ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی { نقد و بررسی}

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ دی ۱۴۰۲
معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرکت در آزمون‌های آزمایشی می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش شانس قبولی داوطلبان داشته باشد، اما قبل از هر چیز لازم است افراد با مزایا و معایب هر کدام از این آزمون‌ها آشنایی پیدا کنند تا تصمیم مناسبی برای انتخاب موسساتی که این آزمون‌ها را برگزار می‌نمایند، داشته باشند. ارزیابی معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی برای افرادی که می‌خواهند در این آزمون‌ها ثبت نام کنند، بسیار حائز اهمیت است، چرا که دانش آموزان می‌توانند سطح سؤالات آزمون را بررسی نموده و از طریق کارنامه‌هایی که این موسسه ارائه می‌کند، تصمیم بگیرند که آیا قصد ثبت نام در این آزمون‌ها را دارند یا خیر.

نقد و بررسی کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی همواره به شما کنکوری‌های عزیز کمک می‌کند تا بتوانید در مقایسه با سایر مؤسسات همچون گزینه دو، گاج و سازمان سنجش که معروف‌ترین آزمون‌های آزمایشی را برگزار می‌کنند، انتخاب درستی داشته باشید. چنانچه نیازمند دریافت اطلاعات لازم در این زمینه هستید، کافی است با شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل شما را در انتخاب بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور راهنمایی کنند.

اهمیت ارزیابی معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی

👈 کانون فرهنگی آموزش که با نام قلمچی شناخته می‌شود، در اوایل دهه ۷۰ تأسیس شد. آزمون‌های قلمچی سال‌ها است که زبان زده داوطلبان کنکور است و قدمت آن از تمام آزمون‌های مؤسسات معروف بیشتر است. در حال حاضر آزمون‌های قلمچی بیشترین جامع آماری را در سراسر کشور در رشته تجربی و ریاضی را دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای شبیه‌سازی آزمون سراسری بشمار می‌آید.

👈 هر چقدر جامعه آماری یک آزمون بیشتر باشد، دانش آموزان بیشتری برای رقابت در این آزمون‌ها وجود دارند و تراز و رتبه واقعی‌تری به افراد ارائه می‌شود. دانش آموزان با بررسی آزمون‌های سال‌های گذشته قلمچی می‌توانند بفهمند که آیا با شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند نمره حد نصاب را در آزمون سراسری کسب کنند یا خیر.

👈 با توجه به اینکه از مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب آزمون‌های آزمایشی آنلاین مشابهت این آزمون‌ها از نظر سطح سؤالات، جامعه آماری، برنامه آزمون، کارنامه ارائه شده به دانش آموزان است، هر چقدر که این ملاک‌ها بیشتر رعایت شده باشد و دانش آموزان بتوانند از طریق این آزمون‌ها آمادگی بیشتری برای شرکت در آزمون سراسری کسب کنند، اعتبار این آزمون‌ها بیشتر اثبات می‌شود و افراد می‌توانند راحت‌تر تصمیم گیری کنند.

👈 در سال‌های اخیر طیف شرکت کنندگان در آزمون‌های آزمایشی قلمچی بسیار قابل قبول بوده است. اما آن چیزی که سبب انتخاب درست شما می‌شود، بررسی معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که قبل از ثبت نام در این آزمون‌ها حتما به نقد و بررسی کنکور آزمایشی و کارنامه قلم چی بپردازید تا مطمئن شوید زمان و هزینه خود را در جای مناسبی صرف می‌کنید.

برای اینکه بفهمید آزمون آنلاین گاج بهتره یا قلم چی؟ وارد لینک مربوطه شوید.

اهمیت ارزیابی معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی

بررسی معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی

👈اگر بخواهیم مزایا معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی را بررسی کنیم، در این مسیر باید معیارها و ملاک‌های مختلفی را از جمله جامعه آماری، هزینه و برنامه راهبردی که این موسسه ارائه می‌کند را مد نظر قرار دهیم تا نسبت به آزمون‌های این موسسه دید جامعتری پیدا کنید. از این رو در ادامه به بررسی هر کدام از این مولفه‌ها در کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی خواهیم پرداخت.

