ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور ۱۴۰۳

خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

قدم اول برای مطالعه دروس آزمون ارشد فراگیر خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور ۱۴۰۳ است. البته برخی از دانشجویان و داوطلبان هنوز هم همچون گذشته خرید کتاب های دست دوم کارشناسی ارشد پیام نور را بر خرید کتب نو و دست اول ترجیح می دهند. اگر ساکن تهران باشند که فقط کافیست به مراکز فروش کتاب دست دوم پیام نور انقلاب بروند. اما برخی از داوطلبان ترجیحشان بر خرید کتاب پیام نور با تخفیف اما دست اول و نو است. در این میان، برخی به دنبال تهیه کتاب از مراکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور و استفاده از امکان ارسال رایگان کتاب پیام نور هستند.

 

در این نوشته، با ذکر مسائل و مطالبی در رابطه با خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور در خدمت شما دوستان و داوطلبان عزیز هستیم. مطالبی که مسلماً برای تهیه و خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور می تواند به کارتان بیاید و اطلاع از آن ها خالی از لطف نیست.

 

 

برای آشنایی با انواع مراکز خرید اینترنتی کتب فراگیر ارشد پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

خرید کتاب های دست دوم کارشناسی ارشد پیام نور

 

راه های متداول خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور

در حال حاضر، شما دوست عزیز داوطلب شرکت در آزمون های ارشد فراگیر دو راه برای خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور پیش رو دارید.

اولین روش همان شیوه سنتی شال و کلاه کردن و رفتن به کتابفروشی های جوار واجور پیام نور و خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور به صورت نو و دست اول و یا خرید کتاب های دست دوم کارشناسی ارشد پیام نور برای آزمون فراگیر است.

در این روش، شما شال و کلاه می کنید، کلی در ترافیک می مانید، شلوغی خیابان انقلاب را تحمل می کنید و حتی کلی هم مجبور به پیاده روی هستید.

این وسط فقط کافیست نتوانید به همین راحتی کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید و برای خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور خود مجبور به زیر پا گذاشتن تعداد زیادی کتابفروشی در حوالی میدان انقلاب شوید.

بین خودمان باشد اما این بلایی است که دقیقاً به سر من آمده و نمی دانید چه عذابی دارد. شاید دست آخر مؤفق به خرید کتاب پیام نور با تخفیف شوید اما مسلماً با پاهای تاول زده به منزل برمی گردید.

تازه به همه این ها هزینه رفت و آمد را هم اضافه کنید. پول مترو، بی آرتی، اتوبوس و یا تاکسی که برای رفتن به میدان انقلاب و خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور باید بپردازید.

اما با این همه سختی و مشقت باز هم عده ای هستند که همین روش سنتی را به تهیه کتاب از مرکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور ترجیح می دهند.

می دانید چرا؟ زیرا شوق و شعف خاصی با رفتن به کتابفروشی ها و پرسه زدن در میان کتاب های رنگ و وارنگ دانشگاهی به آن ها دست می دهد.

شاید هم با دیدن کلی کتاب در قفسه ها حس درس خواندن زیاد برای آزمون فراگیر و اراده برای قبولی صددرصد در این آزمون را تجربه می کنند. 

حداقل من که این گونه فکر می کنم. اما در روش دوم که همان تهیه کتاب از مرکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور است می تواند بسیار آسان تر و بی دردسرتر باشد.

یعنی شما در خانه می نشینید، پاها را روی هم می اندازید، گوشی موبایل را دست می گیرید و با سرچ اینترنتی یک مرکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور را پیدا می کنید.

البته حتماً بیشتر تمایل دارید که تهیه کتاب از این مرکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور با خرید کتاب پیام نور با تخفیف و همچنین ارسال رایگان کتاب پیام نور هم همراه باشد.

اصلاً نمی دانم چه لذتی در دیدن عبارت ارسال رایگان کتاب پیام نور و یا خرید کتاب پیام نور با تخفیف در سایت مرکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور است که انقدر آدم را سر ذوق می آورد.

مخصوصاً‌ این که قربانش بروم قیمت کتاب های دانشگاه پیام نور به طور عجیبی سیر صعودی دارد. قیمت هایی که وقتی به آن ها فکر می کنید دود از کله تان بلند می شود.

در این روش، شما دیگر نیازی به شال و کلاه کردن برای رفتن به کتابفروشی جهت خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور و یا خرید کتاب دست دوم پیام نور انقلاب ندارید.

تازه پولتان هم در جیبتان هم می ماند و دیگر نیازی نیست کلی هزینه رفت و آمد بدهید. مهم تر از همه با پاهای تاول زده و در حالی که نای حرف زدن ندارید هم به منزل برنمی گردید.

دیگر انتخاب با خودتان است. هر راهی را که خواستید می توانید برای خرید کتاب های فراگیر ارشد پیام نور انتخاب کنید.

 خرید از مرکز اینترنتی کتاب های پیام نور و یا شال و کلاه کردن و سر زدن به کتابفروشی های انقلاب برای خرید کتاب های دست دوم کارشناسی ارشد پیام نور و یا کتاب های نو که به وفور در بازار یافت می شوند.

 

برای کسب اطلاعات درباره نتایج قبولی ارشدفراگیر پیام نور وارد شوید.

 

بهترین سایت ها را برای خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور به صورت اینترنتی بشناسید

درست است که با توجه به ترجیح بسیاری از مردم به خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور به صورت اینترنتی استفاده از انواع و اقسام مرکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور بسیار متداول شده است.

اما این که بدانید از کدام مرکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور برای خرید کتاب های دست دوم کارشناسی ارشد پیام نور برای آزمون فراگیر خرید می کنید اهمیت زیادی دارد.

در واقع، بهتر است از مراکز خرید اینترنتی استفاده کنید که از هر نظر بهترین باشند. به عنوان مثال، امکان خرید کتاب پیام نور با تخفیف و همین طور ارسال رایگان کتاب پیام نور را برای شما فراهم کنند.

ارسال رایگان کتاب پیام نور و همین طور امکان خرید کتاب پیام نور با تخفیف مزیت بزرگی است که می تواند از طرف انواع مرکز خرید اینترنتی کتاب پیام نور در اختیار شما قرار داده شود.

از طرف دیگر، به جز ارسال رایگان کتاب پیام نور ارسال به موقع آن هم اهمیت زیادی دارد.

این که شما مدام برای ارسال کتاب پیگیری کرده و تماس بگیرید و آن ها هم فقط وعده سر خرمن به شما بدهند نتیجه ای به جز اعصاب خردی برای شما به همراه ندارد.

پس در زمان سفارش و خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور از انواع مرکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور به این موضوع مهم توجه داشته باشید.

اگر به دنبال شناخت بهترین مرکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور آن هم مرکزی با فراهم آوردن امکان خرید کتاب پیام نور با تخفیف و همین طور ارسال رایگان کتاب پیام نور هستید با مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

جهت دانلود نمونه سوالات و پاسخنامه ارشد فراگیر پیام نور در رشته های مختلف روی لینک کلیک کنید

شناخت بهترین کتابفروشی ها برای خرید حضوری 

به جز کسب اطلاع و شناخت دقیق انواع سایت های معتبر برای خرید اینترنتی کتب پیام نور از شناخت کتابفروشی های شناخته شده و معروف هم برای خرید حضوری کتب غافل نشوید. 

البته این کتابفروشی ها در اکثر موارد امکان خرید غیرحضوری را هم برای شما فراهم می کنند. فقط کافیست با آن ها تماس بگیرید و کتاب یا کتاب های مورد نظر خود را سفارش دهید. 

پس از چند ساعت تا چند روز می توانید کتاب مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید. البته در صورت رایگان نبودن ارسال هزینه آن را هم باید بپردازید. 

 

 

در خرید کتاب های دست دوم کارشناسی ارشد پیام نور دقت کنید

دوستان عزیز در زمان خرید کتاب های دست دوم کارشناسی ارشد پیام نور احتیاط کرده و دقت زیادی به خرج دهید. حتما می پرسید احتیاط و دقت دیگر برای چه؟

ببینید دوستان عزیز کتاب های پیام نور در طول سال های اخیر با تغییر و تحولات زیادی در هر نیمسال یا سال تحصیلی مواجه می شوند.

یعنی این تغییرات گاهی به حدی است که حتی کتاب منتشر شده برای داوطلبان آزمون ارشد سال گذشته نیز ممکن است به درد شما نخورد و برای آزمون پیش رو مجبور به تهیه و خرید کتاب های فراگیر ارشد پیام نور به صورت نو و دست اول شوید.

اینجاست که می گویم در خرید کتاب های دست دوم کارشناسی ارشد پیام نور دقت کنید.

 حتی تصورش هم سخت است که شما برای خرید کتاب های دست دوم کارشناسی ارشد پیام نور اقدام کنید بعد هم کل کتاب را با دقت و وسواس و مو به مو و سطر به سطر بخوانید و سر جلسه ارشد فراگیر همه یا بخش زیادی از سؤالات برایتان ناآشنا به نظر برسند.

آن وقت است که هاج و واج می مانید و انگار یک سطل آب یخ روی سرتان خالی کرده اند. واقعاً حتی تصور آن لحظه هم سخت است چه برسد به این که واقعیت هم داشته باشد.

پس دوستان گرامی اگر می خواهید برای خرید کتاب دست دوم پیام نور انقلاب اقدام کنید به این موضوع مهم دقت زیادی داشته باشید.

گذشت آن زمان که کتاب های دانشگاه پیام نور تا مدت زیادی تغییر نمی کردند و دانشجویان و داوطلبان ارشد فراگیر به راحتی می توانستند برای خرید کتاب دست دوم پیام نور انقلاب اقدام کنند.

زمانی که خرید کتاب دست دوم پیام نور انقلاب به علت تغییراتی که کمتر در کتب پیام نور اتفاق می افتاد بسیار بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون فراگیر شایع و متداول بود.

اما اکنون اوضاع طوری است که خرید کتاب دست دوم پیام نور انقلاب به جز ریسک چیز دیگری نیست.

 

 

کتاب دست دوم پیام نور انقلاب

 

 

بهترین منبع برای شناخت منابع و کتب آزمون ارشد فراگیر پیام نور چیست؟

شاید بپرسید که خب زمانی که می خواهم برای خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور اقدام کنم از کجا بدانم این منبع دقیقاً همان منبعی است که باید خریداری کنم؟

از کجا مطمئن شوم که مرکز خرید اینترنتی کتاب های پیام نور و یا کتابفروشی که برای خرید کتاب به آن مراجعه می کنم دقیقاً همان منبع را به من می دهد.

چشمتان روز بد نبیند ولی یک بار این اتفاق برای من البته نه برای خرید کتابهای فراگیر پیام نور افتاده است.

داستان از این قرار بود که برای تهیه کتاب های درسی پیام نور به یکی از کتابفروشی های انقلاب رفتم و کتابی را خریدم.

فروشنده هم با اطمینان گفت که این منبع دقیقاً همان منبعی است که شما برای امتحان نیاز دارید و خیالتان راحت باشد.

خلاصه من از همه جا بی خبر آن کتاب را به اصطلاح جویدم. آنقدر مو به مو و جزء به جزء خوانده بودم که مطمئن بودم بیست می شوم.

اما سر جلسه امتحان با سؤالاتی روبرو شدم که اصلاً نمی دانم از کجا آمده بودند. منی که می توانستم بیست بگیریم با سلام و صلوات و اطلاعاتی که داشتم شانزده گرفتم.

حالا تصورش را بکنید که خدایی ناکرده زبانم لال این بلا در آزمون ارشد فراگیر سر شما بیاید. واقعاً وحشتناک است.

دوستان عزیز بهترین منبع برای شناخت دقیق و موثق کتاب های مورد نیاز برای آزمون ارشد فراگیر دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر شده در سایت سازمان سنجش و البته مشاور تحصیلی شماست.  

آن هم دفترچه ای که در سال جدید منتشر شده باشد. زیرا حتی در صورت عدم تغییر در اسم کتاب ها ممکن است اسم ناشر و یا نویسنده و مترجم کتاب تفاوت داشته باشد.

 

 

به جای کتب درسی اصلی می توانید از کتاب های کمک آموزشی پیام نور استفاده کنید

دوستان عزیز می توانید در زمان خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور از کتاب های کمک آموزشی و راهنما استفاده کنید.

کتاب هایی که با داشتن ویژگی ها و مشخصاتی عالی می توانند شما را به سطح یادگیری بالایی برسانند.

در این کتاب ها تمامی مطالب درسی با جزئیات کامل و خط به خط توضیح داده شده اند. بعلاوه، می توانید سؤالات آزمون های سال های گذشته و سوالات تألیفی خوبی را نیز در آن ها پیدا کنید.

مطلب دیگر این که، این کتب طوری طراحی شده اند که پاسخ تمامی تمرینات کتاب اصلی را هم می توانید در آن ها پیدا کنید و خلاصه هر فصل را هم در انتهای آن ملاحظه بفرمایید. 

این خلاصه برای چند روز مانده به آزمون ارشد فراگیر می توانند برای مرور مطالب بسیار به کارتان بیایند. 

با خواندن این سؤالات می توانید یادگیری خود را تا حد زیادی تثبیت کنید.

شاید قیمت این کتاب ها در مقایسه با کتب اصلی گران تر باشد اما مطمئن باشید که ارزش خریدن را دارند.

فقط این که سعی کنید برندهای معروف این کتب را بشناسید و کتبی را خریداری کنید که از هر نظر عالی و خاص باشند.

به این ترتیب، می توانید مطالب را بسیار عمیق تر و مفهومی تر یاد بگیرید و به شناختی عالی از مطالب و مفاهیم درسی برسید.

 

 

جهت اطلاع از بهترین مراکز خرید حضوری کتاب های فراگیر کارشناسی ارشد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

2.7/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور چگونه امکان پذیر است؟ 

خرید کتابهای فراگیر پیام نور به هر دو صورت اینترنتی و حضوری امکانپذیر است.

آیا امکان خرید کتاب های دست دوم کارشناسی ارشد پیام نور هم فراهم است؟ 

بله داوطلبان می توانند در صورت نیاز برای خرید کتاب دست دوم پیام نور انقلاب به صورت حضوری و خرید اینترنتی کتاب های پیام نور اقدام کنند.

آیا انواع سایت های خرید کتاب امکان خرید کتاب پیام نور با تخفیف و ارسال رایگان کتاب پیام نور را فراهم می کنند؟ 

بله. شما می توانید اقدام به خرید کتاب پیام نور با تخفیف کنید. و کتابفروشی ها می توانند برای ارسال رایگان کتاب پیام نور اقدام کنند.

 

 

 

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «خرید کتابهای فراگیر ارشد پیام نور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo طاها گفت:

    سلام، خریدار کتابهای ارشد پیام نور در رشته آموزش محیط زیست
    ترم یک هستم. لطفاً راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سایت فروش کتاب های دانشگاه پیام نور و یا از طریق بانک کتاب اقدام به خرید کنید.

  2. Avatar photo یعقوب گفت:

    سلام:
    اگرمقدورهست راهنمایی بفرماید.
    من کتاب های کمک درسی ارشد عمران ( مدیریت وساخت) خریدارم.

    1. Avatar photo بردیا گفت:

      سلام:
      خریدارکتاب های کمک درسی (مدیریت پروژه -مدیریت مقررات پیمان-مدیریت مالی وحسابداری پروژه) ارشدپیام نور( مهندسی عمران)هستم.

      1. Avatar photo karimi گفت:

        سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

    2. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سایت های کتاب فروشی پیگیری نمایید.

  3. Avatar photo یعقوب نادعلی گفت:

    سلام:
    اگرمقدورهست راهنمایی بفرماید.
    من کتاب های کمک درسی ارشد عمران ( مدیریت وساخت) خریدارم.

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سایت های کتاب فروشی پیگیری نمایید.

  4. Avatar photo جواد گفت:

    کتابهای کمک آموزشی برای ارشد فراگیر رشته مدیریت آموزشی میخواهم

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام وقت بخیر در سایت سنجش لیست کتابها موجود است . برای اطلاعات دقیق مقالات داخل سایت را مطالعه کنید

  5. Avatar photo سانیا گفت:

    سلام و عرض ادب،برای مقطع ارشد فراگیر ترم یک حقوق جزا،کتب کمک آموزشی بجای کتاب درسی میخوام،جرم شناسی،آیین دادرسی کیفری،متون حقوقی به زبان خارجه 1,حقوق جزای عمومی 1

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر برای خرید کتاب فراگیر پیام نور باید از طریق سایتهای مربوط اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ارشد بدون کنکور پیام نور

    ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور یکی از گزینه‌ها برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند. متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط می‌توانند اقدام به ورود به این دانشگاه‌ها و تحصیل در...
  • حذف و اضافه دانشگاه پیام نور

    حذف و اضافه دانشگاه پیام نور + زمان بندی و قوانین 1403

    دانشجویانی که قصد دارند بعد از انتخاب واحد چند واحد درسی را حذف یا اضافه کنند می توانند در زمان مشخص شده‌ای از طریق سایت گلستان به آدرس osreg.pnu.ac.ir حذف و اضافه دانشگاه پیام نور را انجام دهند. معمولا زمان...
  • منابع درسی دانشگاه پیام نور

    منابع درسی دانشگاه پیام نور + لیست دروس | ایران تحصیل

    لیست منابع درسی دانشگاه پیام نور برای مقاطع تحصیلی مختلف اعلام شده است. متقاضیان و دانشجویان می‌توانند بسته به مقطع و رشته تحصیلی خود، منابع درسی خود را یافته و بر همان اساس هر ترم درسی را آغاز نمایند. آنها...
  • انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

    انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ + راهنما و کد دروس pnu.ac.ir

    انتخاب واحد دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد. دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌بایست پیش از آغاز هر نیمسال، در زمان مقرر انتخاب واحد خود را انجام دهند. این دسته از دانشجویان باید با...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)