ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

چگونه از اینترنت رایگان برنامه شاد استفاده کنیم؟

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانش آموزان با استفاده از کد فعالسازی تعرفه اینترنت رایگان برنامه شاد می توانند از این برنامه به صورت رایگان استفاده نمایند و مقداری از هزینه های تحصیل آن ها کاهش یابد. این کد تنها به منظور تسهیل روند تحصیل دانش آموزان در نظر گرفته شده است بنابراین در صورتی که برناه های دیگر فضای مجازی مانند واتساپ و تلگرام را باز نمایید این کد به صورت خودکار غیر فعال می وشد و اینترنت طبق تعرفه رایج حساب می شود.

در این مقاله با چگونگی فعال سازی اینرنت رایگان همراه اول، ایرانسل،رایتل و مخابرت آشنا خواهید شد. همچنین آحرین اخبار مرتبط در این حوزه در انتهای مطلب برای علاقه مندان قرار داده شده است.

چگونگی فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول در شاد

این کد به منظور دسترسی راحت تر دانش آموزان به محتوای آموزشی در نظر گرفته شده است همچنین آموزش  وپرورش با ارائه این طرح موجب افزایش امنیت فضای مجازی و آرامش خاطر والدین از عدم دسترسی دانش آموزان به محتوای اینترنتی غیر مناسب،برنامه ریزی و اجرا شده است.

برای فعال سازی تعرفه دانش آموزی برای ایجاد فضای امن تنها کافی است کد دستوری ( ستاره100، ستاره 131، مربع) را شماره گیری نمایید.همانطور که ذکر شده این سرویس تنها اجازه دسترسی به محتوای آموزشی شاد را به دانش آموزان خواهد داد و والدین می توانند طبق دستورات زیر هر زمان که مایل بودن نسبت به لغو این سیستم اقدام نمایند.

 

کد دستوری فعالسازی اینترنت رایگان شاد 131#*100*
کد دستوری استعلام وضعیت اینترنت رایگان شاد 130#*100*
غیرفعال سازی اینترنت رایگان شاد 132#*100*
راهنمای استفاده از اینترنت رایگان شاد 139#*100*

 

اینترنت رایگان برنامه شاد

اینترنت رایگان برنامه شاد

 

چگونگی فعال سازی اینترنت رایگان ایرانسل در شاد

در ابتدا لازم است تعرفه آزاد اینترنت را به صورت دائمی قطع نمایید در غیر این صورت ممکن ایت اینترنت طبق تعرفه آزاد محاسبه شده و هزینه بالایی را به شما تحمیل نماید.برای این منظور شماره9990 راشماره گیری نمایید و یا با اپلیکیشن همراه من آن را غیرقعال نمایید. سپس دیتای تلفن همراه را روشن نموده و از خدمات رایگان استفاده نمایید.

وزیر ارتباطات در رابطه با حجم ترافیک مصرفی در برنامه شاد خاطر نشان کرد: این حجم روزانه به 800 هزار گیگابایت در روز رسیده است و روزانه بیش از 2 میلیارد تومان خدمات رایگان از طریق اپراتور های مختلف به معلمان و دانش آموزان تعلق می گیرد. بنابراین در صورت مشاهده کسری هزینه در هنگام استفاده از برنامه شاد فورا به 195 برای برخورد با متخلفین اطلاع دهید.

کاربران باید دقت نمایند که در زمان استفاده از برنامه شاد،برنامه هایی که IP ان ها را تغییر می دهد را خاموش کنند بدین طریق IP ایران و مشخصات برنامه شاد تشخیص داده می شود و کاربران می توانند از اینترنت رایگان استفاده نمایند.

ایرانسل طرحی را با عنوان سیم کارت کوشا ارائه داده است که به والدین این اطمینان را میدهد که دانش آموزان تنها از سایت های داخلی مورد تایید ایرانی استفاده می کنند و محیط امنی را در فضای مجازی برای آنان فراهم می آورد.این سیم کارت که باید به به نام یکی از والدین باشد با 4000 تومان اعتبار اولیه ، 1.5 گیگابایت اینترنت 20 روزه و 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسل به ایرانسل

 

برای 20 روز و 4 گیگابایت اینترنت رایگان 7 روزه در هرماه به مدت 6 ماه عرضه می شود. ثبت نام و دریافت این سیم کارت صرفا با مراجعه به صفحه« سیم کارت آموزشی کوشا» رد فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانیshop.irancell.ir امکان پذیر است.

 

برای اطلاع از چگونگی  ثبت نام در برنامه شاد کلیک کنید.

چگونگی فعال سازی اینترنت رایگان شاد در رایتل

استفاده از اینترنت رایگان شاد برای مشترکین رایتل، فراهم شد.ه است به گزارش روابط عمومی رایتل، والدین، دانش‌آموزان و معلمان با اینترنت رایگان رایتل می‌توانند از اپلیکیشن شاد،استفاده نمایند.همچنین دانشجویان می‌توانند از طرح دانشجو که پیش از این توسط این اپراتور معرفی شده بود بهره‌مند شوند.هدایای ویژه این طرح شامل 25 گیگابایت اینترنت پرسرعت،3000 دقیقه  مکالمه درون شبکه و پیامک درون شبکه نامحدود 90 روزه و 200 مگابایت اینترنت هدیه به مدت یکسال می باشد. تمامی جوانان 18 تا29 سال،دانشجویان و طلاب می توانند در طرح جوان ثبت نام نموده و از مزایای آن بهره مند شوند. هزینه ی این سیم کارت20000تومان می باشد و از طریق مراجعه به سایت rightel.ir امکان پذیر است.

اینترنت رایگان برنامه شاد

اینترنت رایگان برنامه شاد

 

دریافت کدفعال سازی اینترنت رایگان شاد

برای این منظور کافی است سیم کارت دانش آموزی تهیه نمایید که این طرح از طریق تمام اپراتورهای ایرانسل،همراه اول و رایتل پشتیبانی می شود. برای ثبت درخواست سیم کارت دانش آموزی کدمربوطه را به شماره های ذکر شده ارسال نمایید.پس از ارسال پیامک، کدفعال سازی و تاریخ و ساعت مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ارسال برای متقاضی ارسال خواهد شد.

 

اینترنت رایگان مخابرات برای برنامه شاد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران طبق بیانیه ای اعلام کرد استفاده از سامانه شاد در بستر اینترنت شرکت مخابرات رایگان خواهد بود. وی افزود پورت بهره برداری از اینترنت پرسرعت مخابرات حدود 6 میلیون و 500 هزار است و سهم بازار ADSL مخابرات ایران بالای 50 درصد در کشور می باشد بنابراین استفاده از سامانه شاد در بستر اینترمن مخابرات رایگان خواهد بود و نیاز دانش آموز برای دسترسی به محتوای آموزشی را تسهیل می نماید.

 

غیر فعال کردن اینترنت رایگان ایرانسل در برنامه شاد

ابتدا کد#400* را وارد نمایید. در مرحله بعد طبق لیستی که نمایش داده می شود برای فعال سازی گزینه ی 3 و برای غیرفعال سازی شماره 1 را وارد نمایید و در مرحله بعد شماره 00 و سپس 5 را وارد کنید.در نهایت پیامکی با عنوان غیرفعال شدن سرویس برای شما ارسال خواهد شد که به معنای غیرفعال شدن تعرفه می باشد.

