ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا 1403 + مشاهده اسامی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا۱
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا  1403 به زودی مشخص می شود. داوطلبانی که در آزمون سال جاری شرکت نموده، بایستی در دو مرحله برای مشاهده نتایج دانشگاه افسری ناجا از طریق سامانه gozinesh.police.ir اقدام نمایند. به صورتی که پس از انتشار اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه افسری نیروی انتظامی مرحله اول، افرادی که در مرحله دوم یعنی مصاحبه شرکت نموده اند، باید در زمان های مقرر منتظر نتایج نهایی باشند.

با توجه به آنکه هنوز اطلاعیه در خصوص تاریخ دقیق مشاهده اسامی پذیرفته شدگان  اعلام نشده است، سایت ایران تحصیل به محض اطلاع رسانی جدیدترین اخبار را در اختیار متقاضیان گرامی قرار می دهد. همچنین، برای دریافت مشاوره قبولی در مرحله کتبی و مصاحبه می توانید با مشاوران خبره ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند. 

زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری ناجا 1403

نیروی انتظامی برای جذب افراد علاقه مند ورود به این ارگان، آزمون ورودی را ترتیب می دهد که در آن افراد شرکت کننده با یکدیگر به رقابت می پردازند. روند مرسوم پذیرش به این صورت می باشد که ابتدا متقاضیان پس از ثبت نام در فراخوان های منتشر شده از سوی نیروی انتظامی در یک آزمون کتبی شرکت کرده و بعد از چند روز نتایج اولیه منتشر می گردد.

سپس از اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه افسری نیروی انتظامی در مرحله اول برای مصاحبه دعوت به عمل می آید. چنانچه این افراد بتوانند در این گام نیز پذیرفته شوند، قبول نهایی خواهند شد.

به همین منوال، داوطلبانی که در آزمون کتبی سال جاری شرکت کرده اند، بر اساس زمان بندی اعلام شده از می توانند به مشاهده نتایج دانشگاه افسری ناجا بپردازند. البته هنوز اخبار دقیقی در مورد تاریخ اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا ۱۴۰۳-۱۴۰۴ منتشر نشده و باید منتظر انتشار اطلاعیه های مربوطه ماند. اما در سال گذشته این نتایج در بهمن ماه صادر شد و انتظار می رود که در آزمون سال جاری نیز به همین منوال باشد. با این وجود، به محض اعلام تاریخ دقیق، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری ناجا

برای آشنایی با نحوه ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی امین وارد لینک شوید.

کال تو اکشن تماس

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری ناجا 1403

همانطور که اشاره شد، پس از اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه افسری نیروی انتظامی اعلام گردید، نوبت به مراجعه حضوری جهت گزینش و مصاحبه می رسد. به طور معمول انجام این کار حدود 20 الی 30 روز بعد از کارنامه اول خواهد بود. در واقع تعداد افراد دعوت شده برای مصاحبه چند برابر ظرفیت خواهد بود و از میان افرادی بتوانند نمره بالاتر از سایرین کسب کنند، قبول نهایی تلقی خواهند شد.

تا بحال دانشگاه افسری امین در مورد زمان نتایج نهایی نیز اطلاع رسانی نکرده است، ما نمی توانیم تاریخ مشخصی را در این باب معرفی کنیم. توصیه می شود که متقاضیان گرامی با مراجعه به سایت ایران تحصیل پیگیر آخرین اخبار در این زمینه باشید. چرا که عدم حضور بموقع در مرکز گزینش به منزله انصراف می باشد و فرد حق اعتراض نخواهد داشت.

به منظور آگاهی از لیست رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین وارد لینک مربوطه شوید. 

 

نحوه مشاهده نتایج دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403

برای مشاهده نتایج دانشگاه افسری ناجا لازم است که داوطلبان به سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به نشانی gozinesh.police.ir مراجعه نمایند. پس از اینکه نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد شد، با کلیک بر روی منوی ورود، به پرتال شخصی خود وارد می شوید.

ذکر این نکته نیز ضروری است که اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری ناجا گاهی از سوی مدیریت گزینش استان صورت می گیرد و در مواقعی نیز این اطلاع رسانی به شکل ارسال پیامک یا تلفن می باشد.

 

اطلاعیه

چنانچه در ارتباط با هریک از مراحل مشاهده نتایج دانشگاه افسری ناجا نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر هستید، می توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران مجرب و کارآزموده ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید تا در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. 

 

شرایط ثبت نام در دانشگاه افسری ناجا 1403

حال که در مورد اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا صحبت کردیم، خوب است که شرایط ثبت نام و پذیرش در این دانشگاه را نیز برای متقاضیان گرامی مورد بررسی قرار دهیم. این شرایط به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می شوند. شرایط عمومی به شرح زیر می باشند.

برای کسب اطلاع در خصوص استخدام درجه داری نیروی انتظامی روی لینک کلیک کنید.

شرایط عمومی ثبت نام در دانشگاه افسری ناجا 1403

  • معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی
  • عدم هر گونه عناد یا شمنی با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه. داشتن آمادگی برای فداکاری در راه میهن
  • داشتن تبعیت ایرانی. ایرانی الاصل بودن به این مفهوم که فرد دارای پدر و مادر ایرانی الاصل باشد.
  • نداشتن عضویت یا ارتباط با گروهک های منافق، احزاب و گروه های سیاسی که با نظام در تعارض هستند.
  • عدم عضویت در احزاب یا گروه های سیاسی مخالف نظام در هنگام ثبت نام
  • عدم محرومیت یا محکومیت از خدمات دولتی
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر
  • برخورداری از سلامت جسمی یا روحی متناسب با انجام امور خدمت

برای آشنایی با منابع آزمون استخدام نیروی انتظامی روی لینک کلیک کنید.

شرایط اختصاصی ثبت نام در دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403

  • حداقل سن مجاز 18 و حداکثر 25 سال
  • داشتن حداقل مدرک دیپلم. اگر داوطلب
  • متقاضیانی که در پایه دوازدهم رشته های نظری مشغول به تحصیل می باشند، اگر بتوانند تا خرداد ماه مدرک فارغ التحصیلی خود را بگیرند، مجاز به ثبت نام خواهند بود.
  •  توصیه می‌شود که برای ثبت نام از سیستم های عامل های ویندوز استفاده کنید. چرا که احتمال دارد در صورت استفاده از تلفن های هوشمند اطلاعات به درستی ارسال نشوند.
  • برخورداری از کارت پایان خدمت. البته کارت معافیت از خدمت قابل قبول است
  •   داشتن کارت عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری
  •   خانواده شهدا،  ایثارگران،  جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی 
  • داشتن حداقل معدل ۱۴
  •  داشتن حداقل قد ۱۷۰ سانت 
  • دارندگان مدرک کاردانی و یا بالاتر از آن مجاز به نام نویسی نخواهند بود

شرایط ثبت نام در دانشگاه افسری ناجا

جهت آگاهی از شرایط استخدام نیروی انتظامی زن در تهران بر روی لینک کلیک کنید. 

 

بازیابی رمز عبور مشاهده نتایج دانشگاه افسری ناجا 1403

همانطور که ذکر شد برای مشاهده نتایج دانشگاه افسری ناجا متقاضیان باید به سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مراجعه کرده و با وارد کردن کلمه عبور و کد ملی وارد پرتال شخصی خود شوند.

اما در برخی موارد ممکن است که داوطلب این اطلاعات را به دلایل مختلف فراموش نماید. برای چنین مواقعی لازم است که با  مدیریت گزینش استان محل سکونت خود تماس گرفته و برای رفع این مشکل درخواست رسیدگی دهید. همچنین برخورداری از کد رهگیری برای این منظور ضروری می باشد. به طور معمول اخذ رسید ثبت نام یا همان کد رهگیری سامانه مذکور و برخورداری از شرایط لازم ملاک فراخوان متقاضی می باشد.

برای آشنایی با مراحل گزینش درجه داری ناجا روی لینک کلیک کنید.

اقدامات پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه افسری ناجا 1403

مراحل انجام مصاحبه برای افرادی که در لیست اسامی پذیرفته شدگان اولیه دانشگاه افسری نیروی انتظامی قرار داشته اند، بر اساس یک ترتیب خاص می باشد که برای رفاه حال متقاضیان گرامی آن ها را شرح می دهیم.

  • انجام معاینات پزشکی:  از آنجا که برخورداری از سلامت جسمی و روحی روانی جهت خدمت در نیروی انتظامی یکی از از موارد اجتناب ناپذیر است، از افراد پذیرفته شده در مرحله اول برای آزمایش های پزشکی در یک تاریخ معین معاینه گرفته می شود. اگر مشخص شود متقاضی از فاکتورهای سلامت در نظر گرفته شده برخوردار نیست، از پذیرش او ممانعت به عمل خواهد آمد. معاینات مربوطه عبارتند از مراجعه به پزشک عمومی، دندانپزشک، چشم پزشک، شنوایی سنجی، گوش و حلق و بینی، پوست و مو، قلب و عروق، اورولوژی، روانشناسی، اعصاب و روان، رادیولوژی (عکس برداری از ستون فقرات و…)، انجام آزمایشات خون و ادرار و …
  • تست ورزشی و خوانی قرآن کریم:  به طور معمول از داوطلب خواسته می شود تا در تست های ورزشی دراز نشست، شنا و دو  شرکت نماید. چنانچه این مرحله نیز با موفقیت طی گردد سطح آشنایی با قرآن کریم سنجیده می شود.
  • مصاحبه حضور:  در مرحله بعد نوبت به مصاحبه شفاهی میرسد. البته ممکن است برخی از این سوالات نیز به صورت کتبی ارائه شوند. از جمله مهمترین این سوالات این بخش می توان به شناخت شخصیت و عقیده متقاضی، شغل، تحصیلات، موقعیت فرهنگی و اجتماعی خانواده و نزدیکان وی اشاره کرد. اما شاید بتوان گفت که سوالات مربوط به ولایت فقیه و احکام، موضوع سیاسی و میزان آشنایی با مسائل سیاسی کشور و جهان، اطلاع از اتفاقات مناسبت های مهم ملی مذهبی، و دانش عمومی فرد بیش از سایر موارد اهمیت دارد.
  • تحقیقات محلی: در وهله آخر در مورد داوطلب تحقیقات محلی صورت می گیرد. به شکلی که به محل زندگی مراجعه کرده و اطلاعات مربوط به وضعیت اخلاقی و رفتاری متقاضی و خانواده نزدیکان وی به دست می آید. 

اطلاعیه

پس از از انجام تمامی این مراحل ذکر شده در صورت تایید گزینش نهایی، قبول قطعی به  دست می آید.

 

مدارک لازم برای حضور در مصاحبه دانشگاه افسری ناجا 1403

افرادی که از اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری ناجا نمره قبولی را کسب کردند، می بایست خود را جهت مراحل بعدی که مهمترین آنها شرکت در مصاحبه می باشد، آماده کنند. برای حضور در روز مصاحبه لازم است که داوطلب یکسری مدارک را با خود به همراه داشته باشد. این مدارک  به شرح زیر می باشند:

  • 6 قطعه عکس پرسنلی تمام رخ  با کیفیت. عکسهای اسکن شده یا رایانه‌ای قابل قبول نیستند.
  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه از همه صفحات
  • اصل و کپی مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی
  • اصل و کپی مدرک نظام وظیفه.  برای داوطلبینی که  مشمول معافیت تحصیلی می باشند ارائه مدارک مربوطه  کافی است
  • به همراه داشتن لباس و کفش ورزشی جهت انجام آزمون آمادگی جسمانی

مدارک لازم برای حضور در مصاحبه دانشگاه افسری ناجا

برای کسب اطلاعات جامع درباره مصاحبه دانشگاه افسری ارتش روی لینک کلیک کنید.

رشته های ارائه شده دانشگاه افسری ناجا 1403 

دانشگاه افسری نیروی انتظامی در سال 1403 برای تربیت نیروهای کارآمد، برای آن دست از افرادی که دارای مدرک دیپلم هستند، آزمون ورودی برگزار کرد. از انجاکه آموزش افراد به صورت اکادمیک، از میان رشته های تحصیلی ارائه شده این دانشگاه می باشد. رشت های تحصیلی دانشگاه افسری ناجا، در بخش های زیر قابل بررسی است:

ردیف رشته های ارائه شده دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 
1 رشته مدیریت عملیات انتظامی
2 رشته فرماندهی و مدیریت انتظامی
3 رشته کشف جرائم
4 رشته مدیریت پشتیبانی انتظامی
5 رشت عملیات راهور 
6 رشته مهندسی ترافیک
7 رشته خدمات فنی راهور
8 پشتیبانی
9 رشته مخابرات انتظامی

بنر کال تو اکشن

مشاوره قبولی در دانشگاه افسری ناجا 1403

دانشگاه نیروی انتظامی به دلیل استخدام فارغ التحصیلان خود، یکی از پر طرفدارترین دانشگاه های کشور به شمار می روند. از این رو اگر می خواهید در هنگام اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا در میان پذیرفته شدگان باشید، بایستی نه تنها با نحوه طراحی سوالات آزمون کتبی بلکه با شیوه مصاحبه نیز آشنا شوید.

اما آن دسته از داوطلبانی که در آزمون این دوره در اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه افسری نیروی انتظامی قرار دارند، بهتر است که برای مراحل بعدی به موقع اقدام کرده و در صورت پذیرش نهایی، مدارک خود را در زمان مقرر به دانشگاه تحویل دهند. چرا که امکان دارد به دلیل تاخیر در ارائه این مدارک پذیرش وی کان لم یکن تلقی شود.

دوستان گرامی نیز که نتوانسته اند نمره قبولی را کسب کنند، هیچ جای نگرانی نیست و به شرط داشتن شرایط ذکر شده می توانند یک بار دیگر در این آزمون شرکت نمایند.

 

برای دریافت نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش وارد لینک شوید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه افسری ناجا 1403

 زمان استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی دانشگاه امین

دانشگاه نیروی انتظامی امین هر سال از میان علاقمندان ثبت نام به عمل می آورد. از طریق آزمون زمان ثبت نام در آزمون دانشگاه افسری نیروی انتظامی در سایت  gozinesh.police.ir اعلام خواهد شد. زمان استخدام در سال قبل از ۱۲ آذرماه شروع شد و تا ۱۵ دی ماه ادامه داشت. متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی از طریق سایت مذکور مراحل تکمیل ثبت نام خود را انجام دهند.

 تاریخ مصاحبه دانشگاه افسری نیروی انتظامی امین

 بر اساس آخرین اخبار در حدود ۱۰ روز بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه افسری نیروی انتظامی امین، زمان و مکان برگزاری مصاحبه از طریق پیامک یا تماس تلفنی به پذیرفته شدگان آزمون کتبی اطلاع رسانی خواهد شد و این افراد باید در مورد مقرر با به همراه داشتن مدارک لازم به محل برگزاری ممصاحبه مراجعه کنند. تاکنون در ارتباط با زمان مصاحبه اطلاعاتی منتشر نشده است. داوطلبان می توانند از طریق سایت نیروی انتظامی به نشانی  gozinesh.police.ir از شرایط و همچنین زمان برگزاری مصاحبه اطلاعات لازم را کسب کنند.

جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه افسری ناجا

جهت آشنایی با مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین وارد لینک شوید.

 خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی نتایج آزمون افسری نیروی انتظامی 1403 پرداختیم. داوطلبان باید بدانند که پس از برگزاری آزمون مرحله اول کتبی نتایج از طریق مراکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی اعلام می‌ شود. دانشگاه افسری با هدف آموزش به داوطلبان واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون و مرحله مصاحبه پذیرش نیرو دارد. اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری نیروی انتظامی ۱۴۰۳ پس از برگزاری آزمون مرحله دوم منتشر خواهد شد.

متقاضیان حدود 3 هفته بعد از شرکت در آزمون مرحله اول می توانند به نتایج اولیه آزمون خود را با مراجعه به اداره گزینش و استخدام نیروی انتظامی دسترسی داشته باشند و در نهایت بر اساس ظرفیت های اعلام شده از سوی دانشگاه افسری نیروی انتظامی پذیرفته شدگان در مرحله دوم که در صورت کسب نمره قبولی می توانند در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل شوند. چنانچه پس از مطالعه مطالب این مقاله نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی هستید، می توانید با کارشناسان ما در ایران تحصیل از طریق تماس با شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

 

2/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا چه زمانی است؟

هنوز تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا منتشر نشده، اما به محض اطلاع رسانی متقاضیان می توانند در این سامانه اخبار را پیگیری نمایند.

چگونه در مصاحبه دانشگاه افسری نیروی انتظامی قبول شویم؟

برای دریافت مشاوره قبولی مصاحبه آزمون نیروی انتظامی می توایند با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه افسری نیروی انتظامی به چه نحوی است؟

در این مقاله می توانید با روش مشاهده نتایج دانشگاه افسری ناجا آشنا شوید.

 

 

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج دانشگاه افسری ناجا 1403 + مشاهده اسامی»

  1. Avatar photo محمدی گفت:

    سلام رشته انسانی هستم
    میتونم با معدل کل۱۵ مقطع کارشناسی دانشگاه افسری امین ثبتنام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط دانشگاه افسری امین شامل سن و قدو‌وزن مدرک فارغ التحصیلی باید برای شما برسی شود

  2. Avatar photo شهاب گفت:

    سلام لطفا میشه بگین چرا فوق دیپلم نباید ثبت نام کنه

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی چون فقط کارشناسی قبول میکنن

      1. Avatar photo شهاب گفت:

        ن منظورم اینه چرا اصلا فوق دیپلم استخدام نمیکنن

        1. Avatar photo tahmasebi گفت:

          سلام، جزو قوانین دانشگاه افسری میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    شرایط استخدامی بانک ملی 1403 + سن و مدرک تحصیلی

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 + پیشنهاد قبولی ها

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)