ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳ + مشاهده مستقیم | sanjesh

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تاریخ اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای 1403 اعلام شد. آن دسته از داوطلبانی که در آزمون فنی حرفه‌ای شرکت کرده‌اند، برای مشاهده وضعیت قبولی خود می‌توانند به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند. دانشگاه فنی حرفه‌ ای سالانه در دوره‌های با آزمون و بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد و علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های این دانشگاه می‌توانند برای اسم‌نویسی خود در موعد مقرر اقدام کنند. مطابق روال سال‌های گذشته تاریخ اعلام نتایج این آزمون در شهریور ماه خواهد بود.

افرادی که موفق به شرکت در آزمون شده‌اند، پس از اعلام نتایج آزمون فنی حرفه‌ ای می‌توانند از طریق وارد نمودن اطلاعات ثبت‌نامی خود، به نتایج آزمون دسترسی داشته باشند. از آنجا که ممکن است بسیاری از داوطلبان با روند مشاهده نتایج آزمون آشنا نداشته باشند، برای اطلاع از نحوه اعلام نتایج آزمون فنی حرفه‌ ای 1403 و دریافت کارنامه می‌توانید یا شماره ثابت 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ایران تحصیل شما داوطلبان عزیز را راهنمایی کنند.

سامانه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای 1403

داوطلبانی که جهت ثبت‌نام کنکور فنی حرفه‌ ای اقدام نموده‌اند، می‌توانند با اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای ۱۴۰۳ به کارنامه خود دسترسی داشته باشند. کلیه داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده‌اند می‌توانند جهت مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه‌ ای  از طریق سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به مشاهده نتایج نمایند.

علاوه بر این ضمن اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه‌ ای، اطلاعیه زمان مراجعه حضوری برای تکمیل روند ثبت نام از سوی سازمان سنجش آموزش کشور نیز اعلام می‌شود و کلیه داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه‌ ای 1403 از قبولی خود در آزمون مطلع می‌گردند، می‌بایست در زمان مقرر جهت تکمیل مدارک مراجعه حضوری به دانشگاه مربوطه داشته باشند و در صورت عدم مراجعه به موقع قبولی وی باظل تلقی خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون فنی حرفه‌ ای مطابق سنوات گذشته فقط به صورت اینترنتی بوده و صرفاً از سامانه ثبت نام و اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه‌ ای تنها از طریق سایت سازمان سنجش به عنوان مجری برگزارکننده آزمون اعلام خواهد شد. لذا داوطلبان محترم می‌توانند در زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه‌ ای به سامانه sanjesh.org مراجعه نموده و از جزئیات اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه‌ ای 1403 باخبر شوند. اما داوطلبان در ارتباط با زمان و نحوه اعلام نتیج کنکور فنی حرفه‌ ای نیز سؤال دارند که در ادامه بیشتر در این خصوصث توضیح خواهیم داد.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

اطلاعیه

جهت اطلاع از جزییات اعلام نتایج آزمون فنی حرفه‌ ای از سراسر کشور با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل اطلاعات دقیق را به شما ارائه کنند.

سامانه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای

زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای 1403

به اطلاع کلیه داوطلبانی که جهت شرکت در کنکور فنی حرفه‌ ای اقدام نموده‌اند می‌رسانیم مطابق مندرجات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور فنی حرفه‌ ای، تاریخ اعلام نتایج آزمون فنی حرفه‌ای مطابق سنوات قبل در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری انجام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نتایج دسترسی داشته باشند.

لذا داوطلبان محترم با توجه به زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور فنی حرفه‌ ای می‌بایست در موعد مقرر جهت مشاهده اسامی قبولی در آزمون فنی حرفه‌ ای وارد سامانه sanjesh.org شوند و جهت ادامه و تکمیل روند ثبت نام کنکور کاردانی اطلاعیه‌های سازمان سنجش را از سایت مذکور دنبال کنند.

برای آشنایی با تاثیر معدل در کنکور فنی و حرفه ای روی لینک کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای

چگونگی اعلام نتایج آزمون فنی حرفه‌ ای 1403

همانطور که اشاره شد داوطلبان کنکور فنی حرفه‌ ای که موفق به شرکت در این آزمون شده‌اند، می‌توانند پس از اعلام نتایج آژمون فنی حرفه‌ ای 1403، به نتایج از طریق سامانه سنجش دسترسی داشته باسند. اما برخی از داوطلبان در ارتباط با چگونگی مشاهده وضعیت قبولی خود در این سایت اطلاعات کافی ندارند. از این رو در این مقاله راهنمای مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای را برای شما آماده کرده‌ایم تا موجب سهولت کار داوطلبان گردد.

  • ابتدا به سامانه سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org وارد شده و از منوی سمت راست بر روی بخش “کاردانی فنی و حرفه ای” کلیک کنید.

گام اول نحوه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای

  • در مرحله بعد، گرینه “نتایج نهایی آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳” را انتخاب کنید.

گام دوم نحوه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای

برای مشاهده نتایج آزمون، می‌توانید از طریق وارد کردن شماره پرونده و یا وارد کردن شماره داوطلبی اقدام کنید.

گام سوم نحوه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای

اطلاعیه

آن دسته از داوطلبانی که شماره پرونده خود را فراموش یا گم کرده‌اند، کافی است از طریق ارسال درخواست در سازمان سنجش برای بازیابی آن اقدام کنند.

نحوه اعلام نتایج آزمون فنی حرفه‌ ای

دریافت کارنامه کنکور فنی حرفه‌ای 1403

مطابق سنوات گذشته افرادی که مراحل ثبت‌نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید را انجام داده‌اند، می‌توانند از سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org کارنامه خود را دریافت کنند. لذا داوطلبان محترم جهت اطلاع از نحوه دریافت کارنامه کنکور فنی حرفه‌ ای در تاریخ مقرر باید به این سامانه مراجعه نمایند. مراحل دریافت کارنامه آزمون فنی حرفه‌ای یه شکل زیر است.

ابتدا باید به صفحه اصلی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایید و وارد قسمت اعلام نتایج آزمون فنی حرفه‌ای شوید و از طریق یکی از دو مرحله نسبت به مشاهده کارنامه کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای اقدام نمایید.

  1. روش اول: ثبت شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد داوطلب
  2. روش دوم: وارد کردن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد فرد متقاضی

در روش اول شما می‌توانید با توجه با وارد کردن شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری ثبت نام خود نسبت به قبولی یا عدم قبولی خود در کنکور مطلع شوید.

در صورتی که داوطلبی اطلاعات لازم جهت پیگیری اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای از طریق روش اول را نداشته باشد می‌تواند در روش دوم با وارد کردن شماره پرونده شش رقمی و کد ملی و سال تولد خود جهت مشاهده نتایج کنکور کاردانی اقدام نمایید.

نحوه دریافت کارنامه کنکور فنی حرفه ای

کال تو اکشن تماس

جدیدترین اخبار کنکور فنی حرفه‌ای 1403

چگونگی ثبت‌نام پذیرفته شدگان کنکور فنی حرفه‌ ای 1403

افرادی که پس از اعلام نتایج فنی حرفه‌ ای، جزو پذیرفته شدگان آزمون هستند، می‌توانند در تاریخ تعیین شده با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه فنی حرفه‌ ای به آدرس tvu.ac.ir یا از طریق موسسه آموزش عالی محل قبولی خود، نسبت به مدارک ثبت‌نام کاردانی فنی و حرفه‌ ای که باید برای اسم‌نویسی ارائه کنند، مطلع شوند. علاوه بر این داوطلبانی که در آزمون قبول شده‌اند، قبل از اقدام برای ثبت‌نام حضوری در دانشگاه باید با مراجعه به سایت تأییدیه تحصیلی به آدرس emt.medu.ir کد سوابق تحصیلی خود را برای ارائه نمودن به دانشگاه محل پذیرش دریافت کنند.

زمان اعلام نتایج پذیرش با آزمون و بدون آزمون فنی حرفه‌ ای 1403

زمان اعلام نتایج پذیرش بدون آزمون فنی حرفه‌ ای 1403 هر سال به طور همزمان با نتایج آزمون فنی حرفه‌ای اعلام می‌گردد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه فنی حرفه‌ ای به نشانی tvu.ac.ir وضعیت پذیرش خود را مشاهده نمایند.

جدیدترین اخبار کنکور فنی حرفه‌ای

خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای 1403 توضیحاتی را ارائه کردیم. آزمون فنی حرفه‌ ای هر سال به صورت بدون آزمون و با آزمون از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود. داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده‌اند، برای دریافت نتایج و مشاهده وضعیت کارنامه خود می‌توانند از طریق سایت sanjesh.org در زمان مقرر اعلام شده اقدام کرده و به نتایج آزمون دسترسی داشته باشند.

داوطلبان زیادی ممکن است با نحوه مشاهده نتایج آزمون فنی حرفه‌ ای آشنایی نداشته باشند. لذا در این مقاله راهنمای تصویری دسترسی به نتایج آزمون را در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار دادیم. چنانچه پس از مطالعه مطالب این مقاله هنوز هم در ارتباط با نحوه اعلام نتایج دانشگاه فنی حرفه‌ ای 1403 سؤال و ابهامی داشته باشید، کافی است از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را به طور دقیق و در سریعترین زمان راهنمایی کنند.

جهت دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای چیست؟

سامانه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای سامانه سازمان سنجش به آدرس sanjeh.org می باشد.

زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای چه تاریخی است؟

زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای شهریور ماه خواهد بود.

نحوه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای چگونه است؟

در این مقاله به نحوه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه‌ ای اشاره شد.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳ + مشاهده مستقیم | sanjesh»

  1. Avatar photo منصور گفت:

    سلام من رشته ناوبری ثبت نام کردم بدون آزمون با سوابق تحصیلی زمان اعلام قبولی که هستش ؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      میتونید شانس داشته باشید

  2. Avatar photo محسن گفت:

    سلام الان چه میزان از رشته های کنکور فنی حرفه ای بر اساس سوابق تحصیلیه؟ اگه بخوایم بدون کنکور بریم لازمه تا زمان اعلام نتایج بر کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      می توانید تا زمان اعلام نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را ثبتنام کنید.

  3. Avatar photo یوسف عابدینی گفت:

    کنکور فنی و حرفه ای دادم و هنوز وقت انتخاب رشته نشده حتی نتایجم کامل نیومده
    چاره چیه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید منتظر نتایج باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای

    انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳

    انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای 1403 برای داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در این دانشگاه بسیار اهمیت دارد. داوطلبان می‌توانند در زمان تعیین شده پس از بررسی راهنما انتخاب رشته فنی حرفه ای برای شرکت در فرایند انتخاب رشته دانشگاه...
  • دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای

    دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای 97 جهت دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای 97 و اطلاع از آخرین اخبار از حذف کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 از سراسر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)