ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران ۱۴۰۳ + رشته ها و شرایط

ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان و نحوه ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران ۱۴۰۳ مشخص شد. داوطلبانی که قصد ورود به هر کدام از گرایش ها و رشته های دکتری پردیس ارس را دارند، می توانند در زمان های مقرر نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. گفتنی است که پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس به دو طریق بدون آزمون ( بر اساس سوابق تحصیل) و با آزمون می باشد. در ادامه خواهیم دید که روش و شرایط ثبت نام در هر کدام از این شیوه های به چه نحوی است و داوطلبان در چه صورت قادر به ادامه تحصیل خواهند بود.

همچنین، چنانچه شما نیز علاقه مند ورود و ثبت نام در دکتری پردیس ارس تهران می باشید، می توانید اطلاعات دقیق را در مورد شرایط پذیرش، تحصیل و شهریه همه رشته ها . گرایش ها می توانید با کارشناسان و مشاوران مقطع دکتری ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

برای آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران به همراه لیست رشته های مورد پذیرش این دانشگاه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران

 

 

رشته های دکتری پردیس ارس

 

دانشگاه پردیس ارس تهران به عنوان یکی از بهترین پردیس های بین المللی، فرصت بسیار خوبی را در اختیار علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی قرار داده است. همانطور که ثبت نام ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران به دو روش می باشد، در مقطع دکتری نیز به دو صورت امکان نام نویسی وجود دارد.

در روش اول که بر اساس شیوه نامه مصوب می باشد، در زمان های مشخصی، یک فراخوان از طریق سامانه این دانشگاه منتشر شده و داوطلبانی که از شرایط پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس برخوردارند، می توانند بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین علمی و پژوهشی خود، شرکت نموده و مصاحبه علمی تخصصی را پشت سر بگذارند.

اما در روش دوم، اگر تعداد متقاضیان بالا باشد، گروه آموزشی یک آزمون کتبی برگزار خواهد کرد و داوطلبان در تاریخ های معین می بایست در آن حضور یافته و به سوالات پاسخ دهند. زمان ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران سال جاری برای نیمسال اول از 17 خرداد الی 17 تیرماه اعلام شد. البته، برای رفاه حال متقاضیان، این مهلت تا تاریخ 1 شهریور تمدید یافت.

 

 

نحوه ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران

ثبت نام رشته های دکتری پردیس ارس به صورت اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری در دانشگاه یا مراکز دیگر نیست. برای این منظور، داوطلبان به سایت دانشگاه پردیس ارس تهران مراجعه و مراحل زیر را طی نمایند.

 

  • وارد کردن ادرس اینترنت ems1.ut.ac.ir و ورود سایت پردیس بین المللی
  • بر روی گزینه ” درخواست پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس ” کلیک نمایید.
  • لینک ” پذیرش داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی” را لمس کنید.
  • آزمون ” پذیرش داوطلبان کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی )سال مورد نظر( – آزمون اختصاصی پردیس بین المللی ارس ” را انتخاب فرمایید.
  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده و انتخاب منوی ” ثبت موقت مشخصات داوطلب”
  • دریافت شماره پرونده و داوطلبی
  • وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور
  • تکمیل اطلاعات خواسته شده در صفحه بعد
  • انتخاب رشته مورد تقاضا
  • پرداخت وجه ثبت نام
  • کلیک بر روی ” اعمال تغییرات” و اتمام فرایند ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران

 

 

به منظور آگاهی از شرایط دکتری بدون آزمون وارد لینک شوید

 

 

شرایط عمومی نام نویسی دکتری پردیس ارس تهران

برای ثبت نام و پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس داشتن یک سری شرایط عمومی و اختصاصی لازم است. در زیر شرایط عمومی را می توانید مطالعه فرمایید.

  • داشتن تابعیت ایرانی
  •  عدم سوء پیشینه کیفری به تایید مراجع ذیصلاح
  •  نداشتن عضویت و ارتباط با گروهک ها  یا حزب های ضد نظام جمهوری اسلامی ایران
  •   التزام  عملی به احکام جمهوری اسلامی ایران
  •  عدم منع قانونی جهت ادامه تحصیل از نظر خدمت وظیفه عمومی برای آقایان
  •  برخورداری از سلامت جسمی و روحی متناسب با رشته مربوطه

 

 

 

شرایط اختصاصی نام نویسی دکتری پردیس ارس تهران

  • داشتن مدرک کارشناسی پیوسته ی ناپیوسته و دکترای حرفه ای از دانشگاه های معتبر داخلی یا خارج از کشور مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

نکته:  داوطلبانی که مدرک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد دارند نمی‌توانند در فراخوان پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس شرکت نمایند.

 

  • رشته که متقاضی از انتخاب آن را دارد می بایست بر اساس جداول دفترچه ثبت نام با رشته فارغ تحصیلی مقطع قبلی مطابقت داشته باشد.

 

  •  داشتن حداقل معدل مجاز در مقطع کارشناسی ارشد که ۱۴ از ۲۰ می باشد. توجه داشته باشید که نمره پایان نامه محسوب نمی شود.

 

  •  برخورداری از کارت پایان خدمت نظام وظیفه،  معافیت دائم یا معافیت تحصیلی

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام دکترا پردیس ارس

 

مدارک لازم برای ثبت نام دکترا پردیس ارس

 

داوطلبینی که به سامانه پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس مراجعه می کنند، می بایست یک سری اطلاعات را تکمیل نموده و مدارک خواسته شده را نیز بارگذاری نمایند. این مدارک به شرح زیر می باشند. متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که این مدارک ، به ویژه مدارک مربوط به سوابق علمی و پژوهشی، بایستی حتما در مهلت تعیین شده در سامانه بارگذاری شوند. چرا که در غیر این صورت امتیازی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

علاوه بر این، اگر در هر کدام از مدارک مغایرتی مشاهده شود و یا غیر مرتبط باشند، فرد متخلف شناخته شده و از پذیرش عضو در هر مرحله‌ای جلوگیری به عمل خواهد آمد.  همچنین شهریه پرداختی در چنین مواقعی مسترد نمی شود.

 

  • عکس پرسنلی 3*4  بدون مهر و موم یا لکه و خط و خش 
  •  عکس تمام صفحات شناسنامه
  •  کارت ملی
  •  تکمیل فرم اطلاعات شخصی
  •   بارگذاری گواهی پایان تحصیلات مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
  •  بارگذاری صورت جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد که در آن  نمره و درجه پایان نامه ذکر شده
  •  بارگذاری گواهی استقلال تحصیل برای دفاع از پایان نامه نهایتاً تا پایان شهریور.  توجه داشته باشید که  در مورد دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای حتما باید معدل ذکر شود.
  •  مقاله های علمی پژوهشی چاپ شده یا در مجلات معتبر پذیرش و چاپ گرفته اند.  همچنین سایر مدارک و سوابق پژوهشی مرتبط با موزه تخصصی که در قالب مقاله،  کتاب،  جهان همایشی،  اقتصاد،  اختراع،  در المپیادهای علمی،  تشویق نامه ها و غیره.
  •  واریز مبلغ در نظر گرفته شده برای هر کدام از  کد رشته های  مورد تقاضا.

 

تذکر:  اگر فرایند ثبت نام کامل نباشد یا نام نویسی آزمون های مربوطه با اشتباه همراه باشد، پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس  امکان‌پذیر نبوده و شخص از شرکت در آزمون محروم خواهد شد.

 

 

اگر می خواهید بدانید که تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری چگونه است؟ وارد لینک شوید .

 

 

لیست رشته های دکتری پردیس ارس

 

بر اساس آخرین اطلاعاتی که در مورد ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران منتشر شد،  این دانشگاه برای  سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در ۲۲ رشته و گرایش مختلف جذب دانشجو دارد. نکته جال ذکر آن است که ظرفیت پذیرش همه رشته ها نیز هفت نفر می باشد. در جدول زیر می‌توانید لیست رشته های دکتری پردیس ارس  را مشاهده فرمایید.

 

 

مشاوره علوم اقتصادي گرایش اقتصاد مالي

 

حقوق خصوصي حقوق جزا و جرم شناسي

 

حقوق بين الملل عمومي علوم سياسي گرایش جامعه شناسي سياسي

 

حقوق عمومي حقوق عمومي

 

حسابداري آموزش زبان انگليسي

 

مدیریت بازرگاني گرایش رفتار سازماني و مدیریت منابع انساني مدیریت بازرگاني گرایش مدیریت سياستگذاري بازرگاني

 

مدیریت رسانه اي مدیریت بازرگاني گرایش مدیریت بازاریابي

 

مدیریت بازرگاني گرایش مدیریت بازاریابي مدیریت دولتي گرایش مدیریت منابع انساني

 

محيط زیست گرایش برنامه ریزي مهندسي محيط زیست گرایش آب و فاضالب

 

فيزیولوژي ورزشي فيزیولوژي ورزشي

 

علوم و مهندسي صنایع غذایي گرایش صنایع غذایي

 

 

 

 

پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس به چه نحوی است؟

 

پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس

 

برای متقاضیان که در فراخوان ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران شرکت نموده اند،  بسیار مهم است تا بدانند که روند پذیرش به چه صورتی است.

طبق روال مرسوم ابتدا سوابق علمی پژوهشی و پیشینه های علمی که متقاضی ارائه می دهد در کمیته پذیرش بررسی و مطابق با جدول ارزیابی مصاحبه دکترا  امتیاز بندی می شوند.  سپس داوطلبین بر اساس جدول زمانبندی که دانشگاه منتشر می کند برای مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.  نکته قابل ذکر آن است که دعوت شدن برای مصاحبه به منزله پذیرش نمی باشد.  بایستی متقاضی موفق به کسب حداقل امتیاز نهایی یعنی ۴۰ از ۱۰۰ شود تا بتوانند به عنوان قبول نهایی در دانشگاه  ثبت نام گردد.

همچنین،  در مرحله بعد از سوابق آموزشی پژوهشی مطابق با شیوه نامه اجرایی پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس  ارزیابی می شود.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که اگر  در چند رشته قبول شوند،  تنها مجاز به ثبت نام  در یکی از از رشته ها  خواهند بود. نکته دیگر آنکه اگر مشخص شود که  دانشجو به طور همزمان آن در دو رشته مشغول به تحصیل می باشد،  از ادامه تحصیل محروم شده و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام دانشگاه پردیس تهران وارد شوید.

 

شهریه دانشگاه پردیس ارس چقدر است؟

از آنجا که دانشگاه های پردیس جزء دانشگاه های شهریه پرداز محسوب می شوند، دانشجویانی که موفق به پذیرش در رشته های دکتری پردیس ارس می شوند، بایستی در ابتدای هر نیمسال تحصیلی شهریه در نظر گرفته شده برای واحدهای رشته خود را پرداخت نمایند. البته این شهریه فارغ از هزینه خوابگاه، غذا، بیمه و غیره می باشد.

به علاوه، چنانچه دانشجو دروس جبرانی را بگذراند هزینه آنها بر اساس تعرفه کارشناسی ارشد محاسبه می گردد. لازم به ذکر است که اگر دانشجو در هر کدام از ترم های تحصیلی انصراف دهد، شهریه های پرداخت شده وی عودت نمی‌شود.

میزان شهریه در صو رت قبولی پس از ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران هر کدام از رشته های تحصیلی متفاوت بوده و بر اساس مصوبه هیئت امنای دانشگاه تعیین می گردد. جهت اطلاع از میزان دقیق شهریه رشته می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاع از زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون دکتری بر روی لینک کلیک کنید

 

 

آیا برای پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس مدرک زبان الزامی است؟

همانطور که می دانید از جمله شرایط قبولی در دوره دکترا برای بسیاری از دانشگاه‌های کشور، داشتن مدرک زبان انگلیسی می باشد. دانشگاه پردیس ارس تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو، متقاضیانی که قبلاً نمره زبان را مطابق با شرایط دانشگاه کسب نموده باشند، می بایست آن را در هنگام ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران ارائه دهند.

گفتنی است که اعتبار مدرک زبان  حداکثر تا دو سال پس از دریافت می باشد. اما اگر  متقاضی به هر دلیلی مدرک زبان عمومی نداشته باشد، باید تا قبل از آزمون جامع حتماً یکی از مدارک آیلتس، تافل، MCHE، یا تولیمو را را کسب کند. در غیر این صورت پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.

نمره مجاز حدنصاب نیز  هر آزمون بایستی مطابق با جدول زیر باشد.

 

 

    انواع آزمون

 

 

رشته / سهمیه

دانشگاه تهران

حداکثر امتیاز 20

آیلتس

حداکثر امتیاز 9

تافل (Paper Based)و تولیمو

 

حداکثر  امتیاز 120

تافل IBT  MCHE،

 

حداکثر امتیاز

100

زبان اشتمال

 

حداکثر امتیاز

20

کلیه رشته ها به جز رشته هاي دانشکده زبانها وادبیات خارجی

 

12 5/5 510 64 12 12
مربوط به رشته هاي زبان و ادبیات فارسی/ زبان و ادبیات عرب/ علوم قرآن و حدیث / فقه شافعی/ فقه و مبانی حقوق اسلامی/ مدرسی معارف اسلامی

 

10 5 490 57 50
رشته هاي دانشکده زبانها و ادبیات خارجی

 

16
زبان و ادبیات عرب و مترجمی زبان عربی

 

16
IBT

 

10 5 490 57 50 10

 

 

تحصیل در رشته های دکتری پردیس ارس چه ویژگی هایی دارد؟

افرادی که از شرایط ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران برخوردار می باشند، می بایست قبل از نام‌نویسی از ویژگی های برگزاری دوره‌ها در این دانشگاه مطلع باشند تا با اطمینان بیشتری انتخاب رشته نمایند. در زیر مهمترین این ویژگی ها را ذکر خواهیم کرد.

 

  • داوطلب نگرانی در مورد اعتبار مدرک سیلی پذیرش دکتری دانشگاه پردیس  نداشته باشند، چرا که  مدرک دانش آموختگی این دانشگاه و پردیس بین المللی کیش مدرک رسمی دانشگاه تهران می باشد.

 

  • رشته ها و تعداد واحدهایی  که ارائه می‌شود بر اساس آخرین برنامه درسی مصوب  می باشد.

 

  •  دانشگاه پردیس بین المللی ارس در شهر جلفا واقع شده است

 

  •  از آنجا که تحصیل در دوره دکترا به صورت تمام وقت می باشد،  داوطلبان  پذیرفته شده شاغل تنها در صورتی می‌توانند  در رشته های دکتری پردیس  ارس  ثبت نام و ادامه تحصیل دهند که موافقتنامه رسمی سازمان متبوع را دریافت نمایند.  در غیر این صورت مجاز به نام نویسی و ادامه تحصیل نخواهند بود.

 

  • پذیرفته شدگان منظم هستند تا در تمام روزهای هفته در کلاس ها شرکت داشته باشد.

 

  •  دانشگاه هیچ گونه تعهدی در زمینه  تامین خوابگاه ندارد.

 

  •  به هیچ وجه امکان انتقال یا مهمانی برای دانشجویان در حال تحصیل پردیس ارس به سایر پردیس/ دانشکده ها و دانشگاه های دیگر وجود ندارد.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا علاوه بر زمان و نحوه ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران ، در مورد جزئیات دیگر ورود به این دانشگاه نیز توضیحاتی را ارائه دهیم.

با این وجود، اگر هنوز نیازمند اطلاعات دیگری در زمینه نحوه پذیرش و ورود به رشته های دکتری پردیس ارس دارید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات همه دوستان گرامی خواهد بود. 

 

 

به منظور آشنایی با شرایط ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران و میزان شهریه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

خلاصه مطالب

شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی پردیس

دکتری بدون آزمون پردیس

ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران چه زمانی است؟

مان ثبت نام دکتری پردیس ارس تهران سال جاری برای نیمسال اول از 17 خرداد الی 17 تیرماه اعلام شد. اما بمحض مشخص شدن زمان ثبت نام بعدی سایت به روز رسانی خواهد شد.

رشته های دکتری پردیس ارس کدامند؟

در این مقاله می توانید از همه رشته های مورد پذیرش دانشگاه پردیس ارس تهران آگاه شوید.

شرای پذیرش دکتری دانشگاه پردیس ارس چیست؟

شرایط پذیرش این دانشگاه به دو بخش عمومی و اختصاصی ذکر شده در این مقاله تقسیم بندی می شوند.

شهریه تحصیل در مقطع دکتری پردیس ارس تهران چیست؟

برای اطلاع از میزان دقیق شهریه دوره دکتری این دانشگاه می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)