ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تغییر رشته با کارنامه سبز + شرایط سال 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ مهر ۱۴۰۲
تغییر رشته با کارنامه سبز
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چه دانشگاه هایی پذیرای انتقالی شما با کارنامه سبز هستند؟ تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکان تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور برای داوطلبان فراهم شده است. همه داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل و با داشتن شرایط انتقالی با کارنامه سبز اقدامات لازم را برای تغییر رشته انجام دهند. البته دقت داشته باشید که کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور نیز برای هر یک از افراد و داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور الزامی و مهم به نظر می‌رسد. اما در این میان برخی از افراد هم در صورت نداشتن شرایط انتقالی با کارنامه سبز و تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور در جستجوی کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه و شرایط تغییر رشته بدون کارنامه سبز هستند.

از آن جایی که هر یک از داوطلبان کنکور در صورت نیاز باید اطلاعاتی را در مورد نحوه و شرایط تغییر رشته با کارنامه سبز بدست آورند از این رو یاری خواستن از مشاوری حرفه‌ای در این رابطه بسیار ضروری به نظر می‌رسد. برای سهولت در تغییر رشته باید اطلاعاتی در رابطه با کارنامه سبز کنکور و همین طور تغییر رشته بدون کارنامه سبز کسب کنید و بعد اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین می‌توانید با تیم مشاوره مجرب ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 بگیرید.

زمان انجام تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور سراسری

به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط انتقالی با کارنامه سبز و همین طور نحوه تغییر رشته، آشنایی با زمان انجام تغییر رشته نیز برای هر یک از افراد و داوطلبان کنکوری الزامی است. معمولا کارنامه سبز بعد از اعلام نتایج در سایت سنجش منتشر می‌شود. داوطلبان می‌توانند با مشاهده نمرات خود دلیل اینکه چرا در رشته‌های دیگر قبول نشده‌اند را بررسی کنند.

زمان انجام تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور سراسری

همچنین این شانس برای متقاضیانی که در آزمون سراسری شرکت کرده و از رشته قبول شده خود رضایتی ندارند، انتخاب مجدد دانشگاه و یا رشته‌ای دیگر وجود دارد. این کارنامه پس از اعلام نتایج داوطلبان بر روی سایت سنجش بارگذاری می‌شود. در حال حاضر خبری از تاریخ دقیق انتشار کارنامه سبز وجود ندارد، اما به احتمال زیاد همانند سال گذشته در اوایل مهر ماه بر روی سامانه سنجش کشور قرار بگیرد.

بنابراین متقاضیان می‌توانند با توجه به کارنامه سبز اقدامات لازم را برای تغییر رشته انجام دهند. اما در رابطه با زمان تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور سراسری برای داوطلبان کنکور سراسری سال آینده هنوز اطلاعاتی در دست نیست و همچنان باید منتظر اعلام سایت سازمان سنجش در این رابطه بمانیم. البته لازم به ذکر است که رویه تغییر رشته فرق کرده و ممکن است از سال جاری به جای انتشار کارنامه سبز در سایت سنجش، دانشجویان از طریق خود دانشگاه برای جابه‌جایی اقدام کنند.

برای دانلود کارنامه سبز کنکور وارد لینک مربوطه شوید.

شرایط تغییر رشته با کارنامه سبز و دریافت انتقالی

تغییر رشته با کارنامه سبز و دریافت انتقالی تحت شرایطی برای همه متقاضیان انجام می‌گیرد. اما شرایطی بسیار مهم و کلیدی که قبل از هر اقدامی برای تغییر رشته باید از آن آگاه باشید را ابتدا در نظر بگیرید و بعد برای انتقالی و تغییر رشته اقدام نمایید. در صورت عدم اطلاع از شرایط انتقالی با کارنامه سبز و تغییر رشته در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا شما را با شرایط انتقالی از طریق کارنامه سبز به خوبی آشنا کنیم.

موافقت دانشگاه مقصد، با انتقالی شما به دانشگاه و رشته‌ای دیگر (در واقع سازمان سنجش آموزش کشور هیچ نقشی در این رابطه ندارد و تنها موافقت دانشگاه مورد نظر شما شرط است) کسب رتبه‌ای برابر و یا مساوی با رتبه آخرین نفر قبول شده در کد رشته محل شما، مهم‌ترین شرط انتقالی است. بنابراین پس از بررسی کارنامه سبز، در صورتی که از دانشگاه مقصد خود به اندازه کافی رضایت ندارید و می‌خواهید در رشته‌ای بهتر تحصیل کنید؛ بایستی با آموزش دانشکده صحبت کنید.

شرایط تغییر رشته با کارنامه سبز و دریافت انتقالی 

همچنین اگر قصد دارید نمرات و تراز قبولی خود را مشاهده کنید و ببینید با آخرین رتبه قبولی چه تعداد فاصله داشتید، باید بعد از زمان اعلام نتایج کنکور سراسری به سامانه سنجش کشور مراجعه کنید. در کارنامه سبز، تراز قبولی داوطلب و آخرین رتبه در کد رشته‌هایی که هر فرد انتخاب کرده، ثبت شده است تا به راحتی افراد بتوانند حد نصاب قبولی را محاسبه کنند. به این ترتیب در ادامه به سایر شرایط برای دریافت کارنامه سبز و انتخاب رشته، اشاره می‌کنیم:

✅ کارنامه سبز برای متقاضیانی که قبول می‌شوند، منتشر می‌شود.

✅ کارنامه سبز فقط برای داوطلبانی که برای کنکور سراسری شرکت کردند، منتشر می‌شود.

✅ کارنامه سبز برای افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، منتشر می‌شود.

✅ تغییر رشته با موافقت دانشگاه مقصد و مبدا، پس از بررسی کارنامه سبز امکان پذیر است.

✅ متقاضیانی که با تاخیر کارنامه سبز خود را مشاهده کرده و برای تغییر رشته اقدام می‌کنند، شانس خود را از دست می‌دهند.

برای اطلاع از جزئیات کارنامه سبز کنکوربر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور

به جز اطلاع از شرایط انتقالی با کارنامه سبز و انتخاب رشته، کسب اطلاعاتی در مورد نحوه تغییر رشته با کارنامه سبز و دریافت انتقالی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کنیم که تغییر رشته با کارنامه سبز و دریافت انتقالی به دو صورت برای هر یک از افراد متقاضی انجام می‌گیرد. اما آیا اطلاعی در رابطه با این دو شیوه تغییر رشته با کارنامه سبز دارید؟ در صورت عدم اطلاع از نحوه تغییر رشته با کارنامه سبز در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در این رابطه بدست آورید.

بنر کال تو اکشن

 حضور در دانشگاه مقصد برای گرفتن انتقالی

از میان روش های پیشنهادی و در نظر گرفته شده برای تغییر رشته با کارنامه نهایی کنکور و دریافت انتقالی به دانشگاه و رشته ای دیگر می توان از حضور در دانشگاه مقصد یاد کرد. در واقع، شما به طور موقت در دانشگاه محل قبولی اولیه به تحصیل مشغول می شوید و حتی یک ترم تحصیلی را هم در این مرکز دانشگاهی می گذرانید.

اما در این میان در صورت داشتن شرایط انتقالی با کارنامه سبز درخواست انتقالی و تغییر رشته با کارنامه نهایی کنکور را نیز به دانشگاه مورد نظر خود می دهید. به این صورت که الزاماً باید با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و درخواستتان را به مسئولین آن مرکز دانشگاهی ارائه کنید.

برای دانلود کارنامه نهایی کارشناسی ارشد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

تغییر رشته از طریق سیستم سایت سنجش

یکی دیگر از روش‌های موجود و پیشنهادی برای تغییر رشته با کارنامه سبز اقدام به انجام این کار از طریق سیستم بررسی اشتباه سایت سنجش است. به این صورت که در صورت داشتن شرایط انتقالی با کارنامه سبز باید با مراجعه به سیستم بررسی اشتباه (یا سیستم پاسخگویی) سایت سنجش درخواست بررسی اولویت بعدی خود را ارائه کنید.

به این معنا که الزاما باید در این بخش ذکر کنید که از نتیجه قبولی خود رضایتی ندارید و یا این که اشتباهی در تعیین کد رشته محل مورد قبولی شما در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی؛ رخ داده است.

پس از ثبت درخواست مسئولین سازمان سنجش و آموزش کشور و کارشناسان مربوطه توضیحات شما را ملاحظه کرده و مورد بررسی قرار می‌دهند. بعد از مدتی نتیجه مشخص می‌شود و در صورت قبولی کارشناسان سازمان سنجش، می‌توانید برای تغییر رشته با کارنامه سبز اقدام کنید.

برای دانلود کارنامه کنکور سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

نحوه دریافت کارنامه سبز برای تغییر رشته و انتقالی

یکی دیگر اطلاعات مهمی که هر یک از افراد برای تغییر رشته با کارنامه نهایی کنکور سراسری، باید از آن اطلاع پیدا کنند، نحوه دریافت کارنامه سبز است. داوطلبانی که در کنکور سراسری نتوانستند موفق شوند و تراز قبولی را کسب کنند و یا آن دسته از افرادی که از رشته قبولی و یا دانشگاه خود رضایت ندارند؛ باید پس از اعلام نتایج به سامانه سنجش کشور مراجعه کنند.

کارنامه سبز معمولا یک الی دو هفته بعد از اعلام نتایج منتشر می‌شود. متقاضیانی که در کنکور سراسری شرکت کرده و می‌خواهند رشته خود را تغییر دهند؛ لازم است به سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کرده و گزینه کنکور سراسری را انتخاب کنند. در ادامه برای درک بهتر این مطلب، به نحوه دریافت کارنامه سبز برای تغییر رشته و انتقالی می‌پردازیم:

✅ ابتدا باید آدرس سایت سنجش آموزش کشور را sanjesh.org در مرورگر گوگل جستجو کنید و بعد وارد صفحه اصلی شوید.

ورود به سایت سنجش برای دریافت کارنامه سبز

✅ در قدم بعد برای دریافت کارنامه سبز کنکور برای تغییر رشته و انتقالی، به صفحه اصلی که مراجعه کردید گزینه “کنکور سراسری” را انتخاب نمایید.

انتخاب گزینه کنکور سراسری برای دریافت کارنامه سبز

✅ در قدم دوم برای دریافت کارنامه سبز بر روی گزینه به نمایش درآمده بر روی صفحه یعنی کارنامه نهایی آزمون سراسری کلیک کنید.

ورود کارنامه نهایی آزمون سراسری برای دریافت کارنامه سبز

✅ در صفحه بعدی باز شده دو راه متفاوت برای دریافت کارنامه سبز یا همان کارنامه نهایی کنکور سراسری پیش روی شما گذاشته شده است.

مشاهده و دریافت کارنامه سبز

✅ در یکی از روش‌ها می توانید با درج سه مورد مهم سال تولد، شماره شناسنامه و همین طور شماره پرونده برای دریافت کارنامه سبز یا نهایی خود اقدام کنید.

✅ اما در روش دوم دریافت کارنامه سبز از طریق درج سه مورد شماره داوطلبی، سال تولد و همین شماره شناسنامه در فیلدهای مخصوصی در سامانه سنجش و آموزش کشور برای شما امکان پذیر است.

نکاتی مهم و طلایی در زمان تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور

دوستان عزیز در صورت داشتن شرایط انتقالی با کارنامه سبز و تمایل به تغییر رشته با کارنامه نهایی کنکور از توجه به چند نکته مهم غافل نشوید. اولین مورد این است که الزاما رشته‌ای را در مرحله اولیه قبولی انتخاب کنید که از آن متنفر نباشید و یا حتی ذره‌ای هم که شده به آن علاقمند باشید. زیرا همواره این امکان وجود دارد که دانشگاه مقصد با درخواست انتقالی و تغییر رشته شما موافقت نکند.

مورد دوم این که در صورت عدم موافقت دانشگاه مقصد با درخواست شما و نداشتن هیچ تمایلی برای تحصیل در دانشگاه (در صورت روزانه بودن دانشگاه)، لازم است درخواستی مبنی بر اینکه بتوانید در کنکور سال بعد شرکت کنید را در سامانه سنجش تکمیل کرده و ارسال نمایید. بنابراین بهتر است پیش از پشیمانی و تردید در انتخاب رشته، از متخصصی با تجربه مشورت بگیرید.

تغییر رشته بدون کارنامه سبز

شاید این پرسش در ذهن شما نیز مطرح شود که آیا امکان تغییر رشته بدون کارنامه سبز نیز برای هر یک از داوطلبان وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که بله این امکان برای هر یک از افراد متقاضی وجود داشته و هر فرد در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند برای تغییر رشته بدون کنکور سبز اقدام کنند. اما آیا اطلاعی از شرایط تغییر رشته بدون کارنامه سبز دارید؟ در صورت تمایل به کسب اطلاعاتی در مورد شرایط تغییر رشته بدون کارنامه سبز در ادامه با ما همراه باشید.

  • معدل فرد به عنوان دانشجو به هیچ عنوان نباید از دوازده پایین‌تر باشد.
  • در صورتی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته مشغول به تحصیل هستید امکان تغییر رشته برایتان وجود ندارد.
  • در صورت قبولی در کد رشته محل جدید به هیچ وجه نمی‌توانید به رشته قبیل برگردید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

خلاصه مطلب

در این مقاله به موضوع تغییر رشته با کارنامه سبز پرداختیم. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده و انتخاب رشته می‌کنند، پس از اعلام نتایج می‌توانند کارنامه سبز خود را از سایت سنجش کشور به نشانی sanjesh.org دریافت کنند. در کارنامه سبز این امکان برای داوطلبان وجود دارد که رشته خود را تغییر دهند. در ادامه به نحوه دریافت کارنامه سبز پرداختیم و به این نکته اشاره کردیم که فقط افرادی می‌توانند برای تغییر رشته اقدام کنند که در آزمون سراسری شرکت کرده باشند.

همچنین به شرایط تغییر رشته و دریافت انتقالی اشاره کردیم که موافقت دانشگاه مقصد و دانشگاه مبدا از جمله شرایط مهمی است که در صورت مخالفت، داوطلب نمی‌تواند تغییر رشته دهد. چنانچه پس از مرور این مقاله سوال و یا ابهامی داشتید، می‌توانید با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل به شماره تماس 909075307 تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود فایل PDF این مقاله کلیک کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چه دانشگاه هایی پذیرای انتقالی شما با کارنامه سبز هستند؟ تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط انتقالی با کارنامه سبز چیست؟

موافقت دانشگاه مقصد و همین طور بدست آوردن رتبه ای برابر و یا مساوی با آخرین نفر قبول شده از مهم ترین شرایط انتقالی باکارنامه سبز است.

نحوه تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور چگونه است؟

برای اطلاع از نحوه تغییر رشته با کارنامه سبز با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان تغییر رشته بدون کارنامه سبز هم وجود دارد؟

بله. اما داشتن شرایطی بسیار مهم از جمله معدلی بالای دوازده برای انجام این کار الزامی است.

نظرات

56 دیدگاه دربارهٔ «تغییر رشته با کارنامه سبز + شرایط سال 1403»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    سلام ایا امسال هم کارنامه سبز منتشر می شود؟
    بدون کارنامه سبز میتونم از بهداشت به پرستاری تغییر رشته بدم؟
    ممنون

  2. Avatar photo شکیب گفت:

    سلام
    من فرهنگیان قبول شدم و اولویت دوم؛اولویت اولم هم فرهنگیان بود ک قبول نشدم؛الان متوجه شدم که کسی ک اولویت اول من رو قبول شده نمیتوته ثبت نام کنه(مشکل سربازی)؛من چطوری میتونم خودم رو جایگزینش کنم؟؟
    چون اگر اون نبود من قبول میشدم!!!

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام به سازمان سنجش درخواست بزنید

    2. Avatar photo معصومه گفت:

      سلام من اموزش ابتدایی فرهنگیان قبول شدم ولی میدونم که رشته دیگه هم قبول میشدم با کارنامه سبز امسال که ناکامل هست و انتخاب های بعد از ابتدایی رو نشون نداده چطور تغییر رشته بدم یا انتقالی بگیرم؟؟؟؟

      1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

        سلام وقت بخیر
        کارنامه سبز به طور کامل منتشر شده است

  3. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام من امسال فیزیک قبول شدم و میخوام تغییر رشته بدم میتونم با کارنامه سبز اینکار رو انجام بدم چون شنیدم کارنامه سبز حذف شده

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر کارنامه سبز منتشرشده است

  4. Avatar photo محدثه گفت:

    سلام وقت بخیر من دانشگاه روزانه قبول شدم ولی هیچ علاقه و تمایلی برای رفتن به ابن دانشگاه ندارم
    ایا میتونم بدون رفتن به دانشگاه مبدا از طریق کارنامه سبز انتقالی بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر این مورد امکان پذیر نمیباشد. شما میتونید از دانشگاه مبدا که ثبت نام کرده اید انتقالی بگیرید.

  5. Avatar photo حیدری گفت:

    سلام خسته نباشید. وقتی با کارنامه سبز تغییر رشته میدیم مدرک دانشگاهمون توش قید میشه این حرکتمون؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  6. Avatar photo برقانی گفت:

    سلام شرایط تغییر رشته با کارنامه سبز کنکور چیه؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      با شماره 9099075307 تماس بگیرید
      مشاورین راهنماییتان میکنند

  7. Avatar photo ..... گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید برای انتخاب رشته هم روزانه رو زدم و هم شبانه. اما چندتا درس رو افتادم و شهریور هم نتونستم پاس کنم و دیپلم ندارم. اگه من دانشگاه روزانه قبول بشم نمیتونم برم اما آیا میتونم الویت های بعدی که شبانه هستند رو برم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      باید حتما دیپلم داشته باشید

  8. Avatar photo ساد میم گفت:

    سلام، آیا در مقطع ارشد هم کارنامه‌ی سبز وجود دارد؟ اگر بله، میشه از طریق کارنامه سبز به دانشگاه دیگر انتقالی گرفت؟ یا حتما باید یک ترم رو در دانشگاه مبدا گذروند؟

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      خیر.

    2. Avatar photo رضا نوری گفت:

      سلام و وقت ب خیر
      توی انتخاب رشته اولویت های اول پرستاری و بعدش فرهنگیان زدم
      توی جواب نتایج پرستاری قبول شدم
      اگ مصاحبه فرهنگیان قبول شده باشم میتونم به جای پرستاری به فرهنگیان برم؟

      1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

        سلام. بله این امکان رو دارید. اما اگر قبول نشوید باید پرستاری رو انتخاب کنید

  9. Avatar photo امید گفت:

    سلام، وقتتون بخیر
    بنده تقریبا ۲ ترم دیگه دارم تا لیسانس رو بگیرم.آیا الان هم می تونم با کارنامه سبز به رشته ای دیگه انتقالی بگیرم؟ با توجه به اینکه در اولویت های بعدی رشته الانم قبول شده بودم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بستگی به شرایط دانشگاه دارد برای دریافت مشاوره با ما تماس بفرمایید

  10. Avatar photo محمد گفت:

    سلام دانشجو ورودی 99 هستم و 3 ترم مانده تا فارغ التحصیل شوم اما باتوجه به شرایط پیش آمده میخواهم به شهر خود انتقالی بگیرم میخواستم بدانم کارنامه سبز محدودیت زمانی برای انتقال دارد ؟ یعنی از طریق کارنامه سبز میتوانم بگیرم با توجه به اینکه من به راحتی با رتبه ای که داشتم در دانشگاه که میخواهم انتقالی بگیرم قبول می شدم با تشکر.

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای دریافت مشاوره با ما تماس بفرمایید

  11. Avatar photo محمود گفت:

    سلام من رشته مهندسی عمران هستم
    میخوام تغییر رشته به کامپیوتر بدم ولی در برگه سبز من کامپیوتر رو نزدم
    آیا بازم میشه تغییر رشته بدم با ازمون

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر نمیتوانید

      1. Avatar photo Mobina گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        در صورتی که از طریق کارنامه سبز تغییر دانشگاه و انجام بدیم باید هزینه دانشگاه و دوباره پرداخت کنیم و هزینه انصرافی هم باید پرداخت بشه؟

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          اگر ثبت نام انجام داده باشید بله
          باید با خود دانشگاه صحبت کنید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام کنکور کارآگاهی

    ثبت نام کنکور کارآگاهی 1403| مراحل، زمان و محل برگزاری

    کسانی که به شغل کارآگاهی علاقه دارند می‌توانند در زمان ثبت نام کنکور کارآگاهی برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این رشته، یکی از شغل‌های حساس کشور است که در آن تنها افراد خاصی می‌توانند استخدام شوند. شما برای...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
تماس با مشاور