ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدرسه بزرگسالان شبانه ۱۴۰۳ + شرایط و لیست مدارس شهرها

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱,۸۵۳
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
ثبت نام مدرسه بزرگسالان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاور تحصیلی بزرگسالان

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امروزه بی سوادی یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی با آن درگیر هستند، بزرگسالان یکی از گروه هایی هستند که به دلایل مختلف ممکن است از ادامه تحصیل منصرف شده و اکنون تصمیم به ادامه تحصیل داشته باشند. به همین دلیل برای این دسته از دانش آموزان ثبت نام مدارس غیر حضوری در نظر گرفته شده است. مهلت ثبت نام مدرسه بزرگسالان و تعیین شده و محدود می باشد و به همین دلیل داوطلبان می توانند پس از ثبت نام مدارس شبانه تهران از طریق سایت ثبت نام مدارس بزرگسالان نسبت به ادامه تحصیل اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام مدرسه بزرگسال و شهریه ثبت نام مدارس آموزش از راه دور یکی از مهمترین مواردی است که هر شخص قبل از هر چیز باید اطلاعاتی را نسبت به آن در اختیار داشته باشید. برای کسب اطلاعات کامل نسبت به زمان ثبت نام مدارس بزرگسالان و لیست مدارس شبانه تهران می توانید از طریق شماره 9099075307 با همکاران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

شرایط ثبت نام مدارس غیر حضوری 1403

افرادی که به هر دلیلی نتوانسته اند دوران تحصیل خود را به اتمام برسانند، این امکان را دارند تا برای ثبت نام مدارس بزرگسالان اقدام کنند. دلایلی که به موجب آن این نوع از مدارس احداث گردید را می توان در رابطه با دو دسته از دانش آموزان دانست.

دسته ای از این دانش آموزان که در سن مدرسه می باشند، ممکن است به دلایلی مختلفی همچون مشکلات جسمانی، شرایط خاص و همچنین متاهل بودن و یا سرپرست خانوار بودن، امکان ادامه تحصیل در مدارس عادی را نداشته باشند به همین دلیل می توانند از طریق ثبت نام مدارس غیر حضوری اقدام به ادامه تحصیل نمایند.

گروه دوم در واقع شامل بزرگسالانی است که سن آنان بالای 18 سال بوده و بنا به دلایل مختلف نتوانسته اند موفقیت تحصیلی را داشته باشند و یا به ادامه تحصیل بپردازند. در مجموع شرایط ثبت نام مدارس شبانه تهران مقاطع مختلف را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

برای آشنایی با ثبت نام مدارس غیرحضوری روی لینک بزنید.

شرایط ثبت نام بزرگسالان در مقطع ابتدایی 1403

متقاضیان برای شروع به تحصیل در دوره ابتدایی بزرگسالان، حداقل باید 11 سال سن داشته و مدارک لازم برای اسم نویسی در سایت ثبت نام مدارس بزرگسالان را ارائه کنند.

فردی که کاملا بی سواد بوده و قصد دارد سواد خواندن و نوشتن داشته باشد، باید به نهضت سوادآموزی مراجعه نموده و به تحصیل بپردازد. متقاضیانی که سواد خواندن و نوشتن دارند، اما مدرک مقطع ابتدایی را نداشته یا مردودی پایه ششم هستند، این امکان را دارند تا به صورت داوطلب آزاد در تاریخ برگزاری امتحانات مدارس در امتحانات خرداد ماه شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک ششم ابتدایی را دریافت کنند.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

شرایط ثبت نام بزرگسالان در مقطع متوسطه اول 1403

ثبت نام مدارس غیر حضوری در مقطع متوسطه اول نیز صورت خواهد گرفت و افرادی که دارای مدرک ششم ابتدایی قدیم یا جدید هستند، این امکان را دارند که با توجه به شرایط ثبت نام مدرسه بزرگسال در این دوره سه ساله نام نویسی کرده و در این مقطع تحصیل کنند.

دانش آموزانی که حداقل 16 سال سن دارند و در پایه سوم راهنمایی مردود شده اند، می توانند در امتحانات دروس مردود شده دوباره شرکت کنند.

افرادی که حداقل 18 سال سن دارند و مدرک پایه پنجم سنوات قبل را دارند، این امکان را دارند تا در امتحانات طرح جامع سوم راهنمایی شرکت کنند. دانش آموزان می‌توانند برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی به سامانه مای مدیو مراجعه نمایند.

شرایط ثبت نام بزرگسالان در مقطع متوسطه دوم 1403

دانش آموزانی که سن آنها بالای 18 سال است و شرایط سنی ادامه تحصیل در مدارس عادی را دیگر ندارند، این امکان را دارند که پس از اطلاع از لیست مدارس شبانه تهران و در زمان ثبت نام مدارس بزرگسالان، برای نام نویسی و تحصیل اقدام کنند.

ثبت نام مدارس غیر حضوری در مقطع متوسطه دوم مدارس بزرگسالان، در مدارس شبانه تهران برگزار می شود.

دانش آموزانی که شرایط خاصی مانند معلولیت جسمی، تاهل، سرپرستی خانواده و … را دارند این امکان را دارند که در مدارس بزرگسالان به شکل غیر حضوری تحصیل کنند.

خوشبختانه مهلت ثبت نام مدرسه بزرگسالان و شبانه به گونه ای است تا کلیه افراد بتوانند به ثبت نام و ادامه تحصیل دست یابند. در حال حاضر در هر استان تعدادی مدارس از راه دور وجود دارند و لیست مدارس شبانه تهران به صورت الکترونیکی و در سامانه آموزش و پرورش لیست خود را قرار داده اند.

با استفاده از این لیست داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام مدارس غیر حضوری اقدام نمایند. البته ثبت نام تنها در زمان ثبت نام مدارس بزرگسالان و شبانه امکان پذیر است و پس از آن این امکان وجود نخواهد داشت.

جهت اطلاع از نحوه دیپلم فنی حرفه ای بزرگسالان وارد لینک شوید.

زمان ثبت نام مدارس بزرگسالان 1403

دانش آموزانی که به هر دلیلی شرایط تحصیل و نام نویسی در مدارس دبیرستان عادی و حضوری را ندارند، در صورت داشتن شرایط مدارس شبانه این امکان را دارند که برای ثبت نام مدارس غیر حضوری و آموزش از راه دور اقدام کرده و در صورت پذیرش در این مدارس، به تحصیل پرداخته و پس از اتمام دوران تحصیل خود، مدرک تحصیلی مقطع موردنظر را دریافت کنند.

افراد بزرگسال، دانش آموزانی که متأهل یا سرپرست خانواده می باشند، دانش آموزان دارای مشکلات جسمانی و افرادی که ترک تحصیل کرده اند، این امکان را دارند که در مدارس بزرگسالان ۱۴۰۳ ثبت نام کنند. از آنجا که ثبت نام مدارس آموزش از راه دور در سال های گذشته در مهرماه انجام شده، در سال تحصیلی جدید نیز پیش بینی می شود تاریخ ثبت نام در مهرماه باشد.

ثبت نام مدارس بزرگسالان غالبا در مهر ماه شروع می شود و تا آبان ماه تمدید خواهد شد. در صورت تغییر تاریخ ثبت نام مدارس آموزش از راه دور این مقاله به روزرسانی می شود.

تاریخ ثبت نام مدرسه بزرگسالان

نحوه ثبت نام در مدرسه بزرگسالان 1403

اغلب فهرست مدارسی که آموزش از راه دور دارند از طریق سایت آموزش و پرورش به آدرس dei.medu.ir اعلام شده و افرادی که مایل به ادامه تحصیل از این طریق را هستند می‌توانند نزدیکترین مدرسه را به آدرس خود پیدا کرده و در آن مدرسه ثبت نام نمایند. در نهایت اگر تصمیم دارید نحوه ورود به سامانه را آموزش ببینید با ما همراه باشید.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام مدارس آموزش از راه دور 1403

  • مرحله اول

بعد از وارد شدن به سایت وزارت آموزش و پرورش باید بر روی گزینه ورود که با عدد شماره 1 در تصویر زیر نشانه گذاری شده است کلیک کنید.

گام اول ثبت نام در مدرسه بزرگسالان 

  • مرحله دوم

در این مرحله نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

گام دوم ثبت نام در مدرسه بزرگسالان 

برای کسب اطلاع از شرایط شرکت در کنکور سراسری بر روی لینک کلیک کنید.

مدارک لازم جهت ثبت نام در مدرسه بزرگسالان 1403

داوطلبان برای نام نویسی در مداس شبانه تهران باید مدارک زیر را ارائه کنند:

  1. اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی
  2. گواهی پایان دوره متوسطه اول یا قبولی در امتحانات نهایی پایه نهم برای داوطلبان ثبت نام در پایه دهم
  3. کل پرونده سنوات گذشته دانش آموزان
  4. عکس پرسنلی 3 در 4
  5. کارنامه سال های قبل دوره متوسطه
  6. مدارک پزشکی، بهزیستی یا ایثارگری برای دانش آموزان مشمول
  7. ارائه مدارک برای تعیین وضعیت اتباع خارجی
  8. ارائه مدارک برای تعیین تکلیف نظام وظیفه

اطلاعیه

شرایط ثبت نام مدارس غیر حضوری معمولا دو هفته قبل از شروع نیم سال تحصیلی اول، دوم و تابستان اعلام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل در تماس باشید.

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس بزرگسالان

لیست مدارس شبانه بزرگسالان تهران 1403

در تهران حدود 48 مدرسه شبانه وجود دارد و افراد می توانند در صورت واجدالشرایط بودن، برای ثبت نام مدارس بزرگسالان اقدام کنند. هریک از این مدارس در نواحی مختلف تهران واقع شده و متقاضیان پس از بررسی شرایط ثبت نام مدارس شبانه تهران می توانند تحصیلات خود را ادامه دهند.

افراد پس از تکمیل فرایند نام نویسی و پاس کردن همه امتحانات برگزار شده، این امکان را دارند که مدرک دیپلم خود را دریافت نمایند. تحصیل در مدارس شبانه تهران محدودیتی ندارد و حتی افرادی که شاغل هستند نیز می توانند در هرکدام از این مدارس نام نویسی کرده و تحصیلات خود را ادامه دهند.

با توجه به اینکه اطلاع از لیست مدارس شبانه تهران جهت کسب اطلاعات دقیق از شرایط تحصیل و برگزاری امتحانات در هر مدرسه، ضروری است، در ادامه این فهرست را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدرسه منطقه جنسیت مدرسه منطقه جنسیت
غزال 5 دخترانه الغدیر 1 پسرانه
خواجه نصیر 5 پسرانه پارسیان 2 پسرانه
به آفرین 6 دخترانه پارسیان 2 دخترانه
نیکان 6 پسرانه فرهنگ مبین 4 پسرانه
دانش 7 دخترانه نیایش 4 دخترانه
امیرکبیر 7 پسرانه ایرانیان 4 پسرانه
نورعلم 12 دخترانه هدایت 8 پسرانه
بصیرت 12 پسرانه دانشمند 9 پسرانه
ره پویان 14 دخترانه جوادالائمه 9 پسرانه
تهران 14 پسرانه زهره 10 دخترانه
اخلاص 17 دخترانه تربیت 11 پسرانه

 

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

شهریه ثبت نام مدارس بزرگسالان 1403

مدارس غیر حضوری امکان ادامه تحصیل دوباره را برای کلیه دانش آموزان سابق و گذشته فراهم می نماید. اما این مورد با پرداخت هزینه همراه خواهد بود و برای ادامه تحصیل در این مدارس، به ازای هر واحد تحصیلی باید هزینه ای را پرداخت کنید.

میزان شهریه مدرسه بزرگسالان بسیار بالا نمی باشد و همانند شهریه هایی که در مدارس غیر انتفاعی و غیره اخذ می شود نخواهد بود، اما بهره حال تحصیل در این مدارس کاملا رایگان نیز نیست.

شهریه در نظر گرفته شده برای آن دسته از دانش آموزان و متقاضیانی که در ثبت نام مدارس غیر حضوری شرکت نموده اند بدین صورت است که این شهریه شامل یک شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد.شهریه ثابت برای ترم تحصیلی و ترم تابستان نیز متفاوت خواهد بود به عنوان مثال شهریه ثابت ترم تحصیلی برای دانش آموزان حدودا 60 هزار تومان می باشد.

برای شهریه مدارس غیر حضوری در ترم تابستان نیز، شهریه ثابت در نظر گرفته شده است که این میزان شهریه به نصف این مبلغ در هر ترم می رسد.

در واقع میزان هزینه ای که برای ادامه تحصیل در این مدارس در نظر گرفته می شود را نیز می توان به گونه ای دیگر عنوان نمود. به عنوان مثال برای هر واحد درسی هزینه ای معادل 15 تا 20 هزار تومان شهریه در نظر گرفته می شود. بدیهی است برای رشته های علوم انسانی این میزان شهریه بالاتر از سایر گروه ها خواهد بود.

به دلیل آشنایی بیشتر با میزان پرداختی برای تحصیل در مدارس شبانه تهران، در ادامه جدول شهریه ثبت نام مدارس غیر حضوری سال 1403 را ارائه کرده ایم.

دوره متوسط اول دوره متوسط دوم
شهریه ثابت نیمسال: 100 هزار تومان

شهریه ثابت دوره تابستانی: 50 هزار تومان

شهریه هر واحد: 15 الی 20 هزار تومان

شهریه ثابت نیمسال: 100 هزار تومان

شهریه ثابت دوره تابستانی: 50 هزار تومان

شهریه هر واحد: 15 الی 20 هزار تومان

 

جهت اطلاع از شرایط اخذ دیپلم انسانی بزرگسالان وارد لینک شوید.

شهریه ثبت نام مدارس بزرگسالان

شرایط نقل و انتقال هنگام ثبت نام مدارس غیر حضوری 1403

یکی از سوالاتی که ممکن است برای دانش آموزان و یا بزرگسالان مایل به ثبت نام مدارس آموزش از راه دور به وجود آید این است که آیا می توان پس از ثبت نام و پذیرش در این مدارس نسبت به انتقالی اقدام نمود؟ زیرا تعداد این مدارس در هر استان محدود می باشد و چنانچه به هر دلیلی دانش آموزان نتوانند در مدرسه پذرفته شده ادامه تحصیل دهند، نگرانی برای آنان به وجود خواهد آمد.

خوشبختانه امکان نقل و انتقال وجود خواهد داشت و دانش آموزان عزیز می توانند پس از ثبت نام مدارس غیر حضوری در سامانه به صورت الکترونیکی نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. فعالیت مدارس شبانه تهران در تمامی استان های کشور در مهرماه خواهد بود و به همین دلیل پس از انجام ثبت نام متقاضیان عزیز می توانند در صورت موافقت مدرسه محل ثبت نامی و برخورداری از شرایط ثبت نام مدرسه بزرگسال نسبت به انتقالی اقدام نمایند.

اطلاعیه

برای ثبت نام در مدرسه مورد نظر، باید در مهلت مقرر به صورت حضوری یا غیر حضوری مدارک شناسایی والدین و دانش آموز و سوابق تحصیلی وی را به مسئولین مدرسه تحویل دهید.

مهلت ثبت نام در مدرسه بزرگسالان و شبانه 1403

مهلت ثبت نام مدارس بزرگسالان و شبانه به گونه ای است که دانش آموزان تقریبا تا مهرماه می توانند نسبت به انجام آن اقدام نمایند. با توجه به اینکه آموزش و پرورش در نظر دارد تا تمهیداتی را برای کلیه جویندگان علم داشته باشد، به همین دلیل مهلت در نظر گرفته را به گونه ای ترتیب داده است که بتوانند به راحتی به انجام ثبت نام مدارس غیر حضوری بپردازند.

لازم به ذکر است که تنها برخی از داوطلبان می توانند در ثبت نام مدارس شبانه تهران و شبانه شرکت نمایند. به عنوان مثال افرادی که در یک پایه، دوبار مردود شده اند امکان ادامه تحصیل را نخواهند داشت. برای انجام ثبت نام مدارس غیر حضوری و همچنین اطلاع دقیق از لیست مدارس شبانه تهران می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج ترمیم معدل وارد لینک شوید.

مهلت ثبت نام در مدرسه بزرگسالان و شبانه

خلاصه مقاله ثبت نام مدارس بزرگسالان

در این مقاله به طور کامل در ارتباط با نحوه ثبت نام مدارس غیر حضوری توضیح دادیم. لازم به ذکر است افرادی که شرایط ثبت نام مدرسه بزرگسال را دارند، می توانند در زمان ثبت نام مدارس بزرگسالان که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. توجه کنید که در هنگام ثبت نام حتما باید مدارک اعلام شده از جمله کل پرونده سنوات گذشته را در اختیار داشته باشید.

زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور هنوز مشخص نشده است. چنانچه شما عزیزان در مورد لیست مدارس شبانه تهران و شرایط ثبت نام مدارس شبانه تهران سوال و ابهامی دارید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل شما عزیزان را راهنمایی کرده و و اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار دهند.

برای دانلود PDF کلیک کنید.

4/5 - (81 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاور تحصیلی بزرگسالان

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا ثبت نام مدارس غیر حضوری برای مقاطع ابتدایی نیز امکان پذیر است؟

بله ثبت نام در مدارس غیر حضوری برای دوره های ابتدایی، اول و دوم متوسطه صورت می گیرد.

آیا امکان نقل و انتقال در مدارس غیر حضوری وجود دارد؟

بله. متقاضیان عزیز بعد از ثبت نام در این مدارس اگر واجد شرایط باشند امکان نقل و انتقال وجود دارد.

زمان ثبت نام مدراس آموزش از راه دور چه تاریخی است؟

معمولا زمان ثبت نام در مدرسه بزرگسالان از مهر ماه شروع می شود و تا آبان ماه ادامه دارد.

نظرات

1,853 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام مدرسه بزرگسالان شبانه ۱۴۰۳ + شرایط و لیست مدارس شهرها»

  1. Avatar photo شریفی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دیپلم کارو دانش دارم ومیخوام تغییر رشته بدم و انسانی بخونم.
    باید چکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به آموزش و پرورش منطقه مراجعه و فرم تغییر رشته پر کنید

  2. Avatar photo مهلا گفت:

    سلام
    من کلاس هفتم رو خوندم تموم کردم دیگه ادامه ندادم الان میتونم مدرسه بزرگسالان غیر حضوری ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید به آموزش و پرورش مراجعه کنید

  3. Avatar photo Yomna گفت:

    سلام وقت بخیر من ۱۹سالمه ومتاهلم
    سال یازدهم رو خوندم تا امتحانات نوبت اول دیگه به دلایلی نتونستم ادامه بدم من اگه مدرسه بزرگسالان ثبت نام کنم باید یازدهم رو از اول بخونم ؟
    و اینکه من میتونم تو مدرسه بزرگسالان در طول یکسال یازدهم ودوزادهم رو بخونم وتموم کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله باید یازدهم رو از اول بخونید و باید در مدارس بزرگسال ثبت نام کنید و امتحانات را پاس کنید

  4. Avatar photo یاسین گفت:

    سلام مدارک چی لازم داره برا ثبت نام در مدارس بزرگسالان

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام
      اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی
      گواهی پایان دوره متوسطه اول یا قبولی در امتحانات نهایی پایه نهم برای داوطلبان ثبت نام در پایه دهم
      کل پرونده سنوات گذشته دانش آموزان
      عکس پرسنلی 3 در 4.
      کارنامه سال های قبل دوره متوسطه
      مدارک پزشکی، بهزیستی یا ایثارگری برای دانش آموزان مشمول

  5. Avatar photo نیکا گفت:

    سلام
    من ۱۵ سالمه ترک تحصیل کردم و امسال باید سوم راهنمایی ۹، بودم.
    مدارس بزرگسالان شبانه روزی هست؟؟؟
    مدارس حضوری بهتر یا غیر حضوری؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      مدارس بزرگسال هم به صورت حضوری پذیرش دارد هم به صورت غیر حضوری همچنین شبانه روزی به این معنی نیست که صبح تا شب کلاس برگزار می شود

      1. Avatar photo یاسر گفت:

        سلام خبی من بزرگسال هستم میخوام خرداد نهایی ثبت نام کنم وبهزستی هم هستم میشه راهنمایی کنی که پول کم بگیرن باید چکار منم

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          مبلغ زیادی از شما نخواهند گرفت به اموزش و پرورش مراجعه بفرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور