ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی 1403

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تهیه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی دارای اهمیت می باشد. شرکت در آزمون بانک ملی راه استخدام در این بانک می باشد. برای نام نویسی در آزمون توجه به مدارک مورد نیاز و شرایط مدرک تحصیلی مهم است زیرا نقش تعیین کننده ای در فرآیند پذیرش داوطلب دارند و حتی موجب رد شدن متقاضی در آزمون می شوند.

از آن جا که متقاضیان باید از مدارک لازم جهت نام نویسی در آزمون و مدارک تحصیلی اطلاع داشته باشند، در این مقاله به بررسی این موارد می پردازیم. چنان چه می خواهید اطلاعات تکمیلی درباره مدارک ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی به دست آورید، با شماره گیری 9099075307 با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی بانک ملی 1403

کسانی که قصد شرکت در آزمون استخدام بانک ملی را دارند، قبل از هر کاری باید دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی با تهیه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی اقدام نمایند. داوطلبان باید اطلاع داشته باشند که تحویل مدارک به صورت حضوری نیست.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org  نسبت به بارگذاری مدارک و نام نویسی برای شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی اقدام کنند. داوطلبان باید دقت نمایند که مدارک خواسته شده را طبق همان فرمتی که در دفترچه راهنما ذکر شده است بارگذاری کنند. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی به صورت اینترنتی عبارتند از:

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی بانک ملی

تهیه و بارگذاری فایل عکس اسکن شده

داوطلبان می بایست اسکن یک قطعه عکس پرسنلی خود را آماده کنند و به وسیله سامانه اینترنتی ثبت نام ارسال نمایند. فایل اسکن عکس ارسالی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • عکس 4*3 در سال جاری گرفته شده باشد
  • عکس تمام رخ باشد
  • فرمت عکس JPG باشد
  • عکس اسکن شده در ابعاد حداقل 300*200 و حداکثر 400*300 پیکسل باشد
  • تصویر متقاضی باید مشخص و واضح باشد و هیچ گونه جای مهر و منگه و یا لکی روی آن وجود نداشته باشد.
  • حجم فایل عکس از 70 کیلوبایت باید بیشتر باشد
  • در صورت امکان عکس رنگی و زمینه سفید باشد
  • حاشیه های زاید عکس را در زمان ذخیره حذف نمایید
  • نباید اسکن عکس را از روی کارت ملی و یا شناسنامه تهیه کرد
  • عکس داوطلبان زن می بایست با حجاب و صورت به طور کامل نمایان باشد

لازم به ذکر است در دوره های قبل در ارسال عکس داوطلبان مشکلاتی به وجود آمده به ویژه کسانی که ثبت نام آن ها توسط فرد دیگری انجام می شود. به همین خاطر بعد از تکمیل فرم های ثبت نامی، علاوه بر چک کردن اطلاعات وارده، عکس داوطلب را نیز بررسی نمایید. اگر عکس فرد دیگری به اشتباه به جای عکس داوطلب ارسال شود، متقاضی متخلف محسوب شده و براساس قانون با او رفتار می شود.

پرداخت وجه

مدرک دیگری که باید قبل از نام نویسی تهیه کرد، پرداخت وجه ثبت نام می باشد. داوطلب واجد شرایط باید به درگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کند و به صورت الکترونیکی از طریق کارت های بانکی که به شبکه شتاب متصل هستند، وجه ثبت نام را پرداخت نماید. بعد از آن که وجه پرداخت شد، سریال رهگیری در اختیار متقاضی قرار می گیرد که به وسیله آن می تواند ثبت نام خود را آغاز کند.

تکمیل فرم ثبت نام

در این بخش متقاضیان باید اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را در فرم مربوطه وارد نمایند. اطلاعاتی که هر داوطلب باید درج نماید در زمینه اطلاعات شخصی، مشخص کردن دین و مذهب، وارد کردن کد محل سکونت، مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه و سهمیه و امتیازات قانونی، مدرک و مقطع تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل، عنوان شغلی انتخابی و وضعیت اشتغال می باشد.

پس از آن که ثبت نام به پایان رسید، کد رهگیری در اختیار داوطلب قرار می گیرد. از طریق این کد می توان مراحل بعدی آزمون از دریافت کارت ورود به جلسه تا اطلاع از نتایج آزمون را پیگیری کرد.

برای مطالعه شرایط استخدام بانک ها کلیک کنید

مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی بانک ملی 1403

داوطلبانی که در آزمون استخدامی حدنصاب نمره قبولی را دریافت می کنند برای مصاحبه دعوت می شوند. در این مرحله از فرایند استخدام نیروی مورد نیاز برای شعبات بانک ملی، مدارک مربوط به اطلاعات شخصی و تحصیلی فرد دریافت و صحت آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. اگر مدارک ارائه شده با اطلاعاتی که داوطلب در زمان ثبت نام درج نموده است همخوانی نداشته باشد، مراحل بعدی استخدام فرد متوقف می شود.

به دلیل اهمیت این مسأله قبل از هر اقدامی از صحت مدارک خود اطلاع یابید. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی که باید در مرحله مصاحبه ارائه شود، عبارتند از:

  • ارائه اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه
  • ارائه اصل و کپی کارت ملی
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی
  • ارائه اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت از نظام وظیفه
  • ارائه مدارک مربوط به سهمیه های ایثارگری و امتیازات قانونی
  • ارائه مدارک مربوط به مهارت های کامپیوتر(ICDL). برای احراز مهارت افراد، کسانی که در مرحله نهایی آزمون پذیرفته می شوند می بایست حداکثر یک ماه بعد از آن که نتیجه گزینش اعلام شد، مدرک مربوطه را ارائه نمایند.

مدارک لازم برای مصاجبه آزمون استخدامی بانک ملی

 

مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در بانک ملی 1403

در این قسمت به بخشی از رشته ها و مدارک تحصیلی مورد نیاز بانک ملی اشاره می کنیم. لازم به ذکر است که لیست این رشته ها متنوع بوده و برای دریافت کامل آن باید به دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی مراجعه نمود. با توجه به آن که هنوز دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1403 منتشر نشده است در این جا برای اطلاع داوطلبان لینک دفترچه آزمون استخدامی دوره قبل گذاشته شده است.

مدرک تحصیلی برای استخدام در بانک ملی
شغل مدرک تحصیلی رشته تحصیلی
همیار حفاظت(نگهبان) کاردانی امداد سوانح، امور امداد، علوم نظامی، کاربرد کامپیوتر، سیستم های کامپیوتری، کاردانی حرفه ای سوانح، اطلاعات  و امنیت عمومی، امور حفاظت اطلاعات، تربیت بدنی و علوم ورزشی، علوم قضایی، آتش نشانی و خدمات ایمنی

جهت کسب اطلاع در مورد شرایط رشته های مورد نیاز استخدام بانک کلیک نمایید

مدرک تحصیلی برای استخدام در بانک ملی
شغل مدرک تحصیلی  رشته تحصیلی
بانکدار (امور برق) کارشناسی و کارشناسی ارشد کارشناسی: مهندسی برق

کارشناسی ارشد: مهندسی برق

بانکدار (امور مکانیک) کارشناسی و کارشناسی ارشد کارشناسی: مهندسی مکانیک

کارشناسی ارشد: مهندسی مکانیک

 

بانکدار (امور ساختمان) کارشناسی و کارشناسی ارشد کارشناسی: مهندسی ساختمان، مهندسی عمران، مهندسی اجرایی عمران، مهندسی معماری

کارشناسی ارشد: مهندسی سازه، مهندسی عمران، مهندسی معماری

بانکدار( امور آمار) کارشناسی و کارشناسی ارشد کارشناسی: آمار، آمار و سنجش آموزشی، آمار و کاربردها

کارشناسی ارشد: آمار اجتماعی و اقتصادی، آمار بیمه، آمار ریاضی، آمار اقتصادی

بانکدار(امور کشاورزی) کارشناسی و کارشناسی ارشد کارشناسی و کارشناسی ارشد: اقتصاد کشاورزی، مهندسی اقتصاد کشاورزی، مهندسی کشاورزی
بانکدار(امور کامپیوتر و فناوری اطلاعات کارشناسی و کارشناسی ارشد کارشناسی: علوم کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی سیستم های سخت افزاری، تجارت الکترونیکی، مهندسی فناوری اطلاعات، برنامه نویسی وب، مهندسی مدیریت اجرایی، مهندسی مدیریت پروژه، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی سیستم ها، بهره برداری از سیستم های مخابراتی، مخابرات نوری، مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات، مخابرات سیار

کارشناسی ارشد:علوم کامپیوتر، علوم و فناوری شبکه، معماری سیستم های کامپیوتر، معماری کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مهندسی امنیت فضای سایبری

بانکدار(امور حقوق) کارشناسی و کارشناسی ارشد کارشناسی: حقوق قضایی، حقوق، حقوق ثبتی، کارشناسی حرفه ای حقوق

کارشناسی ارشد: حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، حقوق اقتصادی، حقوق تجارت بین الملل، حقوق تجارت الکترونیکی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق شرکت های تجاری، حقوق مالی، حقوق بین الملل، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق عمومی

بانکدار (امور مالی) کارشناسی و کارشناسی ارشد کارشناسی: اقتصاد، بانکداری اسلامی، علوم اقتصادی، کارشناس حرفه ای حسابداری، کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه اموال، کارشناس حرفه ای مدیریت کسب و کار، مدیریت صنعتی، مدیریت مالی، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، ریاضیات و کاربردها، زبان و ادبیات انگلیسی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی

کارشناسی ارشد: اقتصاد اسلامی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، حسابداری مدیریت، ریاضی کاربردی، مدیریت مالی، مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کارها، مدیریت مالی، مهندسی صنایع، ریاضی کاربردی، مترجمی زبان انگلیسی، مدیریت آموزشی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت دولتی، مدیریت منابع انسانی

نکات مهم مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در بانک ملی 1403

  • متقاضیان در صورتی می توانند برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند که رشته و مدرک تحصیلی و گرایش مندرج در مدرک تحصیلی آن ها با شرایط احراز مشاغلی که در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر شده مطابقت داشته باشد.
  • اگر در دفترچه ثبت نام برای برخی رشته های تحصیلی گرایش ذکر نشده باشد، فقط کسانی که از همان رشته و گرایش تحصیلی فارغ التحصیل شده اند، می توانند در آزمون نام نویسی کنند.
  • اگر هر کدام از رشته های تحصیلی بدون آن که گرایش آن ها ذکر شود و یا از عنوان کلیه گرایش ها استفاده شده باشد، در دفترچه درج شده باشند، فارغ التحصیلان آن رشته تحصیلی در تمامی گرایش ها می توانند در آزمون ثبت نام کنند.
  • اگر برای رشته تحصیلی عبارت «بدون گرایش» استفاده شده باشد، در این صورت صرفاً آن رشته تحصیلی بدون گرایش مدنظر است.
  • کسانی که مدرک تحصیلی پایین تر از مقطع تحصیلی اعلام شده برای ردیف شغلی مندرج در دفترچه استخدامی را دارند و دارندگان مدارک معادل برای شرکت در آزمون مجاز نیستند.
  • کسانی که مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی اعلام شده را دارند برای آن که بتوانند در آزمون شرکت کنند می بایست رشته و گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی را داشته باشند. تنظیم قرارداد به صورت پیمانی و صدور حکم کارگزینی پذیرفته شدگان طبق مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در بانک ملی که در دفترچه ذکر شده، صورت می گیرد.
  • اطلاعات خوداظهاری و مدارک داوطلبان بعد از اعلام نتیجه آزمون کتبی مورد بررسی قرار می گیرند. لذا اگر مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در بانک ملی و سایر مدارک مربوط به ایثارگری، سن، معلولیت، کارت پایان خدمت، سابقه اشتغال در دستگاه های اجرایی (برای محاسبه کردن حداکثر سن) با شرایطی که در دفترچه استخدامی ذکر شده مغایرت داشته باشد، روند استخدام داوطلب متوقف می شود.
  • پذیرفته شدگانی که مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه آزاد دریافت کرده اند، بعد از اعلام نتیجه نهایی حداکثر دو ماه فرصت دارند که مدرک تحصیلی خود را توسط سازمان مرکزی دانشگاه مذکور تأیید نمایند.

نکات مهم مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در بانک ملی

خلاصه مقاله مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

در این مقاله مدرک تحصیلی مورد نیاز و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی را بررسی کردیم. داوطلبانی که می خواهند در آزمون بانک ملی شرکت کنند، قبل از ثبت نام باید دفترچه استخدامی را دقیق مطالعه کنند و از شرایط مدرک تحصیلی و مطابقت آن با رده های شغلی در نظر گرفته اطلاع یابند. همچنین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون را به طور کامل تهیه کرده و ارسال نمایند.

متقاضیان باید از صحت مدارک مطمئن باشند زیرا هر گونه اشتباه و یا نقص در مدارک ثبت نامی باعث می شود که متقاضی از فرایند آزمون کنار گذاشته شود. به خاطر اهمیت این موضوع مشاوران ایران تحصیل در تمام ایام هفته آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان در مورد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و شرایط رشته های تحصیلی آزمون استخدامی بانک ملی هستند.

برای دانلود فایل pdf مقاله کلیک کنید

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه مدارکی جهت شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی لازم است؟

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی باید عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی، مدرک مربوط به برخورداری از سهمیه را تهیه و ارائه نمایند.

چه مدرک تحصیلی برای استخدام در بانک ملی لازم است؟

برای شغل همیار حفاظت مدرک تحصیلی کاردانی و برای بانکدار مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد لازم است.

در صورت نقص در مدارک چه اتقافی برای داوطلب می افتد؟

در هر مرحله از فرآیند آزمون اگر مشخص شود که مدارک داوطلب اشتباه و یا ناقص است، روند استخدام متقاضی متوقف می شود.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور