ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تکنیک های ترجمه عربی کنکور

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
تکنیک های ترجمه عربی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از دروسی که بسیاری از داوطلبان با آن در کنکور دچار مشکل هستند، درس عربی می باشد. اگر از تکنیک های ترجمه عربی کنکور اطلاع داشته باشید، احساس تنفر شما قطعا از بین خواهد رفت. ما جزوه ای را برای شما فراهم نموده ایم که اگر آن را با دقت مطالعه نمایید، به راحتی می توانید در کنکور درصد بالایی برای این درس داشته باشید. جزوه تکنیک های ترجمه عربی کنکور هم برای داوطلبان نظام قدیم و هم نظام جدید می باشد. رعایت تکنیک های تست زنی عربی کنکور سخت نخواهد بود و کافی است به آن عمل نمایید.

 

 

برای دریافت مشاوره در رابطه تکنیک های ترجمه عربی کنکور – اطلاع از روش های صحیح مطالعه و همچنین بهترین تکنیک های تست زنی با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

چرا ترجمه عربی کنکور برای من دشوار است؟

 

چرا ترجمه عربی کنکور برای من دشوار است؟

چرا ترجمه عربی کنکور برای من دشوار است؟

 

اولین موردی که در پاسخ به این سوال می توان بدان اشاره نمود، شاید به بعد روانی این مسئله مربوط شود. به عنوان مثال، شاید از نظر شما مطالعه درس عربی بسیار بی معنی و بیهوده باشد و به همین دلیل تمایلی به مطالعه آن نداشته باشید. اگر این دیدگاه را داشته باشید، حتی بهترین جزوه ها، بهترین تکنیک ها نیز نخواهند توانست به شما در این زمینه کمک نمایند. چرا که دیدگاه شما موجب عدم یادگیری خواهد شد. بنابراین شما به اختیار و یا به اجبار برای قبولی باید این درس را به خوبی مطالعه نمایید و شاید بهتر این باشد که دیدگاه خود را تغییر دهید.

از دیگر مسائلی که ممکن است در عدم موفقیت شما برای استفاده از تکنیک های ترجمه عربی کنکور تاثیر گذار باشد، عدم مطالعه صحیح است. نحوه مطالعه برای کنکور به نوبه خود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بهتر است ابتدا لغت های کنکور را به درستی مطالعه نمایید و پس از آن به سراغ متن درس بروید. اصول مهم را ما در ادامه ذکر خواهیم نمود و شما با مقایسه نحوه مطالعه خود با اصول صحیح آن، می توانید به این موضوع که آیا مطالعه شما صحیح است یا خیر پی ببرید.

آیا بهترین منابع عربی کنکور ۱۴۰۳ را به درستی انتخاب کرده اید ؟ گاهی برخی از داوطلبان به غلط در وب سایت هایی اقدام به دانلود جزوه تکنیک های تست زنی و ترجمه عربی کنکور می نمایند که شاید بیش از اینکه کمک کننده باشد، زمان را از آن ها خواهد گرفت و همچنین مشکلات بیشتری را برای آن ها به وجود خواهد آورد که از جمله آن می توان به همین دلسرد بودن اشاره نمود. زمان مطالعه برای کنکور نیز به نوبه خود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورتی که مطالعه شما در زمان هایی باشد که یادگیری کمی دارید، قطعا نخواهید توانست مطالب مورد مطالعه را به خاطر بسپارید.

 

 

نفرات برتر کنکور چگونه عربی را مطالعه می نمایند؟

در مصاحبه ای که با نفرات برتر کنکور در زمینه رشته عربی داشتیم، روش هایی که خود ایشان بدان عمل نموده بودند را برای ما توصیح دادند که به شرح زیر می باشد.

  • در زمان تابستان، برای مطالعه عربی از کتاب عربی 1 شروع به مطالعه نمودم.
  • پس از مطالعه کتاب به سراغ متن درس می رفتم و ترجمه خود را آغاز می نمودم. تلاش می کردم تا ترجمه دقیقی داشته باشم.
  • برای انجام ترجمه کتاب، ابتدا خودم بر اساس نوع مطالعه ای که داشتم شروع به ترجمه می نمودم و پس آن به سراغ ترجمه نوشته شده می رفتم. با این روش بهتر با تکنیک های ترجمه عربی کنکور آشنا می شدم.
  • تسلط بر قواعد کتاب ، کار دیگری بود که بعد از خواندن متن درس به سراغ آن می رفتم. تمامی قواعد را به صورت دقیق مطالعه می نمودم.
  • من برای یادگیری قواعد عربی از کتاب مبتکران استفاده می نمودم زیرا قواعد نوشته شده در کتاب تنها برای آن دسته از داوطلبانی مفید است که روی قواعد تسلط کامل داشته باشند.
  • پس از تسلط بر تست های پاسخ داده شده به سراغ متن کتاب بروید و از معلم خود، تلاش کنید تا محتوای موجود در کتاب را در متن خود پیدا کنید.
  • برای مطالعه سایر کتاب های عربی مقطع بالاتر نیز، همین روش را به کار ببرید.

 

 

چگونه می توانم برای دانلود جزوه تکنیک های تست زنی و ترجمه عربی کنکور اقدام نمایم؟

یکی از سوالات داوطلبان قبل از اطلاع از نحوه دانلود جزوه تکنیک های تست زنی و ترجمه عربی کنکور این است که چه ضرورتی برای دانلود جزوه نگارش شده وجود دارد؟ با توجه به اینکه متن کتاب برای بسیاری از داوطلبان نامفهوم می باشد و همچنین تسلط بر آن برای بسیاری از این دسته از داوطلبان دشوار است، به همین دلیل ما با تهیه این جزوه تلاش نموده ایم که به ساده ترین شکل ممکن تمامی متن را نگارش نماییم تا برای همه داوطلبان قابل فهم باشد و همچنین تمامی تکنیک های ترجمه عربی کنکور را در آن رعایت نماییم.

جهت دانلود جزوه تکنیک های ترجمه عربی کنکور می توانید با شماره های 9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

علاوه بر امکان دانلود جزوه مورد نظر، ما این امکان را به داوطلبان ارائه خواهیم نمود که بتوانید با مشاوران ما جهت دریافت مشاوره در ارتباط باشید. مشاوران ما علاوه بر تحلیل سوالات، به شما کمک خواهند نمود تا هر مشکلی که در رابطه با نحوه مطالعه دارید، را برطرف نمایید.

 

 

آیا مطالعه جزوه تکنیک های ترجمه عربی کنکور به تنهایی کافی می باشد؟

ما به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که تنها جزوه تهیه شده را مطالعه نمایید و متن کتاب را به صورت کامل کنار بگذارید. زیرا همیشه ذهن طراحان به سمت کتاب است و نکته های تستی و سوالات را از این متن تهیه می نمایند. اما این بدان معنا نخواهد بود که جزوه تکنیک های ترجمه عربی کنکور به شما هیچ کمکی نخواهد کرد و نخواهید توانست با مطالعه آن درصد بالایی داشته باشید. ما توصیه می نماییم که هر دو این منابع را به صورت دقیق در کنار هم مطالعه نمایید تا بتوانید به تسلط کامل برسید.

داوطلبان عزیز دقت داشته باشید که حتی اگر به بهترین کتاب درسی دسترسی داشته باشید، باز هم نخواهید توانست درصد خود را بالا ببرید. حتی متن کتابی که آموزش و پرورش در اختیار شما قرار داده است را اگر نتوانید به خوبی مطالعه نمایید، هرگز این امکان را نخواهید داشت که حتی به تسلط نسبی در این زمینه دست یابید. بنابراین فراموش نکنید که نحوه مطالعه به نوبه خود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما می توانیم این تضمین را به شما بدهیم که اگر این جزوه را به صورت دقیق مطالعه نمایید، خواهید توانست در کنکور به راحتی به سوالات کنکور پاسخ دهید.

 

 

تکنیک های تست زنی عربی کنکور

 

تکنیک های تست زنی عربی کنکور

تکنیک های تست زنی عربی کنکور

 

حال که تا حدودی با تکنیک های ترجمه عربی کنکور  آشنا شدید، شاید لازم است با تکنیک های تست زنی نیز آشنا شوید. تکنیک های تست زنی می تواند به شما کمک کند تا به راحتی و در کمترین زمان بتوانید به سوالات پاسخ دهید که به اجمال در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

 

آیا تست زنی عربی باید با فاصله باشد یا بدون فاصله؟

بسیاری از مشاوران تحصیلی به این موضوع اشاره دارند که زدن تست را پس از دو یا سه روز بعد از مطالعه کتاب و یا جزوه داشته باشید. اما با توجه به تکنیک های ترجمه عربی کنکور  اعتقاد ما بر این است که تست زنی را شما به عنوان یک آزمون و محک خود به کار ببرید. تست زنی بلافاصله می تواند موجب تثبیت ذهنی برای شما شود.

