ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دکتری غیرانتفاعی ۱۴۰۳ + زمان و شرایط ثبت نام | ایران تحصیل

ثبت نام دکتری غیرانتفاعی۱
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه پذیرش و ثبت نام دکتری غیر انتفاعی به دو صورت یکی از طریق کنکور و یکی بدون کنکور انجام می شود. دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی با اخذ مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری با هدف فعال شدن بخش خصوصی آموزش عالی و برداشتن بار سنگین ظرفیت کم پذیرش افتتاح شده است و ثبت نام دکتری غیرانتفاعی نیز برای آن ها صورت می گیرد. دانشگاه غیر انتفاعی نوعی دانشگاه دولتی می باشد که تحت نظارت وزارت علوم است برای داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در صورت داشتن شرایط دکتری غیر انتفاعی امکان ثبت نام بدون کنکور دکتری مراکز غیرانتفاعی وجود دارد.

عده ای هم که تمایل به ثبت نام بدون کنکور دکتری غیرانتفاعی داشته و زمان برای شرکت در کنکور دکتری مراکز غیرانتفاعی را ندارند به دنبال پذیرش بدون کنکور در دکتری غیر انتفاعی هستند. دانشگاه‌های غیر انتفاعی در رشته محل های محدود از طریق دکترا دانشجو می پذیرند و پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه می توانند به تحصیل در این دانشگاه بپردازند. وزارت علوم از طریق برگزاری دکتری به غیر از روزانه، شبانه، پردیس، پیام نور، به دانشجو امکان ادامه تحصیل در هر شرایط را فراهم می کند. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با ثبت نام دکتری غیرانتفاعی هستید، می توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران باسابقه آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرد تا شما عزیزان را به طور مناسب راهنمایی کنند. 

 

ثبت نام بدون کنکور دکتری غیرانتفاعی 1403

متقاضیان ثبت نام دکترای غیر انتفاعی باید دفترچه ثبت نام دکتری غیر انتفاعی را بطور کامل و دقیق مطالعه کنند و سپس به روند ثبت نام بدون کنکور دکتری غیرانتفاعی در سایت ادامه دهند. داوطلبانی که مایل به تحصیل در مقطع دکتری هستند، می بایست در زمان مقرر اقدام به مطالعه و بررسی دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه غیرانتفاعی کنند و روند اسم نویسی خود را کامل کنند. 

از آنجا که گروهی از داوطلبان مایل به اسم نویسی بدون آزمون دکتری هستند، بنابراین امکان تحصیل در دوره دکتری بدون آزمون وجود ندارد. داوطلبان باید در مقطع دکتری در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه می توانید روند و نحوه ثبت نام دکتری غیرانتفاعی را مطالعه نمایید.

برای کسب اطلاع در رابطه شهریه دکتری غیرانتفاعی روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور دکتری غیرانتفاعی

نحوه ثبت نام دکترای غیر انتفاعی 1403

متقاضیان ثبت نام دکتری به سایت سنجش مراجعه و دفترچه دکترای غیر انتفاعی را دانلود و به دقت مطالعه کنند. مراحل ثبت نام دکتری غیرانتفاعی شامل موارد زیر می باشد:

  • دانلود دفترچه ثبت نام
  • پرداخت هزینه ثبت نام بصورت اینترنتی
  • وارد کردن اطلاعات ثبت نامی درسایت
  • تایید نهایی اطلاعات
  • دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

اطلاعیه

چنانچه شما داوطلبان گرامی نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با چگونگی ثبت نام در مقطع دکتری غیرانتفاعی هستید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید. 

 

شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه غیرانتفاعی 1403

ثبت نام دکتری در دانشگاه غیر انتفاعی نیازمند داشتن شرایط خاص می باشد که تمام این شرایط در دفترچه درج شده است.

شرایط عمومی ثبت نام دکتری غیرانتفاعی

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان موجود در قانون اساسی
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سو سابقه و اعتیاد با مواد مخدر
  • عدم عضویت در گروه های خاص مثل گروه‌های فراماسونری و …..
  • انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات
  • عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال
  • شرایط اختصاصی ثبت نام دکتری غیر انتفاعی
  • داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد
  • داوطلبان جهت ثبت نام دکتری مراکز غیرانتفاعی نیازمند ارائه مدرک لازم برای ثبت نام دکتری غیر انتفاعی می باشند.

شرایط اختصاصی ثبت نام دکتری غیرانتفاعی 1403

متقاضیان دوره دکتری دانشگاه غیرانتفاعی 1403 باید برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری دارای مدرک تحصیل کارشناسی ارشد باشند. 

بنر کال تو اکشن

دفترچه دانشگاه غیر انتفاعی 1403

دفترچه دانشگاه غیر انتفاعی در دو دوره با آزمون و بدون آزمون برای داوطلبان و متقاضیان آزمون سراسری و ورودی دانشگاه منتشر شده است تا با دانلود دفترچه بدون آزمون غیرانتفاعی و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی با آزمون از محتوای آن مطلع شوند و اقدامات لارم را جهت انتخاب رشته انجام دهند.

متن دفترچه دانشگاه غیر انتفاعی 1403

در دفترچه موارد مختلفی از جمله انتخاب رشته سهمیه و تاثیر آن در انتخاب رشته و ظرفیت پذیرش هر کدام از رشته ها و دانشگاه را شامل نی شود و توضیحات مورد نیاز در مورد دکتری با آزمون و بدون آزمون در آن گنجانده شده است.

زمان انتشار دفترچه دانشگاه غیر انتفاعی با آزمون

بعد از گذراندن روزهای پر استرس و نگرانی کنکور ورودی دانشگاه نوبت با اعلام نتیجه آزمون است . بعد از اعلام نتیجه نوبت به انتشار دفترچه غیر انتفاعی است. دفترچه ای حاوی مطالبی مختلف که برای کلیه گروه های آزمایشی یعنی زبان خارجه، هنر،تجربی، انتشار میدا کرده است. 

 

برای ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی روی لینک کلیک کنید.

 

مفاد دفترچه انتخاب رشته دکتری غیرانتفاعی 1403

محتوای دفترچه شامل سه فصل با عناوین مختلف است. اولین فصل در بخش اول توضیحاتی شامل اختصاصی و عمومی جهت انتخاب رشته قوانین و شرایط دکتری دانشگاه غیرانتفاعی تعیین شده جهت جذب و پذیرش دانشجو و نحوه گزینش داوطلبان انواع سهمیه ها و غیره.

بخش دوم مهم ترین بخش دفترچه است که در آن جدول رشته ها در انواع گروه های آزمایشی همراه با گزینش که در آن مقطع تحصیلی و زیر گروه های مشخص شده و همچنین اطلاعاتی در مورد ظرفیت پذیرش انواع رشته های مشخص شده در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی.

بخش سوم دفترچه تحت عنوان پیوست ها به شکل کاملا جداگانه در قالب فایل پی دی اف در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتشار پیدا کرده است.

از میان موارد مهم این بخش ضوابط جذب دانشجو در دو دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی و فرهنگیان و سایر شرایط دکتری دانشگاه غیرانتفاعی در انواع موسسه های آموزش عالی و مراکز دانشگاهی می باشد. شما با مراجعه به سایت مورد نظر سنجش از زمان دانلود دفترچه می توانید اطلاع پیدا کنید.

برای آشنایی با رشته های دکتری غیرانتفاعی روی لینک بزنید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام دکتری غیرانتفاعی 1403

کلیه داوطلبان ثبت نام دکتری غیرانتفاعی باید این مدارک را هم از قبل آماده داشته باشند:

  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • ارائه مدرک تحصیلی دوره های قبل
  • فایل اسکن شده ۴×۳ و ۴×۶ داوطلب
  • مدرک مشخص شده نظام وظیفه داوطلبان آقا  کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت و غیره.
  • کلیه اطلاعات تحصیلی و هویتی داوطلب: یکی از مدارک موردنیاز ثبت نام دکتری غیرانتفاعی اطلاعات هویتی و تحصیلی. فرد است کلیه اطلاعات در رابطه با شناسنامه کارت ملی وضعیت معلولیت سهمیه اختصاصی و غیره.
  • ارائه فرم کامل شده مخصوص دانشجویان سال آخر.
  • دانشجویان سال آخر دکترای عمومی و یا مقطع کارشناسی ارشد که تا سی و یکم شهریور سال جاری تمام می شوند لازم است.
  • فرم معدل در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دکتری مراکز غیرانتفاعی را کامل و موسسه فارغ التحصیلشان تایید کند.
  • مشخص کردن وضعیت معلولیت داوطلبان در صورت وجود.
  • کلیه افرادی که مایلند دکترای غیرانتفاعی مشغول به تحصیل شوند اگر دارای معلولیت جسمی حرکتی و یا افرادی کم بینا و یا کم شنوا هستند باید در قسمت مشخص شده فرم ثبت نام دکتری غیرانتفاعی علامت گذاری کنند.

لیست رشته های دکتری غیر انتفاعی

دانشگاهای غیر انتفاعی کشور از طریق کنکور سراسری اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های مختلف می کند. رشته های دکتری غیرانتفاعی شامل حسابداری، فیزیک، روانشناسی، فرهنگ و ارتباطات، مهندسی عمران، آموزش زبان انگلیسی و غیره است و در ادامه جدول کامل رشته ها ارائه شده است:

 

رشته های دکتری مراکز غیرانتفاعی

علوم اقتصادی حسابداری
مذاهب اسلامی فیزیک-نجوم و اختر فیزیک
علوم قرآن و حدیث فرهنگ و ارتباطات
فقه و مبانی حقوق اسلامی روانشناسی
فلسفه علوم اجتماعی علوم شناختی-مدل سازی شناختی
مدیریت بازرگانی-مدیریت سیاست گذاری بازرگانی علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی-رایانش و هوش مصنوعی
گردشگری علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی
مهندسی برق-مخابرات سیستم مهندسی عمران- حمل و نقل
مهندسی صنایع-سیستم های کلان آموزش زبان انگلیسی

شهریه ثبت نام دکتری غیرانتفاعی 1403

دانشگاه‌های غیر دولتی از جهت شهریه بعد دانشگاه سراسری و پیش از دانشگاه آزاد در رتبه دوم قرار دارند و می توان گفت هزینه کمتر از دانشگاه آزاد دارند. میزان شهریه در این دانشگاه‌ها بر اساس رشته های مختلف تغییر می کند رشته هایی که دروس بیشتری دارند شهریه بالاتری دارند. همانطور که گفتیم تحصیل دکتری دانشگاه‌ های غیر انتفاعی با پرداخت شهریه امکان پذیر است تعیین شهریه به عهده هیئت امنا دانشگاه‌های غیرانتفاعی قرار دارد که به صورت مستقل در این خصوص اقدام می کنند. دانشگاه غیر انتفاعی هر ساله با در نظر گرفتن عوامل مختلفی مانند رتبه علمی دانشگاه، کیفیت اساتید و غیره جدول شهریه را تعیین و در وب سایت رسمی خود به صورت اطلاعیه منتشر می کند.

اطلاع از محدوده شهریه دکتری غیرانتفاعی عامل مهمی در نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته دکتری مراکز غیرانتفاعی است پس دانشجو باید قبل از انتخاب رشته از شهریه اطلاع پیدا کند. در برخی از این سالها شهریه دکتری دانشگاه‌های غیر انتفاعی تغییر چشمگیری نداشته، اما در سال‌های اخیر ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر برای شهریه در نظر گرفته شده است. به طور کلی مقطع دکتری از دوبخش آموزشی و پژوهشی تشکیل شده در بخش آموزشی ۱۸ واحد درس ارائه می شود که مدت مجازی دانشجو برای ۴پاس کردن واحد ۴ ترم می باشد مرحله آموزشی از زمان ورود به دانشگاه تا قبولی در ادامه دارد.

شهریه ثبت نام دکتری غیرانتفاعی

برای ورود به مرحله پژوهشی حداقل نمره دانشجو در مرحله آموزش باید ۱۴ باشد و میانگین کل نمرات از ۱۶ کم تر نباشد. اگر نمره کسب شده کمتر از ۱۴ باشد دانشجو باید دوباره شهریه آن واحد را پرداخت و دوباره درس را تکرار کند. به طور کلی حداکثر دوره مجاز مرحله آموزشی ۵ نیمسال تحصیلی ترم است که پس از قبولی در مرحله آموزشی مرحله پژوهشی آغاز می شود که دانشجو ۴ ترم مهلت دارد رساله خودرا ارائه دهد.

اگر دانشجو واحد درس جبرانی داسته باشد باید درمرحله آموزشی آن واحد را بگذراند و هزینه هر واحد جبرانی محاسبه و دریافت می شود. هزینه هر واحد درس پیش نیاز معادل واحدهای اصلی مقطع دکتری محاسبه و دریافت می شود. اگر دوره های آموزشی بیش از ۴ ترم باشد، باید شهریه ثابت و شهریه متغیر ترم های بیشتر از حد مجاز را پرداخت کند.
هزینه ۱۸ واحد پایان نامه از نیمسال پنجم به بعد طی چهار سال به طور مساوی در هر نیمسال باید پرداخت شود. در صورت افزایش تعداد نیمسال های تحصیلی بیش تر از هشت نیمسال شهریه ثابت هر نیمسال اضافی را باید پرداخت کند.

 

مشاوره ثبت نام دکتری غیرانتفاعی 1403

نکته ای که پیرامون آزمون دکتری وجود دارد این آزمون شامل دو مرحله است آزمون کتبی مصاحبه حضوری پس باید علاوه بر موفقیت در آزمون مرحله مصاحبه را نیز با موفقیت به اتمام برساند. موفقیت در مصاحبه درگرو رزومه قوی و ارائه مطلوب است. پیشنهاد متخصصین دکترا به داوطلبان این است که فعالیت علمی و عملی خود را به رزومه تبدیل کنند. مواردی مانند کتاب، مقاله مدارک تخصصی، مدرک زبان انگلیسی، فعالیت علمی، اختراع، پروژه های اجرایی تدریس آزمایش، انواع فعالیت های عملی هستند. رزومه هم به تنهایی ضامن قبولی نیست بلکه داوران انتظار دارند ارائه مناسبی از توانمندی های خود نشان دهند.

اعتبار مدرک تحصیلی دانشگاه های غیر انتفاعی 

به صراحت می توان گفت که دانشگاه‌های غیر انتفاعی از نظر اعتبار مدرکی که به دانشجویان خود در طی دوره هایی که گذرانده اند می دهند هم تراز و برابر با دانشگاه‌های دولتی می باشد. دلیل آن این است که آموزش غیر انتفاعی یکی از زیر نظام های اصلی در وزارت علوم می باشد و مصوبه تشکیل آن توسط شورای عالی انقلاب به تصویب رسیده و مدرک تحصیلی و مدرک تحصیلی ارائه شده آن مانند دیگر دانشگاه‌های سرا سری می باشد.

 

دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرنده دوره دکتری

دانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب _ قم دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ _ تهران
دانشگاه غیرانتفاعی مفید _ قم دانشگاه غیرانتفاعی خیام _ مشهد
دانشگاه غیرانتفاعی ایوانکی مؤسسه غیرانتفاعی صنعتی سجاد _مشهد
دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث _ قم دانشگاه غیرانتفاعی علوم و فنون مازندران _ بابل
دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمؤمنین (ع) _ اهواز دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی سجاد _ مشهد
دانشگاه غیرانتفاعی ادیان و مذاهب _ قم دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی _ اصفهان
دانشگاه های غیرانتفاعی خاتم _ تهران دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر _ یزد
دانشگاه غیرانتفاعی باقرالعلوم (ع) _ قم دانشگاه غیرانتفاعی اصوال الدین (محل تحصیل واحد قم)

 

برای اطلاع از نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری بر روی لینک کلیک کنید. 

کال تو اکشن تماس

نحوه ثبت نام دکتری غیرانتفاعی بدون کنکور 1403

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دو بار درسال برای ورودی های مهر و بهمن برگزار می شود که بصورت اینترنتی می باشد.

  • ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی Sandesh.org
  • دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی مقطع مورد نظر
  • مطالعه شرایط دکتری دانشگاه غیرانتفاعی و ضوابط مندرج در دفترچه
  • بررسی لیست رشته محل های ارائه شده
  • پرداخت هزینه ثبت نام دکتری غیرانتفاعی و خرید کارت اعتباری ثبت نام مقطع مورد نظر
  • انتخاب گزینه سراسری و سامانه صرفا بر اساس سوابق تحصیلی برای ثبت نام کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته
  • انتخاب گزینه کاردانی به کارشناسی و ثبت نام پذیرش کاردانی به کارشناسی برای کارشناسی ناپیوسته
  • انتخاب گزینه کاردانی فنی حرفه ای و ثبت نام پذیرش کاردانی فنی و حرفه ای برای کاردانی پیوسته
  • تکمیل فرم ثبت نام
  • تکمیل فرم انتخاب رشته
  • تایید نهایی و دریافت کد رهگیری

جدیدترین اخبار پیرامون ثبت نام دکتری غیرانتفاعی

جدیدترین اخبار پیرامون ثبت نام دکتری غیرانتفاعی 1403

اعلام میزان شهریه دکتری غیر انتفاعی ۱۴۰۳- ۱۴۰۳

افرادی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری هستند، باید مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت می شود. شهریه ثابت مبلغی معینی می باشد و در هر ترم تحصیلی پرداخت می گردد. شهریه ای که به عنوان شهریه متغیر مطابق با واحدهایی که یک دانشجو میخواهد در آن ترم بگذراند، مشخص می شود. میزان شهریه ثابت دکتری غیرانتفاعی در سال 1403 حددود 5 میلیون و 959 هزار تومان و سقف آن 6 میلیون تومان و 783 هزارتومان خواهد بود. 

شرایط اتباع غیر ایرانی برای ثبت نام دکتری غیرانتفاعی 

اتباع خارجی که می خواند در مقطع دکتی غیرانتفاعی تحصیل کنند، این امکان را دارند که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ های غیر انتفاعی حضور یابند. شرایط ثبت نام اتباع خارجی شامل داشتن گذرنامه با حداقل شش ماه مجوز اقامت می باشد. دفترچه پناهندگی سیاسی که از سوی نیروی انتطامی جمهوری اسلامی ایران صادر شده را به همراه داشته باشد. داشتن کارت هویت ویژه اتباع خارجی با اعتبار تا انتهای سال 1403 مهم است. کارت آزمایش معتبر از دیگر مدارکی است که باید داشته باشند. اتباع غیر ایرانی باید از مدرک دیپلم مورد تایید از ایران و مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم برخوردار باشند. 

اطلاعیه

اتباع ایرانی باید دارای شرایط اعلام شد از سوی وزارت علوم باشند تا موفق به دریافت پذیرش از دانشگاه های غیرانتفاعی در مقطع دکتری شوند. 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی شرایط ثبت نام دکتری غیرانتفاعی 1403 پرداختیم. در حال حاضر دانشگاه های غیرانتفاعی به صورت با آزمون و بدون آزمون در دوره دکتری دانشجو می پذیرند. دانشگاه های متعددی در سراسر کشور رشته های متنوعی را در مقطع دکتری ارائه کرده اند که در این مقاله لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه هایی که در این مقطع دانشجو می پذیرند را بررسی کردیم. 

داوطلبان برای اخذ پذیرش در دانشگاه های غیرانتفاعی باید مبلغی را به عناون شهریه ثابت و متغیر برای هر ترم بپردازند. از این رو اطلاع از جدول شهریه ها می تواند به افراد متقاضی کمک کند. چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با شرایط ثبت نام دکتری غیرانتفاعی نیازمند دریافت مشاوره هستید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه ایران تحصیل شما را به بهترین شکل یاری کنند. 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

4/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراحل ثبت نام دکتری غیرانتفاعی 1403 چیست؟

در این مقاله به مراحل و نحوه ثبت نام دکتری غیرانتفاعی 1403 به طور کامل اشاره شد. 

زمان پذیرش بدون آزمون دکتری غیرانتفاعی چه زمانی است؟ 

زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری غیرانتفاعی زمان مشخصی نیست و این موضوع بستگی به نیاز هر دانشگاه برای جذب دانشجوی دکترای بدون کنکور دارد.

شرایط دکتری دانشگاه غیرانتفاعی چیست؟ 

برای ورود به دکتری مراکز غیرانتفاعی شرایط مختلفی در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از این شرایط می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دکتری غیرانتفاعی ۱۴۰۳ + زمان و شرایط ثبت نام | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام
    میتونم بپرسم پارسال از چه ترازی تا چه ترازی برای روانشناسی بالینی دانشجو پذیرفتین؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      سال به سال شرایط متفاوته

  2. Avatar photo برازجانی گفت:

    غیرانتفاعی ثبت نام بدون کنکور دکتری داره؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      فراخوان هارو در سایت دانشگاه ها منتشر می کنند

  3. Avatar photo ممدوح گفت:

    سلام خسته نباشید زمان شروع ثبت نام دکتری بدون کنکور 1402 کیه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      بستگی به شرایط دانشگاه و متقاضی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

    ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1403 اعلام شد. داوطلبانی که علاقه‌مند به ورود به دانشگاه‌های پیام نور هستند، می‌توانند از دو طریق با کنکور و بدون کنکور به رشته مورد علاقه خود وارد و ادامه تحصیل دهند....
  • ثبت نام وام دانشجویی پیام نور

    ثبت نام وام دانشجویی پیام نور + شرایط، زمان، مدارک و مبلغ 1403

    شرایط ثبت نام وام دانشجویی پیام نور اعلام شد. دانشگاه پیام نور به منظور تسهیل روند آموزشی و کم کردن بار هزینه‌های مالی دانشگاه از دوش دانشجویان، هر ساله اقدام به واگذاری وام دانشجویی به متقاضیان سراسر کشور می‌کند. واگذاری...
  • نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور

    نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور + آموزش تصویری

    اطلاع از نحوه ثبت نام در سایت گلستان پیام نور برای دانشجویان جدیدالورود بسیار ضروری است، چراکه که در مراحل باید باید فرایند انتخاب واحد و پرداخت شهریه را در این سامانه انجام دهند. متقاضیان رشته‌های مختلف با آزمون و...
  • حذف اضطراری دانشگاه پیام نور

    حذف اضطراری دانشگاه پیام نور + قوانین جدید 1403

    با حذف اضطراری دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir لازم نیست نگران عدم حضور در جلسه امتحان و یا ثبت نمره صفر در کارنامه باشید. برای دانشجویان دانشگاه پیام نور این امکان وجود دارد که در تاریخ‌های معینی قبل از امتحانات ترم،...
تماس با مشاور