ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

منابع آزمون ept

منابع آزمون ept
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون های زبان انگلیسی مختلفی مانند آیلتس، تافل، EPT و غیره در کشور برگزار می گردد. توجه داشته باشید که در این آزمون ها دانش و مهارت زبانی اشخاص مورد بررسی قرار داده می شوند. آزمون EPT یک نوع آزمون زبان است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و دانشجویانی که قصد دارند در مقطع دکتری به تحصیل در دانشگاه آزاد بپردازند باید منابع آزمون EPT را تهیه کند و در این آزمون شرکت نماید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید تنها اشخاصی می‌توانند به نگارش رساله خود بپردازند که در این آزمون شرکت کرده و نمره قبولی در آزمون را دریافت کرده باشند.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم منابع آزمون ept شامل کتبی می‌شود که داوطلبان شرکت کننده در آزمون ept برای قبولی لازم است از آن آگاه شوند. نمره قبولی در آزمون ept در واقع تا حدود بسیار زیادی بستگی به اطلاع دقیق از منابع آزمون ept دارد. برای آمادگی هر چه بیشتر در این آزمون می‌توانید از آزمون آنلاین ept استفاده نمایید. همچنین با استفاده از دانلود رایگان منابع آزمون ept تمامی این منابع را در اختیار خواهید داشت.

در انتها بهتر است بدانید ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد منابع آزمون EPT سال ۱۴۰۳ در اختیار شما قرار دهیم به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات کامل نسبت به منابع آزمون EPT تا پایان این مقاله با ما در وبسایت ایران تحصیل همراه باشید.

اطلاعیه

منابع آزمون ept به دو بخش منابع آمادگی در آزمون ept و منابع اصلی سوالات این آزمون مربوط می شود.

 

سهمیه ایثارگران در آزمون ept

 در این بخش از مقاله قصد داریم به سهمیه ایثارگران در آزمون EPT اشاره کنیم. شایان ذکر است بدانید در قسمت زیر یک جدول قرار داده ایم که در آن نام آزمون ها ذکر شده است. حداقل نمره قبولی هم درج گردیده و حداقل نمره ای که یک دانشجو برای دفاع نهایی از پایان نامه دکتری خود باید کسب کند را هم قید کردیم. در نهایت بهتر است بدانید افرادی که دارای سهمیه ایثارگر، شاهد و غیره هستند باید ۸۰ درصد نمره هایی که در جدول زیر قید شده است را کسب کنند.

نام آزمون

حداقل نمره قبول مشروط برای شرکت در آزمون جامع دانشگاه آزاد

حداقل نمره قابل قبول برای دفاع نهایی از پایان نامه دکتری دانشگاه آزاد

EPT-IAU

32

40

TOEFL (IBT)

41/6

52

TOEFL (PAPER BASE)

320

400

MCHE

32

40

TOLIMO

320

400

IELTS

3/84

4/8

جهت کسب اطلاعات نسبت به شرایط ثبت نام آزمون آیلتس بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید

 

منابع آزمون ept چیست؟

بسیاری از افراد اطلاعاتی نسبت به منابع آزمون ept در اخیتر ندارند به همین دلیل بهتر است اطلاعاتی را در مورد این مبحث در اختیار شما قرار دهیم. در گام اول بهتر است بدانید منابع آزمون EPT مانند منابع سایر آزمون ها می باشد. برای مثال چنانچه قصد شرکت در آزمون تافل را داشته باشید، لازم است از منابع آزمون تافل سازمان سنجش آگاهی یابید تا بتوانید به راحتی و با خیال آسوده پس از مطالعه این منابع به اطلاعات جامعی در این رابطه دست یابید. خوشبختانه نسبت به آزمون تافل ، آزمون ept قبولی راحت تری را برای داوطلبان امکان پذیر می نماید.

یکی از منابع جدیدی که برای آزمون ept لازم می باشد، کتاب TOEFL Reading Flash (۲۰۰۱) می باشد. ما در این مقاله با معرفی منابع آمادگی سعی داشتیم تا بتوانیم به اطلاعات مفیدی برای شما ارائه نماییم، اما با توجه به اینکه زبان انگلیسی و آزمون های مربوط به آن را نمی توان تنها به چند کتاب محدود دانست، بنابراین بهتر است در رابطه با اینکه چه منابع و کتب دیگری می تواند موجب آمادگی بیشتر شما گردد، اطلاعات دقیق تری را کسب نمایید.

منابع آزمون ept چیست؟

منابع آزمون ept چیست؟

معرفی منابع آزمون ept

منابع آزمون ept را می‌توان به دو دسته تقسیم نمود. با توجه به اینکه متأسفانه بسیاری از افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری دارند، گاها از سطح زبان پیشرفته‌ای برخوردار نمی‌باشند، لذا در مطالعه منابع آزمون‌ها دچار مشکل می‌شوند و لازم به ذکر است که آزمون‌های مختلفی برای دریافت مدرک زبان جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری وجود دارد که آزمون SAT یکی از این آزمون‌ها می‌باشد.

اگر بخواهیم در رابطه با منابع آزمون ept صحبت نمایم باید به دو دسته منابع جهت آمادگی در آزمون ept و منابع اصلی  بپردازیم. علاوه بر دانلود رایگان منابع آزمون ept اطلاع دقیق در رابطه با تعداد سؤالات هر منبع نیز ازجمله امور بسیار مهمی است که متقاضیان شرکت کننده لازم است در رابطه با آن اطلاعات لازم را کسب نمایند.

Understanding and Using English Grammar – By: Betty Azar

Mosaic 1 and 2 – By Brenda Wegmann and Miki Knezevic – Rahnama publication

۵۰۴ Absolutely Essential Words for TOEFL – Fifth Edition

Select Readings- Pre intermediate – Intermediate and Upper intermediate

Barron’s Essential Words for TOEFL ongman Preparation for the TOEFL (the paper-based)

 

این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید منابع ذکر شده که در این مطلب، می تواند شما را تا حدود بسیار زیادی برای آزمون آماده نماید. ذکر این نکته ضروری است که نحوه و اصول مطالعه شما نیز در این آزمون از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

 

اطلاعیه

ایثارگران، خانواده شهدا و غیره در این آزمون دارای سهمیه می باشند

 

منابع آزمون EPT را رایگان دانلود کنید

مطمئنا خبر دانلود رایگان منابع آزمون EPT میتواند برای تمام افرادی که قصد دارند در این ازمون شرکت کنند خوشحال کننده است. با توجه به اینکه خرید کتب مختلف منابع این آزمون با دردسرها و مشکلات مخصوص به خود همراه می باشد، بنابراین دانلود رایگان منابع آزمون ept  می تواند خبر خوبی برای آن دسته از داوطلبان و متقاضیانی باشد که به دنبال قبولی در این آزمون می باشند. داوطلبان عزیز توجه داسته باشید که پس از دریافت کتب مورد نظر، به مطالعه دقیق هر یک از این منابع بپردازید.
امکان دانلود رایگان منابع آزمون ept  در سایت ایران تحصیل با برقراری تماس با شماره های مندرج در جدول امکان پذیر شده است. بنابراین کلیه متقاضیان محترم می توانند پس از برقراری این تماس، به دریافت کتب مورد نظر خود بپردازند. یکی از موارد مهمی که لازم است از آن اطلاع دقیقی کسب نمایید، در رابطه با سوالات این آزمون می باشد.
منابع آزمون EPT را رایگان دانلود کنید

منابع آزمون EPT را رایگان دانلود کنید

سوالات آزمون ept

در ابتدا بهتر است بدانید که سوالات در این آزمون به چند دسته تقسیم می شوند. در واقع هر یک از این سوالات مربوط به یکی از منابع و در برخی از موارد به صورت ترکیبی به صورت چند کتاب به صورت همزمان با یکدیگر امکان پذیر می باشد. به همین دلیل شاید پس از آگاهی از منابع این آزمون، به این نتیجه رسیده باشید که مطالعه تنها چند منبع کافی باشد. اما با توجه به ترکیبی بودن این سوالات، بهتر است تمامی این منابع را مطالعه نمایید.

بودجه بندی نمونه سوالات آزمون ept را می توان به چند قسمت تقسیم نمود. سوالات به سه قسمت تقسیم می شود که شامل 25 سوال تستی که مربوط به بخش واژگان می شود و همچنین 40 سوال تستی که مهارت های مربوط به دستور زبان را مورد سنجش قرار می دهد. سوالات مربوط به درک مطلب نیز شامل 35 سوال به صورت جمعا با هم می باشند که به دو قسمت خواندن و درک متون و درک مطلب مربوط می شوند.
جهت کسب اطلاعات نسبت به شرایط شرکت در آزمون تافل بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید

 

دریافت نمونه سوالات آزمون ept

اطلاع دقیق از نمونه سوالات آزمون ept به چند دلیل بسیار مهم می باشد. اولا در رابطه با این آزمون چنانچه هر یک از داوطلبان به این سوالات دسترسی داشته باشند می توانند با تحلیل سوالات به سنجش خود برای آمادگی در آزمون و همچنین محک اطلاعات خود بپردازند. زیرا این نمونه سوالات کاملا منطبق با منابع آزمون ept می باشند. از دیگر موارد و نکات مهمی که پس از دریافت نمونه سوالات آزمون ept موجب موفقیت شما می گردد، می توان به موضوع آمادگی روانی در این رابطه که پس از مطالعه دقیق سوالات به وجود خواهد آمد اشاره نمود. با توجه به اینکه این شرکت در آزمون ept با پرداخت هزینه 80 هزار تومانی امکان پذیر می باشد، لذا مقرون به صرفه نخواهد بود که برای کسب تجربه، هر بار در این آزمون شرکت نمایید.
با توجه به حساسیت آزمون و پذیرش در مقطع دکتری و نیازمند بودن مدرک زبان، می تواند بسیاری از زحمات شما را در صورت عدم دارا بودن این مدرک زبان از بین ببرد. بنابراین پس از مطالعه دقیق نمونه سوالات، می توانید در رابطه با مباحث مهمی که در این آزمون باید به مطالعه آن بپردازید و اطمینان لازم با به دست آورید. تا از هدر رفتن وقت و انرژی خود جلوگیری نمایید. جهت دانلود سوالات و همچنین دانلود رایگان منابع آزمون ept و اطلاع از جدول زمان بندی ثبت نام آزمون ept می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. همچنین در رابطه با نحوه مطالعه منابع  می توانید با مشاورین و متخصصین آزمون ept در ارتباط باشید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

اخبار پیرامون آزمون ept

بر اساس اعلام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزمون EPT در سال 10 بار برگذار می شود.

آزمون EPT در دانشگاه‌های آزاد داخل و خارج از کشور معتبر است.

بر اساس گزارش خبرگذاری ایسنا آزمون EPT بیست و چهار ما برابر با 2 سال اعتبار دارد.

 

اطلاعیه
آزمون EPT آسانتر از آزمون های دیگر همچون ایلتس و تافل می باشد

 

خلاصه مطلب

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی نسبت منابع آزمون EPT در اختیار نداشته اید اما در حال حاضر از موارد مهمی همچون سهمیه ایثارگران در این آزمون، منابع آزمون EPT، کتب لازم جهت آمادگی در آزمون آشنا شده اید. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله بتواند برای دانلود رایگان منابع آزمون به شما کمک شایانی کند.

 

 

برای دانلود فایل PDF این مقاله بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون EPT چه مدت اعتبار دارد؟

این آزمون 2 سال در دانشگاه آزاد داخل و خارج از کشور اعتبار دارد

ایا آزمون EPT برای تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه سراسری هم معتبر است؟

خیر، نتایج این آزمون تنها در دانشگاه ازاد اعتبار دارد.

آزمون EPT چه تفاوتی با آزمون تافل دارد؟

آزمون EPT آسانتر از آزمون تافل می باشد

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «منابع آزمون ept»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    لطفا میشه جزوه ept رو برام ارسال کنید؟
    09112348067

  2. Avatar photo afzali گفت:

    سلام امکانش هست جزوه رایگان eptرو برام ارسال کنید.
    09168452661

  3. Avatar photo مهسا گفت:

    سلام امکانش هست جزوه رایگان eptرو برام ارسال کنید خیلی زود لازمش دارم09914242668

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام باید بررسی شود

  4. Avatar photo فرزاد گفت:

    سلام لطفا جزوه رایگان ept را برایم ارسال فرمایید

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام برای دریافت جزوه ept لطفا شماره تماس خود را بفرستید .

      1. Avatar photo امیرحسین گفت:

        سلام لطفا جزوه آزمون ept را ارسال فرمایید . با تشکر

        1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

          سلام
          با مشاورین تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنای با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد موفق به قبولی در کنکور تجربی...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
  • جزوه آزمون وکالت

    جزوه آزمون وکالت ۱۴۰۳ {دانلود pdf} | ایران تحصیل

    حجم کتاب‌های آزمون وکالت بسیار زیاد می‌باشد و مطالعه آنان وقت زیادی را می‌طلبد. جزوه آزمون وکالت 1403 به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بر مطالب مهم تسلط یابید. در هر درس تمام نکات مهمی که برای آمادگی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)