فعال کردن اینترنت دانش آموزی

همانطور که اشاره شد بسته اینترنتی رایگان دانش آموزی برای هر سه اپراتور ایرانسل،همراه اول و رایتل وجود دارد و برای فعال سازی آن روی هر یک از خطوط ذکر شده، لازم است از خاموش بودن فیلترشکن اطمینان حاصل نمایید تا امکان محاسبه دیتای مصرفی در زمان استفاده از برنامه شاد وجود داشته باشد. هر یک از بسته های فوق با ورورد به برنامه شاد به صورت خودکار رایگان مجاسبه خواهند شد اما دانش آموزانی که داده ی مصرفی برنامه شاد آن ها هزینه پرداز محاسبه می شود، می توانند با ارسال کد های دستوری که به آن اشاره شد نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند. تمام کد ها و مراجل فعال سازی هریک از اپراتور ها به تفکیک در این مقاله ذکر شده است.

 

 

 

آخرین اخبار پیرامون برنامه شاد

  • شاتل موبایل، استفاده از «شاد» را رایگان کرد

دسترسی به اپلیکیشن تعاملی شاد از طریق اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل هم رایگان شد و هیچ‌گونه ترافیکی در استفاده از این سامانه برای مشترکین شاتل موبایل محاسبه نخواهد شد.رایگان‌سازی ترافیک اپلیکیشن شاد توسط شاتل موبایل، در حالی صورت می‌گیرد که این اپراتور اعلام کرده از ابتدای مهر ماه بسته‌های ویژه‌ای با دو برابر حجم به مشترکین خود ارائه کرده است. در این طرح مشترکین می‌توانند با خرید بسته‌های ویژه آغاز سال تحصیلی تا پایان دهم مهر، به میزان حجم خریداری‌شده از شاتل موبایل هدیه بگیرند. این بسته‌ها با شماره‌گیری کددستوری #۴۲۱* از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و یا از طریق مراجعه به اپلیکیشن “شاتل موبایل من” و سیستم مدیریت حساب کاربری شاتل موبایل قابل مشاهده و فعال‌سازی هستند.

  • آموزش و پرورش: «غیبت غیرموجه» برای محصلانی که مدرسه نمی‌روند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این موضوع که برخی از دانش آموزام هنوز به مدرسه نمی روند عنوان کرد: دانش آموزانی که جزو سه دسته استثنایی نیستند، با عدم حضور در کلاس های برگزار شده در مدارس ، در هنگام شروع امتحانات پایان سال با مشکل مواجه خواهند شد چراکه غیبت این دانش آموزان غیرموجه تلقی شده و تبعات مشخصی را در پی دارد.بر اساس مصوبه ستاد کرونا مقرر شد که دانش‌آموزان و دانشجویان، به طور کامل به آموزش حضوری برگردند؛ به عبارت دیگر دوره آموزش صرفا مجازی و حتی تلفیقی پایان پذیرفته است و از این به بعد آموزش‌ها قرار است صرفا در مدرسه به شکل حضوری دنبال شود.بر همین اساس مقرر شد که مدارس از 14 فروردین ۱۴۰۳ بازگشایی شود و از عصر روز 12 فروردین نیز ستادهای اسکان مدارس تعطیل شدند تا برای حضور دانش‌آموزان، کلاس‌های درس ضدعفونی و گندزدایی شوند.

 

برای دانلود این مقاله به صورت PDF کلیک کنید.

 

خلاصه مطالب

آموزش و پرورش در جهت تسهیل روند آموزش و دسترسی به محتوای آموزشی برای دانش آموزان اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام شاد نمود و برای کاهش هزه های دانش آموزان در حین تجصیل مجازی طرحی با عنوان اینترنت دانش آموزی را تصویب کرد. در این مقاله چگونگی فعال سازی اینترنت رایگان برنامه شاد توضیح داده شده است همچنین جزئیات و کد های دستوری هر یک از اپراتور ها به تفکیک قرار داده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

3.6/5 - (11 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کد دستوری فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول برای برنامه شاد چند است؟

131#*100*

آیا امکان غیر فعال سازی اینتذنت رایگان شاد وجود دارد؟

بله با شماره گیری 132#*100* امکان غیر فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول وجود دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)