ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه امام حسین با هدف تربیت نیروی متخصص در رشته های مورد نظر جهت استخدام سپاه احداث گردید. در ادامه به معرفی شرایط ثبت نام و رشته ها خواهیم پرداخت و همچنین به لیست رشته های دانشگاه امام حسین اشاره خواهیم نمود. برای انجام ثبت نام دانشگاه امام حسین باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشید. در صورت تمایل به انجام ثبت نام می توانید با مشاوران مجرب ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را به شما ارائه نمایند.

دانشگاه امام حسین دارای دانشکده های مختلفی است که در هر یک از دانشکده ها، رشته های خاصی وجود دارد و پذیرفته شدگان می توانند در صورت دارا بودن شرایط ، ادامه تحصیل دهند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که همانند سایر دانشگاه های دارای شرایط خاص، دانشگاه امام حسین کلیه فارغ التحصیلان خود را پس از پایان تحصیلات به استخدام در خواهد آورد و به همین دلیل نگرانی از بابت استخدام پس از اتمام تحصیل برای داوطلبان وجود نخواهد داشت.

جایگاه علمی دانشگاه امام حسین

همانطور که می دانید در سطح دنیا مراکزی وجود دارد که با بررسی و ارزیابی آنان، پایگاه علمی هر یک از دانشگاه ها را مورد بررسی قرار می دهند و رتبه هر یک از دانشگاه ها را با توجه به معیار های علمی مورد سنجش قرار می دهند. مطابق با آخرین ارزیابی علمی که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در سال تحصیلی 97-98 در کشور ایران انجام داده است از جمله ده دانشگاه برتر در کشور شناخته شد. لازم به ذکر است که رتبه علمی  دانشگاه امام حسین در تسهیلات علمی اولین و برترین دانشگاه کشور شناخته شده است.

 

رتبه دانشگاه امام حسین با توجه به معیارها و ارزیابی های فعالیت های اجتماعی – اقتصادی برای این دانشگاه رتبه سوم می باشد. همچنین باید اشاره نماییم که این دانشگاه در رابطه با معیار وجهه بین المللی رتبه چهارم و در رابطه با معیار های آموزشی موفق به کسب رتبه هفتم را در بین تمامی دانشگاه ها شده است و همچنین امکان دریافت و کسب این رتبه مطابق با گزارش ISC شده است. بررسی های انجام شده با توجه به کلیه ملاک های مورد نظر از سراسر کشور به انجام رسیده است.

در سال های قبل تر نیز بررسی هایی برای تعیین رتبه علمی این دانشگاه به انجام رسیده که با توجه به نظام ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه ها و مطابق با نتایج ارزیابی شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در واقع موفق به کسب رتبه 22 در سال 1395 شده اند و همچنین این دانشگاه در سال 1396 موفق به کسب رتبه 16 شده است. در سال 97 مطابق با ارزیابی های صورت گرفته این دانشگاه موفق شد تا به دریافت رتبه 12 خود را ارتقا دهد. اما پس از آن نیز در سال 98 موفق شد تا رتبه خود را به 10 رتبه برتر برساند.

برای انجام ثبت نام دانشگاه افسری سپاه بر روی لینک کلیک کنید

مزایای تحصیل در دانشگاه امام حسین

  • مطابق با قوانین تعیین شده در دانشگاه امام حسین ، دانشجویان این دانشگاه ها مطابق با سنوات تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، دوره تحصیلی را به عنوان سوابق خدمتی محاسبه می نمایند.
  • تمامی فارغ التحصیلان این دانشگاه نیازی به گذراندن خدمت سربازی نخواهند داشت و می توانند گواهی معافیت از آموزش وظیفه و کسر خدمت را دریافت نمایند.
  • چنانچه مایل به استخدام سپاه باشید اما پس از اتمام تحصیل جذب این ارگان نشوید، می توانید پس از پایان تحصیلات، خدمت وظیفه را در سپاه بگذارانید.
  • تحصیل در دانشگاه امام حسین به صورت شبانه روزی خواهد بود و دانشجویان در مدت تحصیلات خود از امکانات فرهنگی، خوابگاه مجردی و غذا بهره مند خواهند شد.
  • امکان ارائه خوابگاه مجردی دانشجویی برای تمامی پذیرفته شدگان وجود خواهد داشت اما در مقابل ارائه خوابگاه های متاهلی این دانشگاه هیچ گونه تعهدی ندارد.
  • آموزش و تحصیل در این دانشگاه کاملا رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هیچ گونه شهریه ای نخواهد بود.
  • دانشکده های متفاوتی در این دانشگاه وجود دارد و در هر یک از این دانشکده ها رشته های مختلفی برای آموزش وجود خواهد داشت.

پذیرش در این دانشگاه با شرایط خاصی صورت خواهد پدیرفت که در ادامه بدان اشاره خواهیم نمود. چنانچه مایل به کسب اطلاعات جامع در این زمینه می باشید، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از تاثیر سهمیه ایثارگران در کنکور بر روی لینک کلیک کنید

شرایط ثبت نام دانشگاه امام حسین

برای انجام ثبت نام دانشگاه امام حسین کلیه داوطلبان باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند. در ادامه به هر یک از این شرایط اشاره خواهیم نمود.

  1. معتقد بودن به دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعتقاد داشتن به اسلام ناب محمدی.
  2. معتقد بودن و ملتزم بودن به ولایت فقیه
  3. الزام در رعایت احکام فوانین اسلامی و همچنین رعایت کلیه موازین و قوانین اخلاق اسلامی
  4. عدم عضویت و یا هواداری در هیچ یک از گروه های احزاب و گروه ها و سازمان های غیر اسلامی، التقاط ، الحادی و غیر قانونی برای تمامی دانشجویان
  5. عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن هیچ گونه محدودیت و محکومیت از انجام خدمات دولتی
  6. برخورداری از سلامت جسمی و روانی متناسب با نوع خدمت خود
  7. برخورداری از حسن اخلاقی و همچنین نداشتن مشکل اخلاقی
  8. تابعیت جمهوری اسلامی ایران و نداشتن تابعیت مضاعف
  9. التزام به خدمت در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به عنوان یک افسر مکتبی
  10. از نظر شرایط معدلی داوطلبان نباید معدل سال آخر تحصیل آن ها کمتر از 14 باشد و یا در دوره متوسطه معدل سه سال آخر تحصیلی آنان از 14 کمتر نباشد.
  11. امکان پذیرش کلیه دانشجویان در رشته های مختلف تنها بر اساس تفکیک جنسیت و از بین داوطلبان مرد و مجرد صورت خواهد پذیرفت.
  12. از نظر شرایط جسمانی داوطلبان باید از حداقل قد 165 و حداکثر 190 سانتی متر برخوردار باشند.
  13. قبولی در گزینش دانشگاه امام حسین  از جمله موارد مهم برای ادامه تحصیل در این دانشگاه می باشد.
  14. پس از پذیرش در دانشگاه شما در ابتدای تحصیل به عنوان پاسدار محصل شناخته خواهید شد و پس از گذارندن دوره آموزش عمومی پاسداری به مدت یک نیمسال، می توانید در یکی از مراکز آموزشی سپاه ادامه دهید.
  15. دانشجویان باید متعهد به رعایت کلیه مقررات و ضوابط آموزشی و انضباطی، تربیتی و مقررات نظامی دانشگاه در طول دوران تحصیل و پس از آن باشند.
  16. در صورتی که پذیرفته شدگان پس از ادامه تحصیل در این دانشگاه موارد مذکور را رعایت ننمایند و یا اینکه در حین تحصیل خود را ملزم به رعایت این موارد نکنند، پذیرش آنان برابر با قوانین و مقررات لغو خواهد شد.
  17. پذیرفته شدگان مقطع کاردانی به درجه ستوان سومی و کارشناسان به درجه ستوان دومی نائل خواهند شد.

