ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

انتخاب رشته رایگان کنکور 1403 + راهنما چیدمان | ایران تحصیل

انتخاب رشته رایگان کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انتخاب رشته، فرایندی است که حتماً باید به صورت دقیق و براساس اصولی خاص انجام شود. هریک از داوطلبان می‌توانند 150 کد رشته را انتخاب نمایند. اما، مهم است که کدام کد رشته را در ابتدا انتخاب کرده و جز اولویت‌های خود قرار دهند. به همین دلیل، باید که این فرایند توسط افراد ماهر و متخصص انجام شود. برخی از داوطلبان به دنبال انتخاب رشته رایگان کنکور هستند و می‌خواهند که این فرایند را به صورت کاملاً رایگان انجام دهند. این امکان برای همه افراد از طریق نرم‌افزارها و مشاوره انتخاب رشته رایگان مختلف فراهم شده است و داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه انتخاب رشته رایگان کنکور، گزینش مناسبی داشته باشند. 

برخی از افراد تصور می‌کنند که انتخاب رشته رایگان کنکور، اصولی و درست انجام نمی‌شود که این تفکر، کاملاً نادرست است. زیرا، این فرایند توسط افرادی متخصص و ماهر به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود. اگر شما هم جز افرادی هستید که می‌خواهید انتخاب رشته کنید، می‌توانید از این روش استفاده نمایید. برای آشنایی با این روش و مراحل انتخاب رشته می‌توانید با کارشناسان آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند یا بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سامانه شوید.

راهنمای انتخاب رشته رایگان کنکور

انتخاب رشته همواره یکی از دغدغه‌های مهم داوطلبان کنکور بوده است. تجربیات نشان می‌دهد که در موارد بسیاری یک انتخاب اشتباه باعث شده است تا نه تنها تلاش و زحمات درس خواندن برای کنکور پایمال شود، بلکه فرد نتواند در دانشگاه و بازار کار به خواسته خود دست یابد. حتی در مواردی منجر به تغییر رشته یا انصراف هم شده است و این یعنی از دست دادن چند سال از بهترین سال‌های زندگی. از سوی دیگر انتخاب اشتباه باعث می‌شود که فرد به آنچه که استحقاقش را دارد، نرسد.

علت این قبیل مشکلات آن است که گاهاً داوطلبان یا خود به تنهایی دست به انتخاب رشته می‌زنند و یا از افرادی که در این حوزه توانایی و مهارت ندارند کمک می‌گیرند. البته هزینه‌های سنگینی که برخی از مشاورین اخذ می‌کنند نیز باعث شده است بسیاری از داوطلبان توانایی مالی پرداخت آن را نداشته باشند. حال که کنکور در پیش است، این مسائل ما را بر آن داشت تا سامانه انتخاب رشته رایگان کنکور ۱۴۰۳ را برای همه عزیزان متقاضی راه اندازی کنیم. مشاوره انتخاب رشته رایگان ما در ایران تحصیل می‌توانند داوطلبان عزیز را در این زمینه یاری رسانند. 

راهنمای انتخاب رشته رایگان کنکور

ورود به سامانه انتخاب رشته رایگان کنکور

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته مجازی از طریق نرم‌افزار را دارند، می‌توانند با ورود به سامانه انتخاب رشته رایگان کنکور به آدرس sanjesh.org گزنیش رشته دقیق و مناسبی داشته باشند. همه افراد پذیرفته شده برای داشتن انتخاب رشته مناسب، باید به عواملی چون تراز و رتبه خوب، سهمیه‌ها، میزان تأثیر بومی‌گزینی توجه کنند، چراکه این عوامل می‎‌تواند به شکل مستقیم و غیرمستقیم بر روی رشته مورد علاقه شخص تأثیر بگذارند. 

با ورود به سامانه انتخاب رشته رایگان کنکور سازمان سنجش و آموزش کشور، همه این اطلاعات را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد و برای تسهیل فرایند انتخاب رشته، امکان رشته مجازی فراهم می‌کند. علاوه بر این داوطلبان اطلاعات ذکر شده در سال‌های گذشته و بهترین نمونه چینش انتخاب رشته را در دسترس داوطلبان می‌گذارد. 

مراحل انتخاب رشته سنجش به شرح زیر است:

وارد سامانه سنجش شده و بر روی گزینه سراسری کلیک نمایید.

سپس بر روی گزینه سامانه راهنمای انتخاب رشته محل های با آزمون سال 1403 کلیک کرده و کارت اعتباری را خریداری نمایید.

سپس شماره سریال کارت خریداری شده را وارد نمایید.

در انتها وارد سامانه شده و برای انتخاب رشته اقدام نمایید.

 

ورود به سامانه انتخاب رشته رایگان کنکور

برای اطلاع از انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش  کلیک نمایید.

ویژگی‌های انتخاب رشته رایگان کنکور

ویژگی بارز یک انتخاب رشته خوب این است که مجموعه‌ای از چند عامل را در نظر می‌گیرد، نه صرفاً قبولی و ورود به دانشگاه. در کنکور سراسری داوطلبان مجازند 150 انتخاب داشته باشند و هر داوطلبی تنها یکبار می‌تواند این کار را انجام دهد. بنابراین احتمال بروز اشتباه در آن می‌تواند پشیمانی به بار آورد.

یک مشاوره خبره می‌داند که توجه به رتبه‌های هر کدام از زیرگروه‌ها و درصدهای کسب شده تا چه حد می‌تواند تأثیرگذار باشد یا احتمال قبولی فرد در رشته مورد نظر را بالا ببرد. همچنین برخی از رشته‌ها دارای گزینش بومی می‌باشند و برخی دیگر کشوری. در چنین مواردی نیز باید رتبه در سهمیه و رتبه در کشور نیز هر کدام به جای خود در نظر گرفته شود. در زیر چند ویژگی اصلی انتخاب رشته خوب را مرور می‌کنیم.

بنر انتخاب رشته کنکور

بررسی اولویت‌های شخصی

اولویت بندی می‌تواند دو جنبه داشته باشد. اول الویت‌بندی در خواسته‌ها و معیارهای فرد متقاضی در انتخاب رشته و دوم ترتیب درست رشته‌ها در فرم نهایی انتخاب رشته. یک مشاوره خبره قبل از هر چیز در یک فضای دوستانه از علایق، استعدادها و هدفهای فرد مطلع می‌شود. اینکه آیا دوری یا نزدیکی دانشگاه و یا محل‌های کار برای وی اهمیت دارد یا خیر؟ چه دانشگاه‌های را مد نظر دارد؟ آیا درآمد برای او در الویت است یا نوع رشته و مواد درسی که می‌خواهد بخواند؟

در انتخاب رشته رایگان کنکور ابتدا تمامی این مسائل توسط مشاورین ما از داوطلب پرسیده و در نظر گرفته می شود. دلیل اهمیت این فاکتورها این است که تیپ شخصیتی و انتخاب رشته رابطه زیادی با هم دارند. مشاور کمک می کند تا داوطلب به دور از احساسات و هیجانات مقطعی تصمیمی بگیرد که بعدا دچار پشیمانی گردد. بعلاوه، استعدادهای شخصی و اینکه حتی شخص روحیه خلاق، جنگجو، رقابت پذیر و یا کنجکاو باشد نیز یک عامل مهم است.

علاوه بر این، روحیات شخص باید با فضای کاری و وظایفی که بعدا در انتظار او است، سازگاری داشته باشد. برای مثال، یک مورد شایع در میان داوطلبان رشته تجربی که اغلب به دنبال رتبه قبولی در رشته های پیراپزشکی و پزشکی هستند. اما وقتی به آن راه می یابند به دلیل حجم بالای دروس و یا برخورد با بیماری های مختلف، احساس پشیمانی یا ناتوانی می کنند. همه این مسائل در مشاوره انتخاب رشته ایران تحصیل در نظر گرفته می شود.

جهت کسب اطلاع از رتبه لازم قبولی در رشته های پیراپزشکی، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

گرفتن تست شخصیت‌شناسی

پس از اینکه مشاور با ویژگی‌ها و سلایق متقاضی آشنا شد، نوبت می‌رسد به انتخاب رشته. در تست شخصیت انتخاب رشته‌ای که در این سامانه انجام می‌شود، به راحتی می‌توان تصمیم گرفت که کدام رشته‌ها برای فرد مناسب‌تر است، کدام ها نه.  همانطور که می دانید در فرمی که سازمان سنجش در اختیار داوطلبان برای انتخاب رشته می‌دهد، امکان گزینش 150 رشته وجود دارد. کد رشته محل‌ها در دفترچه انتخاب رشته ایی قرار داده شده است.

انتخاب‌های اول بایستی باید شامل مهمترین و اصلی‌ترین رشته‌های مورد نظر فرد باشد و از جنبه‌های مختلف مناسب باشد. یک مشاوره خبره به تأثیر مواردی همچون سهمیه مناطق، سهمیه رزمندگان، شهدا، ایثارگران، سهمیه بهیاران، سهمیه کارمندان و سهمیه بسیج به خوبی آشنایی دارد و می‌دانند چگونه باید از آن‌ها استفاده کرد. بنابراین نحوه اولویت بندی انتخاب رشته را باید از مهارت‌های مشاورین این حوزه دانست. 

ویژگی های انتخاب رشته رایگان کنکور

برای آشنایی بیشتر با تست شخصیت‌شناسی انتخاب رشته، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

آشنایی کامل با دانشگاه‌ها 

تا اینجا در ارتباط با نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته رایگان کنکور نکاتی را ارائه کردیم. یک نکته مهم دیگر اطلاع از موقعیت دانشگاه‌هایی است که قرار انتخاب شوند. مسلماً شناخت همه دانشگاه‌ها برای دانش آموزان و داوطلبان امکانپذیر نیست و به فردی خبره که اطلاعات کاملی در این زمینه دارد نیاز است. در انتخاب رشته رایگان کنکور ۱۴۰۳ مشاوران به خوبی می‌دانند که برای مثال رتبه علمی فلان دانشگاه چند است. آیا به دانشجویان تسهیلات رفاهی همچون خوابگاه یا امکانات رفاهی داده می‌شود. این نکته برای بسیاری از افراد اهمیت دارد.

از سوی دیگر شرایط مربوط به بومی‌گزینی نیز برای اغلب داوطلبان اهمیت دارد. ممکن است فردی به دلایل مختلف مایل باشد که در منطقه یا استان محل زندگی خود تحصیل و برای عده‌ای دیگر بدین صورت نباشد. موارد مال همچون میزان شهریه نیز مهم است. در این مرحله مشاور، همه اطلاعات مربوط به شهریه را به متقاضی می‌دهد تا بر اساس آن تصمیم بگیرد. چرا که مبالغ شهریه برخی از دانشگاه‌ها و یا رشته‌ها ممکن است بیشتر از حد توان مالی فرد باشد. برای تعدادی از داوطلبان نیز امکان تحصیل در مقاطع بالاتر همچون ارشد، دکترا نیز در انتخاب تأثیر گذار است. پس از ورود به سامانه انتخاب رشته رایگان کنکور خواهید دید که آیا امکان ادامه تحصیل در ایران یا خارج از کشور وجود دارد یا خیر.

 

حساسیت و دقت بالا در انتخاب

برخی از اشتباهاتی که در انتخاب رشته رخ می‌دهد، قابل جبران است و اما تعدادی دیگر نتایج سنگین‌تری دارد. به عنوان مثال، مشاور بخوبی می‌داند که شرایط و مراحل انصراف از دانشگاه روزانه با دانشگاه‌هایی همچون پیام نور، شبانه، غیر انتفاعی و خود گردان متفاوت است. طبق ضوابط سازمان سنجش، اگر کسی در یکی از دانشگاه‌های روزانه قبول شود، دیگر تا یکسال بعد حق شرکت دوباره در هیچ کدام از دانشگاه‌ها روزانه را نخواهد داشت.

در چنین شرایطی فرقی ندارد که فرد به دانشگاه برود یا نه. اینجا است که مشورت با فردی که به همه شرایط آگاهی دارد ضرورت پیدا می‌کند. همچنین مشاورین ما در انتخاب رشته رایگان کنکور این نکته را در نظر می‌گیرند که آیا فرد برای سال آینده نیز قصد شرکت مجدد را دارد یا به هر دلیلی می‌خواهد امسال وارد دانشگاه شود. در چنین شرایطی نیز انتخاب نباید شتابزده و یا از روی هیجان باشد. 

با این وجود ذکر یک نکته در اینجا خالی از لطف نیست. وقتی صحبت از دقت می‌شود منظور دوری از سهل انگاری یا تصمیم ناآگاهانه است. اما این نباید منجر به ایجاد وسواس یا اضطراب در فرد شود. مشاور ضمن دادن اطلاعات درست، به متقاضی کمک می‌کند تا با ایجاد تعادل روحی و هیجانی با دور اندیشی انتخاب کند اما نگرانی بیش از حد نداشته باشد. 

صحبت و هماهنگی با خانواده

بسیار پیش می‌آید که خانواده یا پدر و مادر دوست دارند که فرزندانشان آن‌ها را به آرزوهایشان برسانند. البته مسلماً هیچ والدینی به قول معروف بدخواه فرزندش نیست، اما چنانچه خواسته خانواده با هدف و علاقه داوطلب یکی نباشد، قطعاً نتیجه چندان رضایتبخش نخواهد بود. حتی در مواردی داوطلب پس از قبولی در دانشگاه و یا در بازار کار به دلیل نداشتن استعداد و علاقه، انصراف می‌دهند و یا آسیب روحی می‌بینند.

در چنین مواردی وظیفه مشاور صحبت و هماهنگی با خانواده داوطلب است. روشن سازی و توصیف مزایا و معایب هر کدام از رشته‌ها می‌تواند عامل بسیار موثری در ایجاد فضای مثبت در چنین مواردی است. این مورد در انتخاب رشته رایگان کنکور ۱۴۰۳ بسیار رعایت می‌شود. همچنین با خانواده در فضایی دوستانه و صمیمی صحبت می‌شود تا در جریان تصمیماتی که برای انتخاب رشته گرفته شده است، قرار گیرند. به طور معمول خانواده‌ها به دلیل شناخت بالای فرزندان می‌توانند به تصمیم گیری کمک نمایند.

به والدین نیز توصیه می‌شود تا ضمن همراهی فرزندان به آن‌ها آزادی کافی در انتخاب رشته‌ای که دوست دارند بدهند. متاسفانه در برخی اوقات تلقین‌های اشتباه خانواده و اطرافیان باعث می‌شود که فرد از روی اطلاعات اشتباه و احساساتی یک سری از رشته‌ها را به ثبت برساند. همچنین مخربترین کاری که والدین می‌توانند انجام دهند، مقایسه فرزند خود با دیگران است. اجازه دهید تا فرزندانتان با اعتماد به نفس و شناخت توانایی‌های خود سرنوشت خویش را رقم بزنند.

آشنایی بالا با ماهیت و جوانب مختلف رشته‌ها 

در دفترچه انتخاب رشته‌ای که سازمان سنجش در اختیار قرار می‌دهد، رشته‌های بسیار متنوعی وجو دارد. طبیعی است که داوطلبان با همه رشته‌ها آشنایی نداشته باشند. برای مثال، لیست زیر گروه‌های رشته تجربی در دفترچه انتخاب رشته آن ذکر شده است. اما نکته رایج در میان همه متقاضیان این است که تنها به رشته‌های پرطرفدار یا مشهوری توجه دارند که در جامعه شناخته شده‌اند. همین مساله هم باعث شدن برخی از رشته‌ها در کشور شده است.

این در حالی است که برخی از رشته‌ها که چندان شناخته شده هم نیستند، به دلیل فارغ التحصیل کمتر دارای بازار کار بسیار خوبی است. به عنوان نمونه، همه داوطلبان کنکور ریاضی دوست دارند که در یکی از رشته‌های مهندسی قبول شوند، اما در انتخاب رشته رایگان کنکور ۱۴۰۳ ما تلاش می‌شود تا به معرفی رشته‌های کنکور ریاضی هم پرداخته شود. این روش، کار را برای داوطلبان بسیار آسان می‌کند، چرا که ممکن است امکان پرس و جو وجود نداشته باشد.

البته این اطلاعات بایستی به روز و متناسب با شرایط کنونی جامعه باشد، در غیر این صورت اعتباری نخواهد داشت. مثلاً از قوانینی که تغییر کرده‌اند نیز آگاه باشد و با دادن اطلاعات غلط به داوطلب ناامیدی یا امید واهی ندهد. مثلاً در مورد بازار کار اغراق نکند و به کلی آن را سیاه جلوه ندهد.

برای آشنایی با نرم افزار انتخاب رشته مجازی ایثارگران روی لینک کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

برای انتخاب رشته رایگان کنکور چه اطلاعاتی لازم است؟

برای انجام این فرایند به صورت رایگان، به اطلاعاتی نیاز است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

کارنامه داوطلب

 کارنامه اولیه برای هر داوطلب، یک ماه پس از کنکور صادر می‌شود که بر روی سایت سنجش sanjesh.org قابل دسترسی می‌باشد. در این کارنامه رتبه در سهمیه و رتبه هر داوطلب به همراه درصد دروس امتحانی نوشته می‌شود. درصد دروس تعیین‌کننده رتبه و تراز داوطلب در زیرگروه‌های مختلف یک رشته خواهد بود.

برای انتخاب رشته رایگان کنکور چه اطلاعاتی لازم است؟

دفترچه راهنمای انتخاب رشته 

در هر آزمون دانشگاهی (لیسانس، فوق لیسانس و دکتری) دو دفترچه راهنما از سوی سازمان سنجش برای داوطلبان ارائه می‌شود. یکی از این دفترچه‌ها، دفترچه راهنمای ثبت نام در کنکور می‌باشد که چند ماه قبل از آزمون بر روی سایت قرار می‌گیرد و دفترچه دوم، دفترچه راهنمای انتخاب رشته است که برای هر گروه آزمایشی یک دفترچه مخصوص در نظر گرفته می‌شود که بعد از اعلام نتایج اولیه و کارنامه داوطلبان، در سایت قرار داده می‌شود تا داوطلبان بر اساس آن بتوانند انتخاب رشته نمایند.

اطلاعات داوطلب از رشته خود

 لازم است تا هر داوطلبی از رشته انتخابی خود و جایگاه شغلی آن، و شهر و دانشگاهی که آن را ارائه می‌کند مطلع می‌باشد. رتبه علمی دانشگاه مورد نظر و فاصله شهری که در آن است تا مرکز استان یا محل زندگی داوطلب، امکانات دانشگاه مثل رفت و آمد و شرایط خوابگاهی و اقامتی در آن بسیار مهم است. این اطلاعات در سایت دانشگاه‌ها که آدرس آن در دفترچه موجود است، قابل دسترسی است.

مشاوره انتخاب رشته رایگان

انتخاب رشته صحیح و بر اساس منطق مهمترین قسمت کنکور برای هر داوطلب است و افراد با یک انتخاب رشته صحیح می توانید در رشته مورد علاقه خود و در دانشگاه مد نظر مشغول به تحصیل شود. مشاوره انتخاب رشته رایگان ایران تحصیل برای همه داوطلبین کنکور، نرم افزاری برای مشاوره انتخاب رشته رایگان طراحی نموده است و با وارد کردن اطلاعات دقیق می توانید یک انتخاب رشته تضمینی داشته باشید. نرم افزار مشاوره و انتخاب رشته رایگان بر اساس اطلاعات کنکور سال های گذشته برنامه ریزی شده است و افراد می توانند با وارد کردن رتبه خود در کارنامه و در سهمیه انتخاب رشته دقیقی را برای شما مشخص نماید. جهت استفاده از این نرم افزار انتخاب رشته رایگان با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون انتخاب رشته رایگان 

نحوه استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

داوطلبان که قصد اینتخاب رشته مجازی سازمان سنجش را دارند، از طریق نرم‌افزار انتخاب رشته سازمان سنجش این فرصت را دارند که گزنیش دقیق‌تری داشته باشند، چراکه این نرم‌افزاز براساس سهمیه‌ها، رتبه داوطلب و درصدهای وی، فهرستی از رشته‌ها و دانشگاه‌های دارای پذیرش در نوبت روزانه و شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، آزاد، دولتی، و همچنین گروه‌های آزمایشی شرایط انتخاب رشته مناسب را فراهم می‌کند. داوطلبان پس از اعلام نتایج و آغاز فرایند انتخاب رشته مجازی، می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود تخمین رتبه آزمون سراسری را انجام دهند. 

هزینه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش اعلام شد

برای آغاز فرایند انتخاب رشته مجازی از طریق سامانه سنجش و آموزش کشور شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز و خرید کارت اعتباری را انجام دهند. در زمان پرداخت هزینه، فیش واریز را حتماً چاپ کرده و نزد خود نگه دارید. 

