ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر 1403 + رشته ها

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

فراخوان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر 1403-1404 منتشر شد. مطابق با آیین نامه پذیرش بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر کلیه داوطلبان می‌توانند در رشته‌های بدون کنکور ارشد شرکت کنند. با توجه به این فراخوان، کلیه دانشجویانی که واجد شرایط محسوب می گردند می‌توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت مدارک در سامانه مورد نظر و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اقدام نمایند.

هر ساله دانشگاه‌های مختلف در رشته های مختلف داوطلبان را پذیرش می‌نماید. کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور، ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور از جمله راه هایی برای دانشجویانی است که قصد تحصیل بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد را دارند. ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه خواجه نصیر نیز از جمله راههای ورود به این دانشگاه است. جهت اطلاع دقیق از کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر، شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر، با مرکز مشاوره ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر 1403-1404

👈 ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر برابر قوانین و آئین نامه های موجود به صورت اینترنتی می‌باشد. نام نویسی تنها از واجدین شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر به عمل می‌آید. لذا آن دسته از داوطلبانی که واجد این شرایط باشند، می‌توانند در ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور شرکت نمایند. با توجه به بازه زمانی در نظر گرفته شده جهت ثبت نام، داوطلبان لازم است در همین مهلت اقدام نمایند.

👈 سامانه گلستان به نشانی osreg.pnu.ac.ir برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در نظر گرفته شده است. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حتماً باید به صورت فایل‌های اسکن شده به همراه ثبت نام ضمیمه گردند. لازم به ذکر است که قبولی برای آن دسته از دانشجویانی است که علاوه بر دارا بودن شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر ، از مقالات علمی و رتبه بالاتری برخوردار باشند.

👈 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر شامل اسکن تصویر اول صفحه شناسنامه، اسکن تصویر پشت و روی کارت ملی، اسکن ریز نمرات کارنامه و اسکن گواهی رتبه است. بنابراین، ابتدا از شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر آگاه شوید و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر 1403-1404

👈 دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای سال تحصیلی 1403-1404 در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد. زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از تاریخ 11 تا 27 بهمن ماه 1403 می باشد و داوطلبان می توانند در این بازه زمانی مراحل نام نویسی خود را انجام دهند.

👈 دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه مربوط به پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد به اطلاع همه متقاضیان (اعم از دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین و دیگر دانشگاه های دولتی) می رساند که پذیرش در مقطع  ارشد بدون کنکور به استناد “ آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد ” به شماره 2/307862 تاریخ 1401/10/17 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات این دانشگاه صورت می گیرد و دانشجویان می توانند برای ثبت درخواست خود را انجام دهند.

شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر 1403-1404

ثبت نام و همچنین گزینش برای تمامی متقاضیان با توجه به شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر در سال تحصیلی 1403-1404 صورت می‌پذیرد. لذا داوطلبان عزیز در صورتی خواهند توانست در ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه خواجه نصیر شرکت نمایند که در رتبه بالاتری نسبت به سایر متقاضیان قرار داشته باشند.

لازم به ذکر است که تنها دانشجویان دوره‌های روزانه و شبانه دولتی خواهند توانست در این فراخوان شرکت نمایند. با توجه به پرداخت هزینه برای ثبت نام، توصیه می کنیم  ابتدا شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر آگاه شوید. چراکه وجه پرداختی پس از ثبت نام، قابل بازگشت نخواهد بود.

چنانچه واجد شرایط محسوب نمی‌گردید، از پرداخت هزینه برای ثبت نام خودداری نمایید. از این رو مطالعه آئین‌نامه کارشناسی ارشد بدون کنکو دانشگاه خواجه نصیر قبل از ثبت نام الزامی است.

برای کسب اطلاع دقیق در رابطه با شرایط پذیرش و ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه خواجه نصیر و همچنین استفاده از  مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد می توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاورین ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر

✔ در رابطه با شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر، داوطلبان لازم است به لحاظ معدلی در شش نیم سال، جزو ده نفر برتر ورودی های رشته خود باشند.

✔ تعداد ترم های گذرانده شده در دانشگاه نباید بیش از هشت ترم باشد.

✔ تنها فارغ التحصیلان همان سال مجاز به ثبت نام هستند. لذا فارغ التحصیلان سال های گذشته نمی توانند در این ثبت نام شرکت نمایند.

✔ آن دسته از متقاضیانی که در رشته های المپیاد های علمی در رتبه های اول تا پانزدهم هستند، چنانچه میانگین معدل آنان با میانگین معدل 20 درصد دانشجویان برتر دانشگاه مبدا باشند.

✔ پرداخت هزینه 50 هزار تومانی برای تمامی داوطلبان الزامی است.

✔ ثبت نام کنندگان تنها می توانند در رشته های اعلام شده این دانشگاه و همچنین دانشگاه های مورد نظر  اقدام به ثبت نام نمایند.

برخی از شرایط ذکز شده جهت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور خواجه نصیر با توجه به بندها و تبصره های مختلفی صورت می پذیرد. لذا اطلاع دقیق از این بندها و تبصره های موجود، برای کلیه داوطلبان الزامی است.

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر 1403-1404

داوطلبانی که قصد شرکت در دوره های بدون آزمون دانشگاه خواجه نصر را دارند، باید از لست رشته‌ها و گرایش های ارائه شده مطلع باشند. به این منظور داوطلبان می توانند به سایت دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مراجعه نموده و فهرست رشته های این دانشگاه را بررسی کنند.

این دانشگاه غالبا در رشته ها مهدسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و عمران دانجو می پذیرد. برای سهولت دسترسی در ادامه لیست رشته ها و گراش های کارشناس ارشد بدون کنکور را ارائه کرده ایم.

برای دانلود فهرست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر کلیک کنید.

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر 1403-1404

👈 داوطلبان برای نام نویسی کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر در سال تحصیلی 1403-1404 باید مدارک زیر را ارائه کنند:

✅ بارگذاری تصویر صفحه اول شناسنامه

✅ آپلود تصویر کارت ملی داوطلب

✅ ارائه عکس 3*4 داوطلب

✅ بارگذاری ریز نمرات دوره کارشناسی

منظور از ریز نمرات کارنامه دوره کارشناسی بدون نیاز به تایید و مهر دانشگاه می باشد. این کارنامه باید دارای نمرات تمام ترم‌های تحصیلی متقاضی باشد.

✅ ارائه گواهی مربوط به رتبه تحصیلی و یا المپیاد

گواهی رتبه باید دارای اطلاعات رشته داوطلب از جمله رتبه تا پایان نیمسال ششم (با اشاره به نیمسال مورد نظر)، تعداد واحد پاس شده تا پایان نیمسال ششم، کل واحدهای دوره گذرانده شده، معدل داوطلب تا پایان نیمسال ششم و تعداد دانشجویان ورودی مدنظر باشد.

نکات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

👈 برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

✅ حجم فایل ها در سامانه باید در فرمت JPG و هر فایل حداکثر ۵۰۰ کیلو بایت باشند.

✅ متقاضیان باید قبل از اقدام به بارگذاری مدارک، اطلاعیه و راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی را به دقت مطالعه کنند.

✅ جابجایی اولویت‌ های انتخابی پس از اتمام مراحل نام نویسی امکان پذیر نیست و امکان ویرایش اولویت های متقاضیان وجود ندارد.

✅ داوطلبان برای تحصیل در رشته‌ های بین رشته‌ ای باید مانند دیگر داوطلبان مراحل نام نویسی خود را طی کنند و با پرداخت هزینه ثبت نام، کد پیگیری دریافت کنند.

نکات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی 

✅ هر متقاضی تنها مجاز به انتخاب یک رشته از میان رشته های اصلی و یک رشته از میان رشته‌ های بین رشته‌ ای است. از این رو دانشجویانی که بدون توجه به رشته‌ های مجاز ثبت نام می کنند، درخواست آنها بررسی نمی شود.

✅ فقط انتخاب اول داوطلبانی که بالاتر از یک رشته بین رشته‌ ای انتخاب کنند، بررسی خواهد شد.

✅ دفاع از پروژه و اخذ کردن نمره دانشجویان میهمان حهت رعایت زمان دانش‌ آموختگی، براساس قوانین و تاریخ‌ های اعلام شده دانشگاه بر عهده دانشجو و دانشکده مورد نظر است.

✅ مسئولیت آپلود اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی به شکل صحیح بر عهده داوطلب بوده و در صورت هرگونه اشتباه در مراحل نام نویسی و تکمیل فرم انتخاب رشته، دانشگاه مسئولیتی در قبال پذیرش دانشجویان نخواهد داشت.

✅ تمام اطلاعات افراد از جمله تعداد واحدهای پاس شده تا پایان نیمسال ششم، معدل و تعداد دانشجویان ورودی نیمسال تحصیلی در سامانه انتخاب رشته دانشگاه خواجه نصیر ارائه شده است.

مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر 1403-1404

👈 سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور خواجه نصیر برای کلیه داوطلبانی که مایل به شرکت در این فراخوان هستند، می توانند در سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر ثبت نام شرکت نمایند.

👈 اطلاع از شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر با توجه به این سامانه قابل دریافت خواهد بود. لذا داوطلبان عزیز می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

👈 اولویت قبولی در کارشناسی ارشد بدون کنکور خواجه نصیر با داوطلبان واجد شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر است.

👈 با توجه به اطلاعیه خود دانشگاه خواجه نصیر دانشجویان دانشگاه های آزاد و پیام نور نمی توانند ثبت نام کنند. زیرا پذیرش تنها از دانشگاه های دولتی صورت خواهد پذریفت.

👈 برای دریافت مشاوره کارشناسی ارشد بدون کنکور خواجه نصیر و رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان و دانشجویان عزیز هستند. تمامی سوالات شما با توجه به این سامانه و انجام ثبت نام قابل انجام خواهد بود. کافی است با شماره های موجود در صفحه اصلی سامانه تماس حاصل نمایید.

مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر


 

خلاصه مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر

فراخوان مربوط به پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر 1403-1404 منتشر شد. داوطلبان واجد شرایط می توانند در بازه زمانی 11 تا 27 بهمن ماه 1403 برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی اقدام کنند.

در این مقاله اطلاعات کاملی در ارتباط با زمان نام نویسی بدون آزمون این دانشگاه ارائه کردیم. جهت اطلاع دقیق از کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد خواجه نصیر، از طریق شماره 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا مشاوران ما شما عزیزان را راهنمایی کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر چه زمانی است؟

برای ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه خواجه نصیر داوطلبان می توانند از تاریخ 9 تا 30 بهمن 1401 اقدام کنند.

سامنه ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر چیست؟

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر در سامانه گلستان صورت می گیرد.

شرایط پذیرش در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر چیست؟

شرایط پذیرش در این دوره از دانشگاه خواجه نصیر در واقع همان شرایط پذیرش در دوره استعداد درخشان است. در این رابطه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور

    رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403 {شرایط و دانشگاه} | sanjesh

    فهرست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403 از طریق فراخوان دانشگاه‌هایی که بر اساس سوابق تحصیلی و استعداد درخشان دانشجو می‌پذیرند در وبسایت رسمی این دانشگاه‌ها اعلام می‌شود. متقاضیان تحصیل در هرکدام از رشته‌های کارشناسی ارشد بدون آزمون می‌توانند...
  • ارشد بدون کنکور پیام نور

    ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور یکی از گزینه‌ها برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند. متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط می‌توانند اقدام به ورود به این دانشگاه‌ها و تحصیل در...
  • ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه سراسری

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه دولتی 1403 + شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه سراسری برای داوطلبان و متقاضیان شرکت در این طرح جامع آغاز شد. هر داوطلب در صورت داشتن شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دولتی می تواند برای انجام فرآیند نام نویسی در سایت دانشگاه...
  • کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی

    ثبت نام ارشد با سوابق تحصیلی 1403 +شرایط، شهریه و رشته ها

    ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی یکی از انتخاب هایی است که پس از پایان تحصیلات در مقطع کارشناسی، افراد علاقمند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیش رو دارند. در چنین شرایطی می توان از امکان ثبت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)