 بررسی سطح سؤالات آزمون آنلاین قلمچی

👈سؤالات آزمون قلمچی هر ساله بررسی و بازبینی می‌شود و طراحان سؤال سعی می‌کنند که ایده‌های نو را در آزمون وارد کنند و دانش آموزان را از همه جهات مورد ارزیابی قرار دهند. از این رو سوالاتی که از سوی کانون فرهنگی آموزش مطرح می‌شود بسیار با کیفیت هستند.

👈اما یکی از مواردی که انتخاب آزمون‌های قلمچی را برای دانش آموزان دشوار می‌کند این است که سطح سؤالات نسبت به آزمون سراسری سخت‌تر است. بنابراین افرادی که اعتماد به نفس کمتری دارند، ممکن است با شرکت در این آزمون‌ها انگیزه خود را از دست دهند.

👈در مجموع آزمون‌های کانون قلمچی سخت‌تر و چالشی‌تر از بقیه آزمون‌های آزمایشی است و داوطلبانی که آسیب‌پذیر بوده و یا اعتماد به نفس کمتری دارند، بهتر است که به سراغ آزمون‌های آزمایشی بروند که سطح سؤالات آنها مشابه آزمون سراسری می‌باشد.

بررسی جامعه آماری آزمون‌ های قلمچی

👈از میان تمام موسساتی که آزمون‌های آزمایشی برگزار می‌کنند، آزمون‌های قلمچی دارای بیشترین جامع آماری هستند. جامعه آماری در واقع نشان می‌دهد که رتبه افراد در این آزمون‌ها واقعی‌تر است. هر چقدر جامعه آماری آزمون‌های آزمایشی بیشتر باشد، باعث می‌شود که توزیع جمعیت همه سطوح داوطلبان بیشتر باشد و رتبه و تراز اخذ شده در مقایسه با آزمون سراسری واقعی خواهد بود.

👈به دلیل سابقه بیشتر آزمون‌های قلمچی و به دلیل شرایط اعطای بورسیه دانش آموزی، جامع آماری این موسسه نسبت به سایر مؤسسات بیشتر است و از مهم‌ترین مزایای آزمون‌های این موسسه می‌باشد.

بررسی معایب و مزایای آزمون آزمایشی قلمچی از نظر برنامه آزمون

👈برنامه آزمون برای داوطلبان بسیار اهمیت دارد. از جمله ملاک‌هایی که در برنامه آزمون تعیین کننده است و می‌تواند میزان کیفیت یک آزمون را تعیین کند، این است که:

✔ برنامه نباید کلی باشد و باید جزئیات کافی داشته باشد.

✔ سرفصل‌ها بر اساس کتاب‌های درسی طراحی شده باشند.

✔ حجم منطقی دروس در آزمون آزمایشی رعایت شده باشد.

✔ فاصله بین دو آزمون آزمایشی مناسب باشد.

✔ زمانبندی منطقی برای پوشش مطالب پایه دوازدهم وجود داشته باشد.

👈 داوطلبانی که مطالعه خود را از قبل با برنامه آزمون هماهنگ نکرده باشند، نیازمند داشتن مطالعه منظم و مدون خواهند بود. در برنامه‌ای که توسط مؤسسات مختلف ارائه می‌شود، زمان مطالعه و شرایط شما در نظر گرفته نشده است. بنابراین سعی کنید که برنامه‌ریزی مناسبی برای مطالعه دروس خود داشته باشید تا شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

👈 در بررسی معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی باید بگوییم که این موسسه از نظر پوشش دروس و پایه‌ها تقریباً برنامه کاملی دارد، اما از آنجا که این آزمون‌ها با فاصله زمانی دو هفته برگزار می‌شود، ممکن است برخی از افراد نتوانند خود را به برنامه آزمون برسانند. معمولاً هم این شرایط برای بسیاری از داوطلبان به وجود می‌آید و استرس آنها را زیادتر خواهد کرد. بنابراین بزرگترین نقطه ضعف موسسه قلمچی را می‌توان زمانبندی نامناسب آزمون‌ها دانست.

جهت ارزیابی معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین گزینه دو بر روی لینک کلیک کنید.

بررسی معایب و مزایای آزمون آزمایشی قلمچی از نظر برنامه آزمون

 معایب و مزایای آزمون آزمایشی آنلاین قلمچی از نظر ارائه کارنامه و پاسخنامه تشریحی

👈 موسساتی که کارنامه را در سریع‌ترین زمان ممکن همراه با پاسخنامه تشریحی ارائه می‌کنند، طرفداران بیشتری دارند، چرا که یکی از مهم‌ترین ملاک‌هایی که یک آزمون آزمایشی مناسب را از بقیه آزمون‌ها جدا می‌کند. در اختیار گذاشتن سریع کارنامه است تا افراد بتوانند بر اساس رتبه و تراز اکتسابی خود عملکرد خود را با بسنجند.

👈 این ارزیابی باعث می‌شود چنانچه داوطلبان نقطه ضعفی داشته باشند، هرچه سریع‌تر برای رفع آن اقدام کنند. در نقد و بررسی کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی باید اشاره کنیم که آزمون‌های کانون از نظر کارنامه بسیار موفق عمل کرده و کارنامه‌های متنوعی را در پنل کاربری بر روی سایت قرار می‌دهد.

👈 از سوی دیگر کارنامه و پاسخنامه آن ۵ ساعت پس از آزمون بر روی سایت قلمچی قرار می‌گیرد که زمان بسیار مناسبی است. پاسخنامه تشریحی که به صورت کامل در اختیار داوطلبان قرار داده می‌شود، این امکان را به وجود می‌آورد که افراد بتوانند رتبه و تراز خود را در قیاس با آزمون‌های سال گذشته تحلیل کنند.

بررسی معایب و مزایای کنکور آزمایش آنلاین قلمچی از نظر هزینه

👈  از دیگر مواردی که داوطلبان هنگام انتخاب آزمون آزمایشی به آن توجه می‌کنند، هزینه و قیمت آزمون است. اما قیمت از نظر کیفیت تأثیر چندانی در انتخاب موسساتی که این آزمون‌ها را برگزار می‌کنند ندارد. داوطلبان باید در نظر داشته باشند گرانی آزمون‌های آنلاین به معنای داشتن کیفیت بالاتر نیست، علاوه بر این آزمون‌های آزمایشی بسیار ارزان هم ممکن است که کیفیت لازم را نداشته باشند. از این رو توصیه می‌کنیم که حتماً در کنار مولفه‌های دیگر بحث هزینه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

👈 در نقد و بررسی کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی باید گفت که این آزمون‌ها هزینه ثابتی ندارند و در استان‌ها و شهرهای مختلف هزینه متفاوتی دریافت می‌شود. در مجموع نسبت به سایر مؤسسات برگزار کننده کنکور آزمایشی آنلاین این موسسه هزینه بیشتری دریافت می‌کند. چنانچه دانش آموزان مشکل مالی داشته باشند، اگر معدل آنها بالای ۱۸ باشد، می‌توانند بورسیه قلمچی را دریافت کنند.

نکات مثبت آزمون‌ های آزمایشی آنلاین قلمچی

👈 در ادامه بررسی معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی می‌توان نقاط مثبت این آزمون‌ها را در موارد زیر خلاصه کرد:

✔ آزمون‌های قلمچی هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود و همین باعث تمرین مستمر و برنامه‌ریزی اصولی دانش آموزان خواهد شد. برنامه راهبردی قلمچی بر اساس برنامه مدارس است و همین امر سبب می‌شود که دانش آموزان از داشتن برنامه بلند مدت بی‌نیاز باشند.

✔ جامعه آماری آزمون قلمچی بالا است و امکان ارزیابی دقیق را فراهم می‌کند.

✔ از آنجا که رتبه‌های برتر کنکور در این آزمون شرکت کرده‌اند، افراد می‌توانند تصمیم مناسبی در ارتباط با شرکت در این آزمون‌ها داشته باشند.

نکات مثبت آزمون‌ های آزمایشی آنلاین قلمچی

نکات منفی آزمون های آزمایشی قلمچی

👈هنگام نقد و بررسی کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی حتماً باید به موارد منفی زیر توجه داشته باشید:

✔ در بسیاری از موارد پشتیبان‌های کانون فرهنگی آموزش دانش آموزان را برای خرید کتاب یا دی وی دی مجبور می‌کند و این امر باعث می‌شود که افراد دید مناسبی نسبت به فرایند پشتیبانی دانش آموزان نداشته باشند.

✔ هزینه آزمون‌های قلمچی از سایر مؤسسات برگزار کننده آزمون‌های آزمایشی بیشتر است.

✔ ضریب سختی سؤالات آزمون قلمچی نسبت به آزمون اصلی بالاتر است و همین باعث دلسردی بسیاری از دانش‌آموزان خواهد شد.

✔ در سال‌های اخیر تقلب در آزمون‌های قلمچی افزایش یافته و قبل از برگزاری آزمون برخی از سؤالات لو می‌رود که یکی از مهمترین دلایل آن وجود حوزه‌های امتحانی زیاد آزمون است و همین موجب عدم اعتماد برخی از متقاضیان خواهد شد.

جهت آشنایی با آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم تجربی وارد لینک شوید.

خلاصه مطالب

داوطلبانی که قصد دارند در کنکورهای آزمایشی آنلاین شرکت کنند، باید با در نظر گرفتن شرایط خود مناسب‌ترین آزمون را انتخاب کنند. همه آزمون‌ها نقاط قوت و ضعفی دارند و هیچ کدام از آزمون‌ها بی‌نقص نیستند. داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون‌های قلمچی هستند، باید قبل از هر چیز به بررسی معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی بپردازند.

شناخت معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی بسیار می‌تواند کمک کننده باشد، چرا که سطح سؤالات آزمون قلمچی، جامع آماری، هزینه‌ای که برای شرکت در این آزمون‌ها می‌پردازید از ملاک‌هایی است که با توجه به این‌ها می‌توانید تصمیم مناسبی را اتخاذ کنید. در این مقاله به نقد و بررسی کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی پرداختیم. هنگام انتخاب بهترین آزمون آزمایشی کنکور آنلاین بهتر است از کمک مشاوران خبره بهره‌مند شوید. چنانچه شما عزیزان در این مسیر نیازمند دریافت مشاوره هستید، می‌توانید با مشاوران مجرب مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما کنکوری‌های عزیز را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برای دانلود pdf مقاله معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی کلیک نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نقد و بررسی کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی چه فایده‌ای دارد؟

شما با بررسی مزایا و معایب آزمون‌های قلمچی می‌توانید تصمیم بهتری برای شرکت در کنکورهای آزمایشی داشته باشید.

در بررسی معایب و مزایای کنکور آزمایشی آنلاین قلمچی سطح سؤالات به چه شکل است؟

سطح سؤالات این موسسه نسبت به آزمون سراسری دشوارتر است. بنابراین افراد باید هنگام تصمیم گیری به این مؤلفه توجه داشته باشید.

از نظر جامعه آماری آزمون‌ های قلمچی در چه سطحی قرار دارند؟

موسسه قلمچی از نظر جامع آماری رتبه اول را در بین تمام مؤسسات برگزارکننده آزمون آزمایشی آنلاین دارد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون وکالت

    ثبت نام آزمون وکالت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    ثبت نام آزمون وکالت توسط دو نهاد قوه قضاییه و دادگستری به صورت مجزا بر گزار می‌گردد و افرادی که قصد گرفتن پروانه وکالت دارند باید در این آزمون‌ها شرکت نمایند. طبق اطلاعیه جدید، متقاضیان ثبت نام در آزمون وکالت...
  • آزمون صلاحیت بالینی

    زمان برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی و دندانپزشکی 1403

    آزمون صلاحیت بالینی، یک آزمون برای ارزیابی توانایی بالینی فارغ‌التحصیلان پزشکی عمومی بعد از کارورزی می باشد. این آزمون، یکی از مراحل مهم و اصلی برای ورود به حرفه پزشکی به حساب می آید. هدف از آموزش بالینی در دوره...
  • ثبت نام آزمون msrt

    ثبت نام آزمون msrt سال 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون msrt دارند، باید ابتدا به سایت سجاد که نشانی آن portal.saorg.ir مراجعه نمایید. سپس با نام‌نویسی در این سایت، اجازه ورود و ثبت نام آزمون msrt را پیدا کرده و مراحل لازم...
  • کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش

    دریافت کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش + مشاهده sanjesh.org

    قبل از اینکه در مورد مشاهده کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش توضیح دهیم، ابتدا باید بگوییم که آزمون آزمایشی سنجش چیست؟ امروزه به دلیل رقابت سنگینی که در کنکور سراسری وجود دارد، برخی از موسسات، آزمون های آزمایشی مختلفی براساس...
تماس با مشاور