ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره رایگان نظام وظیفه

مشاوره رایگان نظام وظیفه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره رایگان نظام وظیفه خدمتی دیگر از مشاورین ایران تحصیل است تا جوانان برومند کشور عزیزمان ایران را در امر نظام وظیفه و خدمت مقدس سربازی راهنمایی نماید. هر پسر ایرانی متعهد است که در سن 18 سال تمام، به مدت دو سال دوره ضرورت خدمت سربازی تمام وقت در خدمت کشور خود باشد و پس از پایان این زمان به گرفتن کارت پایان خدمت نائل می گردند.

مدت خدمت برای هر مقطع تحصیلی در هرسنی یکسان است . اما در این مقاله با عنوان مشاوره رایگان نظام وظیفه ، بر آنیم تا با مشاوره سربازی نظام وظیفه  و توصیف شرایط سربازی، مطالب مفیدی را ارائه دهیم. تا پس از ارائه مشاوره آنلاین نظام وظیفه با دیدی بازتر در این زمینه تصمیم گیری نمایید . چرا که بعنوان مثال برای برخی از مشمولان سوال پیش می آید که قبل ار ادامه تحصیل خدمت سربازی بهتر است یا بعد از آن؟

خدمت سربازی برای همه پسران بیش از 18 سال، 21 ماه تمام می باشد . اما نکته لازم به ذکر این است که هنگام مشاوره رایگان نظام وظیفه با آنها راه هایی ارائه خواهیم کرد که بتوانند این مدت 21 ماه را کاهش دهند و یا بجای خدمت مرسوم  دوره راحت تری را سپری نمایند.

 

جهت اطلاع از مشاوره رایگان نظام وظیفه ،  مشاوره تلفنی آنلاین نظام وظیفهاطلاع از مناطق عملیاتی خدمت سربازی و  جدیدترین تغییرات خدمت سربازی  با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 9099075307 ( استان تهران) و یا 9099075307 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تلفنی آنلاین نظام وظیفه

 

مشاوره سربازی

مشاوره سربازی

 

یکی دیگر از خدماتی که در طی مشاوره داده می شود دررابطه با شرایط خدمت نظام وظیفه  و بصورت مشاوره تلفنی آنلاین نظام وظیفه می باشد که با توجه به آن، مشمولان گرامی می توانند اطلاعات لازم از قبیل نحوه گرفتن دفترچه و همچنین مراحل آن، نحوه گرفتن امریه سربازی و نحوه گرفتن کسری خدمت و … مطلع شد.

یک داوطلب در موعد اعزام به خدمت باید با داشتن اطلاعات لازم بتواند خدمت خود را به بهترین نحو به مملکت خود انجام رساند. ضمن اینکه در طی این خدمت با توجه به شرایط جغرافیایی ، تحصیلی و خانوادگی خود، بیشترین امکان لازم را جهت خدمت بهینه برای خود مشمول فراهم آورد. از جمله اهداف ما در مشاوره رایگان نظام وظیفه ارائه اطلاعات کامل در این زمینه می باشد.

بسیاری از داوطلبان نیز دارای مدارک و تحصیلات دانشگاهی مانند فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس و یا حتی دکتری می باشند . برای این دسته از داوطلبان امکاناتی برای خدمت راحت تر و موثرتر در نظر گرفته شده است که اطلاعات جامعی در این رابطه را در مشاوره رایگان نظام وظیفه دریافت می نمایید.

 

 

مشاوره رایگان سربازی در اختیار تمامی مشمولینی که تمایل به یافتن اطلاعات کامل در زمینه کسر خدمت و اخذ امریه می باشند.

 

 

راه های گرفتن  کسر خدمت نظام وظیفه

در مشاوره رایگان نظام وظیفه ، کلیه اطلاعاتی که مشمولان خدمت سربازی و ، نیازمند دانستن آن می باشند در اختیار شما قرار می دهند. بسیاری از مشمولان نظام وظیفه دکتری به دنبال راه هایی برای کسر خدمت می باشند . یکی از مواردی که باعث کسر خدمت نظام وظیفه می شود خدمت در مناطق عملیاتی و یا خدمت در مناطق مرزی می باشد. یکی دیگر از راه های کسری خدمت نظام وظیفه، داشتن فعالیت در پایگاه های مقاومت بسیج می باشد.

طبق قانون نظام وظیفه  متولدین سال 73 به بعد، جزو مشمولان بهره مند در شرایط کسری خدمت قرار نمی گیرند . البته شرایط دیگری برای کسر خدمت این مشمولان وجود دارد. بر همین اساس رئیس وظیفه عمومی در آخرین مصاحبه اظهار داشته اند که طبق قانون جدید به افرادی که پدر آن‌ها 30 ماه سابقه خدمت در جبهه های جنگ داشته، افرادی که پدر آن‌ها 24 ماه سابقه  اسارت داشته و همچنین افرادی که پدر آن ها 25 درصد جانبازی داشته، می توانند از کسری خدمت استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که  پس از تصویب قانون جدید، کسری خدمت سربازی در قانون گنجانده نشده و متولدین سال  1373 به بعد مشمول این قانون نمی گردند. متاسفانه قانون روشن و واضحی برای  کسری‌های خدمت وجود ندارد  ولی آنچه که تا بحال وجود داشته است است، کسری‌های خدمت شامل موارد زیر  می‌شود:

  1. کسر خدمت نخبگی
  2. کسر خدمت ایثارگری
  3. کسر خدمت بسیج

برای فرزندان جانباز کمتر از 25 درصد ، 5 تا 10 درصد ، 2 ماه کسر خدمت، و درصد جانبازی 11 تا 15  معادل 4 ماه کسری، 16 تا 20 درصد  5 ماه، 21 تا 24 درصد 8 ماه کسر خدمت و به فرزندان جانبازان کمتر از 5 درصد جانبازی کسر خدمت تعلق نمی‌گیرد.برای اطلاع دقیق تر با استفاده از مشاوره رایگان نظام وظیفه از اطلاعات لازم در این زمینه بهره مند گردند. لازم به ذکر است که سربازان امریه مشمول کسر خدمت نمی‌شوند.

همچنین میتوانید برای اطلاع از جدید ترین تغییرات مدت خدمت سربازی روی لینک کلیک کنید.

مشاوره سربازی جهت اخذ کسر خدمت بسیج

این نمونه از کسر خدمت که شامل بسیجیان فعال می باشد یکی از راه های موجود برای کسری خدمت می باشد. در این روش با توجه به سابقه فعالیت در بسیج، برای هر سال  45  روز از خدمت  وظیفه عمومی کاسته می شود .شایان ذکر است که سقف این کسری تا  شش ماه بیشتر نمی تواتند باشد.

اما در این نوع کسری که سابقا گرفتن آن بسیار راحت تر بود. امروزه سختگیری های بیشتری برای شمول و یا عدم شمول کسری لحاظ می گردد. بعنوان نمونه تا سال 92، دوره تکمیلی 45 روز برگزار می‌شد، و داوطلبین تنها 5 روز در شرایط سختی بسر می بردند، اما امروزه شرایط سخت این دوره به مدت 15 روز افزایش پیدا کرده، که خبرها حاکی از بیشتر شدن آن و یا حذف دوره تکمیلی برای کسر از خدمت خبر می دهند.

 

 

مشاوره سربازی شرایط معافیت سربازی

 

شرایط گرفتن معافیت سربازی

 

در مشاوره رایگان نظام وظیفه شرایط مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. چراکه در هرکدام از این موارد شرایط و قوانینی حاکم است که در  مشاوره رایگان نظام وظیفه برای داوطلبان بسط داده خواهد شد . شرایط معافیت سربازی شامل مواردی از قبیل :

  1. معافيت برای كفالت
  2. معافیت ورزشکاران دارای مدال قهرمانانی
  3. معافيت  ايثارگري
  4. معافيت‌هاي مرتبط با مددجويان
  5. معافيت‌هاي مرتبط با معلولان جسمی و ذهنی
  6.  معافیت نوه ذکور والدین شهدا
  7.  معافیت پزشکی

 

مشاوره رایگان نظام وظیفه ایران تحصیل

مشاوره رایگان نظام وظیفه ایران تحصیل در اختیار تمامی مشمولین خدمت سربازی می باشد تا بتوانند به صورت کامل از جزئیات شرایط کسر سربای  و همچنین اخذ امریه و تحصیل در سربازی و پذیرش سپاه مطلع گردند. متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشیم.

 

جهت اطلاع از مشاوره رایگان نظام وظیفه ،  مشاوره تلفنی آنلاین نظام وظیفه و  اطلاع از چگونگی استفاده از این طرح و تکمیل مدارک خود با شماره زیر تماس بگیرید:

تماس فقط با شماره 9099075307 ( استان تهران) و یا 9099075307 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

کانال اطلاع رسانی مشاوره رایگان نظام وظیفه

کانال اطلاع رسانی مشاوره رایگان نظام وظیفه

 

مطالب مرتبط :

مشاوره امریه سربازی

آیین نامه جدید معافیت پزشکی

سامانه استعلام کسری خدمت سربازی

معافیت سه برادری نظام وظیفه

خرید خدمت سربازان فراری

مشاوره سربازی

مشاوره رایگان نظام وظیفه

3.4/5 - (20 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

1,426 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره رایگان نظام وظیفه»

