ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به شرایط به وجود آمده در خصوص ویروس کرونا، شاید گزینه بهتر برای کلیه داوطلبان، ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد باشد. زیرا تمامی زیر ساخت های این دانشگاه برای این نوع آموزش از قبل تدارک دیده شده است. در رابطه با زمان شرایط و نحوه پذیرش واحد الکترونیکی حتما پیش از ثبت نام اطلاعات لازم را کسب نمایید. امکان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد تنها در هر سال یکبار وجود خواهد داشت. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که در صورت ثبت نام کارشناسی ارشد واحد الکترونیک آزاد توسط مشاوران ما انجام شود، از 25 درصد تخفیف شهریه برخوردار خواهید شد.

 زمان شرایط و نحوه پذیرش واحد الکترونیکی

داوطلبان عزیز و متقاضی ثبت نام ارشد دانشگاه غیرحضوری در صورت دارا بودن شرایط زیر امکان ثبت نام در سامانه را خواهند داشت.

  • داوطلبان در صورت اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی حتما باید در سال پایانی باشند و همچنین در دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات مدرک خود را دریافت نمایند.
  • آن دسته از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی که مایل به ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد می باشند، در صورتی مجوز ثبت نام را خواهند داشت که دوره تعهد خدمت خود را گذرانده باشند.
  • فرهنگیان عزیزی که مایل به انجام ثبت نام می باشند، در صورت ارائه موافقت نامه کتبی از سوی آموزش و پرورش برای شرکت در کنکور باید مجوز لازم را اخذ نمایند.
  • داوطلبانی که در سال های گذشته در رشته های روزانه آزمون کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند، امکان ثبت نام کارشناسی ارشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد را خواهند داشت.
  • دانشجویانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد و یا دانشگاه های دولتی در مقطع کارشناسی ارشد می باشند، در صورتی می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند که از رشته و مقطع فعلی خود انصراف داده باشند.
  • در صورتی که معدل کارشناسی داوطلبان کمتر از 12 باشد، امکان ثبت نام در کنکور سراسری ارشد را نخواهند داشت.
  • داوطلبان پسری که مشمول خدمت سربازی می باشند، نباید مشکلی در این زمینه داشته باشند و حتما باید وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نموده باشند.
  • داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته غیر مرتبط برای مقطع کارشناسی ارشد می باشند، حتما باید از شرایط لازم جهت انتخاب رشته غیر متربط این دانشگاه اطلاع یابند.
  • برای شرکت در ثبت نام حتما لازم است از شرایط عمومی تعیین شده توسط دانشگاه آزاد برخوردار باشید.

زمان تعیین شده برای انجام ثبت نام، همانند انجام ثبت نام در سایر دانشگاه های دیگر، از 16 آذر ماه آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد شد.

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد

کلیه داوطلبان عزیزی که مایل به ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد می باشند، می توانند جهت انجام ثبت نام خود و همچنین دریافت 25 درصد تخفیف شهریه ، با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایند.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

نحوه پذیرش کارشناسی ارشد غیر حضوری دانشگاه آزاد

با توجه به اینکه پذیرش در رشته های کارشناسی ارشد غیر حضوری آزاد به صورت با آزمون می باشد، لذا آن دسته از داوطلبانی که از معدل لازم برای قبولی در این آزمون برخوردار می باشند در اولویت قرار خواهند داشت. منظور ما از اولویت این است که با توجه به 30 درصد تاثیر معدل در آزمون کارشناسی ارشد، در صورتی که شما از معدل بالاتری برخوردار باشید، این میزان تاثیر برای شما با توجه به کسب رتبه بالاتر خواهد بود و همین مسئله می تواند موجب شود تا شما از رقیبان پیشی بگیرید.

آن دسته از داوطلبانی که پس از ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد موفق به کسب رتبه مجاز برای انتخاب رشته شوند، می توانند برای انتخاب رشته اقدام نمایند. متقاضیان عزیز می توانند با توجه به علاقه مندی خود، در رشته هایی که مجاز به ثبت نام می باشند، اقدام به انتخاب رشته نمایند. لازم به ذکر است که دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سامانه این دانشگاه منتشر خواهد شد و انجام انتخاب رشته نیز، در سایت دانشگاه آزاد امکان پذیر خواهد بود.

پس از انتخاب رشته ، نتایج نهایی انتخاب کد رشته محل های هر یک از دانشجویان به صورت همزمان با سایر انتخاب رشته های دانشگاه های دیگر ارائه خواهد شد. بنابراین با توجه به شیوع بیماری کرونا و جابه جایی های ایجاد شده در رابطه با زمان برگزاری آزمون ها، داوطلبان می توانند جهت اطلاع دقیق از زمان انتشار نتایج نهایی، مشاوران ما که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایند. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

آیا دانشگاه مجازی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تخفیف شهریه دارد؟

با توجه به اینکه شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد همانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد و با دانشگاه های حضوری یکسان می باشد، این موضوع کمی در رابطه با تحصیل در این دانشگاه ها، داوطلبان را برای انجام ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد با تردید روبه رو نموده است. اما ما راهی را به کلیه داوطلبان معرفی خواهیم نمود که با توجه به آن می توانند علاوه بر انجام ثبت نام، از 25 درصد تخفیف شهریه نیز برخوردار شوند.  در صورتی که انجام ثبت نام کارشناسی ارشد واحد الکترونیک آزاد توسط موسسه ما صورت پذیرد، می توانید از این تخفیف بهره مند شوید.

