ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های هنری دانشگاه سوره ۱۴۰۳

رشته های هنری دانشگاه سوره
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه سوره تهران هر سال در دو ترم مهر و بهمن از علاقه مندان به رشته های هنری از دو طریق کنکور سراسری و یا بررسی سوابق تحصیلی افراد دانشجو می پذیرد. رشته های هنری دانشگاه سوره برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شوند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که تمایل دارد از رشته های هنری دانشگاه سوره آگاه باشید و در صورت علاقه مند بودن به یکی از این رشته ها، در یکی از دانشکده های دانشگاه سوره تحصیل کنید، پیشنهاد ما به شما این است که برای آگاهی از جزئیات و آشنایی کامل با رشته ها این مقاله را دنبال کنید. ما در این مقاله توضیحات کاملی از رشته سینما دانشگاه سوره، عکاسی دانشگاه سوره، تصویرسازی دانشگاه سوره، گرافیک دانشگاه سوره و … پرداخته ایم.

مقاطع دانشکده هنر دانشگاه سوره

رشته های مقطع کارشناسی ارشد

✅ انیمیشن

✅ادبیات نمایشی

✅ هنر اسلامی

✅ نقاشی

✅ سینما

✅ ارتباط تصویری

✅ صنایع دستی

رشته های مقطع کارشناسی:

✅سینما

✅(ادبیات نمایشی -عروسکی – طراحی صحنه – کارگردانی)

✅گرافیک

✅هنر اسلامی، کتابت و نگارگری و نقاشی

مقطع کارشناسی ناپیوسته:

✅ارتباط تصویری (گرافیک)

رشته های دانشکده هنر دانشگاه سوره

رشته های هنری دانشگاه سوره به صورت زیر است:

انیمیشن

 

نقاشی

 

تئاتر
سینما

 

تصویرسازی

 

عکاسی

 

گرافیک ادبیات نمایشی مطالعات عالی هنر
صنایع دستی ، هنر اسلامی و کتابت و نگارگری

 

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره  کلیک کنید.

رشته سینما دانشگاه سوره

رشته سینما دانشگاه سوره از سال 1372 با توجه به مأموریت سازمانی دانشگاه، مبتنی بر تربیت هنرمند انقلابی- اسلامی در مقطع فوق‌دیپلم کار خود را آغاز کرد.رشته سینما دانشگاه سوره در سال 1374 با کسب مجوزهای لازم با ارتقای درجه دانشگاه در مقطع کارشناسی نیز به جذب دانشجو پرداخت.

رشته سینما دانشگاه سوره، در هر دو مقطع فعال دارد و هرسال از طریق کنکور سراسری سازمان سنجش دانشجو می‌پذیرد. از اهداف بلندمدت رشته سینما دانشگاه سوره می‌توان به طراحی و راه‌اندازی رشته‌های جدید و برنامه‌ریزی برای پیوستن به دانشگاه‌های نسل سوم یا دانشگاه‌های کارآفرین اشاره کرد.

 از میان فارغ‌التحصیلان رشته سینما دانشگاه سوره می‌توان به شهرام مکری، محمدحسین مهدویان، سامان سالور، مجید برزگر، سعید روستایی، سعود سلامی، حسین امیری دوماری، پدرام پور امیری ، فربد جلالی و بسیاری دیگر اشاره داشت.

رشته سینما دانشگاه سوره

رشته نقاشی دانشگاه سوره

رشته نقاشی جز اولین رشته هایی است  که از بدو تأسیس دانشگاه سوره تأسیس‌شده است و اکنون یکی از قطب‌های آموزشی نقاشی شده است. استادان گرامی هیأت علمی این گروه خسرو خسروی، احمد خلیلی فرد، رضا هدایت، همگی از هنرمندان صاحب‌ نام نقاشی ایران هستند بخش مهمی از اعتبار این رشته را باعث شده‌اند.

گروه  آموزشی و برنامه ریزی نقاشی با مدیریت دکتر محمد معین‌الدینی،به این گونه است که از ترکیب استادان پیشکسوت و استادان جوان است همزمان استفاده می کند تا بتواند به صورت همزمان، آمیزه‌ ای از تجربه  و نوجویی را در اختیار دانشجویان قرارداد.

برای اطلاع از رشته های پر درآمد هنر در ایران و جهان  کلیک کنید.

رشته تئاتر در دانشگاه سوره

رشته تئاتر دانشگاه سوره از ابتدای تأسیس دانشگاه یعنی سال 1372 تاکنون دانشجو می پذیرد و با آموزش دانشجویان خبره، بیشترین تعداد هنرمند حرفه‌ای تئاتر را از مسیر آموزش دانشگاهی به جامعه‌ی تئاتر کشور تحویل داده است.

گروه تئاتر هم‌ اکنون در پنج رشته‌ کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

✅ کارگردانی

✅ بازیگری

✅ ادبیات نمایشی

✅ نمایش عروسکی

✅ طراحی صحنه

همچنین در مقطع کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی می باشد

دانشجویان بازیگری و کارگردانی دانشگاه سوره در طی ۲۵ سال گذشته با حضور بسیار فعال در جشنواره های تئاتر دانشگاهی و دیگر جشنواره ها توانسته اند جوایز متعددی بدست آورند تا حدی که در برخی سالها، بیشترین جوایز جشنواره تئاتر دانشگاهیان کشور متعلق به دانشجویان سوره بوده است.پذیرش دانشجویان دانشگاه سوره در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری در کنار موفقیت های جشنواره ها یکی از موفقیت های مهم و ارزشمند این دانشگاه می باشد.

استادان بزرگ و برجسته ای در این رشته وجود دارند ، بزرگانی همچون  علیرضا خمسه، دکتر ناظرزاده کرمانی، دکتر سلطانی، دکتر سجودی، امیر دژاکام،دکتر دلخواه، دکتر خاکی، اصغر ماسوله و … و استادان بزرگی در سالهای اخیر هم چون : ، افسانه قلی زاده، دکتر ناصر بخت،دکتر مهندس پور، اصغر دشتی، حمید پورآذری، بهنام خانیکی، افسانه قلی زاده، دکتر ناصر بخت، استاد فتحعلی بیگی و…

از دیگر دست اوردهای مهم این دانشگاه ولین جشنواره تئاتر مجازی دانشجویان کشور را در بخش مونولوگ است که به نام وقفه برگزار شد.

برای دریافت اطلاعات درباره دانشگاه هنر تهران روی لینک کلیک کنید.

رشته تصویر سازی دانشگاه سوره

تصویرسازی دانشگاه سوره از جدیدترین و پرطرفدارترین رشته های این دانشگاه است. گروه تصویر سازی دانشگاه سوره از سال 1393در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. از امکانات تصویرسازی دانشگاه سوره می توان به حضور هنرمندان و استادان برجسته تصویرسازی دانشگاه سوره چون استادان بهراد امین سلماسی، فیروزه گل محمدی، مانلی منوچهری، علیرضا گلدوزیان، محسن حسن پور، روجا علیزاده، علی هاشمی شهرکی، جمال رحمتی، ستاره حسینی، زهرا عسلی و امین منتظری اشاره کرد.

در تصویرسازی دانشگاه سوره تکنیک های متنوع تصویرسازی در کنار تصویرسازی کتاب کودک، تصویرسازی مجلات و جراید، تصویرسازی علمی، تصویرسازی فرهنگی، تصویرسازی قدیم و جدید به دانشجویان آموزش داده می شود. تصویرسازی دانشگاه سوره با یک عضو هیات علمی و 10 استاد مدعو در حال اجرا است. تصویرسازی دانشگاه سوره از شاخه هنرهای کاربردی می باشد که تصویرگر برای بیان ایده ها و ادراک خود از عناصر تجسمی به بهترین نحو سود می جوید.

فارغ التحصیلان تصویرسازی دانشگاه سوره می‌توانند به صورت فردی یا گروهی و به صورت خود اشتغالی اقدام به دایر کردن شرکتهای تبلیغاتی نموده و یا در زمینه‌های ویرایش تصاویر و…به اشتغال بپردازند. همچنین با فارغ تحصیل شدن از رشته تصویرسازی دانشگاه سوره می توانید با تولید محتوای الکترونیکی به محتواهای آموزشی، چند رسانه ای، تبلیغاتی در موضوع های مختلف و شکل های متنوع انجام دهند.

رشته تصویر سازی دانشگاه سوره

نگارگری،صنایع دستی، کتابت و هنر اسلامی

گروه صنایع دستی، هنر اسلامی و کتابت و نگارگری،با همکاری افراد برجسته­ ترین هنرمندان و استادان سطح کشور در رقابت با دانشگاه­ های بزرگ و مطرح در کشور به موفقیت­های مهم و تاثیرگذاری در حفظ، احیاء و ارتقاء هنرهای بومی و اصیل ایرانی رسیده و به این تلاش ۳۰ ساله در تربیت جوانان و اینده سازان کشور مباهات می ­ورزد.

رشته نگارگری،صنایع دستی، کتابت و هنر اسلامی دارای ویژگی و امتیازاتی است که با آنها اشاره میکنیم

  •  تربیت کارآفرین برای پاسخگویی به نیازهای تولید ملی و اشتغال؛
  • توجه  به مفاهیم اخلاقی و مبانی حکمی در آموزش هنر
  •  حفظ هویت و اصالت هنرهای بومی و سنتی در تعامل با دغدغه ­های دنیای معاصر؛
  • تربیت نیروهای خلاق، متعهد و توانمند و همگام نمودن مباحث نظری و تقویت مهارت­های فنی و عملی در آموزش

رشته ادبیات نمایشی  دانشگاه سوره

رشته ادبیات نمایشی خواهان و طرفداران بسیار زیاد دارد. نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، آشنایی با اصل‌ها و الگوها و مبانیِ تئوریکِ درام، روایت‌شناسی در نمایش و سینما، اقتباس و شیوه‌های نمایشی کردن داستان‌ها بر پایۀ الگوهای دراماتیک و اسطوره‌ای از جمله شاخه‌ها و تخصّص‌ها و عرصه‌های عملی و هنری و پژوهشی است که در زیرمجموعۀ رشتۀ ادبیاتِ نمایشی تعریف و تبیین می‌شوند.

 دانشگاهِ سوره رشتۀ نمایش در مقطع کارشناسی شروع به پذیرش کرد و یکی از گرایش‌های این رشته، گرایشِ «ادبیاتِ نمایشی» بود. از سال 85، دانشگاه سوره در مقطعِ کارشناسی ارشد در رشتۀ ادبیات نمایشی شروع به پذیرش دانشجو نمود. در این چندین سال ، تعدادی بسیار زیادی در حدود به پانصد دانش‌آموختۀ این مقطعِ مهم از رشتۀ «ادبیاتِ نمایشی» در «سوره»، جذب بازار حرفه‌ای کار رشته خود شده‌اند در مناسباتِ اجرا و تولید در مدیوم‌های نمایش و سینما و تلویزیونِ ایران به‌عنوانِ نمایشنامه‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس و نیز کارشناسِ ارشدِ فیلم‌نامه‌های تولیدی مشغول به کارشده‌اند، و یا برای تحصیل در مقطعِ دکترای رشته‌های مطالعاتِ سینما ،پژوهشِ هنر و مطالعاتِ تئاتر از دانشگاه‌های داخلی و خارجی راه‌ یافته‌ اند.

برای اطلاع از رشته هنر مناسب چه کسانی است؟ کلیک کنید.

رشته انیمیشن دانشگاه سوره

دانشگاه سوره در اوایل 1380؛ با برگزاری دوره‌های آموزش‌های آزاد انیمیشن، شروع به فعالیت نمود و پس از کسب مجوزهای لازم از وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری به شکل رسمی در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ موفق به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد شد.

کارشناسی ارشد انیمیشن سوره تاکنون در مدت زمان ده سال توانسته است با برگزیده‌شده به‌عنوان بخش ویژه چشم‌انداز در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران و با درخشش در بازار فیلم همان جشنواره؛ نخستین گام‌ها را استوار بردارد.

با حضور در  جشنواره کارتون آنکارا 2014 و ده‌ها جشنواره و رخداد بین‌المللی در مجموع برنده‌ی جایزه ملی و جهانی در جشنواره‌های معتبر کارتون و انیمیشن شدند و پرچم پرافتخار نیروهای تحصیل‌کرده انیمیشن این سرزمین در جهان برافراشتند. رشته گروه انیمیشن به عنوان کانون انیمیشن سوره در سال 1394 شروع به فعالیت کرد و رخدادهای بسیار بزرگی  در عناوین مختلفی همچون، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، سخنرانی، میزگرد و رقابت دانشجویی را تا به امروز رقم‌زده است.

رشته گرافیک دانشگاه سوره

گرافیک دانشگاه سوره از سال 1372 تاکنون با استفاده از امکانات و تجهیزات فنی و هنری برای ترویج فرهنگ و هنر اسلامی به ، آغاز به فعالیت کرد.گرافیک دانشگاه سوره هر ساله داوطلبین زیادی به خود جذب می کند.

در رشته گرافیک دانشگاه سوره دوره‌های آموزشی گروه در دو مقطع پیوسته و ناپیوسته کارشناسی و کارشناسی ارشد با 2 عضو هیأت علمی و به‌طور متوسط در هر نیم سال، در حدود هفتاد استاد در حال برگزاری و اجرا است.

از امکانات عمده گرافیک دانشگاه سوره، کارگاه‌های مجهز به کامپیوتر و ویدئو پروژکشن، کارگاه چاپ، حجم سازی و لابراتوار عکاسی است که دانشجویان گرافیک دانشگاه سوره در کنار اساتید برجسته و مجرب در بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قالب برگزاری جشنواره، نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی در زمینه گرافیک، چاپ، بسته‌بندی، پوستر، گرافیک محیطی، موشن گرافیک، وب دیزاین و… در طی سال‌های متمادی، موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده و جذب در مراکز آموزشی و بازار کارشده‌اند. آموزش نرم‌افزارهای متنوع و به‌روز گرافیکی از قبیل فتوشاپ، ایلوستریتور، ایندیزاین، افترافکت و … در برنامه درسی گرافیک دانشگاه سوره قرار دارد.

از برجسته‌ترین و به نام ترین اساتید در گروه ارتباط تصویری می‌توان به استادان مریم افسر، نظام‌الدین امامی فر، رضا بهمنی،بیژن صیفوری، کورش پارسا نژاد، و ..  اشاره کرد.

رشته گرافیک

رشته مطالعات عالی هنر  دانشگاه سوره

دانشکده هنر دانشگاه سوره با حدود 30 سال فعالیت ارزشی و هدفمند آموزشی و پژوهشی خود از نیمسال اوّل سال تحصیلی 02-۱۴۰۳ به‌افتخار راه اندازی و پذیرش دانشجو در رشتۀ دکترای تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی از سازمان گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نایل آمد. مدیران آموزشی، اعضای هیأت علمی و مدرسین صاحب نام این رشته به اعتبار حضور دانشجویان مستعد و با انگیزه، تلاش خواهند نمود تا در تدوین نقشه راه فرهنگی- پژوهشی و آموزشی کشور با هدف بهبود روند تکاملی هنر فردای ایران در رویکردی تخصصی و در حوزۀ تاریخ هنرهای ایرانی و اسلامی همراه با آرمان های گام دوم انقلاب، همگام با دیگر نهادها و مراکز علمی و معتبر کشور اقدام نمایند.

معرفی رشته پژوهش هنر

در میان رشته های هنری دانشگاه سوره، رشته پژوهش هنر یکی از دوره‌های آموزش عالی است که هدف آن تشویق و ترغیب تفکر در مقوله هنر ، رشد  خلاقیت‌های هنری و ارتقاء سطح بینش هنری در فرهنگ اسلامی و همچنین تقویت حوزه‌های آموزش و پژوهش و تألیف ، تصنیف در زمینه‌های هنری و جهت‌یابی و اصلاح حرکت‌های هنری جامعه اسلامی است .

این رشته پژوهشی‌ مرتبط با مطالعات نظری هنر ازجمله تاریخ هنر، نقد هنری، زیبایی‌شناسی، فلسفه هنر، آموزش هنر و موضوعات میان‌رشته‌ای را در برمی گیرد. هدف اصلی این رشته مطالعه بر وجوه مستور و ناگشوده، هنر و افزایش دانش نظری است.دانشکده هنر سوره در سال 87 در مقطع ارشد اقدام به جذب دانشجو گرفت و با پذیریش در مقطع کارشناسی ارشد گام بزرگی در تربیت نیروهای متخصص در کشور انجام داد.

رشته پژوهش هنر به دلیل برخورداری از کادر آموزشی باتجربه و حرفه‌ای چشم انداز و آینده ای بسیار روشن دارد از ویژگی‌های رشته پژوهش هنر در دانشگاه سوره  به این موارد می توان اشاره کرد:

  •  افزایش توان دانش‌آموختگان،
  • تربیت نیروهای متخصص و تحلیل گران آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی
  • توجه به نیازهای جامعه،

برای اطلاع از مهاجرت از طریق رشته هنر کلیک کنید.

معرفی رشته هنر اسلامی

رشته هنر اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد به پشتوانه ویژگی های ساختاری، ارتباط با فرهنگ بومی، پایبندی به هویت ملّی و تناسب ماهوی با مبانی اعتقادی و سنت‌های پایدار در آداب، رسوم و دین مبین اسلام، بخشی جدای ناپذیر از تاریخ و تمدن ایران و ایرانیان است. این رشته پس از اخذ مجوز توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف تربیت نیروهای ماهر و نیمه ماهر در دانشگاه تصویب و همگام با تعدادی از مراکز علمی- پژوهشی معتبر در سراسر کشور، از نخستین رشته‌های فعال و موفق دانشگاه سوره بوده است.

گروه هنر اسلامی همچنین افتخار دارد با همکاری اعضای هیأت علمی و برجسته‌ترین هنرمندان و استادان طراز اوّل کشور در رقابت با دانشگاه‌های مطرح، به موفقیت‌های قابل وصف و تأثیرگذاری نیز در حفظ، احیاء و ارتقاء هنرهای بومی و اصیل ایرانی رسیده و به این تلاش مباهات می‌ورزد.

رشته عکاسی دانشگاه سوره

عکاسی دانشگاه سوره یکی از پرطرفدارترین رشته های این دانشگاه می باشد .در عکاسی دانشگاه سوره،دانش‌آموختگان می‌توانند به‌صورت رسمی به استخدام نهادهای فرهنگی یا بخش‌های فرهنگی ادارات مختلف آیند همچنین دانش آموختگان عکاسی دانشگاه سوره می توانند به‌صورت آزاد و در شاخه‌های مختلف آن مشغول به کار شوند. فعالیت در خبرگزاری‌ها نیز جزء شغل‌های پرهیجان در حوزه‌ی عکاسی و در عکاسی دانشگاه سوره محسوب می‌شود. تنوع فراوان در شاخه‌های عکاسی باعث شده که این رشته جزء شغل‌های پردرآمد باشد.عکاسی دانشگاه سوره هر ساله داوطلبین زیادی دارد.

عکاسی دانشگاه سوره از مهرماه 1395 پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد عکاسی در این دانشگاه آغاز گردیده است. این دانشگاه توانسته است که استادان ارزشمند هنر را در عکاسی دانشگاه سوره دعوت به همکاری نماید؛ تا آینده‌سازان این دیار بتوانند از اطلاعات مناسبی برخوردار گردند.

رشته عکاسی دانشگاه سوره

نکات مهم ثبت نام رشته های هنری دانشگاه سوره

✅ برای دانشجویان دانشگاه های غیر روزانه  انصراف از دانشگاه خود ضرورتی ندارد،بدون انصراف دادن میتواند در  دانشگاه غیرانتفاعی ثبت نام کند. البته لازم است انصراف خود را از دانشگاه اولیه اعلام نمایند.

✅ برای ثبت نام در رشته های هنری دانشگاه سوره می بایست در هنرستان فنی حرفه ای و یا کار و دانش فارغ التحصیل شده باشید . برای ثبت نام  مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی نیاز است.

✅ افراد فارغ التحصیل در  رشته های علوم پزشکی ، برای آنکه بتوانند در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ثبت نام نمایند، باید طرح تعهد خدمت خود را تا پایان شهریور ماه تمام کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه های روزانه در صورت تمایل به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، نیاز است ابتدا از دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند.

نحوه ثبت نام با سوابق تحصیلی دانشگاه هنر سوره تهران

برای ثبت نام در رشته های هنری دانشگاه سوره باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایید.
  2. مطالعه دفترچه  ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و . . .
  3. فرم ثبت نام  را تکمیل نمایید.
  4. گزینه دانشگاه غیرانتفاعی سوره – تهران و مراجعه به جدول رشته ها
  5. بعد از انتخاب رشته، تائید نهایی
  6. تهیه پرینت فرم ثبت نام

اخبار رشته های هنری دانشگاه سوره

دانشجوی گرافیک سوره صاحب جایزه طراحی پوستر شد

رامین رستمی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته گرافیک دانشگاه سوره جایزه طراحی پوستر جشنواره تئاتر عروسکی کرمانشاه را از آن خود کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی دانشگاه سوره نخستین جشنواره تئاتر عروسکی استانی کرمانشاه در حالی به‌پایان رسید که دانشجوی گرافیک دانشگاه سوره یکی از برندگان بخش طراحی پوستر و بروشور این جشنواره شد.

استاد رشته عکاسی سوره برنده جایزه بین‌المللی عکس ورزشی ایران شد

احمد معینی جم دانشجوی پیشین و استاد عکاسی دانشگاه سوره با عکاسی از سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حال خوشحالی پس از صعود ایران به جام جهانی 2022 قطر موفق به دریافت جایزه بین‌المللی عکس ورزشی ایران شد.

 برای دریافت پی دی اف مقاله کلیک کنید.

خلاصه مطلب

دانشگاه غیر انتفاعی سوره تهران که  یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی شناخته می شود در طی چند سال اخیر  علاقه مندان بسیاری را به سمت خود کشیده است .ثبت نام رشته های هنری دانشگاه سوره  هر سال در دو نوبت به صورت کنکور و دون آزمون انجام می شود. اگر در زمینه رشته سینما دانشگاه سوره، تصویر سازی دانشگاه سوره و ..سوالی دارید و یا به کمک نیاز دارید، می توانید از همکاران ما یاری بخواهید. برای برقراری ارتباط با همکاران ما کافی است تا در زیر این مقاله کامنت بگذارید و یا با شماره های تماس ما، تماس حال فرمایید. همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان پاسخ داده و شما را یاری خواهند کرد.

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

معدل در نحوه پذیرش در دانشگاه سوره به چه صورت است؟ 

معدل دیپلم برای نظام قدیم، معدل پیش دانشگاهی و سه سال متوسطه برای افرادی که این دو دوره را گذرانده اند و معدل دیپلم برای نظام جدید (3-3-6)

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی به چه صورت انجام میگیرد؟

داوطلبان برای ثبت‌نام اولیه دانشگاه غیرانتفاعی باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

زمان ثبت نام رشته های دانشگاه غیر انتفاعی سوره تهران چه تاریخی است؟

ثبت نام در رشته های داشنگاه سوره هر سال در دو نیم سال مهر و بهمن انجام می شود.

نظرات

50 دیدگاه دربارهٔ «رشته های هنری دانشگاه سوره ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo ریحانه گفت:

    سلام
    من رشتم انسانیه میخام طراحی لباس تو دانشگاه سوره بخونم بدونم کنکور میشه؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله این رشته بدون کنکور هم ارایه می گردد

  2. Avatar photo هدیه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من رشته ام عکاسی هست میخواستم بپرسم دانشگاه سوره بدون کنکور هم قبول میکنه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله رشته عکاسی در دانشگاه غیرانتفاعی سوره به صورت بدون کنکور هم پذیرش دارد

  3. Avatar photo هنرجو گفت:

    سلام وقت بخیر امروز 18 فروردین 1403 هست و من دو ماه تا پایان سال تحصیلی دوازدهم دارم دقیقا چه زمانی باید برای ثبتنام در دانشگاه سوره اقدام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      پذیرش بدون کنکور دوره های سراسری برای ورودی نیمسال اول از نیمه دوم مرداد ماه شروع می شود

  4. Avatar photo فاطمه همت گفت:

    سلام من با دیپلم هنرستان کاردانش میتونم بدون آزمون سراسری هنر رشته پژوهش هنر را ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله به صورت بدون ازمون در دانشگاه هایی که ارائه شده باشد میتوانید شرکت کنید

  5. Avatar photo پرستو گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میتونم در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته روزنامه نگاری یا مدیریت رسانه دانشگاه سوره بدون کنکور شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت داشتن شرایط استعداد درخشان و فراخوان پذیرش دانشگاه غیرانتفاعی سوره می توانیدبدون کنکور ثبت نام نمایید

  6. Avatar photo Who گفت:

    من رشتم انسانیه میتونم کنکور هنر بدم؟؟ تو دانشگاه هم رشته گرافیکو انتخاب کنم ؟ نحوه پذیرشش چطور هست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونید بدون کنکور هم میشه

  7. Avatar photo غزل گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوال داشتم
    برای قبول شدن رشته گرافیک دانشگاه سوره باید آزمون عملی شرکت کنم ؟
    بعد تا چه رتبه ای قبول میشم ؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شرایط خاص دارد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور