ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری 99
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای شرکت در آزمون دستیاری پزشکی و حضور در محل آزمون لازم است کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری را به همراه داشته باشید. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری به صورت اینترنتی و تنها در زمان تعییین شده چند روز قبل از برگزاری آزمون امکان پذیر خواهد بود. داوطلبان برای دریافت کارت خود لازم است به سامانه سنجش و پذیرش علوم پزشکی مراجعه نموده و برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

 

 

اطلاعیه مهم : مطابق با آخرین اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری ۱۴۰۳ چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین رعایت فاصله اجتماعی تغییر یافته است و به 4/26 موکول شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار ، برنامه ریزی با توجه به این زمان و همچنین دریافت مشاوره از از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری

آن دسته از داوطلبانی که در ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی شرکت نموده اند و ثبت نام آنان به درستی انجام شده است، حال لازم است در زمان آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه  اقدام نمایند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی رشته ها الزامی می باشد و در صورت عدم همراه داشتن کارت مورد نظر ، امکان ورود داوطلبان به محل آزمون وجود نخواهد داشت.

 

 

پس از ورود به سامانه مذکور بر روی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون همانند تصویر زیر کلیک کنید .

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دستیاری

 

پس از کلیک بر روی گزینه مورد نظر، با صفحه ای همانند تصویر زیر مواجه خواهید شد که لازم است در این صفحه بر روی گزینه دریافت کارت وورد به جلسه آزمون کلیک کنید.

 

مرحله دوم کارت آزمون دستیاری پزشکی

مرحله دوم کارت آزمون دستیاری پزشکی

 

موارد مورد نیاز برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تنها اطلاعاتی شامل کد ملی و شماره تلفن همراه خواهد بود که پس از آن می توانید از زمان برگزاری و همچنین محل آزمون اطلاع دقیق یابید.

 

مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه دستیاری

مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه دستیاری

 

نحوه رفع تفص کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی

در برخی از موارد ممکن است مشکلی در رابطه با کارت ورود به جلسه برای داوطلبان وجود داشته باشد. به همین دلیل اطلاعات وارد شده بر روی کارت ورود به جلسه اشتباه خواهد بود. بنابراین امکان رفع نقص اطلاعات موجود در کارت ورود به جلسه وجود خواهد داشت. داوطلبان توجه داشته باشند که امکان ویرایش تمامی اطلاعات برای کاربران وجود ندارد و تنها می توانید برخی از موارد ارائه شده در زیر را ویرایش نمایید.

چنانچه به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری متوجه شدید که مغایرتی در رابطه با اطلاعاتی همچون تصویر و مشخصات فردی ، سهمیه داوطلب ، کد رشته محل امتحانی ، زمان و محل حوزه امتحانی با اطلاعات واقعی و حقیقی خود شدید، حتما لازم است اطلاعات مورد نظر را ویرایش نمایید. در غیر این صورت فرد مورد نظر به عنوان داوطلب خاطی شناخته خواهد شد.

چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون، داوطلبان می توانند برای رفع نقص کارت ورود به جلسه خود را رفع نمایند. باجه های مورد نظر در محل آزمون توسط سازمان سنجش پزشکی تعیین شده است و داوطلبان می توانند در همان محل برای رفع موارد مذکور اقدام نمایید.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری

هماند سایر آزمون های دیگر، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه خود لازم است به سامانه  sanjeshp.ir مراجعه نمایید. به طور معمول دو تا سه روز قبل از برگزاری آزمون داوطلبان فرصت خواهند داشت تا به سامانه مذکور مراجعه نمایند و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

برگزاری آزمون در نوبت صبح روز پنج شنبه خواهد بود و به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای داوطلبان الزامی می باشد.برگزاری آزمون در اواخر بهمن ماه با اوایل اسفند ماه می باشد.

 

شرایط پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی

برای پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط زیر، در اولویت قرار خواهند داشت.

  • صلاحیت عمومی داوطلب باید به تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده باشد.
  • دارا بودن مدرک یا گواهینامه فارغ التحصیلی در رشته دکترای پزشکی عمومی.
  • دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت برای آقایان قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری ضروری است.
  • کسب موفقیت در آزمون سنجش صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی (این مورد مختص به داوطلبانی است که در بهمن ماه 94 به بعد فارغ التحصیل شده اند).
  • تائید صلاحیت رفتار حرفه ای متقاضی توسط دانشگاه محل تحصیل که با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده به دانشگاه ها صادر و ارائه گردیده است.
  • برخورداری از سلامت جسمانی و روانی متناسب با رشته انتخابی و عدم بیماری موثر حرفه ای بودن داوطلب
  • مشمولات خدمت سربازی حتما باید مدرک معافیت قانونی و یا گواهی اتمام خدمات قانونی نظام وظیفه را ارئه نمایند. متقاضیان در ابصره های زیر مشمول این طرح نخوهاند بود.
    • داوطلبان مشمول آئین نامه های تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز استعداد درخشان برای مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می توانند تنها در یک نوبت در آزمون ورودی پذیرش دست به انتخاب نمایید. در آزمون ورودی پذیرش دستیار تخصصی با رعایت مفاد مندرج در آئین نامه مذکور شرکت نمایند.
    • مشمولین کمیسون موضوع مواد 2 و 3 آئین نامه اجرایی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان مورخ 1386.12.20 در خصوص تسهیلات اعطایی به استعدادهای درخشان.
    • پزشکان عمومی متاهل، به استناد قانون تسهیل ازدواج جوانان با رعایت موارد ذیل مجاز به شرکت در آزمون به شرکت در آزمون مذکور می باشند(فارغ التحصیلان رشته پزشکی که در حال خدمت نظام ).
  • پذیرفته شدگان مرحله اصلی و جایگزین مرحله اول آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی پزشکی دوره چهل و دوم، در صورت عدم ثبت نام در موعد مقرر و یا عدم شروع به آموزش و مواعید اعلام شده و یا انصراف از تحصیل، مجاز به شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و سوم نمی باشند.
    • به جز مواردی که به دلیل بروز بیماری موثر حرفه ای که مانع از تحصیل و یا انجام خدمات بعد از فراغت تحصیل شود از رشته منصرف یا اخراج شده اند.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به حلسه اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. چنانچه مایل به دریافت کارت ورود به جلسه توسط متخصصان ما می باشید و یا اینکه مشکلی در کارت شما وجود دارد، می توانید این مورد را با مشاوران ما مطرح نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

 

مطالب مرتبط

پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه بروجرد

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری در چه سامانه ای وجود دارد؟

دریافت کارت وورد به جلسه آزمون هر ساله در سامانه سنجش و پذیرش علوم پزشکی امکان پذیر است.

چگونه می توانم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری را دریافت نمایم؟

برای اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه می توانید وارد سایت شوید و به صورت تصویری تمامی مراحل را مشاهده نمایید.

 اطلاعات مورد نیاز برای مشاهده کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری چیست؟

وارد نمودن شماره تلفن همراه و همچنین شماره ملی برای مشاهده اطلاعات ضروری است.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج آزمون دکتری 1403 + مشاهده نتیجه | sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری مدتی بعد از برگزاری آزمون انجام می شود و این نتایج بر روی سایت سنجش قابل مشاهده هستند. در نتیجه متقاضیان می‌ توانند پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری،...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
  • ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + زمان و شرایط جدید

    وزارتخانه بهداشت با برگزاری سالانه آزمون دکتری در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به داوطلبان علاوه بر فرصت تحصیل در دانشگاه های دولتی، بلکه فرصت تحصیل در سایر دانشگاه های شهریه پرداز مانند دانشگاه...
  • زمان برگزاری آزمون دکتری

    زمان برگزاری آزمون دکتری 1403 + تقویم زمان بندی

    زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش اعلام شد. داوطلبان برای حضور در این آزمون باید ابتدا هزینه ثبت نام را در سامانه سنجش بپردازند و پس از آن مراحل اسم نویسی خود را تکمیل کنند. افرادی که...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)