در دوران تحصیل نیز، همانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد، داوطلبانی که از معدل بالاتری نسبت به سایر دانشجویان برخوردار باشند، می توانند از تخفیفات شهریه برخوردار شوند. بنابراین شاید این تخفیف به نوعی تشویقی برای دانشجویانی باشد که طالب علم هستند. در رابطه با میزان افزایش شهریه نیز، هیچ گونه تفاوتی برای این دانشگاه، با سایر دانشگاه های دیگر قرار داده نشده است. همچنین امکان ارائه وام های دانشجویی به این دسته از داوطلبان نیز وجود نخواهد داشت.

مزیت های تحصیل در دانشگاه های مجازی

مزیت های تحصیل در دانشگاه های مجازی

یکی از سوالاتی که ممکن است داوطلبان قبل از ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد داشته باشند، این است که آیا ثبت نام در این دانشگاه چه مزیت هایی نسبت به سایر دانشگاه های دیگر دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که در وهله اول این موضوع نسبت به هر فرد می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی ما به این مزیت های اشاره خواهیم نمود. اما این موضوع را نیز مد نظر داشته باشید که با توجه به شرایط ایجاد شده در رابطه با کرونا ویروس ، معمولا سایر دانشگاه ها زیر ساخت های مربوط به آموزش مجازی را ندارد و به همین دلیل دانشجویان با مشکلات زیادی مواجه می شوند که در این دانشگاه این مشکلات به حداقل ممکن می رسد.

  • در زمان شما صرفه جویی خواهد شد و نیازی به گذراندن زمان برای رفت  آمد و… نخواهید داشت.
  • دانشجو به تناسب سرعت خود می تواند مطالعه نماید.
  • در رابطه با مواردی همچون برنامه درسی، راهنمایی درس و همچنین دروس مرجع، همانند سایر کلاس های حضوری می توانند دانشجویان از این مزایا بهره مند شوند.
  • امکان کار گروهی به صورت آنلاین وجود خواهد داشت و می توانند از کارهای گروهی استفاده نمایند.
  • ابتکار بیشتری نسبت به سایر رشته های دیگر خواهند داشت.
  • ارزشیابی دانشجویان به صورت آنلاین صورت می پذیرد.
  • ارائه مدرک دانشگاهی دانشجویان به صورت آنلاین ارائه می گردد.
  • امکان تحصیل در یک یا بیش از یک درس برای دانشجویان کارشناسی ارشد واحد الکترونیک آزاد وجود خواهد داشت.
  • امکان یادگیری برای هر زمان وجود خواهد داشت و می توانید فیلم های ضبط شده را در هر زمانی که مایل باشید، مشاهده نمایید.
  • در هر جایی از کشور که حضور داشته باشید، می توانید از تمامی موارد یادگیری بهره مند شوید.
  • نتایج مربوط به آموزش های ارائه شده می تواند سریع تر به شما ارائه شود.
  • با توجه به اینکه سوالات سراسری می باشند، لذا امکان وجود ایرادات در رابطه با نحوه تصحیح توسط اساتید کمتر وجود دارد.

آیا در دانشگاه های دیگر پذیرش مجازی وجود دارد؟

علاوه بر امکان ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد در لیست زیر امکان تحصیل وجود خواهد داشت.

لیست دانشگاه های مجازی (مراکز آموزش الکترونیکی)
دانشگاه مجازی المصطفی (ص) موسسه غیرانتفاعی آموزش عالی رایانه ای تهران
مرکز آموزش های مجازی دانشگاه امیرکبیر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران
دانشگاه مجازی امام خمینی (ره) موسسه آموزش عالی الکترونیکی نور طوبی
موسسه آموزش عالی فارابی دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز
دانشگاه الکترونیکی فاران مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
دانشکده مجازی علوم حدیث موسسه غیرانتفاعی مجازی فاران مهر دانش
مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت ایران
واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد  مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه قم
مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه اصفهان مرکز آموزش های مجازی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان
دانشگاه مهر البرز آموزش مجازی دانشگاه سیستان و بلوچستان
مرکز آموزش های دانشگاه سهند

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با شرایط و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان شرایط و نحوه پذیرش واحد الکترونیکی می باشید، می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. همچنین انجام ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد نیز پس از تماس با مشاوران ما امکان پذیر می باشد. انجام انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد واحد الکترونیک آزاد را نیز با برقراری ارتباط با مشاوران ما تجربه نمایید.

 

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانیم به هنگام ثبت نام کارشناسی ارشد غیرحضوری دانشگاه آزاد از تخفیف شهریه بهره مند شویم؟

با توجه به زمان شرایط و نحوه پذیرش واحد الکترونیکی می توانید با برقراری ارتباط با مشاوران ما از 25 درصد تخفیف شهریه برخوردار شوید.

 

زمان شرایط و نحوه پذیرش واحد الکترونیکی چگونه است؟

زمان تعیین شده برای انجام ثبت نام از 16 آذرماه، به صورت همزمان به ثبت نام دانشگاه های سراسری صورت خواهد پذیرفت.

 

آیا ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد و انتخاب رشته به صورت همزمان می باشد؟

با توجه به اینکه نحوه پذیرش در کارشناسی ارشد واحد الکترونیک آزاد به صورت با آزمون می باشد، لذا داوطلبانی که رتبه مجاز را کسب نموده باشند، می توانند برای انتخاب رشته اقدام نمایند.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)