ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

service.csis.ir | ورود به سامانه سخا حوزه علمیه

سامانه سخا حوزه علمیه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

طلاب می‌توانند جهت انجام کلیه امور خود با استفاده از سامانه service.csis.ir اقدام نمایند. برای ورود به سامانه سخا حوزه علمیه لازم است کد مرکز و همچنین رمز عبور خود را وارد نمایید. همچنین در صورتی که نام کاربری و یا رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کرده و یا از طریق شماره 9099075307 با مشاوران ما جهت بازیابی رمز عبور تماس حاصل نمایید.

برای ورود به سایت service.csis.ir می‌توانید با استفاده از سیستم کامپیوتر و با لپ تاپ و همچنین با استفاده از نرم‌افزار اندروید اقدام نمایید. امکان دانلود این نرم‌افزار پس از ورود به این سامانه وجود خواهد داشت و همچنین تمامی کارهایی که در سامانه باید انجام دهید را می‌توانید با استفاده از این برنامه انجام دهید.

به هنگام باز شدن سایت نیز هر یک از دو گزینه قرار داده شده را که هر کدام از آن ها را که تمایل باشید، می توانید انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله از ایران تحصیل قرار است به طور کامل به نحوه ورود به سامانه سخا حوزه علمیه و خدمات این سایت بپردازیم.

معرفی سامانه service.csis.ir

🔶 سامانه‌ سخا برای کلیه طلابی که مایل به استفاده از خدمات مختلف و تسهیل امور خود می‌باشند طراحی شده است. در واقع هدف از انجام و راه‌اندازی این سامانه، امکان درخواست الکترونیکی در موارد مختلفی همانند وام، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان و همچنین انجام امور بیمه طلاب خواهد بود که با استفاده از این سامانه قابل انجام می‌باشد.

🔶 با توجه به شیوع بیماری کرونا و غیرحضوری شدن بسیاری از امور در کشور ما، حوزه علمیه نیز بر همین مبنا انجام کلیه امور مربوط به طلاب را به صورت الکترونیکی امکان‌پذیر نموده است که با استفاده از آن می‌توانند نسبت به انجام اقدامات لازم در این سامانه امور مربوطه را انجام دهند.

🔶 خوشبختانه این سامانه به آدرس service.csis.ir برای کاربران اندروید نیز امکاناتی نظر گرفته است که با استفاده از آن می‌توانند همان اموری که در این سامانه به صورت سیستمی و با استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر قابل انجام می‌باشد برای نسخه اندروید نیز همین کاربرد وجود خواهد داشت. بنابراین در ادامه به توضیح کاملی در رابطه با نحوه ورود به این سامانه خواهیم پرداخت.

نحوه ورود به سامانه service.csis.ir

برای ورود به این سامانه، شما می‌توانید در قسمت جستجو آدرس service.csis.ir را وارد کرده و نسبت به وارد شدن سامانه خود اقدام نمایید و یا اینکه عبارت سامانه کد سخا و یا ورود به سامانه را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید. در هر دو این شرایط شما به سامانه مورد نظر هدایت خواهید شد و پس از آن می‌توانید صفحه مربوط به مرکز خدمات حوزه علمیه را مشاهده نمایید.

دقت داشته باشید پس از ورود به سامانه service.csis.ir شما با دو گزینه‌ای که در اختیار شما برای ورود به سامانه پیش‌بینی شده است قرار خواهید گرفت. در گزینه سمت راست می توانید ورود به سامانه سخا بر اساس نسخه جدید را انتخاب نمایید و در غیر این صورت نسخه‌های قدیمی را برای ورود کلیک کنید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

مراحل ورود به سامانه سخا حوزه علمیه

در این قسمت می‌خواهیم به صورت تفکیک شده به مراحل ورود به سامانه سخا حوزه علمیه اشاره کنیم. این مراحل عبارت هستند از:

✔ ابتدا به سامانه سخا حوزه علمیه به نشانی service.csis.ir مراجعه کنید.

✔ نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

✔ در این مرحله به صفحه شخصی خود وارد می‌شوید.

✔ آن خدماتی که مد نظر شما است را انتخاب کرده و مراحل مربوط به هرکدام را انجام دهید.

راهنمای تصویری مراحل ورود به سامانه سخا حوزه علمیه

✅ در ابتدا عبارت “سامانه سخا حوزه علمیه” و یا نشانی service.csis.ir را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید.

گام 1 ورود به سامانه سخا حوزه علمیه

✅ لینکی که تحت عنوان “سامانه سخا – مرکز خدمات حوزه های علمیه” است را انتخاب کنید.

گام 2 ورود به سامانه سخا حوزه علمیه

✅ وارد سامانه شده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

گام 3 ورود به سامانه سخا حوزه علمیه

✅ به صفحه شخصی خود وارد شده و گزینه مربوط به امور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گام 4 ورود به سامانه سخا حوزه علمیه

🔶 آن دسته از طلابی که به تازگی پذیرفته شده‌اند و در واقع طلاب جدید الورود شناخته می‌شوند، لازم است برای وارد شدن به سامانه در قسمت آخر همین صفحه، نسبت به تشکیل پرونده طلاب جدید کلیک نموده و برای ثبت پرونده اقدام کنند.

🔶 همچنین در سامانه سخا طلاب و نسخه قدیمی آن امکان استفاده از رمز یکبار مصرف قرار داده شده است که می‌توانید جهت ورود به سامانه بر روی آن کلیک کنید. در همین صفحه برای کاربران تلفن هوشمند امکان دانلود نرم افزار اندروید همراه خدمات قرار داده شده است که می‌توانید نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کنید. همچنین در صورتی که سوالی در رابطه با نحوه پشتیبانی دارید با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

جهت انجام ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

نکات مهم برای ورود به سامانه سخا حوزه علمیه

📌 ممکن است پس از وارد نمودن آدرس service.csis.ir و یا جستجوی عبارت مورد نظر، امکان ورود به سامانه را نداشته باشید. علت‌های متفاوت می‌تواند برای این موضوع وجود داشته باشد که یکی از این علت‌ها به روشن بودن فیلترشکن شما مربوط می‌شود. به همین دلیل چنانچه فیلترشکن خود را روشن بگذارید امکان ورود شما به سیستم مختل خواهد شد.

📌 برای وارد شدن به سامانه مورد نظر بهتر از مرورگرهای متعددی را امتحان کنید. در صورتی که یکی از مرورگرهای شما دچار مشکل باشد، با مرورگر دیگری امکان ورود را می‌توان فراهم نمود. همچنین در صورتی که از تلفن همراه استفاده می‌کنید، می‌توانید به صورت تحت وب یعنی در واقع با استفاده از مرورگرها و یا با استفاده از نرم افزار اندروید آن ورود خود را مجدداً امتحان کنید.

📌 یکی دیگر از دلایلی که ممکن است برای ورود شما مشکل ایجاد کند، فراهم نبودن سامانه جهت وارد شدن طلاب می‌باشد. گاهاً به دلیل آپدیت کردن سیستم نرم‌افزاری و  سایت مورد نظر، امکان بارگذاری و یا وارد نمودن طلاب و مراجعین نسبت به سایت از بین برود و پس از رفع ایراد مجدداً ورود به سامانه امکان‌پذیر شود.

جهت انجام ثبت نام حوزه علمیه خواهران بر روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

خدمات سامانه سخا حوزه علمیه

🔷 تمامی نسخه های جدید و قدیمی و همچنین نرم افزار اندروید این سامانه برای تسهیل فرآیند و اموری است که کلیه طلاب مایل به انجام آن می باشند و در واقع جهت ارائه توسط مرکز مدیریت حوزه علمی کشور راه اندازی شده است. این مرکز، خدمات مختلفی را برای طلبه‌های خواهر و برادر فراهم نموده است که پس از ورود به سامانه سخا طلاب می توانند از آن بهره مند شود.

🔷 پذیرش و به روز رسانی خدمات حوزه علمیه برای خواهران و برادرانی که به تازگی در حوزه علمیه پذیرفته شده اند و یا اینکه تمایل به تحصیل در مدرسه محل قبولی را دارند، پس از ورود به سامانه service.csis.ir و تشکیل پرونده تحصیلی و فردی، امکان ورود به این سامانه فراهم شده است در واقع این سامانه برای خواهران و برادران یکسان خواهد بود.

🔷 درخواست وام حوزه علمیه برای افرادی که تمایل دارند تا از وام های ویژه طلاب استفاده نمایند و یا این که مایل هستند اقساط وام دریافتی را تسویه نمایند، ضروری خواهد بود. بهترین می توانند وارد سامانه سخا حوزه علمیه شوند و نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمایند همچنین برای آن دسته از طلابی که تمایل به دریافت وام جدید دارند می توانند با استفاده از همین سامانه اقدام کند.

🔷 آن دسته از دانش آموزان و طلبه هایی که در منازل و خوابگاه های ویژه و مخصوص طلاب حوزوی ساکن هستند، می‌توانند از طریق خدمات مسکن سامانه سخا حوزه علمیه جهت درخواست محل جدید اسکان و همچنین پرداخت هزینه‌های دیگر نسبت به محل سکونت فعلی خود اقدام نمایند.

برای اطلاع از بهترین منابع آزمون سردفتری ۱۴۰۲ بر روی لینک کلیک کنید.

کاربردهای دیگر سامانه سخا طلاب

درباره این سامانه تلاش شده که تمامی امور مربوط به طلاب به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه سخا حوزه علمیه انجام شود. از دیگر کاربرد های این سامانه با نشانی الکترونیکی service.csis.ir می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔ امکان مشاهده فروشگاه برای طلاب در همین سامانه وجود دارد. شما همچنین می‌توانید در همین سامانه در صورتی که کارت خرید دریافت کرده‌اید، سامانه فروشگاه‌های طرف قرارداد را ملاحظه نمایید.

✔ تسهیلات بیمه و انجام امور و همچنین مشاهده قراردادها و میزان ارائه این تسهیلات با استفاده از این سامانه وجود خواهد داشت.

✔ در صورتی که تمایل به سفر دارید، می‌توانید برای رزرو هتل با استفاده از همین سامانه service.csis.ir جهت رزور هتل‌های مورد نظر اقدام نمایید.

✔ معیشت و کارآفرینی از دیگر مواردی است که امکان انجام امور مربوط به آن را می‌توانید در همین سامانه ملاحظه نمایید.

✔ تمامی لیست درخواست‌های طلاب چنانچه تا به اکنون در این سامانه به ثبت رسیده است، در لیست درخواست‌ها قابل مشاهده خواهد بود.

✔ تسهیلات مستمری و انجام کلیه امور مربوط به این موارد در همین سامانه قابل انجام می‌باشد.

✔ برای مواردی همچون کاردکس عمومی و شهریه نیازی به مراجعه حضوری به هیچ یک از ارگان‌ها وجود نداشته و می‌توانید به راحتی با استفاده از از این سامانه امور مختلف را به انجام برسانید.

دانلود برنامه موبایل سامانه سخا حوزه علمیه

همانطور که تا اینجای مقاله متوجه شدید، برای اینکه طلاب حوزه‌های علمیه بتوانند راحت‌تر از سامانه سخا استفاده کنند، علاوه بر این سایت اپلیکیشنی نیز برای موبایل طراحی شده تا طلاب بتوانند از آن نیز استفاده کنند. در ادامه این قسمت از مقاله لینک دانلود این اپلیکیشن قرار گرفته و شما با کلیک بر روی لینک، این اپلیکیشن را به صورت مستقیم دانلود کنید.

برای دانلود برنامه اندروید سامانه سخا حوزه علمیه روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مقاله سامانه سخا حوزه علمیه

ما در این مقاله از ایران تحصیل به طور کامل به معرفی سامانه سخا حوزه علمیه به نشانی service.csis.ir پرداختیم. شما با خواندن این مقاله دریافتید که سامانه‌ سخا برای کلیه طلابی که مایل به استفاده از خدمات مختلف و تسهیل امور خود می‌باشند طراحی شده است.

همچنین در این مقاله خواندید که برای ورود به این سامانه ابتدا به آدرس service.csis.ir مراجعه کرده و سپس نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. پس از آن وارد صفحه شخصی خود شده و آن اموری که مدنظر شما است را انتخاب کنید.

از خدماتی که این سامانه ارائه می‌دهد می‌توان به فروشگاه، تسهیلات بیمه، رزرو هتل، تبرعات و خیرات، معیشت و کارآفرینی، خدمات رفاهی، خانواده و امور فرهنگی، کاردکس عمومی و شهریه و تسهیلات مستمری اشاره کرد.

برای دانلود فایل PDF مقاله سامانه سخا حوزه علمیه روی لینک کلیک کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان به سامانه service.csis.ir وارد شویم؟

برای ورود به سامانه علمیه سامانه سخا می توانید این کلمه را در مرورگر خود جست و جو کنید و یا اینکه آدرس خود را در فیلد مربوط به آدرس مرورگر وارد نمایید.

در صورتی که برای ورود به سامانه سخا حوزه علمیه دچار مشکل باشیم چگونه می توانیم وارد سامانه شویم؟

در صورتی که فیلتر شکن شما روشن باشد و یا اینکه نسخه مرورگر خود را به روز ننمایید، امکان ورود به سامانه را نخواهید داشت.

سامانه سخا طلاب به چه منظور ایجاد شده است؟

کلیه امور مربوط به طلاب عزیز که برای آن به مراکز خاصی باید مراجعه نمایند، با استفاده از همین سامانه قابل انجام می باشد.

آیا ورود به سامانه service.csis.ir تنها با استفاده از لپ تاپ و سیستم کامپیوتری امکان پذیر است؟

خیر. با استفاده از نرم افزار اندرورید تعیین شده برای این سامانه امکان ورود به این سامانه نیز وجود خواهد داشت که می توانید این نرم افزار را در همین سامانه دانلود نمایید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «service.csis.ir | ورود به سامانه سخا حوزه علمیه»

  1. Avatar photo سرشکی گفت:

    سلام وارد شدن به service.csis.ir ملزم به داشتن شماره داوطلبیست ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  2. Avatar photo مسعود گفت:

    من برای وارد شدن به سایت سخا هرچی تلاش میکنم کد امنیتی رو قبول نمیکنه حوزه علمیه قم هستم و سایت هم احتمالا درست میزنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت ثبت نام امریه سربازی

    سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 + زمان و شرایط ارگان ها

    مشمولان نظام وظیفه باید از سایت ثبت نام امریه سربازی سازمان های ارائه دهنده امریه اطلاع داشته باشند. از راه های گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه دریافت امریه می باشد. بسیاری از ارگان ها و سازمان هایی که نیروی انسانی...
  • ثبت‌نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد. دانشگاه قرآن و حدیث با هدف پرورش پژوهشگر و استاد حوزه قرآنی در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه با آزمون و بدون آزمون برای...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

    آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403

    ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 آغاز شد. داوطلبانی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند، می‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی (پیوسته...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)