  1. Avatar photo alipanahpur گفت:

    سلام خسته نباشید بنده ۶روز استعلاجی از دکتر عمومی گرفتم همین کفایت میکنه برای مرخصی در سربازی

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله ولی باید با فرمانده خودتون صحبت کنید و مدت زمان را مشخص میکنند براای شما

  2. Avatar photo محمد گفت:

    سلام آقای مشاور وقت بخیر ،بنده ۲۱ سالمه مدرک دیپلم دارم تک پسر خوانواده هستم پدرم ۶۵ سالشه و از کار افتاده مادرمم ۵۷ ۳ تا خواهر دارم و تحت پوشش کمیته هستیم و شرایط خدمت رفتن ندارم ۴.۵ باره میرم نظام وظیفه ردم میکنن از همون موقع ک ۱۸ ساله شدم دارم پیگیری میکنم مگه معافیت ۳ خاهری نمیشه بگیرم پدرمم پارسال بخاطر تصادف زانوشو از دس داده نمیتونه درست راه بره خرجی خوانواده کرایه خانه و.. همه ی امور ب عهده منه بنظرتون هیچ راهی نیست بتونم معاف شم؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

      سلام اگر غیبتی نداشته باشید میتونید از سهمیه کمیته امداد معافیت بگیرید و در صورت داشتن غیبت باید انرا توجیه کنید

  3. Avatar photo عرفان گفت:

    سلام سلام خسته نباشید من برای معافیت پزشکی اقدام کردم چون چشام ظعیفه وفرستادن کمیسیون و گفتن معافی و پول کارت پایان خدمت رو ازم گرفتن گفتن یک ماهه دیگه کارتت میاد در خونتون بعد یک ماه خبری نشد و رفتم نظام وظیفه و گفتن که دوباره باید بری کمیسیون و رفتم و بعد چند وقت خبر امد که معاف از رظم شدم و گفتن که شما باید بری پادگان و از پادگان اقدام کنید به معافیت میخواستم بدونم ایا میشه از پادگان معافیت گرفت یا خیر ایا همچین چیزی ممکنه که اصلا بشه معافیت گرفت چون چشمام خیلی ظعیفه و در روز از چشم درد و ظعیفی چشمم سردرد دارم

    1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

      سلام نتیجه معافیت رو کمیسیون نظام وظیفه میدهد و اگر خواستید میتونید یکبار به نتیجه اعتراض بزنید

  4. Avatar photo حسین گفت:

    سلام
    خسته نباشید خدمت مجموعه
    ببخشید آیا من می تونم معافیت بگیرم؟شرایط من به شکل زیر است:
    سه برادر و برادر بزرگتر خدمت سربازی را خریده و من پسر دوم هسم.مدرک لیسانس.دچار تعریق شدید دست و پا.و قبلا دچار پیچیدگی یا تورشن بیضه شدم و عمل کردم.پدر هم ۶۲ ساله و باز نشسته

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر شما شرایط معافیت پزشکی رو نخواهید داشت. مگر اینکه بیماریتون مزمن و حاد باشد.

  5. Avatar photo حسین گفت:

    سلام ارادت وقت بخیر، چند تا سوال درباره کفالت دارم، من ۱۹ سالمه و یک پدر ۵۸ ساله و نیم دارم که مرداد امسال ۵۹ ساله میشه،یک برادر ۱۵ سالع دارم و یک خواهر ۲۲ ساله ،،،، و مادرم به رحمت خدا رفته، پدرم بعد فوت مادرم افسردگی شدید گرفته و فشار خون بالا و سابقه اعتیاد قبلا داره و زیر نظر دکتر متخصص روانپزشک بوده و پرونده داره چون سنش بالاس نمیتونه کار کنه و ما حقوق بگیر هم نیستیم و قبلا خرج خونه رو پدرم میداد الان من دارم خرج خونه میدم خواستم ببینم میتونم کفالت پدرم بگیرم معاف بشم یل کسر خدمت بگیرم؟ بعد من فوتبال بازی میکنم میتونم برم تیم عقاب شیراز که سربازیم رد بکنه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که پدرتان قادر به انجام هیچ کاری از جمله راه رفتن تامین معیشت نداشته باشند می توانید معافیت دریافت کنید

  6. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما معاف نیستید و 14 ماه باید خدمت کنید

  7. Avatar photo یوسف آق گفت:

    سلام بنده درحال خدمت میباشم در نیروی انتظامی
    پدرم دارای ۱۹ ماه جبهه میباشد و کارت ایثارگری دارد
    برای گرفتن کسری ان ب نیروی انسانی یگان مراجعع کردم و منو با گواهی خدمتی فرستاد ب محل خدمت پدرم لشکر ۲۱ حمزه و اونجا گفتن ک باید برین تهران میشه راهنمایی کنین ممنونم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید به بنیاد امورایثارگران مراجعه نمایید

  8. Avatar photo محمد گفت:

    سلام من یکبار از دانشگاه آزاد انصراف دادم الان دانشگاه دولتی ام اگر الان دوباره کنکور بدم (و دکترای پیوسته قبول بشم) آیا میتونم برای دومین بار انصراف بدم برای ثبت نام رشته جدید و مشکلی از نظر نظام وظیفه برام پیش نمیاد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام یکبار فقط حق انصراف دارید

  9. Avatar photo شایان گفت:

    سلام من تتو داشتم رفتم کمیسیون روانشناس گفت سالمی و گروه ب نمیشی بعد ی پیام برام اومد گفتن ک باید بری میدون سپاه شورا برگزار میشه اونجا تصمیم گیری میکنن میخواستم بدونم گروه ب میشم ؟ تتوم کمه

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. در این مورد باید منتظر نتیجه ی کمیسیون باشید. مجموعه ی ما در مورد تصمیم شورای پزشکی نمیتواند نظری بدهد.

  10. Avatar photo علی اکبر مرادی گفت:

    سلام لیسانسه ها که در خارج کشور درس می خوانند چطور معافیت از سفارت بگیرن؟غیبت هم نداره دانشجو ی ارشد بوده رفته

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام باید شرایط معافیت کفالت و پزشکی را داشته باشند
      و از طریق نظام وظیفه داخل ایران باید اقدام کنید

  11. Avatar photo کسری گفت:

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب مشاور
    آیا طرح جدید معافیت ۳فرزند تصویب شده و کی اجر می‌شود
    ممنون

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      طرح معافیت 3 فرزندی تصویب و اجرای ان شروع شده است

      1. Avatar photo حسین گفت:

        سلام وقت بخیر بنده مادرم زیر نظر بهزیستی میباشد وپدرم هم ۵۲ساله هستن و بیکار سه تا برادریم برادربزرگتر خدمت سربازی رفته من هم فرزنده دوم خانواده هستم بردار کوچیکترهم‌درحال تحصیل هستن و باپدرم‌باهم خرج خانه‌رامیدیم آیا امکانش هست معاف بشم برادر بزرگم ازداوج کرده

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          باید کمیسیون تشکیل شود و این موضوع را تایید کند

  12. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    متاسفانه با وجود غیبت نمی توان معافیت کفالت گرفت.

  13. Avatar photo بهرام گفت:

    سلام وقت بخیر، بنده سرباز فراری هستم 3ماه خدمت کردم الان 28سال سن دارم سه تا فرزند هم دارم آیا با توجه به اینکه خدمت سربازی به 14ماه کاهش پیدا کرده بنده معاف میشوم یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر این قانون 14 ماهه شدن سربازی هنوز تصویب نشده و نمیتوانید برای معافیت اقدام کنید
      برای افراد بالای 40 سال که حداقل 3 فرزند دارند میتوانند برای معافیت اقدام کنید

      1. Avatar photo بهرام گفت:

        ممنون، اگه تصویب شد آیا معاف میشم؟

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          اگر تصویب بشود بله. اما احتمال به تصویت رسیدن خیلی پایین میباشد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • پرداخت اقساط بیمه سربازی

    سامانه پرداخت اقساط بیمه سربازی + لینک اینترنتی | ورود es.tamin.ir

    سامانه پرداخت اقساط بیمه سربازی برای مشمولانی که از حق بیمه استفاده می کنند، طراحی شده است. قانون پرداخت اقساط بیمه سربازی همگانی و اجباری است و همه افراد باید از آن پیروی کنند. در حقیقت افرادی که تأخیر غیر...
  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • معافیت کفالت اعتیاد پدر

    معافیت کفالت اعتیاد پدر 1403 + شرایط، مدارک و مراحل

    معافیت کفالت اعتیاد پدر برای آن دست از مشمولانی در نظر گرفته می‌شود که پدر آنها به خاطر اعتیاد، توانایی سرپرستی خانواده را ندارد. متاسفانه با رواج اعتیاد در بسیاری از افراد، ممکن است خیلی از آنها نتوانند به اندازه...
  • طرح انصار سربازی

    طرح انصار سربازی 1403 + خبر خوش مشمولان غایب

    امکان شرکت در طرح انصار سربازی فراهم شد. این طرح که به مشمولان غایب سربازی تعلق می گیرد، به‌ تازگی تصویب شده و در کشور به اجرا درآمده خواهد آمد. مهمترین دلیل استفاده از این طرح، کمک به آن دسته...
تماس با مشاور