ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های دانشگاه مجازی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
رشته های دانشگاه مجازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لیست رشته های دانشگاه مجازی دانشگاه آزاد اعلام شد. هر یک از داوطلبان می توانند در زمان انتخاب رشته در این دانشگاه اقدام به انتخاب رشته های دانشگاه مجازی بدون کنکور و با کنکور کنند. البته قبل از انتخاب رشته های دانشگاه مجازی بدون آزمون و با آزمون اطلاع از شرایط لازم برای انتخاب رشته در این دانشگاه الزامی به نظر می رسد. از طرف دیگر، هر فرد قبل از انجام انتخاب رشته های مجازی الزاماً باید از نحوه ثبت نام در رشته های کارشناسی دانشگاه مجازی و دیگر مقاطع تحصیلی این دانشگاه اطلاعاتی را بدست آورد و با نحوه ثبت نام در آن ها آشنایی لازم را پیدا کند.

در این نوشته، بحث مفصلی با شما در رابطه با رشته های مراکز دانشگاهی مجازی از جمله رشته های مجازی بدون کنکور و رشته های کارشناسی  مجازی بدون کنکور و با کنکور را برای شما عزیزان داریم. پس با ما همراه باشید تا هر آن چه را که باید در رابطه با رشته های مجازی بدون آزمون و با آزمون در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد فرا بگیرید.

قبل از هر گونه اقدامی برای انتخاب رشته در مقاطع مختلف دانشگاه مجازی از لیست رشته های ارائه شده در آن اطلاع پیدا کنید

چه زمانی می توان برای ثبت نام رشته های دانشگاه مجازی اقدام کرد؟

تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در رشته های مجازی چه رشته های مجازی بدون آزمون و چه رشته های کارشناسی دانشگاه مجازی به صورت با کنکور الزاماً باید در زمان در نظر گرفته شده اقداماتی را برای ثبت نام انجام دهند.

اما قبل از هر کاری کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های دانشگاه مجازی بدون آزمون و با آزمون از جمله زمان ثبت نام رشته های دانشگاه مجازی آزاد برای هر فرد داوطلب و متقاضی الزامی به نظر می رسد.

آیا اطلاعی از زمان ثبت نام در لیست رشته های دانشگاه مجازی بدون آزمون دانشگاه آزاد و یا دوره های با آزمون در دیگر دانشگاه ها دارید؟

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های دانشگاه مجازی بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی و همین طور دیگر دانشگاه ها در دوره های مختلف با آزمون و بدون آزمون هستید می توانید در این زمینه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند با ارائه اطلاعاتی جامع و دقیق در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های دانشگاه غیرحضوری بدون آزمون در خدمت شما عزیزان باشند.

برای اطلاع از شرایط و نحوه ورود به دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه مجازی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

نحوه ثبت نام در رشته های دانشگاه مجازی چگونه است؟

به جز بحث زمان اطلاع هر فرد از نحوه ثبت نام در رشته های مجازی بحث نحوه ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های مجازی بدون آزمون و با آزمون هم از اهمیت زیادی در بین داوطلبان و متقاضیان برخوردار است.

آیا می دانید که چگونه می توان برای ثبت نام در رشته های کارشناسی دانشگاه مجازی بدون آزمون و با آزمون و همین طور رشته های دوره کارشناسی ارشد اقدام کرد؟

در پاسخ به این سؤال باید عرض کنیم که به فرض مثال نحوه ثبت نام در رشته های مجازی بدون آزمون دانشگاه آزاد به عنوان یکی از بهترین واحدهای ارائه دهنده دوره های الکترونیکی و یا همان آنلاین به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه این دانشگاه انجام می گیرد.

به عبارت دیگر، هر فرد برای ثبت نام در رشته های کارشناسی مجازی آزاد و همین طور دوره کارشناسی ارشد الزاماً باید به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کند و اقدامات لازم را برای ثبت نام در این سامانه جامع انجام دهد.

توجه داشته باشید که انجام ثبت نام در این سایت با طی مراحل و فرآیندهایی برای هر فرد متقاضی ادامه تحصیل در رشته های کارشناسی دانشگاه مجازی آزاد و همین طور دوره ارشد همراه است.

آیا اطلاعی از نحوه ثبت نام در رشته های مجازی آزاد دارید؟ آیا می دانید هر فرد برای ثبت نام در رشته های مجازی بدون آزمون آزاد چه مراحل و فرآیندهایی را باید طی کند؟

در صورت عدم اطلاع از نحوه ثبت نام در رشته های مجازی بدون کنکور آزاد در مقطع کارشناسی و همین طور در دوره ارشد می توانید از کمک مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل استفاده کنید.

در واقع، در صورت انجام ثبت نام اینترنتی در رشته های کارشناسی دانشگاه مجازی آزاد و همین طور رشته های کارشناسی ارشد به وسیله تیم مشاوره ما می توانید از امتیاز مهم و فوق العاده عالی برخوردار شوید.

حتماً مشتاق هستید که بدانید این امتیاز عالی چیست. باید عرض کنیم که اگر از طریق تیم مشاوره ایران تحصیل ثبت نام خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه مجازی آزاد اسلامی انجام دهید می توانید از تخفیفی عالی در پرداخت شهریه این مرکز دانشگاهی بهره مند شوید.

به این صورت که در صورت قبولی می توانید تخفیف 25% درصدی دریافت کنید و در نتیجه شهریه کمتری را برای تحصیل در دوره مجازی دانشگاه آزاد پرداخت نمایید.

پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و با یک تماس از این تخفیف خاص و ویژه بهره مند شوید.

رشته های دانشگاه مجازی بدون آزمون

شرایط ثبت نام در رشته های دانشگاه مجازی بدون کنکور شامل چه مواردی می شود؟

ثبت نام در رشته های مجازی بدون کنکور آزاد و سایر مراکز آموزش عالی در گرو داشتن شرایطی است. شرایطی که در صورت بی توجهی به آن ها نمی توان اقدامی برای ثبت نام کرد.

آیا از شرایط اعلام شده برای ثبت نام در رشته های مجازی بدون کنکور در دانشگاه هایی همچون دانشگاه آزاد و دیگر مراکز دانشگاهی اطلاعی دارید؟

در صورت عدم اطلاع از شرایط اعلام شده برای ثبت نام در دوره های مجازی این دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی می توانید با مشاورانی خبره در این حوزه مشورت بفرمایید و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید.

برای آشنایی با نحوه و زمان ورود به دانشگاه های مجازی بدون آزمون بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

اطلاعی از لیست کامل رشته های کارشناسی و ارشد بدون آزمون دارید؟

اطلاع از لیست کامل رشته های کارشناسی و ارشد بدون آزمون برای هر فرد مایل به ثبت نام در هر یک از این مقاطع تحصیلی بدون آزمون کاملاً الزامی به نظر می رسد.

به هر حال شما باید از لیست کامل رشته های کارشناسی و ارشد بدون آزمون در هر یک از دانشگاه های آزاد و یا سراسری اطلاع حاصل کنید تا بدین ترتیب بتوانید تصمیم بهتری در زمان انتخاب رشته بگیرید.

در این بخش به عنوان نمونه با ارائه لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد در دوره کارشناسی در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

برای اطلاع از لیست کامل رشته های کارشناسی و ارشد بدون آزمون می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را در رابطه با لیست رشته های کارشناسی و ارشد بدون آزمون از مشاوران خبره ما دریافت کنید.

لیست رشته های مقطع کارشناسی بدون کنکور مجازی آزاد (بهمن)
مشاوره مددکاری اجتماعی
مدیریت کسب و کارهای کوچک حسابداری
مدیریت دولتی مهندسی کامپیوتر
علوم تربیتی زبان و ادبیات عربی
تاریخ زبان شناسی
اقتصاد روزنامه نگاری
علوم سیاسی روابط عمومی
برنامه ریزی اجتماعی و تعاونی زبان و ادبیات آلمانی
علوم قرآن و حدیث جامعه شناسی

 

 

لیست رشته های مقطع کارشناسی بدون کنکور مجازی آزاد (دوره مهر ماه)
رشته مهندسی کامپیوتر رشته حسابداری
رشته مدیریت دولتی رشته روانشناسی

 

چرا ادامه تحصیل در رشته های مجازی آزاد از دوره های حضوری بهتر است؟

چه بسیار افرادی که به بنا به دلایل مختلف از جمله امکان عدم حضور در سر کلاس های درسی حضوری ادامه تحصیل در دوره های غیرحضوری و مجازی دانشگاه آزاد را ترجیح می دهند.

باید عرض کنیم که در مجموع تحصیل در دوره های مجازی و الکترونیکی دانشگاه آزاد با مزیت های زیادی برای دانشجویان همراه است.

از جمله این مزیت ها می توان به این مورد اشاره کرد که شما دوست عزیز می توانید با خیال راحت و بدون ماندن در ترافیک و شلوغی خیابان ها در خانه و یا هر محل دیگری بنشینید و آموزش های آنلاین خود را دریافت کنید.

این گونه دیگر مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای رفت و آمد تا دانشگاه هم نیستید. از طرف دیگر، در هر زمانی از شبانه روز که بخواهید می توانید با استاد خود در تعامل باشید و حتی برای وی در حالت آفلاین هم پیام بگذارید.

در رابطه با ظرفیت رشته های دانشگاه مجازی آزاد بدون کنکور چه می دانید؟

اطلاع از ظرفیت پذیرش رشته های مجازی دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد از جمله مواردی است که الزاماً باید در زمان اقدام به ثبت نام از آن اطلاع داشته باشید.

به این معنا که باید بدانید آیا ظرفیت رشته ای که قصد ادامه تحصیل در آن را در دوره مجازی آزاد دارید بالاست یا نه تعداد کمی دانشجو در آن پذیرش می شوند؟

اگر به دنبال اطلاع از ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه های مجازی آزاد هستید می توانید از کمک مشاوری خبره در این حوزه کمک بگیرید تا اطلاعات لازم را در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

جهت اطلاع از بهترین رشته ارائه شده در دانشگاه های مجازی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

2.5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های دانشگاه مجازی آزاد در چه مقاطعی ارائه می شوند؟ 

رشته های دانشگاه مجازی آزاد در مقاطع ارشد و کارشناسی ارائه می شوند.

رشته های دانشگاه مجازی بدون کنکور آزاد شامل چه مواردی می شوند؟

برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه مجازی بدون آزمون آزاد با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 رشته کارشناسی دانشگاه مجازی آزاد شامل چه مواردی می گردند؟

برای اطلاع از لیست رشته های کارشناسی دانشگاه مجازی آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور