ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته میکروبیولوژی به عنوان یکی از رشته های گروه علوم تجربی کاربرد بسیاری در علوم مختلف از جمله علوم مرتبط با مواد غذایی، صنعت و پزشکی دارد و تحصیل در این رشته بر اساس سوابق تحصیلی مختص دانشگاه آزاد و مراکز غیرانتفاعی است. به همین جهت برای اطلاع از نحوه ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد باید قبل از هر چیز از گرایش ها و شرایط پذیرش این رشته آگاهی یابید. هر فرد در صورت داشتن شرایط تحصیل در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور و با توجه به معدل تعیین شده برای پذیرش، امکان ثبت نام در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را دارد.

میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته میکروبیولوژی

این رشته یکی از شاخه های اصلی زیست شناسی است که به بررسی و مطالعه میکروارگانیسم ها می پردازد و ارتباط میکروارگانیسم ها با چرخه انسان، حیوان و گیاهان مورد مطالعه قرار می گیرد. رشته میکروبیولوژی دربردارنده زیر شاخه هایی چون ویروس شناسی، قارچ شناسی، انگل شناسی، ایمنی شناسی و… است. فارغ التحصیلان این رشته در تشخیص و درمان بیماری ها مسئولیت خواهند داشت و می توانند در هر کدام از زیر شاخه های مختلف مشغول به کار شوند.

نحوه ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای کسب اطلاع از چارت انتخاب واحد رشته میکروبیولوژی بر روی لینک کلیک نمایید.

گرایش های رشته میکروبیولوژی

هنگام ثبت نام، مهم ترین موردی که باید به آن توجه شود، گرایش های رشته میکروبیولوژی است. بسیاری از داوطلبان این رشته، ترجیح می دهند در گرایش هایی از این رشته مشغول به تحصیل شوند که از نظر بازار کار شرایط ایده آلی داشته باشد. در مجموع زیر شاخه های رشته میکروبیولوژی در موارد زیر خلاصه می شود:

میکروبیولوژی غذایی: این گرایش در ارتباط با تولید مواد غذایی از طریق برخی از میکروب ها است.

میکروبیولوژی صنعتی: یکی از گرایش های این رشته که بازار کار مناسبی دارد، میکروبیولوژی صنعتی می باشد. در کارخانه ها معمولا برای تولید برخی از مواد صنعتی مانند اسیدها و کودها و همچنین برای رفع آلودگی های زیست محیطی از میکروب ها استفاده می شود.

میکروبیولوژی پزشکی: این گرایش در ارتبیاط با انسان ها بررسی می شود و می توان آن را در یکی از شاخه های میکروب شناسی جای داد.

اطلاعیه

رشته میکروبیولوژی از آن دسته از رشته هایی است که بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد وبرای ثبت نام در این رشته، صرفاً معدل، رشته و سوابق تحصیلی افراد داوطلب بررسی خواهد شد.

مدارک ثبت نام در رشته میکروبیولوژی

یکی از مهم ترین مواردی که افراد متقاضی جهت تحصیل در رشته میکروبیولوژیک باید در نظر داشته باشند، توجه به مدارک لازم برای ثبت نام در این رشته است. جهت ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی، افراد باید مدارک زیر را داشته باشند:

  • داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم
  • برخورداری از مدرک دیپلم نظام جدید 3-3-6
  • داشتن مدارک تحصیلی مقطع قبلی
  • داشتن مدرک پیش دانشگاهی

لازم به ذکر است که این مدارک نه تنها برای رشته های بدون آزمون بلکه برای رشته هایی که افراد برای پذیرش در آن ملزم به شرکت در آزمون هستند، نیز ضروری می باشند.

مدارک ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

میزان اهمیت معدل در ثبت نام بدون کنکور میکروبیولوژی

یکی از مواردی که مطمئناً دغدغه بسیاری از متقاضیان است، نقش معدل در پذیرش بدون کنکور یا به اصطلاح بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های مختلف از جمله رشته میکروبیولوژیک است. باید گفت خوشبختانه در پذیرش بدون کنکور رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نقش معدل بسیار کم بوده و دانشگاه های آزاد سخت گیری زیادی نسبت به این موضوع ندارند. بنابراین بهتر است بیشتر به فکر محل تحصیل و دانشگاه انتخابی خود باشید.

نحوه ثبت نام در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط تحصیل رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

یکی از اصلی ترین شروط تحصیل در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور، در دست داشتن تمام مدارک تحصیلی است مثلا اگر زمان تحصیل شما مربوط به سیستم تحصیلی نظام قدیم است، یکی از الزامت داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم است. البته باید گفت هرچه معدل دیپلم بالاتر باشد، چنانچه ظرفیت رشته های دانشگاه آزاد محدود باشد، شانس شما برای پذیرش بیشتر خواهد بود.

از سوی دیگر باید مدرک پیش دانشگاهی ارائه شود که در این مورد افرادی که در نظام قدیم تحصیل کرده اند، دوران تحصیل آن ها به عنوان نظام سالی واحدی نیز شناخته می شود، بنابراین برای افرا مایل به ادامه تحصیل در این رشته جای نگرانی نیست.

افرادی که در سیستم نظام جدید تحصیلات خود را به پایان رشیده اند، تنها باید مدرک نظام جدید خود را ارائه دهند. البته باید اشاره کرد که توجه به سوابق تحصیلی به قوت خود باقی خواهد ماند.

پس از جمع آوری همه مدارک، داوطلبان باید تمام مدارک شناسایی خود را در به مراه داشته باشند و چنانچه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام شود، بارگذاری فایل اسکن تمام مدارک الزامی است.

اطلاعیه

داوطلبانی که در رشته های فنی تحصیل کرده اند نیز می توانند با داشتن مدرک دیپلم، در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد و پیام نور با متقبل شدن شهریه هر ترم ثبت نام کرده و مشغول به تحصیل شوند.

زمان ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام در رشته میکروبیولوژی بر اساس سوابق تحصیلی، به طور معمول از چند روز قبل اعلام می شود. اما به طور معمول ثبت نام در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری، در نیمسال مهر و بهمن خواهد بود که لازم است برای اطلاع از زمان دقیق آن به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایید.

شرط معدل میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله طی دو نوبت اقدام به ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی از داوطلبان و متقاضیان مایل به ادامه تحصیل در این رشته می کند.

مرحله اول ثبت نام برای افراد واجد شرایط میکروبیولوژی بدون کنکور در دانشگاه های پذیرنده برای ورودی های مهر ماه انجام می شود.

اما مرحله دوم برای افراد مایل به شروع تحصیل در میکروبیولوژی بدون کنکور از بهمن ماه است.

در سال جاری یعنی سال 98 شاهد انجام فرآیند ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد در دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی بدون آزمون در مقطع کارشناسی از اواخر آبان ماه تا حدوداً اواسط بهمن ماه بودیم.

اما در رابطه با زمان ثبت نام در میکروبیولوژی به صورت بدون آزمون آزاد در سال بعد نمی توان نظر قطعی صادر کرد و باید منتظر اعلام سایت دانشگاه آزاد بمانید.

اطلاعیه

اکثر قریب به اتفاق رشته های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت بدون کنکور جذب دانشجو می کنند.

نحوه ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد (نیمسال دوم)

ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی های مهر ماه این رشته به شکل کاملاً اینترنتی صورت می گیرد.

هر فرد پس از اطلاع از معدل ثبت نام میکروبیولوژی بدون آزمون و در صورت داشتن شرایط میکروبیولوژی بدون کنکور باید در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام دهد.

البته دقت داشته باشدید که قبل از شناخت دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی بدون آزمون برای هر فرد داوطلب الزامی به نظر می رسد.

در ادامه با ذکر مراحل کامل ثبت نام میکروبیولوژی بدون آزمون آزاد در خدمت شما هستیم:

. در مرحله اول باید از طریق مرورگر خود جهت ثبت نام در رشته میکروبیولوژی وارد سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org شوید.

. بعد از ورود به سایت نوبت به کلیک بر روی لینک فعال خرید کارت اعتباری ثبت نام می رید. در واقع، اجازه وارد شدن به سامانه بدون خریدن کارت اعتباری و سریال ثبت نام به شما داده نخواهد شد.

. در مرحله بعد و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام می توانید از طریق سیستم رمز عبور و شناسه پرداخت خود را دریافت کنید.

پس از این کار به صفحه اصلی سایت برگردید و با وارد کردن اطلاعات درخواستی به سامانه مربوطه وارد شوید.

. سپس اطلاعات فردی و تحصیلی از جمله کد کلی، شماره شناسنامه، معدل کتبی دیپلم، نام پدر و غیره را در فرم ثبت نام وارد کنید.

. بعد از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی باید عکس پرسنلی خود را با حجم و فرمت خواسته شده بارگذاری کنید.

. گام بعدی درج کد رشته محل های رشته میکروبیولوژی و کد محل مورد تقاضا در فرم مخصوص انتخاب رشته است.

. بعد از انجام کلیه مراحل ثبت نام در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت به دریافت کد رهگیری و در نهایت کلیک بر روی عبارت تأیید نهایی می رسد.

شرایط ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام میکروبیولوژی بدون آزمون برای نیمسال دوم

ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم یعنی بهمن ماه به طور کلی ثبت نام در مرحله اول متفاوت است.

به این صورت که عملیات ثبت نام به صورت حضوری و در دانشگاه مورد نظر صورت می گیرد. هر فرد پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته می تواند به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را پیش ببرد.

شرایط ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

لیست دانشگاه های میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

در بین تمام دانشگاه های آزاد، فقط چند دانشگاه در کشور وجود دارند که بدون کنکور دانشجو می پذیرند. به همین دلیل آگاهی از فهرست دانشگاه های پذیرنده دانشجو برای داوطلبان این رشته ضروری است. در ادامه به معرفی دانشگاه های آزاد رشته میکروبیولوژی بدون کنکور خواهیم پرداخت.

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزي
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

آیا از ظرفیت دانشگاه های آزاد برای پذیرش در رشته میکروبیولوژی مطلع هستید؟

موضوع ظرفیت دانشگاه های پذیرنده رشته میکروبیولوژی بدون کنکور از آن دست مواردی است که اطلاع از آن در زمان انتخاب این رشته اهمیت پیدا می کند.

اگر به دنبال تحصیل میکروبیولوژی بدون کنکور هستید جهت اطلاع از ظرفیت دانشگاه های پذیرنده با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

چگونگی ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

بازار کار رشته میکروبیولوژی

فارغ التحصیلان رشته میکروبیولوژی شانس بسیار زیادی برای پذیرفته شدن در بازار کار خواهند داشت. چرا که در حال حاضر بستر بسیار وسیعی برای کار در این حوزه وجود دارد. در مجموع افراد می توانند امیدوار باشند در مشاغل زیر جایگاه مناسبی پیدا کنند:

  • آزمایشگاه های تحقیقاتی چون آزمایشگاه های موجود در مراکز علمی و دانشگاه ها
  • آزمایشگاه های تشخیصی (پاتوبیولوژی) از جمله آزمایشگاه های موجود در مراکز درمانی
  • کارخانه های صنعتی و مراکز تولید مواد غذایی
  • مشاغل حوزه کشاورزی و آفت های گیاهی
  • کارشناس بهداشت سازمان های نظارتی

جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه آزاد بدون کنکور

اعلام زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از تاریخ 18 مرداد ماه بر روی سایت سنجش بارگذاری شده است. داوطلبان می توانند از طریق سایت sanjesh.iau.ir از زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و ظرفیت هر یک از رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی مطلع شوند.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام در رشته های مختلف دانشگاه آزا بر اساس سوابق تحصیلی در بازه زمانی 18 لغایت 28 مرداد ماه خواهد بود. با این حال افراد داوطلب موظفند برای اطلاع از زمان ثبت نام هریک از مقاطع تحصیلی، به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نموده و از موعد مقرر ثبت نام مطلع شوند.

آشنایی با رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

خلاصه مطالب

در این مقاله به نحوه ثبت نام رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ پرداختیم. رشته میکروبیولوژی که یکی از پرطرفدارترین رشته های گروه تجربی است، دارای سه گرایش متنوع با بازار کار مناسب است. اما بسیاری از افراد متقاضی تحصیل بدون کنکور در این رشته هستند تا بدون طی کردن فرایند شرکت در آزمون بتوانند تحصیل خود را در گرایش های مورد علاقه شان ادامه دهند.

چنانچه در ارتباط با نحوه ثبت نام در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد، زمان شروع ثبت نام و همچنین شرایط تحصیل در این رشته ابهام و سوالی داشته باشید، می توانید با مشاوران مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا بهترین مشاوره و راهنمایی را دریافت کنید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

3.9/5 - (12 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام در میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد در کدام سایت انجام می شود؟ 

ثبت نام در این رشته از دانشگاه آزاد در سایت این دانشگاه به آدرس azmoon.org انجام می شود.

شرایط میکروبیولوژی بدون کنکور چیست؟

شرایط ثبت نام در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور شامل شرایط عمومی و اختصاصی می شود. برای اطلاع از این شرایط با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی بدون آزمون کدام دانشگاه ها هستند؟ 

از میان دانشگاه های پذیرنده این رشته در دانشگاه آزاد می توان به دانشگاه آزاد واحد اهر، سراب، شهر قدس و واحد سنندج اشاره کرد.

نظرات

350 دیدگاه دربارهٔ «نحوه ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد»

  1. Avatar photo مریم گفت:

    سلام وقتتون بخیر رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد بندر عباس بدون کنکور ثبت نام میکنن یا ن

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه ازاد بندرعباس در رشته میکروبیولوژی با سوابق تحصیلی پذیرش ندارد

  2. Avatar photo Asal گفت:

    سلام دانشگاه واحد مشهد میکروبیولوژی بدون کنکورو داره؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد مشهد به صورت بدون کنکور پذیرش ندارد

  3. Avatar photo هلیا گفت:

    سلام
    با ترمیم معدل ، معدل کتبی افزایش پیدا میکنه یا معدل رو تغییر نمیده؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      معدل شما فقط برای ثبت نام در کنکور ترمیم می شود

  4. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دی ماه دو تا درسم پاس میکنم دیپلم میگیرم میتونم تو جاهایی که بدون کنکور میکروبیولوژی دارن ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت داشتن دیپلم میتوانید جهت ثبت نام اقدام کنید

  5. Avatar photo پری گفت:

    سلام من رشتم تجربی توی شیراز دانشگاه آزاد برای میکروبیولوژی داریم ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در دانشگاه ازاد شیراز رشته میکروبیولوژی پذیرش بدون کنکور دارد

  6. Avatar photo . گفت:

    سلام من رشتم انسانیه و دیپلم انسانی دارم میتونم توی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟

  7. Avatar photo حنانه ملازهی گفت:

    سلام من رشته ام بهیاریه دیپلم بهیاری دارم میتونم تو دانشگاهای ازاد میکروبیولوژی ثبت نام بکنم ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله این امکان رو دارید هم بشکل با کنکور و هم بشکل بدون کنکور امکان ثبت نام خواهید داشت.

    2. Avatar photo Maryimahary گفت:

      آیامن دیپلم ریاضی وفیزیک سال ۱۳۸۲فارع شده ام بالعدل نهایی ۱۳/۵۶دارم معدل پیش دانشگاهی ۱۷به بالامعدل کل نهایی ۱۸/۰۴میتونم دررشته میکروبیولوژی بدون آزادبخت نام کنم وبخونم

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        می توانید ثبت نام کنید. اما معدل نهایی شما کمی پایین است و احتمال قبولی را کاهش می دهد.

  8. Avatar photo HHH گفت:

    سلام
    من رشته میکروبیولوژی ازاد با کنکور لاهیجان قبول شدم ایا بعد از اتمام دانشگاه امکان اشتغال رسمی را دارد؟
    شهریه تقریبی ان چقدری میشه ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر
      حدود 7 میلیون در هر ترم

  9. Avatar photo هدیه گفت:

    سلام خسته نباشید دانشگاه ازاد کرمان میکروبیولوژی بدون کنکور داره ؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام خیر دانشگاه ازاد واحد کرمان میکروبیولوژی ارائه نمیدهد

  10. Avatar photo تینا گفت:

    سلام در دانشگاه های کرج رشته میکروبیولوژی بدون کنکور هست؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      این رشته در واحد های کرج ارایه نشده

  11. Avatar photo Zei گفت:

    سلام من میخوام برم رشته های بدون کنکور اما فقط توی دانشگاه دولتی
    ورودی بهمن امکان انتخاب رشته مجدد دارم ؟یا فقط برای ازاد میشه انتخاب رشته کرد

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید در نیمسال دوم ثبت نام کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد

    ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ |ایران تحصیل

    انجام ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان پذیر است. همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  می توانید انتخاب رشته نمایید. قبل از ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه...
  • نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور

    نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403+ زمان مشاهده | sanjesh

    هر ساله داوطلبان زیادی از سهمیه استعداد درخشان خود برای ادامه تحصیل به صورت دوره بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد استفاده می کنند، همچنین بعضی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز اقدام به پذیرش دانشجو به صورت...
  • تغییرات پذیرش براساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

    تغییرات پذیرش بر اساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

    شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور آنچه در حال حاضر برای قبولی در هر کدام از رشته‌های آزاد بدون کنکور مهم است، برخورداری از بالاترین نمره شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خواهد بود. یکی از مهم‌ترین تغییرات دانشگاه...
  • سامانه-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد

    سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد | Azmoon.iau.ac.ir

    دانشگاه آزاد به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین دانشگاه‌های ایران، سامانه‌ای را تحت عنوان مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir راه اندازی کرده است تا تمامی متقاضیان نام نویسی بدون کنکور...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)