برای انجام برنامه ریزی آنلاین کنکور بر روی لینک کلیک کنید

رشته های دانشگاه امام حسین

مقطع تحصیلی رشته های ارائه شده
مقطع کارشناسی مهندسی برق، مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی، علوم اقتصادی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات حقوق، مدیریت زنجیره تامین، مهندسی مکانیک، ریاضی کاربردی، جغرافیای سیاسی، تربیت بدنی، مهندسی عمران، شیمی کاربردی، هوانوردی، علوم ورزشی، مهندسی هوا و فضا، زیست شناسی سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی، علوم سیاسی و اطلاعات نظامی، مهندسی نقشه برداری، فیزیک هسته ای، علوم کامپیوتر، شیمی
مقطع دکتری مهندسی صنایع، فیزیک هسته ای، شیمی تجزیه،  الکترونیک راداری، مهندسی مکانیک _ طراحی کاربردی جامدات، فیزیک _اتمی و مولکولی، نانو بیوتکنولوژی،  الکترونیک _ مخابراتی، مهندسی مکانیک _طراحی کاربردی، دینامیک کنترل و ارتعاشات، شیمی آلی، مدیریت صنعتی _ مدیریت سیستم ها، الکترونبک_الکترومغناطیس

 

برای اطلاع از مراحل گرفتن امریه قرارگاه خاتم الانبیا بر روی لینک کلیک کنید

رشته های دانشکده های امام حسین در مقطع کارشناسی ارشد

لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه جامع امام حسین ( ع )
** رشته ** ** گرایش **  توضیحات
سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مطالعات دفاعی مرد
علوم اقتصادی بانکداری اسلامی مرد
دفاع و پدافند اقتصادی مرد
تاریخ تاریخ انقلاب مرد
مجموعه علوم اجتماعی مدیریت راهبردی فرهنگ مرد – زن
علوم تربیتی مدیریت آموزشی مرد
حقوق مدیریت نظارت و بازرسی مرد
علوم سیاسی و روابط بین الملل مطالعات منطقه ای مرد
حسابداری حسابداری مرد
علوم ارتباطات اجتماعی مطالعه فرهنگی و رسانه مرد – زن
مجموعه مدیریت مدیریت مالی مرد
مدیریت منابع انسانی اسلامی مرد
مدیریت منابع انسانی ( عملکرد در بهره وری ) مرد
آماد آماد مرد
مجموعه شیمی شیمی فیزیک مرد
شیمی آلی مرد
شیمی معدنی مرد
شیمی تجزیه مرد
شیمی پیشرانه مرد
نانوشیمی مرد
مجموعه فیزیک فیزیک هسته ای مرد
اپتیک و لیزر مرد
زیست شناسی سلولی و مولکولی زیست شناسی سلولی و مولکولی مرد
ریاضی ریاضی کاربردی ( آنالیز عددی ) مرد
ریاضی کاربردی ( بهینه سازی ) مرد
ریاضی کاربردی ( رمز و کد ) مرد
مجموعه مهندسی برق مدارهای مجتمع الکترونیک مرد
افزاره های میکرو و نانو الکترونیک مرد
جنگ الکترونیک مرد
پدافند غیرعامل ( افا ) مرد
سیستم های قدرت مرد
الکترونیک قدرت و ماشین های الکترونیکی مرد
مخابرات میدان موج مرد
مخابرات سیستم مرد
مخابرات امن و رمزنگاری مرد
مهندسی شیمی طراحی فرآیند مرد
پلیمر مرد
مهندسی صنایع سیستم های کلان مرد
لجستیک و زنجیره تأمین مرد
مهندسی عمران سازه مرد
پدافند غیرعامل ( سازه های دفاعی ) مرد
پدافند غیرعامل ( طراحی ) مرد
مهندسی مکانیک ساخت و تولید مرد
طراحی کاربردی مرد
تبدیل انرژی مرد
دریا مرد
مهندسی متالوژی و مواد شناسایی و انتخاب مواد مهندسی مرد
مهندسی کامپیوتر نرم افزار مرد
هوش مصنوعی و رباتیکز مرد
شبکه های کامپیوتری مرد
رایانش امن مرد
مهندسی هوافضا سازه های هوایی مرد
آئرودینامیک مرد

 

برای اطلاع از حقوق امریه قرارگاه خاتم الانبیا بر روی لینک کلیک کنید

معرفی دانشگاه امام حسین

همانطور می دانید دانشگاه امام حسین ، از جمله دانشگاه هایی است که مبنای آن بر اساس آموزش نظامی است و تحصیل در این دانشگاه شرایط نظامی را خواهد داشت. یکی از محاسنی که این دانشگاه برای دانشجویان خود فراهم می آورد این است که در دوران تحصیل به آنان حقوق خواهند داد و به همین دلیل از نظر مخارج تحصیل، شما دچار مشکلی در این مورد نخواهید بود. میزان حقوق دریافتی دانشجویان به نسبت کارمندان قطعا کمتر خواهد بود.

همانطور که در معرفی دانشگاه امام حسین ذکر نمودیم ورود به پس از قبولی در کنکور امکان پذیر خواهد بود. بدین معنا که داوطلبان در صورتی که علاقه مندی خود را برای پذیرش در دانشگاه امام صادق به هنگام ثبت نام کنکور اعلام نموده باشند، و در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه مجاز برای پذیرش در دانشگاه شده باشند، می توانند در رشته های این دانشگاه اقدام به ثبت نام نمایند. در صورت موفقیت برای پذیرش در این رشته ها لازم است در مصاحبه و گزینش شرکت نمایید.

علاوه بر پذیرش بر اساس کنکور، دانشگاه امام حسین بر اساس آزمون مجزا نیز اقدام به برگزاری آزمون مجزا می نماید. در صورتی که داوطلبان بتوانند موفق به پذیرش شوند، و موفق به کسب حد نصاب قبولی شده باشند، می توانند برای مراحل بعدی گزینش خود را آماده نمایند. توصیه ما به تمامی علاقه مندان این دانشگاه این است که در صورت داشتن روحیه نظم و همچنین زندگی نظامی می توانید در این دانشگاه موفقیت لازم را به دست آورید

برای انجام ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی برای خانم ها بر روی لینک کلیک کنید.

رشته های دانشکده استراتژیک دانشگاه امام حسین

 

كد درس

نام درس

واحد

نوع درس

610101101 استراتژی نظامی ابرقدرتهاوقدرتهای بزرگ 2 تخصصی
610101102 اصول و قواعد عملیات توسعه و پدافند داخلی و جنگ 2 تخصصی
610101103 امنیت داخلی وبراندازی 2 تخصصی
610101104 امنیت ملی 2 تخصصی
610101105 بررسی و تحلیل عوامل استراتژیك 2 تخصصی
610101106 پیمانهای استراتژیك 2 تخصصی
610101107 تئوریهای امنیت ملی قدرتهای برتر 2 تخصصی
610101108 تجزیه و تحلیل جنگ تحمیلی 2 تخصصی
610101109 تكنولوژی تسلیحات استراتژیك 2 تخصصی
610101110 جاسوسی و ضد جاسوسی 2 تخصصی
610101111 جمع آوری اطلاعات پیشرفته 2 تخصصی
610101112 پایان نامه 4 تخصصی
610101113 روش شناخت تاسیسات حیاتی 2 تخصصی
610101114 سازمانهای اطلاعاتی نظامی تطبیقی 2 تخصصی
610101115 سمینار روابط خارجی ایران 2 تخصصی
610101116 سمینارمطالعات منطقه ای 2 تخصصی
610101117 عملیات مشترك ومركب 1 تخصصی
610101118 سمینارمسائل استراتژیك 1 تخصصی
610101119 سمینار 2 تخصصی
610101120 مشاهده و توصیف 0 تخصصی
610101201 اطلاعات رزمی  ركن (2) 3 اصلی
610101202 اقتصاد استراتژیك 2 اصلی
610101204 بررسی اطلاعاتی 2 اصلی
610101205 بررسی ستادی و تهیه یك توجیه كتبی 1 اصلی
610101206 ترتیب  نیرو 2 اصلی
610101207 جامعه شناسی نظامی 2 اصلی
610101208 روش تحقیق در اطلاعات استراتژیك 2 اصلی
610101209 طرح وعملیات ركن (3) 3 اصلی
610101210 سیاست بین الملل 2 اصلی
610101211 اطلاعات استراتژیك 2 اصلی
610101212 مبانی اطلاعات استراتژیك 2 اصلی
610101213 سیستمهای پویا 2 اصلی
610101214 توسعه وپدافندداخلی 2 اصلی
61010۱۴۰۳ ایدئولوژی  تطبیقی 2 جبرانی
610101403 معارف (3) 2 جبرانی
610101403 اركان ( ركن 1و2و3و4 ) 3 جبرانی
610101404 اصول روابطبین الملل 2 جبرانی
610101405 انقلاب اسلامی و نهضتهای اسلامی 2 جبرانی
610101406 جامعه شناسی سیاسی 2 جبرانی
610101407 جغرافیای نظامی ایران و كشورهای همسایه 2 جبرانی
610101408 جنگ افزار ( توپخانه -زرهی -موشكی ) 2 جبرانی
610101409 جنگ روانی 2 جبرانی
610101410 كلیات حفاظت اطلاعات 1 جبرانی
610101411 ربان تخصصی 2 جبرانی
610101412 زبان عمومی 2 جبرانی
610101413 ژئوپلیتیك وژئواستراتژی 2 جبرانی
610101414 كاربردكامپیوتردرعلوم نظامی 2 جبرانی
610101415 كلیات اصول وقواعداساسی رزم 2 جبرانی
610101416 حقوق بین المللی عمومی 2 جبرانی
610101417 گردان در افند و پدافندجبرانی -تیپ در آفند و پدافند 2 جبرانی
610101418 مبانی علم سیاست 2 جبرانی
610101419 مبانی كامپیوتروبرنامه نویسی 2 جبرانی
610101420 مسائل اطلاعاتی وسازمانهای سری 2 جبرانی
610101421 نقشه خوانی وفن كالك 1 جبرانی
610101422 علم اقتصاد 2 جبرانی
610101423 كامپیوتروبرنامه نویسی 2 جبرانی
610101424 احكام اطلاعاتی -جبرانی 0 جبرانی
610101425 اصول ومقدمات كامپیوتر 0 جبرانی
610101426 پرسنلی و لجستیك( ركن 1و4 ) 0 جبرانی
610101427 روشهای جمع اوری 2 جبرانی
610101428 رسته وگردان درافندوپدافند-جبرانی 0 جبرانی
610101429 كلیات اقتصادجبرانی 2 جبرانی
610101430 مشخصات اسلام -جبرانی 0 جبرانی
610101601 اخلاق مدیریت 2 عقیدتی سیاسی
610101602 دانش سیاسی ، بصیرت دینی 2 عقیدتی سیاسی
610101603 نظام دفاعی اسلام 2 عقیدتی سیاسی

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا به معرفی دانشگاه امام حسین بپردازیم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ثبت نام و شرکت در رشته های دانشگاه امام حسین می باشید و یا مایل به انجام ثبت نام دانشگاه امام حسین هستید، می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا قبولی در دانشگاه امام حسین پس از کنکور امکان پذیر است؟

به هنگام ثبت نام کنکور شما لازم است علاقه مندی خود را برای ورود به این دانشگاه اعلام نمایید.

رشته های دانشگاه امام حسین شامل چه رشته هایی می باشد؟

دانشکده های دانشگاه امام حسین در رشته های علوم انسانی، ریاضی و تجربی می باشند.

برای انجام ثبت نام دانشگاه امام حسین چه زمانی می توانیم اقدام نماییم؟

برای انجام ثبت نام می توانید در زمان کنکور اقدام نمایید و یا اینکه در زمان تعیین شده اقدام نمایید.

چگونه می توانیم در رابطه با معرفی دانشگاه امام حسین اطلاعات جامعی به دست آوریم؟

ما در این مقاله اطلاعات کاملی در این رابطه ارائه نموده ایم که می توانید برای مشاهده آن به سایت وارد شوید.

 

 

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «دانشگاه امام حسین»

  1. Avatar photo علی گفت:

    باسلام ببخشید برای استخدام در بخش اطلاعات سپاه باید در چه رشته دانشگاه امام حسین ع تحصیل کرد؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  2. Avatar photo بدری گفت:

    درصورت ورود تا چه درجه ای می‌توان بالارفت؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل در تماس باشید.

  3. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید آیا دانشگاه افسری امام حسین فقط از طریق کنکور جذب می‌نمایند

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      دانشگاه های شرایط خاص فقط با کنکور است

  4. Avatar photo امید گفت:

    سلام خسته نباشید
    دوتا سوال داشتم برای معاینات پزشکی و سابقه فعالیت بسیج برا دانشگاه امام حسین
    ۱اگه بیش از چهار تا دندون پرکرده داشته باشیم مثلاً ۷یا ۸تا آیا شانس قبولی داریم . آیا راهی داره

    ۲ اگه سابقه فعالیت بسیج کمتر از یک سال باشه مشکل بوجود میاد یا مشکلی نداره چون پروندم مشکل داشت برا همین کارت فعالم دو سه ماه دیر تر اومد
    اگه مشکل داره راه حلی هم داره
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام. مشکل دندان شما شانستان را کم میکند

  5. Avatar photo محمودحاجی کلاته فرزندغلامرضا گفت:

    باسلام بنده ۴۸ساله اهل گلستان علی ابادکتول هستم بازنشسته آموزش وپرورش ومدرس ریاضی ادبیات وبیش ازسی عنوان کتاب دراین اداره وخارج ان به شکل خصوصی بوده ام بیش از۲۰سال امادگی دفاعی تدریس کرده ام ودر۱۲سالگی نفراول احکام رساله حضرت امام درکل کشوربانمره ۱۰۰کامل ازصدتست ۴جوابی بوده ام نفراول مسابقات کتابخوانی تفسیرقران ونهج البلاغه نفراول شعرعلی گویان کل کشورونفراول شعرقرآن وعترت شهرستان علی ابادکتول معلم نمونه ریاضی داورده سال شعردانش اموزی گلستان وشعردبیران داوردودوره مسابقات شعر۵استان کشور دبیربرگزیده شعردفاع مقدس رییس شورای بخش فندرسک وشهرستان رامیان ودکترای ادبیات شناسی ملل دانشگاه ملی مسکوشعبه اکادمی علوم تاجیکستان بوده ام .درصورت صلاحدیدمجموعه ی مدیریتی سپاه امادگی تدریس وهمکاری فرهنگی هنری د رزمینه های ادبی (به عنوان یک شاعرنویسنده ومحقق ومولف ادبی وکسی که ریاست بیش از۱۵سال انجمن شعردرگلستان راداشته ام) رادارم .

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای استخدام و ورود به دانشگاه امام حسین باید پیگیر فراخوان های منتشر شده از این یگان باشید یا به صورت حضوری به هسته مرکز گزینش سپاه در شهر محل سکونت خود مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور