ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ آغاز شد. کلیه متقاضیان ثبت نام در این طرح می توانند در زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را انجام دهند. فقط باید توجه داشته باشید که به طور دقیق از تاریخ ثبت نام درخواست انتقالی دانشگاه آزاد اطلاع پیدا کنید. برنامه زمانبندی انتقالی دانشگاه آزاد طی اطلاعیه ای به عرض متقاضیان می رسد.

اما در اینجا این سؤال مطرح می شود که آیا امکان گرفتن انتقالی دانشگاه آزاد بدون آزمون نیز وجود دارد یا این که گرفتن انتقالی تنها برای دوره های با آزمون آزاد است؟ در این نوشته، به جز صحبت در مورد ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد به این سؤال نیز برای شما دوستان پاسخ می دهیم که آیا امکان ثبت نام و گرفتن انتقالی دانشگاه آزاد بدون کنکور برای دانشجویان وجود دارد یا خیر؟

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد

در ابتدا باید عرض کنیم که ثبت نام انتقالی آزاد معمولاً دو بار در هر سال و برای هر کدام از نیمسال های تحصیلی به صورت جداگانه صورت می گیرد. در ادامه کمی بیشتر در این رابطه صحبت می کنیم.

زمان ثبت نام انتقالی برای نیمسال اول

کلیه دانشجویانی که قصد تحصیل در دیگر مراکز دانشگاهی آزاد را دارند در صورت داشتن شرایط و ضوابط ثبت نام می توانند درخواست خود را در سامانه اعلام شده ثبت کنند.

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد برای نیمسال اول قبل از شروع سال تحصیلی جدید انجام می شود. کلیه داوطلبان در این زمان از پیش تعیین شده مهلت دارند که هر گونه اقدام لازم برای ثبت نام را انجام دهند.

با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق ثبت نام در این دوره برای هر سال تحصیلی جدید فعلاً نمی توان تاریخی را اعلام کرد و باید منتظر انتشار اطلاعیه در سایت مورد نظر ماند.

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

زمان ثبت نام انتقالی برای نیمسال دوم

کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد مایل به ثبت نام در انتقالی آزاد برای نیسمال دوم سال تحصیلی باید در تاریخ ثبت نام درخواست انتقالی آزاد کلیه اقدامات ضروری را جهت ثبت نام انجام دهند.

در سال گذشته، زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم سال تحصیلی در آذرماه انجام شد. در واقع، این تاریخ ثبت درخواست انتقالی دانشگاه آزاد از شانزدهم آذر آغاز گردید و تا سی ام ادامه داشت.

در رابطه با سال جدید هنوز زمان مشخصی را نمی توان تعیین کرد و همچنان باید در انتظار اعلام سایت مربوطه بمانیم.

مورد بسیار مهم دیگر این که، به هیچ وجه زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد قابل تمدید نیست و تنها در زمان مشخص شده ثبت نام انجام می شود.

توصیه بسیار مهم ما این است که به هیچ وجه ثبت نام خود را تا آخرین روزها به تعویق بیندازید و با مطالعه دقیق و اصولی آیین نامه منتشر شده اقدام به انتخاب ماده درخواستی خود کنید.

گرفتن انتقالی در دانشگاه آزاد با توجه به شرایطی خاص برای هر فرد دانشجو صورت می گیرد

ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد چگونه انجام می شود؟

در رابطه با نحوه ثبت نام انتقالی آزاد باید خدمت شما دوستان عزیز دانشجو عرض کنیم که کلیه دانشجویان باید با مراجعه به سایت monada.iau.ir مراحل لازم جهت ثبت نام را تکمیل بفرمایید.

در ادامه مراحل ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد را خدمتتان توضیح می دهیم.

. در گام اول دانشجو باید به سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir مراجعه کند. دقت کنید که در اولین صفحه از سایت امکان دانلود فایل تعهدات مربوط به گرفتن انتقالی و شرایط عمومی در نظر گرفته شده برای ثبت نام دانشجویان وجود دارد.

در صفحه اول سایت از دانشجو خواسته می شود که توجه لازم را به اطلاعات مندرج در سایت داشته باشد و با اطلاع دقیق اقدامات لازم را در رابطه با تأیید یک مرحله و رفتن به مرحله بعد انحام دهد.

بعد از مطالعه کلیه مطالب نوشته شده در صفحه اول سایت دانشجو می تواند گزینه ای با عنوان تمام مطالب فوق را مطالعه و تأیید می نمایم را کلیک کند و در ادامه بر روی گزینه تأیید و ادامه بزند.

. پس از طی گام اول نوبت به درج شماره دانشجویی و کد ملی فرد می رسد. پس از وارد کردن این دو مورد دانشجو باید با کلیک بر روی گزینه ورود به پنل شخصی خود وارد شود.

.حال نوبت به درج اطلاعات کاربری از جمله اطلاعات تماس،‌ آموزشی و فردی در صفحه اصلی ثبت نام در فیلدهای مربوطه می رسد.

. در گام بعدی فرد دانشجو باید با مشخص کردن ماده انتخابی خود اقدام به بارگذاری مدارک درخواستی کند. دقت داشته باشید که فقط یک بار می توانید ماده انتخابی خود را تعیین کنید و به هیچ وجه امکان تغییر آن وجود ندارد.

. بعد از آپلود کلیه مدارک درخواستی هر دانشجو باید اقدام به انتخاب دانشگاه مقصد و همین طور پرداخت هزینه لازم به وسیله کارت های عضو شتاب کند.

. با طی کلیه مراحل ذکر شده در بالا کد پیگیری توسط سامانه برای دانشجو ارسال می شود. دقت داشته باشید که صدور کد پیگیری هرگز به معنی تأیید ثبت نام نیست و حتماً باید بعد از دریافت کد گزینه ثبت نهایی را انتخاب کنید تا بتوانید شماره پرونده سیزده رقمی را دریافت کنید.

برای آشنایی با انصراف از دانشگاه کلیک کنید.

آیا از شرایط ثبت نام در انتقالی آزاد اطلاعی دارید؟

آیا می دانید که ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد تحت شرایطی برای فرد دانشجو انجام می شود؟ شرایطی بسیار مهم که حتماً باید قبل از ثبت نام از آن ها مطلع باشید و تنها در صورت داشتن آن ها برای ثبت نام اقدام کنید.

این شرایط ثبت نام جهت گرفتن انتقالی آزاد در دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی قرار می گیرند. در صورت نیاز به اطلاع از این شرایط ثبت نام می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت نام در انتقالی آزاد به چه مدارکی نیاز است؟

ثبت نام انتقالی آزاد در صورت تهیه مدارکی برای هر دانشجو صورت می گیرد. مدارکی که فرد لزوماً باید آن ها را در سایت منادا بارگذاری کند.

اگر شما هم جزء دانشجویان دانشگاه آزاد و به دنبال گرفتن انتقالی هستید برای اطلاع از لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام انتقالی آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

هزینه مورد نیاز برای ثبت نام انتقالی آزاد چقدر است؟

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که ثبت نام انتقالی آزاد در صورت پرداخت هزینه برای شما انجام می شود. البته این مبلغ با توجه به مقطع تحصیلی شما متفاوت است و تنها یک مبلغ خاص را شامل نمی شود.

برای اطلاع از مبلغ هزینه پرداختی برای ثبت نام انتقالی دانشگاه‌ آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا در صورت عدم تأیید انتقالی امکان بازپرداخت هزینه وجود دارد؟

شاید این سؤال برای شما دانشجوی عزیز نیز مطرح شده باشد که آیا پس از واریز مبلغ مورد نظر برای ثبت نام انتقالی و به دنبال آن عدم تأیید انتقالی فرد امکان بازپرداخت هزینه وجود دارد؟

در اینجا باید خدمت شما عرض کنیم که خیر به هیچ وجه امکان استرداد و بازپرداخت هزینه واریز شده برای دانشجویان وجود ندارد.

 

برای دریافت مشاوره نقل و انتقال دانشجو در دانشگاه آزاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

3/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد در کدام سامانه انجام می گیرد؟ 

ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد در سامانه منادا انجام می شود.

آیا امکان گرفتن انتقالی دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبان وجود دارد؟ 

خیر. امکان گرفتن انتقالی دانشگاه آزاد بدون آزمون برای داوطلبان وجود ندارد و این طرح تنها برای دوره های با آزمون است.

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد برای سال جاری کی است؟ 

فعلاً نمی توان در این مورد نظری قطعی داد و باید تا زمان اعلام مسئولین مربوطه صبر کرد.

تاریخ ثبت نام درخواست انتقالی دانشگاه آزاد در کجا اعلام می شود؟ 

این تاریخ در سایت منادا به نشانی monada.iau.ir اعلام می شود.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + رشته محل ها | azmoon.iau

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان آغاز شد. سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پذیرش بدون آزمون در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی از داوطلبان واجد شرایط دانشجو می‌پذیرد. لذا کلیه...
  • شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد + بخشنامه 1403 | ایران تحصیل

    شرایط جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد یکی از موضوعات اساسی برای افرادی است که می‌خواهند به عنوان کادر آموزشی پزشکی و غیر پزشکی فعالیت داشته باشند. بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش و همچنین تدریس در...
  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)