 

آیا تست های ارائه شده را به ترتیب سوالات طراحی شده باید پاسخ داد؟

در رابطه با ترتیب پاسخگویی به سوالات کنکور، توصیه تمام مشاوران بر این موضوع است که بر اساس ترتیب ارائه شده دفترچه عمل نمایید زیرا برای تهیه این ترتیب مهندسی خاصی در نظر گرفته شده است.

 

آیا تست ها را با زمان تعیین شده پاسخ دهیم؟

اگر در قدم های ابتدایی هستید، توصیه می نماییم که این کار را انجام ندهید و تلاش شما تنها تسلط و رفع ایرادات باشد اما اگر در زمان نزدیک به کنکور قرار دارید، می توانید برای اطلاع از سرعت پاسخدهی این کار را انجام بدهید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با تکنیک های ترجمه عربی کنکور ارائه نماییم. در صورتی که مایل به دریافت لینک دانلود جزوه تکنیک های تست زنی و ترجمه عربی کنکور می باشید و یا سوالی در رابطه با جزوه تکنیک های ترجمه عربی کنکور ایران تحصیل دارید، می توانید سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. داوطلبان عزیز دقت داشته باشید که تنها اطلاع از تکنیک های تست زنی عربی کنکور برای شما کافی نخواهد بود. بلکه باید بتوانید به تمامی این روش ها عمل نمایید.

 

 

خلاصه مطلب

تست زنی به روش مهندسی معکوس چیست؟

تکنیک های ترجمه عربی کنکور 

روش مطالعه عربی کنکور 

جزوه تکنیک های تست زنی و ترجمه عربی کنکور

 

3/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تکنیک های ترجمه عربی کنکور چه کمکی می تواند به ما داشته باشد؟

با توجه به اینکه قواعد عربی بسیار زیاد می باشد و همچنین سوالات کنکور مفهومی هستند، لذا در صورتی که اطلاعی از این تکنیک ها نداشته باشید، نخواهید توانست به سوالات در زمان تعیین شده پاسخ دهید.

 

چگونه می توانم به لینک دانلود جزوه تکنیک های تست زنی و ترجمه عربی کنکور دسترسی پیدا کنم ؟

برای اطلاع از لینک دانلود و دریافت مشاوره با شماره های  9099075307 (از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

آیا جزوه تکنیک های ترجمه عربی کنکور برای همه گروه های آزمایشی می باشد؟

با توجه به اینکه درس عربی برای تمامی گروه های آزمایشی غیر از رشته علوم انسانی یکسان می باشد، لذا برای این رشته ما جزوه جداگانه ای را تهیه نموده ایم اما به طور کلی تکنیک های تست زنی عربی کنکور برای تمامی رشته ها یکسان می باشد.

 

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «تکنیک های ترجمه عربی کنکور»

  1. Avatar photo Wilson گفت:

    چرا برای دریافت جزوه باید زنگ بزنیم LOL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور

    نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل کنکور 1403 | ایران تحصیل

    دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترمیم معدل یکی از بهترین روش‌هایی بسیار مفید برای داوطلبان کنکور سراسری به شمار می‌رود. با استفاده از این تاییدیه، داوطلبان می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه کنکور خود داشته باشند. همان طور که می‌دانید،...
  • بانک سوالات کنکور انسانی

    بانک سوالات کنکور انسانی

    پیش از کنکور ، حتما برای یک بارهم که شده بانک سوالات کنکور انسانی را مطالعه نمایید. با توجه به اینکه بسیاری از سوالات کنکور هر ساله مشابه سال‌های قبل می‌باشند، لذا دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه ۲۰ سال کنکور...
  • زیرگروه های رشته انسانی

    زیرگروه های رشته انسانی و ضرایب دروس کنکور انسانی

    زیر گروه های رشته انسانی همچون دیگر رشته ها می باشد که در دفترچه ثبت نام کنکور ذکر می گردند. این زیرگروه ها هر کدام شامل مجموعه ای از رشته های تحصیلی هستند که داوطلب پس از اعلام نتایج کنکور...
  • راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور

    راهنما جامع انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۳ + نکات مهم | ایران تحصیل

    مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی برای هر فرد داوطلب و متقاضی انتخاب رشته از میان رشته‌های این گروه آزمایشی امری ضروری و مهم به نظر می‌رسد. در واقع هر فرد داوطلب یا دانش‌آموز برای انتخاب رشته کنکور انسانی به مشاوره...
تماس با مشاور