ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون آیلتس 2023 + {لینک مستقیم مشاهده} | ایران تحصیل

اعلام نتایج آزمون آیلتس
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه و زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس مشخص شد. برای مشاهده نتایح لازم است با ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون و وارد کردن اطلاعات خود نتیجه را مشاهده نمایید. برای مشاهده نتایج آزمون TOFEL نیز باید به سامانه مشاهده نتایج آزمون TOFEL وارد شوید.

همانطور که میدانید سازمان سنجش آموزش کشور به تازگی مسئولیت برگزاری این آزمون را گرفته است و موظف به نظم در برگزاری و ارائه خدمات مربوط به این آزمون را داشته باشد. پس انتظار میرود روند آزمون و اعلام نتایج این آزمون از نظم بهتری برخوردار شده و در محیط سالم تری برگزار شود.

در این مقاله از ایران تحصیل به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون آیلتس خواهیمپرداخت. چنانچه در فرایند دریافت اعلام نتایج آزمون خود در سامانه های مربوطه به مشکلی برخورده اید میتوانید بصورت 24 ساعته و آنلاین با مشاوران متخصص ایران تحصیل به شماره 9099073507 تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس

بطور معمول 3 هفته الی 1 ماه پس از روز برگزاری آزمون، نتایج آن اعلام میگردد. این نتایج از طریق سایت اینترنتی آیلتس قابل دریافت هستند.

آزمون آیلتس تحت نظارت 3 سازمان به نام های مرکز آیلتس استرلیا، شورای آموزشی بریتانیا و دانشگاه کمبریج است. در ایران تمامی آزمون های زیر نظر سازمان IDP استرالیا برگزار می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس

زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس  توسط تمامی موسساتی که مجاز و تحت نظر این سازمان هستند اطلاع رسانی می شود. پس از اعلام زمان نتایج ، داوطلبان می توانند به وبسایت مربوطه برای مشاهده مراجعه نمایند.

البته لازم به ذکر است در حال حاضر طبق مصوبه شورای عالی انقلاب برگزاری و نظارت بر این آزمون تنها به عهده وزرات سنجش و آموزش کشور میباشد.

برای ثبت نام آزمون آیلتس روی لینک بزنید.

اعلام نتایج آزمون آیلتس از سایت آیلتس

اعلام نتایج آزمون آیلتس از سایت آیلتس

برای سهولت دریافت نتایج توسط سرکت کنندگان آزمون آیلتس یک سامانه یک پارچه حهت دریافت نتایج این آزمون ساخته شده است. IDP به عنوان مسئول اصلی برگزاری این آزمون شامل طرح سوالات، تصحیح و… سایت ieltsessentials.com را در دسترس قرار داده که با مراجعه به بخش نتایج آزمون میتوانید به سادگی نتیجه نهایی Ielts خود را مشاهده نمایید.

با ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون https://results.ieltsessentials.com می توانید نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.

به صورت تخمینی بین 13 روز تا دو هفته پس از برگزاری آیلتس نتایج اعلام می شود. زمان دقیق اعلام نتایج نیز از طریق پیامک به شماره همراهی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید ارسال میگردد. البته زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس در برخی آزمون ها تا 1 ماه هم میتواند به طول بیانجامد.

اعلام نتایج آزمون آیلتس از سایت آیلتس

لازم است بدانید کارنامه ای که برای شما صادر می شود دارای کدهای امنیتی خاصی است. به همین دلیل، بیشتر از یک مرتبه صادر نمی شود. مگر اینکه داوطلب تقاضای کتبی خود را برای ارسال مجدد بفرستد.

📢 امکان اعلام نتایج آزمون آیلتس به صورت پیامکی و ایمیلی وجود ندارد و فقط به صورت حضوری و یا در وبسایت مربوطه درج می شود.

ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون

پس از اعلام نتایج آزمون آیلتس با ورود به سامانه مذکور می توانید جواب آزمون آیلتس  را مشاهده کنید. جهت مشاهده کارنامه لازم است اطلاعات زیر وارد کنید:

شماره داوطلبی (Candidate Number)

شماره پاسپورت (Candidate ID)

نتیجه ای که در این سایت مشاهده می کنید تنها برای اعلام نمره است و هیچ ارزش دیگری ندارد. کارنامه کتبی اصل مدرک محسوب می شود که لازم است تا صادر شدن صبر داشته باشید.

ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون

برای مشاهده آزمون تافل نیز باید با  ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون TOFEL نتیجه را مشاهده نمایید .

اگر در رابطه با ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون TOFEL نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون آیلتس روی لینک کلیک کنید.

کال تو اکشن تماس

نحوه اعتراض به نتیجه آزمون آیلتس

برای اعتراض به اعلام نتایج آزمون آیلتس و همچنین TOFEL لازم است یک سری مراحل اداری را طی نمایید.

این مراحل شامل پر کردن فرم های مرتبط در ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون TOFEL و آیلتس می شود.

در صورتی که نمی دانید چطور باید به جواب آزمون آیلتس اعتراض کنید، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

پس از مشاهده نتایج آزمون IELTES و اعتراض 2 هفته زمان نیاز است تا به آن رسیدگی شود. فراموش نکنید این کار نیازمند پرداخت هزینه های مرتبط است و در صورت قبول اعتراض شما به جواب آزمون آیلتس ،کل هزینه برگشت داده می شود.

نحوه اعتراض به نتیجه آزمون آیلتس

فرم EOR برای افرادی که به اعلام نتایج آزمون آیلتس اعتراض دارند.

افراد شرکت کننده در آزمون آیلتس می توانند به کل آزمون و یا قسمت های خاصی از آن اعتراض داشته باشند که درهر صورت هزینه تفاوتی ندارد.

فراموش نکنید هزینه اعتراض باید به ارز محلی استرالیا پرداخت شود.

توصیه می کنیم به نمره های Listening و Reading اعتراض نکنید زیرا به صورت سیستمی محاسبه شده و سلیقه فرد تصحیح کننده در آن دخالتی ندارد.

  • اعلام نتیجه اعتراض ممکن است بین 2 تا 4 هفته به طول بیانجامد اما به طور معمول تا یک ماه پس از اعتراض، نتایج جدید از طریق ایمیل به شما اعلام می گردد.
  • توجه داشته باشید که فقط یک بار برای هر آزمون می توانید به نمرات اعتراض نمایید و پس از اعلام نتایج اعتراض اول، امکان اعتراض مجدد در آن آزمون وجود ندارد.

برای ورود به سامانه زمان آزمون SAT کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

قوانین دریافت کارنامه با جواب آزمون آیلتس

اگر امکان مشاهده نتایج آزمون IELTES و TOFEL را به صورت اینترنتی نداشتید می توانید با مراجعه حضوری در شهرهای تهران، ساری، اهواز و کرمان به صورت حضوری کارنامه خود را دریافت کنید. برخی مؤسسات در این قبیل از شهرها کارنامه را به صورت حضوری تحویل داوطلبان می دهند.

البته در نظر داشته باشید از آنجا که برگزاری این آزمون ها از این پس بر عهده سازمان سنجش و آموزش کشور است ممکن است ساز و کار جدیدی برای دریافت حضوری کارنامه ایلتس اعلام شود که در صورت انتشار اطلاعیه این صفحه بروزرسانی میگردد.

برای کسب اطلاع در خصوص شرایط ثبت نام ازمون آیلتس روی لینک بزنید.

فراموش نکنید که لازم است حتماً خود فرد متقاضی برای دریافت کارنامه مراجعه کند. در غیر این صورت و با مراجعه فردی دیگر لازم است فرم Authorization موجود در سایت مؤسسه و نیز کپی صفحه اول گذرنامه امضاء شده داوطلب را همراه خود داشته باشد.

قوانین دریافت کارنامه با جواب آزمون آیلتس

در این کپی امضاء داوطلب باید به خوبی مشخص باشد و همچنین مدارک شناسایی تحویل داده شود. اعلام نتیجه از طریق فکس، ایمیل و یا تلفن امکان پذیر نیست.

برای آشنایی با شرایط تحصیل در آمریکا روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب

موضوع مورد بحث ما در این مطلب اعلام نتایج آزمون آیلتس بود. از آنجایی که آزمون آیلتس و نمره آن برای ادامه تحصیل در داخل و خارج از کشور بسیار حائر اهمیت است.

به همین دلیل، داوطلبان بسیاری هستند که در این آزمون شرکت می کنند. در صورتی که شما نیز داوطلب این آزمون هستید برای مشاهده مراحل جواب آزمون آیلتس می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

در صورتی که سؤالات بیشتری در خصوص ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون آیلتس و ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون TOFEL داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق را در رابطه با مشاهده نتایج آزمون IELTES به شما بگویند.

 

 

برای دریافت پی دی اف مقاله پی ی اف مقاله اعلام نتایج آزمون آیلتس روی لینک کلیک کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون آیلتس چگونه مشخص می شود؟

زمان اعلام نتیجه به صورت تخمینی بین 13 تا 14 روز پس برگزاری آزمون می باشد.

برای ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون به کدام وبسایت باید مراجعه کرد؟

این وبسایت در متن مشخص شده است و نشانی آن https://results.ieltsessentials.com میباشد.

آیا امکان اعتراض به جواب آزمون آیلتس وجود دارد؟

بله با طی کردن مراحلی اداری می توانید به نتیجه اعتراض کنید.

آیا به صورت ایمیلی امکان مشاهده نتایج آزمون IELTES و TOFEL وجود دارد؟

خیر به صورت پیامکی و با استفاده از ایمیل وجود ندارد.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج آزمون آیلتس 2023 + {لینک مستقیم مشاهده} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo ذوالفقارنصیری گفت:

    سلام نتایج آزمون ایلتس اسفند 1401 اعلام شده؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر نتایج اولیه ایلتس اعلام نشده است.

  2. Avatar photo ظهیرالاسلامی گفت:

    اعلام نتایج ازمون ایلتس رو میشه حضوری گرفت/

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اعلام نتایج ایلتس انلاین امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 + شرایط آزمون و نکات مهم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید، هم اکنون براساس اعلامیه رسمی آموزش و پرورش، آزمون مدارس نمونه دولتی پایه تحصیلی ششم به هفتم از مقطع متوسطه...
  • نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب

    در حال حاضر بسیاری از داوطلبان منتظر اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 هستند. جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟ این سؤال شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد. بعد از اینکه دانشگاه علوم پزشکی مدارک مشمولان...
  • اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

    اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403 + مشاهده sanjesh

    زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1403 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع...
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

    اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1403

    کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون...
تماس با مشاور