و 8 تیر ماه 1403
انسانی 7 و 8 تیر ماه 1403
هنر 7 و 8 تیر ماه 1403
زبان 7 و 8 تیر ماه 1403

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

تاریخ برگزاری آزمون سراسری

📣 اطلاعیه 📣

چنانچه شما داوطلب گرامی در ارتباط با زمان برگزاری کنکور سراسری 1403 نیازمند کسب اطلاعات تکمیلی هستید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان مجرب ما در ایران تحصیل تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری کنکور 1403

👈همه داوطلبان باید کارت ورود به جلسه کنکور سراسری را از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org دریافت کرده و آن را در روز آزمون همراه خود داشته باشند. داوطلبانی که در آزمون سراسری 1403 ثبت نام می کنند، باید طبق اعلامیه سازمان سنجش 5 الی 6 روز پیش از زمان برگزاری کنکور سراسری  کارت خود را دریافت نمایند.

👈آن دسته از افرادی که در کارت ورود به جلسه خود مغایرت یا اشتباه در ثبت اطلاعات مشاهده می‌کنند، در فرصت باقی‌مانده تا روز آزمون فرصت دارند که برای ویرایش اطلاعات اقدام نمایند تا بعدا با مشکل مواجه نشوند. قابل ذکر است که برخی از اطلاعات از طریق سایت سنجش و برخی دیگر از طریق باجه‌های رفع نقص کنکور سراسری اصلاح می‌شود. در ادامه لازم است در ارتباط با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و همچنین مدارک لازم جهت شرکت در کنکور سراسری مطالبی را ارائه کنیم.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

 

🔗 برای اطلاع از اعلام نتایج کنکور بر روی لینک کلیک نمایید.

بنر کال تو اکشن

مدارک لازم جهت حضور در کنکور سراسری 1403

👈 داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری 1403 دارند، باید کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار را به همراه خود داشته باشند تا ناظران آزمون از طریق آن بتوانند هویت داوطلبان را شناسایی کنند. علاوه بر این موارد کارت ورود به جلسه از الزامات است و داوطلبان باید یک برگه پرینت از کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند.

👈 اما در کنار برخی از مدارک و وسایلی که به همراه داشتن آنها در زمان برگزاری کنکور سراسری الزامی است، وجود برخی از موارد خلاف قوانین و ممنوع می‌باشد. وسایل ممنوعه در جلسه کنکور سراسری شامل موارد زیر است:

  • داشتن تلفن همراه، تبلت و پیجر
  • همراه داشتن کتاب و جزوه
  • به همراه داشتن ساعت یا دستبند هوشمند
  • داشتن کیف و ساک دستی
  • داشتن ماشین حساب و قلم نوری

👈چنانچه داوطلبان برخلاف ضوابط و قوانین در زمان برگزاری کنکور عمل کنند، این کار به منزله تقلب خواهد بود و باعث ممانعت از ادامه پاسخگویی داوطلبان به سوالات خواهد شد.

مدارک لازم جهت حضور در کنکور سراسری

 مشاوره زمان برگزاری کنکور سراسری 1403

👈 داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت می‌کنند، معمولاً از نظر روحی فشار زیادی را متحمل خواهند شد. چنانچه شما داوطلبان گرامی متقاضی شرکت در کنکور سراسری هستید، سعی کنید از قبل آمادگی داشته و با توجه به موارد غیر قابل پیش‌بینی، خود را آماده رویارویی با تغییرات در هر کدام از موارد کنکور سراسری نمایید.

👈 بعلاوه چنانچه نیازمند دریافت مشاوره تحصیلی در ارتباط با نحوه مطالعه دروس، مدیریت زمان مطالعه و همچنین آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری 1403 هستید، می‌توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان مجرب ما در اکادمی ایران تحصیل با داشتن سال‌ها سابقه در امر مشاوره تحصیلی شما عزیزان را در ارتباط با شیوه صحیح مطالعه دروس و همچنین تاریخ برگزاری کنکور، اعلام نتایج و روش‌های انتخاب رشته راهنمایی کنند.

🔗 برای کسب اطلاعات نسبت به تکنیک های تست زنی کنکور بر روی لینک کلیک کنید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون کنکور سراسری

خلاصه مطلب

در این مقاله از ایران تحصیل به بررسی زمان برگزاری کنکور 1403 پرداختیم. از آنجاکه به تازگی در شیوه برگزاری آزمون سراسری تغییراتی اعمال شده است و این آزمون دو بار در سال برگزار خواهد شد، نوبت اول برگزاری آزمون در تاریخ 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 و نوبت دوم کنکور نیز در 7 و 8 تیر ماه 1403 برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است که داوطلبان چند روز پیش از برگزاری کنکور سراسری، باید کارت ورود به جلسه آزمون خود را از طریق سایت sanjesh.org دریافت کنند، چرا که به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار از ملزومات حضور در جلسه آزمون است. چنانچه شما داوطلبان گرامی نیازمند دریافت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری 1403 و کسب اطلاعات تکمیلی در ارتباط با مطالب ارائه شده در این مقاله هستید، می‌توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با مشاوران مجرب مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان را به بهترین شکل یاری کنند.

برای دانلود PDF مقاله زمان برگزاری کنکور کلیک کنید.

4.4/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان برگزاری آزمون کنکور 1403 چه تاریخی است؟

نوبت اول کنکور سراسری 1403 در 6 و 7 اردیبهشت 1403 و نوبت دوم کنکور سراسری 1403 قرار است در 7 و 8 تیر ماه 1403 برگزار شود.

آیا تاریخ کنکور برای رشته‌های هنر و زبان متفاوت خواهد بود؟

خیر آزمون هنر و زبان نیز به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 چه زمانی منتشر می‌شود؟

کارت ورود به جلسه معمولا 3 الی 5 روز قبل از برگزاری آزمون سراسری منتشر خواهد شد.

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «زمان برگزاری کنکور 1403 {تاریخ و ساعت زیر گروه} | اطلاعیه سنجش»

  1. Avatar photo lisa گفت:

    برا کنکور 1403تجرب زبان یه روزه
    ساعتش متفاوته؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر در دو روز متفاوت است

  2. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید زمان برگزاری کنکور چه موقعی هستش در نیمه دوم ۱۴۰۲؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      کنکور 1403 در اردیبهشت ماه و تیر ماه برگزار می‌شود.

  3. Avatar photo منصور گفت:

    میشه موقع برگزاری کنکور ماشین حساب برد؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      خیر امکان پذیر نمیباشد

  4. Avatar photo تختروانچی گفت:

    زمان برگزاری کنکور بالاخره بهمنه یا تیر؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      ازمون در 2مرحله انجام میشود هم در بازده زمانی بهمن ماه و تیرماه

  5. Avatar photo اصغر گفت:

    زمان برگزاری کنکور اعلام شده؟

    1. Avatar photo ekhlasi گفت:

      سلام وقت بخیر طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری در 4 روز میباشد

  6. Avatar photo عبدالله ناصری گفت:

    سلام، من نتونستم درس های امسالم رو تکمیل کنم، میخواستم بدونم به توجه به اینکه کرونا هم تموم شده امکان عقب افتادن زمان برگزاری کنکور امسال وجود دارد؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام، عقب افتادن زمان برگزاری کنکور در سال های قبل به دلیل شیوع کرونا بود و امسال دلیلی برای عقب افتادن تاریخ برگزاری پیشبینی نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • دریافت کد پیگیری ثبت نام کنکور

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش کنکور 1403 + مشاهده و بازیابی

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری 1403 ضرورت دارد. همه افراد کنکوری می‌توانند برای دریافت کد پیگیری کنکور سنجش و مشاهده برگه ثبت نام کنکور اقدامات لازم را انجام دهند. کسب...
  • کد منطقه شهرداری محل سکونت

    کد منطقه شهرداری محل سکونت + لیست کامل | ایران تحصیل

    کد منطقه شهرداری محل سکونت از جمله موارد مهم و ضروری است که در بیشتر ثبت نام های سیستمی از جمله ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام های خرید خودرو در سایت ایران خودرو مورد نیاز کاربران خواهد بود....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)