ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانشگاه افسری بانوان در کدام شهر هاست؟ + رشته ها

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ آبان ۱۴۰۲
شهرهای دانشگاه افسری بانوان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اگر علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های افسری بانوان هستید حتما یکی از پرسش هایی که ذهن شما را به خود مشغول کرده است این است که دانشگاه افسری بانوان در کدام شهرهاست؟  و شرایط ورود به آنها به چه صورت است. در کشور ما دانشگاه افسری ویژه بانوان در نظر گرفته شده است تا علاقه مندان به این رشته بتوانند علاوه بر دنبال کردن رشته مورد علاقه خود از توانمندی خویش در راستای بهبود کادر نیروی انتظامی کشور بهره ببرند.

اما برای ورود به شهرهای دانشگاه افسری بانوان  شرایطی در نظر گرفته شده است که در ادامه مقاله ضمن معرفی شهرهای دانشگاه افسری بانوان، به شرایط ورود به آنها اشاره خواهد شد. لذا شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال، و یا ابهام در خصوص شهر های دانشگاه افسری بانوان می توانید از طریق شماره های مندرج، با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. همکاران ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

دانشگاه افسری بانوان در کدام شهر هاست؟

👈 شاید این برسش برای شما نیز مطرح باشد که دانشگاه افسری بانوان در کدام شهر هاست؟ باید بیان کنیم، دانشگاه افسری بانوان یک موسسه آموزشی است که به منظور آموزش و پرورش کارآمد و متخصصان حوزه نظامی بانوان تاسیس‌شده‌است. این دانشگاه با هدف تقویت نیروی افسری زنان در حوزه‌های نظامی، امنیتی و دفاعی فعالیت می‌کند. این دانشگاه به عنوان یک مرجع آموزشی و تخصصی زیر مجموعه دانشگاه علوم انتظامی امین استان تهران است و در حوزه آموزش نیروهای زنان در این حوزه‌ها شناخته‌شده‌است.

دانشگاه افسری بانوان نخستین بار در سال 1378 تاسیس شد.  هدف اصلی تاسیس مجتمع آموزشی عالی کوثر(دانشگاه افسری بانوان) تربیت بانوان ماهر و کارآزموده برای نظام جمهوری اسلامی ایران است. تنها دانشگاه افسری بانوان تاسیس شده در کشور، مجتمع آموزشی عالی کوثر است که در پایتخت کشور، شهر تهران قرار گرفته است.

برای اطلاع از شرایط دانشگاه افسری بانوان کلیک کنید.

تحصیل در دانشگاه افسری بانوان از مزایای زیادی برخوردار است. دانشجویان از بدو ورود به دانشگاه در نیروی انتظامی استخدام میشوند. قابل ذکر است که تحصیل در دانشگاه افسری مشروط به قبول تعهد خدمت است که خوب است داوطلبان پیش از اقدام به ثبت نام این مورد را در نظر بگیرند. همچنین دانشجویان در این دانشگاه از خدمات رایگان رفاهی، درمانی، خوابگاه، تغذیه، پوشاک، تحصیل شبانه روزی، دریافت حقوق ماهانه و غیره برخوردار هستند؛ با توجه به شرایط ویژه دانشگاه افسری، افراد زیادی متقاضی ورود به این مرکز آموزشی هستند.

دانشگاه افسری بانوان با تیم تدریس مجرب و با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن، دانشجویان را به صورت کامل در زمینه‌های مختلف مرتبط با نظامی و دفاعی آموزش می‌دهد. این دانشگاه به دانشجویان فرصتی مناسب برای پیشرفت و توسعه حرفه‌ای خود در این حوزه می‌دهد.

برای اطلاع از رتبه مورد نیاز برای دانشگاه افسری امین بر روی لینک کلیک نمایید.

دانشگاه افسری بانوان در کدام شهر هاست؟

شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان

👈 حال که با پاسخ پرسش دانشگاه افسری بانوان در کدام شهر هاست؟ آشنا شدید باید بدانید که همانطور که پیش از این گفته شد، ورود به دانشگاه افسری بانوان تابع شرایطی است که تنها افراد واجد آنها میتوانند شانس خود را برای پذیرفته شدن در این دانشگاه امتحان کنند. در ادامه به برخی از این شرایط اشاره شده است:

💢 برخی از شرایط عمومی ورود به دانشگاه افسری بانوان:

  • اعتقاد به ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به دین اسلام
  • داشتن توانایی های فیزیکی و جسمی
  • برخورداری از سلامت روحی و روانی
  • محروم نبودن از خدمات دولتی در کشور
  • عدم اعتیاد به انواع مواد مخدر
  • عدم وجود سوء پیشینه کیفری

برای اطلاع از ثبت نام در دانشگاه افسری کوثر بانوان کلیک کنید.

شرایط عمومی ورود به دانشگاه افسری بانوان

💢 برخی از شرایط اختصاصی ورود به دانشگاه افسری بانوان:

  • دارای حداقل معدل کاردانی چهارده (14) و حداقل معدل مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم در دوره کارشناسی شانزده( 16).
  • تعادل بین قد و وزن داوطلب. همچنین دارا بودن حداقل قد صد و شصت (160)سانتی متر.
  •  داوطلب نباید در هیچ سازمان غیردولتی و دولتی به صورت آزمایشی و پیمانی و یا به صورت رسمی مشغول به خدمت باشد و تعهد خدمت داشته باشد.
  • سن هر داوطلب جهت ورود به مقطع درجه داری حداقل باید هجده سال تمام باشد. از طرف دیگر، حداکثر سن پذیرش متقاضی بیست و سه (23) سال است.

جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان کلیک کنید.

 نحوه پذیرش دانشگاه افسری بانوان

👈 داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه افسری را دارند لازم است رتبه لازم را در کنکور سراسری به دست بیاورند و بدانند که دانشگاه افسری بانوان در کدام شهر هاست؟، سپس با بررسی شرایط و شهرهای دانشگاه افسری بانوان  اقدام به ثبت نام کنند. متقاضیان از گروه های آزمایشی مختلف میتوانند شانس خود را برای ورود به این دانشگاه امتحان کنند. با توجه به این که دانشگاه افسری جزو رشته های نیمه متمرکز است، سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله بیش از 3 برابر ظرفیت، اقدام به پذیرش داوطلب میکند. آزمون های دیگر برای غربال هرچه بهتر متقاضیان توسط مرکز آموزش عالی کوثر برگزار میشود. علاوه بر لزوم کسب حد نصاب نمره در کنکور سراسری، آمادگی جسمانی نیز یکی از معیار های قبولی در دانشگاه افسری بانوان است. همچنین سلامت روان و جسم داوطلبان طی آزمون هایی بررسی خواهد شد.

 نحوه پذیرش دانشگاه افسری بانوان

مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه افسری بانوان

👈 حال که می دانید دانشگاه افسری بانوان در کدام شهر هاست؟ باید در فرآیند ثبت‌نام دانشگاه افسری بانوان، مدارک زیر حتما آماده نمایید:

✅ اسکن کارت ملی و شناسنامه متقاضی و همچنین پدر و مادر متقاضی

✅ اسکن عکس پرسنلی

✅ اسکن آخرین مدرک تحصیلی

✅ گواهی اشتغال به تحصیل برای متقاضیان دانشجو

✅ اسکن گذرنامه در صورت وجود

به شدت توصیه می‌شود که دو نکته مهم زیر را در نظر داشته باشید:

✅ از استفاده از تلفن هوشمند در فرآیند ثبت‌نام خودداری کنید، زیرا ممکن است بعضی اطلاعات شما به درستی ثبت نشود.

✅ همچنین ترجیحا از سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنید.

جهت اطلاع از سایت ثبت نام دانشگاه افسری کوثر کلیک کنید.

رشته ها و گرایش های دانشگاه افسری بانوان

👈 به طور کلی در دانشگاه های افسری به رشته «رسته» می گویند. این رسته ها در دانشگاه افسری بانوان کوثر در بخش های مختلفی نظیر راهنمایی و رانندگی، آگاهی، انتظامی و غیره ارائه می شوند؛ اما اغلب متقاضیان در رسته انتظامی پذیرش می شوند؛ زیرا رسته انتظامی به عنوان رسته مادر شناخته میشود و نیروی زیادی در این زمینه لازم است. قابل ذکر است که دانشگاه افسری بانوان کوثر در رسته های دیگری مانند اطلاعات و آگاهی نیز از داوطلبان دانشجو می پذیرد.

همه دانشجویان لازم است ابتدا دوره عمومی را بگذرانند تا با توجه به شرایط جسمی خود در گرایش های مختلف قرار بگیرند. پس از آن که گرایش هر کدام از دانشجویان خانم در دانشگاه افسری مشخص شد، تحت تعلیم آموزش های خاص رشته خود قرار میگیرند و دروس عمومی آن ها به دروس اختصاصی تغییر می یابد و از این طریق از یکدیگر جدا می شوند. معمولا گرایش های تحصیلی دانشجویان در دانشگاه افسری بانوان با توجه به نیاز سازمان در بخش های مختلف، راهنمایی و رانندگی، کشف جرائم، اطلاعات انتظامی و رایانه است. دانشجویان پس از اتمام طول تحصیل در دانشگاه، در مراکز انتظامی مربوط به رسته خود مشغول به کار خواهند شد.

زمان ثبت نام در دانشگاه افسری بانوان

👈 ثبت نام آزمون ورودی این دانشگاه هر ساله انجام نمی‌شود و زمان ثبت نام بسته به نیاز به استخدام نیروی جدید تعیین می‌شود. دانشجویان پس از قبولی در آزمون و مصاحبه حضوری می‌توانند رشته خود را انتخاب کنند و آینده شغلی خود را تضمین کنند.

اطلاع رسانی‌های مربوطه از طریق سایت police. ir صورت می‌گیرد.

زمان ثبت نام در دانشگاه افسری بانوان

برای کسب اطلاعات در مورد رشته ‌های فنی در دانشگاه افسری وارد لینک شوید.

سامانه ثبت نام در دانشگاه افسری بانوان

👈 در رشته‌های دانشگاه افسری بانوان با استخدام در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی همراه است. داوطلبان پذیرفته‌شده‌می‌توانند پس از شرکت در دوره‌های آموزشی خاص و گذراندن دروس مربوطه به عنوان کادر اداری، افسری و درجه‌داری مشغول به کار شوند.

متقاضیان خانم که علاقه مند به رشته‌های علوم انتظامی و افسری هستند می‌توانند شانس خود را برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه افسری بانوان کوثر ۱۴۰۳ امتحان نمایند.

ثبت نام دانشگاه افسری بانوان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه police.ir  انجام می‌شود و داوطلبان باید در زمان اعلام شده می‌توانند جهت تکمیل فرم ثبت نام ارائه‌شده‌به آدرس سایت ثبت نام دانشگاه افسری بانوان مراجعه کنند.

مزایا و معایب دانشگاه افسری بانوان

👈 دانشگاه افسری بانوان دارای مزایا و معایبی می باشد که برخی از آن ها به شرح زیر است:

✍️ مزایای دانشگاه افسری بانوان

یکی از دلایلی که افراد برای انتخاب دانشگاه افسری تصمیم می‌گیرند (علاوه بر علاقه به مسائل نظامی)، تضمین شغل در این رشته است. زیرا از زمان پذیرش در این رشته، فرد به استخدام گرفته می‌شود و درآمد ماهیانه دریافت می‌کند.

حین تحصیل، از خدمات مربوط به خوابگاه، تغذیه، پوشاک و خدمات درمانی رایگان بهره‌مند می‌شود و پس از پایان تحصیلات، به کار اشتغال پیدا می‌کند. با توجه به حجم آموزش‌ها، تحصیل در این دانشگاه به شکل شبانه‌روزی انجام می‌شود و در محیط خوابگاه، خدمات رفاهی موجود است.

✍️ معایب دانشگاه افسری بانوان

محل خدمت قابل تعیین توسط فرد نیست و ممکن است دستور داده شود در شهرهای دور از محل زندگی فعلی خدمت کند. خروج از کشور تنها با اجازه بخش حفاظت اطلاعات سازمان ممکن است. هر زمان که پشیمان از ادامه این شغل شوید، باید شغل جدیدی را شروع کنید که در آن تخصصی ندارید و تحصیلاتتان دیگر به کار نمی‌آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی بانوان کلیک کنید.

مزایا و معایب دانشگاه افسری بانوان 

اخبار پیرامون دانشگاه افسری بانوان در کدام شهر هاست؟

📢 آغاز مسابقات قرآنی برای خانواده های نیروهای مسلح

در دوره‌ای از مسابقات قرآنی، بیش از ۸۰۰ نفر از نخبگان و ممتازین نیروهای مسلح در بخش خانواده‌ها و بانوان شاغل حضور داشتند. مسابقات در ۱۱ رشته برگزار شد و در آن‌ها مسابقه در حفظ کل و جزئ‌های مختلف قرآن، قرائت، ترتیل و درک مفاهیم برگزار شد.

در مراحل مقدماتی و نیمه نهایی، بیش از ۱۵۰ هزار نخبه قرآنی شرکت‌کننده‌بودند و بیش از ۳۰ نفر از داوران و استادان بین‌المللی قرآن کریم نیز در این مسابقات داوری کردند. بیش از ۷۰ درصد از شرکت‌کنندگان جوانان و نوجوانان فرزندان کارکنان‌بودند و بیش از ۷۰ درصد از کل شرکت‌کنندگان نیز بانوان و دختران بودند. این مراسم با حضور مقامات معظم کشور برگزار شد.

خلاصه مطلب

در این مقاله از  آکادمی ایران تحصیل اطلاعاتی در خصوص شهرهای دانشگاه افسری بانوان به علاقه مندان ارائه شد. این دانشگاه زیر نظر دانشگاه انتظامی امین قرار دارد. لذا کلیه دانشجویانی که در دانشگاه افسری بانوان درس می خوانند به صورت مستقیم زیر نظر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند. داوطلبان برای آشنایی هر چه بیشتر در خصوص رشته ها، گرایش ها و نحوه پذیرش در دانشگاه افسری بانوان صحبت کردیم میتوانند مقاله بالا را مطالعه کنند.

در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام در خصوص شهرهای دانشگاه افسری بانوان میتوانید از طریق شماره های مندرج با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید و یا سوالات و نظرات خود را در انتهای همین مطلب در کادر نظرات درج نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات و نظرات شما باشند.

جهت دانلود پی دی اف کامل مطالب این صفحه کلیک کنید.

4/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در چه شهرهایی دانشگاه افسری بانوان وجود دارد؟

در حال حاضر دانشگاه افسری بانوان تنها در استان تهران قرار دارد. این دانشگاه یکی از زیر مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی امین است.

چگونه در دانشگاه افسری بانوان قبول شویم؟

کسب تراز و رتبه حد نصاب در آزمون سراسری یکی از شروط ثبت نام در این دانشگاه است. برای اطلاعات بیشتر مقاله فوق را مطالعه نمایید.

ظرفیت قبولی در دانشگاه افسری بانوان چقدر است؟

ظرفیت پذیرش دانشگاه افسری هر سال متفاوت میباشد. برای اطلاع دقیق با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

40 دیدگاه دربارهٔ «دانشگاه افسری بانوان در کدام شهر هاست؟ + رشته ها»

  1. Avatar photo kiana گفت:

    برای ورود به دانشگاه افسری دیگلم چه رشته ای باید داشت؟ و سن 15 یا 16 میشه وارد بشن؟ چجوری پلیس افتخاری بشیم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته های نظری باید باشه و بالای 18 سال

  2. Avatar photo . گفت:

    سلام وقت بخیر
    امسال دانشگاه افسری بانوان جذب داره?

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر فعلا پذیرشی تدارد.

  3. Avatar photo رادا گفت:

    سلام شبتون بخیر ،

    نمیشه اول کنکور ی رشته دیگه داد بعد واسه ثبت نام افسری اقدام کرد؟
    که اگر قبول نشدیم لازم ب کنکور دوباره نباشه.

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز بله شما میتونید اینکارو کنید. در زمان انتخاب رشته علاوه بر رشته های تجربی 2 دانشگاه با شرایط خاص رو هم انتخاب کنید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)