ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش ۱۴۰۳ + لینک مستقیم | ایران تحصیل

استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سالانه افراد زیادی در آزمون‌های سراسری سازمان سنجش کشور شرکت می‌کنند. به طوری که آن‌ها بعد از خرید کارت اعتباری متوجه می‌شوند که آن را اشتباهی خریداری یا مبلغ زیادی را واریز کردند. در این صورت داوطلبان برای استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش اقدام کنند. حال ممکن است برای عده‌ای سوال پیش بیاید که آیا امکان عودت کارت اعتباری در سازمان سنجش وجود دارد؟

البته در این میان افرادی وجود دارند که پس از ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی سازمان سنجش از امتحان دادن منصرف می‌شوند. به همین دلیل قصد دارند استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش را انجام دهند و مبلغ واریزی خود را دریافت کنند. لذا عودت کارت اعتباری سازمان سنجش یکی از مشکلات عمده داوطلبان شرکت در آزمون است و افراد زیادی به دنبال استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش هستند.

 لذا در این مقاله از ایران تحصیل قصد داریم در مورد استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش صحبت کنیم و تمام جوانب آن را برای داوطلبان شرکت در آزمون مشخص کنیم.

 

اطلاعیه

 ثبت‌نام در آزمون تولیمور دوره‌های 179، 180 و 181 از 21 اسفند ماه ۱۴۰۳ آغاز شد و مهلت ثبت‌نام آن‌ها به صورت زیر می‌باشد:

1- ثبت‌نام دوره 179 تولیمور در ۱۴۰۳/01/18 تمام می‌شود و آزمون آن در تاریخ ۱۴۰۳/01/23 در 26 حوزه مختلف سراسر کشور برگزار می‌شود.

2- ثبت‌نام دوره 180 تولیمور در ۱۴۰۳/02/01 تمام شده و آزمون آن ۱۴۰۳/02/06 در 26 حوزه مختلف کشور برگزار می‌شود.

3- ثبت‌نام دوره 181 آزمون تولیمور در ۱۴۰۳/02/15 به پایان می‌رسد و داوطلبان شرکت در این آزمون در 20 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در 26 حوزه مختلف سراسر کشور با هم رقابت می‌کنند.

 

 

عودت کارت اعتباری سازمان سنجش

عودت کارت اعتباری سازمان سنجش

 

 

برای مشکل کارت اعتباری سنجش کلیک کنید.

 

 

نحوه استرداد واریز اضافی کارت اعتباری سازمان سنجش ۱۴۰۳

داوطلبان شرکت در آزمون‌های استخدامی و کنکور سراسری سازمان سنجش باید برای تکمیل فرم ثبت‌نام خود کارت اعتباری خریداری کنند. قیمت این کارت‌های اعتباری با توجه به نوع و سطح آزمون‌ها متفاوت است. بنابراین داوطلبان باید آن بر اساس آزمون خود پرداخت کنند. حال ممکن است برخی از داوطلبان به جای خرید یک کارت اعتباری دو یا چند کارت اعتباری مختلف خریده باشند یا این که به جای واریز مبلغ فرضا 120.000 تومان مبلغ 150.000 تومان را واریز کنند. به همین دلیل این دسته از داوطلبان می‌خواهند مبلغ واریز اضافی خود را استرداد کنند.

بر همین اساس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص این افراد اطلاعیه و فرمی را منتشر کرده است که داوطلبان با دانلود فرم مراحل زیر را برای تکمیل فرم انجام دهند:

 

 

دانلود فرم استرداد هزینه‌های اضافی کارت اعتباری سازمان سنجش

 

 

جدول شماره 1: در این جدول شما باید اطلاعاتی را که به هنگام خرید کارت اعتباری در سیستم درج نمودید، مشخص کنید.

جدول شماره 2: در جدول شماره 2 داوطلبان آزمون سازمان سنجش باید تمام کارت‌های بانکی که با آن کارت اعتباری خریدند را به همراه اطلاعات لازم درج کنند. برای این کار لازم است در ابتدا مراحل ثبت‌نام خود را در سازمان سنجش نهایی کنند. سپس با دریافت کد رهگیری 16 رقمی از تمامی ثبت‌نام‌های نهایی خود توسط همه کارت‌های بانکی پرینت بگیرند و آن‌ها را ارسال کنند. هم‌چنین در این بخش ثبت‌نام اصلی و فرعی خود را مشخص کنند.

جدول شماره 3: در جدول شماره 3 متقاضیان استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش باید تمام اطلاعات بانکی خود را با دقت کامل درج کنند. به یاد داشته باشید که سازمان سنجش مبلغ عودت شما را به این حساب واریز خواهد کرد.

پس از تکمیل جداول بالا اولین سوالی که به ذهن متقاضیان می‌رسد این است که با فرم‌های تکمیل شده چیکار باید کرد؟ و پرینت‌های نهایی ثبت‌نام خود را به کجا ارسال کنند؟ کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در این مورد شما را بیشتر راهنمایی کنند که برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 9099075307 تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاع از کد رشته های تحصیلی سازمان سنجش کلیک کنید.

 

 

نحوه استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش

نحوه استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش

 

نحوه استرداد کارت اعتباری سنجش ۱۴۰۳

در حالتی ممکن است داوطلبان برای شرکت در چند آزمون آزمایشی به صورت هم‌زمان ثبت‌نام کرده باشند و پس از پشیمانی قصد دارند عودت کارت اعتباری سازمان سنجش خود را انجام دهند که سازمان سنجش برای آن‌ها مبلغی را واریز نخواهد کرد. مثلا اگر داوطلبی قصد شرکت در آزمون سراسری کنکور رشته‌های اصلی و فرعی را داشته باشد و در همه آن‌ها ثبت‌نام کند. سپس بنا به دلایل مختلفی از چند آزمون منصرف شود سازمان سنجش مبلغ واریزی آن‌ها را بازپرداخت نمی‌کند. یعنی در واقع امکان عودت کارت اعتباری سازمان سنجش در چنین حالتی وجود ندارد. لذا داوطلبان قبل از ثبت‌نام در کنکور سراسری ۱۴۰۳ یا هر آزمون دیگری شرایط ثبت‌نام آن را به دقت مطالعه کنند و با آگاهی بیشتری نام‌نویسی کنند.

 

سایت خرید کارت اعتباری سازمان سنجش

معمولا داوطلبان شرکت در آزمون‌های آزمایشی از طریق سایت  epay.sanjesh.org که همان  سامانه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش است  کارت‌های اعتباری خود را خریداری می‌کنند. بهتر است آن‌ها قبل از خرید کارت اعتباری خود، دفترچه ثبت‌نام در آزمون را به دقت مطالعه و پس از آگاهی کامل نام‌نویسی کنند. داوطلبان قبل از خرید کارت اعتباری به عنوان آزمون و کارت (سریال ثبت‌نام) خود دقت کنند تا کارتی را به اشتباه دریافت نکنند. زیرا هر کدام از کارت‌های اعتباری مخصوص آزمون خاصی است و امکان تبدیل یا تغییر آن‌ها به آزمون دیگری وجود ندارد. اما آن‌ها در صورتی که کارت اعتباری را به اشتباه خریداری کرده باشند می‌توانند آن را پس از اتمام مهلت فروش کارت اعتباری توسط سازمان سنجش مغایرت گیری کنند. پس از مغایرت گیری مبلغ واریزی سریال‌های بلااستفاده به همان کارتی عودت می‌شود که از آن کارت‌پول واریز شده بود. اصولا این کارها یک ماه زمان می‌برد.

 

 

برای دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش کلیک کنید.