اطلاعیه 

در بخش قبولی براساس رتبه داوطلبان کنکور سراسری می‌توانند با وارد کردن رتبه خود در سهمیه، کارنامه و رشته و دانشگاه قبولی داوطلبان کنکور سال‌های گذشته را که رتبه آن‌ها به رتبه داوطلب نزدیک می‌باشد مشاهده نمایند.​

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با ویژگی‌های انتخاب رشته رایگان کنکور آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که رایگان بودن این فرایند به منزله نادرست بودن آن نیست و نباید فکر کنید که چون انتخاب رشته رایگان انجام می‌شود، پس، درست انجام نمی‌شود. بلکه، این فرایند برای راحتی حال افراد ایجاد شده است و با بهترین مشاوران و بهترین روش‌ها، انجام می‌شود. اگر که شما هم می‌خواهید انتخاب رشته خود را به صورت رایگان انجام دهید، می‌توانید با مشاوره انتخاب رشته رایگان ما در ایران تحصیل تماس گرفته و ارتباط برقرار کنید. همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان یاری رسانده و انتخاب رشته شما را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد. 

برای دانلود پی دی اف مقاله، کلیک کنید. 

5/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می‌توان از  انتخاب رشته رایگان کنکور بهره‌مند شد؟

برای این کار می توانید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنید، یا با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس گرفته و مناسب‌ترین انتخاب رشته را دریافت نمایید.

آیا انتخاب رشته رایگان کیفیت لازم را دارد؟

خوشبختانه این نوع انتخاب رشته توسط با تجربه‌ترین مشاورین انجام می گیرد وتمام فاکتورهای یک انتخاب رشته خوب در آن رعایت می شود.

در هنگام ورود به سامانه انتخاب رشته رایگان کنکور چه اقداماتی لازم است؟

کافی است کارنامه و رتبه خود را ارائه دهید و با مشاورین ما در فضایی صمیمانه گفتگو و معیارهای خود را در میان بگذارید.

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب رشته رایگان کنکور 1403 + راهنما چیدمان | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo سمانه گفت:

    سلام. رتبه من در منطقه سه شد ۱۲۹. رشته ریاضی هستم. به نظرتون مهندسی کامپیوتر و صنایع روزانه از دانشگاه های تهران کجا قبول میشم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. برای دانشگاه تهران و امیرکبیر شانستون بالاست.

  2. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام من رتبه در سهمیه شدم 205670 میخواستم ببینم پرستاری می تونم برم یان چه دانشگاهی و چه رشته ای می تونم برم منطقه 3 م

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمال قبولی بسیار ناچیز است.

  3. Avatar photo وحیدی. گفت:

    سلام من نیاز به مشاوره انتخاب رشته رایگان دارم جطور می تونم از نرم افزار شما استفاده کنم؟؟؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت راهنمایی با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید

  4. Avatar photo داودی. گفت:

    سلام برای دسترسی به انتخاب رشته رایگان کنکور ایران تحصیل باید چکار کنیم؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای دریافت اطلاعات نرم افزار انتخاب رشته با قسمت مشاوران مرکز مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید
      9099075307

    2. Avatar photo Whisper گفت:

      یه سوال داشتم کسی که با سوابق بره دانشگاه روزانه هم سهمیه اش مسوزه یا نه؟؟؟میتونه سال بعد استفاده کنه؟؟؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        خیر

  5. Avatar photo نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من یه سوال داشتم.. با تراز 8100 کنکور انسانی منطقه سه امکان دعوت به مصاحبه فرهنگیان وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      برای بررسی دقیق وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  6. Avatar photo faramarz گفت:

    خسته نباشید
    با رتبه 50 هزار امیدی به قبولی در دانشگاعه روزانه هست؟ سهمیه منطقه سه هم دارم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام شانس تون کمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
  • شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

    تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ + رتبه قبولی و رشته محل ها

    شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد. مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، کلیه داوطلبانی که در کنکور شرکت نموده اند و در هنگام اعلام نتایج نهایی کنکور موفق به پذیرش در انتخاب رشته کنکور نشده‌اند، می‌توانند با...
  • مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد 1403 + اعتبار،شهریه و مزایا

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد از راه‌های مختلفی باید مورد بررسی قرار گیرد. هدف بسیاری از داوطلبان از مقایسه این لیست این است که آیا دانشگاه پیام نور خوبه یا آزاد؟ همچنین بسیاری از متقاضیانی که می‌خواهند در یکی...
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ + لینک دانلود | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری نوبت اول و دوم سال 1403 منتشر شد. بر هیچکس پوشیده نیست که یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل کنکور سراسری به مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری مربوط بوده و داوطلبان می‌بایست برای انجام انتخاب...
تماس با مشاور