ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان آغاز گردید.  رشته‌های پردیس خودگردان بر اساس بدون آزمون و یا با آزمون بودن ترم مهر و ترم بهمن، زمان ثبت نام متفاوتی را خواهند داشت. ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون پردیس بین الملل هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز می‌گردد. داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور می‌توانند به صورت اینترنتی ثبت نام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان در رشته‌های بخصوص و در گروه‌های آزمایشی منحصر به فردی صورت می پذیرد. همچنین کلیه داوطلبان می‌توانند در رشته‌های با کنکور دانشگاه پردیس خودگردان ثبت نام نمایند. نحوه ثبت نام بدون آزمون پریس بین الملل و شرایط ثبت نام در پردیس خودگردان در رشته‌های مختلف بر اساس  نحوه پذیرش، ممکن است کمی با هم متفاوت باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان برای ورودی‌های ترم مهر ، هم‌زمان با انتخاب رشته آزمون سراسری آغاز می‌گردد. آن دسته از داوطلبانی که مایل به شرکت در رشته‌های بدون آزمون پردیس خودگردان می‌باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اقدام نمایند. لازم به ذکر است از معروف‌ترین رشته‌های این دانشگاه، پزشکی بدون کنکور کیش است.

کلیه داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده‌اند نیز، می‌توانند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان ترم مهر و ترم بهمن، شرکت نمایند و در این مورد محدودیتی برای داوطلبان قرار داده نشده است. در واقع داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری این امتیاز مثبت را نسبت به سایر داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده‌اند دارند، که علاوه بر رشته‌های با آزمون در رشته‌های بدون آزمون نیز شرکت نمایند.

برای دریافت اطلاعات درباره دندانپزشکی بدون کنکور پردیس خودگردان روی لینک کلیک کنید.

داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان حتماً قبل از ثبت نام لازم است از نحوه گزینش داوطلبان جهت پذیرش و همچنین میزان شهریه در هر رشته اطلاع لازم را داشته باشند. در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام از تمامی بندها و قوانین آن اطلاع لازم را کسب نمایید. با توجه به بالا بودن میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان، توجه به جدول شهریه از ضروریات می باشد.

بنر انتخاب رشته کنکور

نحوه ثبت نام بدون آزمون پردیس بین الملل

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان مختص به داوطلبانی است که در کنکور سراسری شرکت ننموده‌اند و مایل به پذیرش پردیس‌های بین الملل می‌باشند است. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده‌اند و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در رشته‌های با کنکور دانشگاه پردیس خودگردان شرکت نمایند و یا حتی چنانچه مایل باشند در رشته‌های پردیس خودگردان بدون آزمون ترم مهر نیز شرکت داشته باشند.

نحوه ثبت نام بدون آزمون پردیس بین الملل به صورت الکترونیک و با استفاده از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌پذیرد. داوطلبانی که در جلسه کنکور سراسری شرکت داشته‌اند، می‌توانند در رشته‌های بدون آزمون بدون نیاز به ثبت نام، انتخاب رشته نمایند. اما داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان ترم مهر و ترم بهمن، لازم است در زمان تعیین‌شده برای ثبت نام نیمسال اول و نیمسال دوم، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

داوطلبان توجه داشته باشند در سال‌های اخیر بر تعداد دانشگاه‌هایی که دارای پردیس خودگردان می‌باشند، افزوده شده است. شرایط جهت پذیرش داوطلبان با توجه به اینکه تغییراتی در رشته‌های مورد پذیرش و همچنین نحوه جذب دانشجو در دانشگاه‌های مختلف ، هم‌زمان با تغییر سیاست ها و استراتژی‌های هر دانشگاه های پردیس خودگردان صورت می‌پذیرد، نمی‌توان نحوه ثبت نام بدون آزمون پردیس بین الملل را به صورت ثابت در نظر گرفت. جهت اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان نیمسال اول و نیمسال دوم می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تفاوت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

نحوه ثبت نام بدون آزمون پردیس بین الملل همانند رشته‌های با آزمون است. تفاوتی را نمی‌توان در نحوه ثبت نام بدون آزمون پردیس بین الملل با نحوه ثبت نام با آزمون دانست. زیرا در هر دو نوع، ثبت نام منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌پذیرد. شاید تنها تفاوت را بتوان در پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان دانست.

رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان با یکدیگر متفاوت می‌باشند و داوطلبان می‌توانند با توجه به این رشته‌ها در آزمون‌ها شرکت نمایند. معمولاً رشته‌های پر متقاضی همانند رشته‌های پزشکی، منحصراً از طریق رتبه داوطلبان و نحوه مجاز و غیر مجاز بودن آنان انتخاب رشته صورت می‌پذیرد. اما برای کلیه داوطلبانی که در رشته‌های بدون آزمون نیمسال اول و نیمسال دوم شرکت می‌نمایند، می‌توانند در رشته‌های تعیین شده ثبت نام نمایند.

شرایط پذیرش در دانشگاه‌های پردیس بین الملل و شرایط تحصیل در دانشگاه پردیس  متفاوت می‌باشد و این شرایط بسته به دانشگاه انتخابی افراد تفاوت‌هایی را در نحوه گزینش و انتخاب رشته دارد. با توجه به نوع دانشگاه و نحوه پذیرش این دانشگاه، داوطلبان می‌توانند با در نظر گرفتن این شرایط  نسبت به انتخاب رشته و نحوه پذیرش اقدام نمایند.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

تفاوت سایت ایران تحصیل

سایت ایران تحصیل با هدف ارائه جدیدترین اخبار و اطلاعات طراحی گردید. هدف این سایت، پاسخگویی به سوالات کلیه داوطلبانی است که مایل به شرکت در آزمون‌های سراسری و همچنین رشته‌های بدون آزمون ترم مهر و ترم بهمن در کلیه دانشگاه‌ها می‌باشند. اطلاعات ارائه شده در سایت ایران تحصیل به صورت جامع و کامل می‌باشد و در ارائه این اطلاعات از جدیدترین اخباری که از هر دانشگاه و همچنین سازمان سنجش منتشرمی گردد، استفاده می‌شود.

کلیه داوطلبان می‌توانند اطلاعات لازم در رابطه با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان و همچنین نحوه ثبت نام بدون آزمون پردیس بین الملل به صورت کامل پاسخ سؤالات خود را بیایند. همچنین با توجه به نحوه گزینش و انجام مصاحبه در برخی از رشته‌های دانشگاه‌های پردیس خودگردان، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام پزشکی پردیس کیش

    ثبت نام پزشکی پردیس کیش ۱۴۰۳ + شرایط، هزینه

    رشته پزشکی از جمله رشته های محبوب و پر تقاضای ایران است که بازار کار خوبی دارد. این رشته در بیشتر دانشگاه های معتبر کشور به صورت سراسری، آزاد و پردیس وجود دارد. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه علوم...
  • شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

    شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ + شهریه و رشته ها

    شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ اعلام شد.از میان دانشگاه های سراسری که در کشور وجود دارند، دانشگاه های پردیس خودگردان در دسته دانشگاه هایی قرار دارند که در قبال دریافت هزینه به صورت با آزمون و بدون...
  • رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس

    رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس 1401-1403 + درصد دروس

    اطلاع از آخرین رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس برای داوطلبان این رشته اهمیت زیادی دارد. رشته داروسازی یکی از رشته‌هایی است که مورد علاقه تمامی داوطلبان تجربی می‌باشد. پذیرش در این رشته از آرزوهای بسیاری از داوطلبان تجربی است....
  • رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل

    رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل ۱۴۰۳

    اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل برای داوطلبان این رشته بسیار اهمیت دارد. دانشگاه پردیس خودگردان زیر مجموعه دانشگاه‌های روزانه می‌باشد که در رشته‌های علوم پزشکی از جمله رشته پرطرفدار دندانپزشکی دانشجو پذیرش می‌کند. داوطلبانی که مایل به...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)