 

 

 

اطلاعیه

 ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور در 10 اسفندماه ۱۴۰۳ شروع شده بود که تا 20 اسفند ماه ادامه داشت. اما طی گزارشی مهلت ثبت‌نام آن به چهارشنبه 25 اسفند ماه ۱۴۰۳ تمدید شد. بنابراین داوطلبان شرکت در آزمون می‌توانند تا 25 اسفند ماه نسبت به ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 

 

استرداد کارت‌های اعتباری سازمان سنجش

استرداد کارت‌های اعتباری سازمان سنجش

 

خلاصه مطلب

در حال حاضر آزمون‌های آزمایشی زیادی در سازمان سنجش برگزار می‌شود و سالانه داوطلبان زیادی در این آزمون‌ها ثبت‌نام می‌کنند. حال در این میان افرادی وجود دارند که به دلایل مختلفی قصد بازپرداخت کارت اعتباری سازمان سنجش خود را دارند. آن‌ها برای عودت کارت اعتباری سازمان سنجش خود می‌توانند بر اساس اطلاعات مندرج در دفترچه راهنما آزمون اقدام کنند. حال در اکثر مواقع سازمان سنجش مبلغ واریزی اضافی یا خرید بیش از یک بار کارت اعتباری را عودت می‌کند. اما در اکثر مواقع ممکن است کارت‌های اعتباری که برای آزمون‌های مختلف تنها برای یک بار خریداری شده‌اند را استرداد نکند. این‌ها کاملا به شرایط ثبت‌نام آزمون داوطلبان بستگی دارد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها و سوالات دیگر می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

 

جهت دانلود این مقاله کلیک کنید.

 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش ۱۴۰۳ وجود دارد؟

به صورت کلی امکان استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش به شرایط ثبت‌نام دفترچه راهنما آزمون بستگی دارد. بنابراین لازم است داوطلبان قبل از ثبت‌نام در آزمون دلخواه خود از شرایط ثبت‌نام آن آگاهی یابند.

برای عودت کارت اعتباری سازمان سنجش ۱۴۰۳ چیکار باید کنیم؟

شما برای عودت کارت اعتباری سازمان سنجش ۱۴۰۳ می‌توانید طبق اطلاعات مندرج در مقاله بالا اقدام کنید.

به هنگام خرید کارت اعتباری به چه چیزهایی باید دقت کرد؟

شما به هنگام خرید کارت اعتباری به عنوان آزمون و کارت (سریال ثبت‌نام) آن دقت کنید.

 

 

نظرات

29 دیدگاه دربارهٔ «استرداد کارت اعتباری سازمان سنجش ۱۴۰۳ + لینک مستقیم | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo یوسف گفت:

    سلام خسته نباشید من الان نمیدونستم شرایط ثبت نام برا آزمون دفتریاری را ندارم از کارت اعتباری به مبلغ 280000هزارتومان خرید کردم و ثبت نام را نمیتونم انجام بدم ومربوط به دفتریاران است که من شرایطشو ندارم الان برگشت پولم امکان داره یا نه ..

  2. Avatar photo لیلا کریم نیا گفت:

    سلام، من ۳۷۸۰۰۰ تومان پرداخت کردم بعد از پر کردن فرم ثبت نام انجام نشد، به دلیل اینکه یک فرزند دارم، پول کمی نیست. از دولت به ما رواست یا از ما به دولت؟؟؟؟ از چه طریقی میتونم درخواست عودت وجه بدم، لطفا راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز در این مورد باید به سازمان سنجش درخواست بدید.

  3. Avatar photo یاس گفت:

    سلام وقت بخیر . من آزمون استخدامی ۱۴۰۳ هزینه بانکی با مبلغ۳۷۸ تومان رو پرداخت کردم یعنی کارت بانکی رو خریدارم کردم اما هرکاری کردم برای ثبت نام سایت اجازه نمی‌دادوارور میداد و مهلت ثبت نام تموم شد و من بعداز بارها تلاش موفق به ثبت نام نشدم ایا امکان عودت هزینه ثبت نامی برام مقدور هست ؟ ودرصورت مثبت بودن چه مراحلی رو باید طی کنم ؟متشکرم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم

  4. Avatar photo نگین گفت:

    سلام من لیسانس حقوق دارم برای کنکور فرهنگیان ثبت نام کردم نمیدونستم نباید لیسانس‌ داشته باشی الان نمیتونم برم برای آزمون؟مبلغی که دادم چی؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما با مدرک دیپلم این امکان رادارید ثبت نام کنید

  5. Avatar photo علی زاده گفت:

    سلام
    سوال اولم اینکه ایا کسی که کلرشناسی داره میتونه کنکور دانشجومعلم شرکت کنه؟
    ب من فارغ التحصیل شدم ۲۲سالمه مدرکم رو چند وقت دیگه میدن برا ثبت نام کنکور دلنشجو معلم سریال خریداری کردم
    الان میگن کسایی که کارشناسی دارن نمیتونن شرکت کنند
    برای استرداد پولم درصورت شرکت نکردن چکاری میتونم انجام بدم پولم برمیگرده؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید به سنجش درخواست بزنید

  6. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام برا آزمون دبیری ۱۴۰۲ کارت اعتباری خریدم ولی موقع ثبت نام همش سایت خطا داد تو مرحله آخر و کدرهگیری و شماره پرونده نداد حالا دقیقا از کجا باید بفهمیم تمدید میشه یا نه و یا دقیقا به کجا باید اعلام کنیم درخواست عودت وجه کارت اعتباری مون رو
    این که درست نیست پول رو پرداخت کنیم حتی نتونیم ثبت نام کنیم واقعا متاسفم

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      می توانید به سایت سنجش درخواست دهید برای عودت وجه

  7. Avatar photo نسرین گفت:

    سلام من دیشب برای آزمون دبیری زیست کارت اعتباری خریدم اما بعد خرید سایت همش مشکل داشت و در نهایت نزدیک12شب اخطار داد و ثبت نامم انجام نشد تکلیف پولی که من پرداخت کردم چی میشه؟؟..؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      می توانید به سازمان سنجش درخواست عودت وجه دهید

  8. Avatar photo مهدی سنقرزاده گفت:

    سلام.من‌کارت اعتباری آزمون دبیری آموزش و پرورش را به مبلغ ۲۳۰ تومان خریداری کردم ،ولی موفق به ثبت نام نشدم ، می خوام پولم به حسابم برگرده ،چکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام به سازمان سنجش درخواست دهید

  9. Avatar photo طاهره گفت:

    سلام کارت اعتباری خریدم ولی در مرحله تایید نهایی ثبت نام سایت مشکل داشت کدرهگیری و شماره پرونده نداد روز آخر بیشتر زمان مشکل داشت ونتوانستم ثبت نام کنم تکلیف چیه تمدید نمی شود

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      خیر خبری در ارتباط با تمدید منتشر نشده

      1. Avatar photo سارا گفت:

        من همزمان دوتاکارت گرفتم که هم دبیری وهم ابتدایی شرکت کنم ولی یکی از اون ها قبول کردند،الان چیکار کنم پولم برگرده

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          میتونید درخواست بدید به سنجش
          اما احتمال کمی دارد که برگردونن.

  10. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام توی دفترچه رشته بهداشت عمومي برای هنر آموز تربیت کودک را زده مدرک فوق ديپلم نیاز داره ولی موقع پر کردن اطلاعات قسمت مقطع تحصيلی فوق دیپلم را نداره – باید چیکار کرد؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      کد رشته شما 30177 میباشد .

      1. Avatar photo فاطمه گفت:

        کد رشته را میدونم
        مقطع تحصیلی را چی بزنم؟

        1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

          سلام وقت بخیر
          برای بررسی دقیق تر وضعیت تون با لطفا مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  11. Avatar photo علی گفت:

    سلام هزینه آزمون دبیری را پرداخت کردم بعد فهمیدم که رشته ام شامل نمیشود، درخواست عودت میشود داد؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      خیر متاستفانه عودت داده نمیشود .

  12. Avatar photo محسن گفت:

    سلام .کارت کنکور برای کلاس یازدهمی خریدم شرایط ثبت نام نداشت قابل برگشت هست؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      خیر با توجه به این شرایط نمیتوان درخواست عودت وجه کرد.

  13. Avatar photo سلین گفت:

    سلام .من برای آزمون استخدامی بانک ملی کارت اعتباری گرفتم ولی موقع پر کردن اطلاعات متوجه شدم شرایط سنیرو ندارم و سایت به من تایید ثبت نام نداد .ایا میتونم وجه کارت اعتباریرو دریافت کنم یا نه

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور