ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که در دوره خدمت خود قصد دارند مرخصی بگیرند باید با شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی آشنایی داشته باشند. در صورت که شما طبق قواعد شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی اقدام نکنید نمی توانید از مرخصی نیروی انتظامی استفاده کنید. به همین دلیل اگر در دوره آموزشی نیروی انتظامی خدمت می کنید حتما از شرایط آن اطلاع داشته باشید.

از آن جا که قوانین و شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی مطابق با قوانین جدید نیروی انتظامی است. به همین دلیل برخی از مشمولین خدمت با جزییات و تغییرات جدید آن آشنایی ندارند. آیا می دانید در حال حاضر چه تغییراتی در شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی 1403 ایجاد شده است و شما چگونه می توانید از مرخصی استفاده کنید؟ برای دستیابی سریع به جواب تمام سوالات خود پیرامون شرایط مرخصی در این دوره می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی

نیروی انتظامی یکی از ارگان های کشور است که مشمولین خدمت پس از گذراندن دوره آموزشی خود می توانند در آن خدمت سربازی خود را سپری کنند. شما برای این که در ارگان های نیروی انتظامی خدمت کنید باید شرایط خاصی داشته باشید. قوانین پادگانی و نظامی هر یک از آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است که این امر موجب شده است استخدام سرباز در نیروی انتظامی با سایر ارگان ها متفاوت باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استخدام بانوان در نیروی انتظامی و شرایط و مدارک آن ها روی لینک کلیک کنید.

 

دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی

وقتی شما برای ارسال دفترچه آماده به خدمت خود به دفاتر پلیس +10 مراجعه می کنید اولین سوالی که به ذهنتان می آید این است که در کدام ارگان خدمت خواهید کرد تا مطابق با آن از مرخصی دوره آموزشی استفاده کنید؛ بنابراین اگر قصد دارید در نیروی انتظامی خدمت کنید حتما با نحوه دریافت مرخصی آن در دوره آموزشی و در طول خدمت آشنایی داشته باشید. طول دوره آموزشی 2 ماه است و برای تمام مشمولین خدمت یکسان و ثابت می باشد. این دوره باعث می شود که شما برای جنگ احتمالی آماده شوید و در آن با اصول اسلحه‌شناسی، آموزش تیراندازی، انواع استتار و مسیریابی در شب و روز و قواعد غیر رزمی آشنا شوید.

برای آشنایی با معافیت سربازی کلیک کنید.

قوانین و شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی 1403

همان طور که می دانید دوره آموزشی نیروی انتظامی یکی از دوره هایی است که شما باید آن را برای شروع خدمت سپری کنید. در این دوره شما آموزش های مهم و اساسی را دریافت خواهید کرد تا این آموزش ها را در طول دوره خدمت خود به کار ببرید. به همین دلیل شما باید در طول دوره آموزشی خود حتما حضور داشته باشید و این دوره را با موفقیت پشت سر بگدازید؛ اما در صورتی که برای شما اتفاقی بیافتد و قصد داشته باشید مرخصی بگیرید چیکار باید کرد؟

برخلاف عده ای که فکر می کنند در دوره آموزشی نیروی انتظامی مرخصی وجود ندارد. در این دوره نیز امکان گرفتن مرخصی سربازی وجود دارد و شما در صورت داشتن شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی می توانید از مرخصی این دوران استفاده کنید.

شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی به گونه ای است که در آن فرمانده یگان شما در مورد آن تصمیم گیری می کند و قاعده خاصی برای آن وجود ندارد. به طوری که فرمانده بر اساس نوع فعالیت شما در دوره آموزشی می تواند برای شما انواع مرخصی های دوره آموزشی سربازی را ارائه دهد.

 

جهت اطلاع از شرایط استخدام نیروی انتظامی از نظر سنی و فیزیکی روی لینک کلیک کنید.

 

انواع مرخصی های دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی

در دوره خدمت سربازی نیروی انتظامی مدرک تحصیلی شما خیلی موثر است. به طوری که اگر مدرک تحصیلی خوبی داشته باشید می توانید در جایگاه بهتری از مشمولین خدمت نیروی انتظامی قرار بگیرید. دقت کنید که تاثیر این مدرک تحصیلی در دوره آموزش نیروی انتظامی بی اثر است و شما با هر مدرک تحصیلی باید تمام مراحل مختلف این دوره را سپری کنید. در حال حاضر شما بر اساس شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی می توانید از مرخصی های زیر استفاده کنید.

انواع مرخصی های دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی

 

مرخصی ابتدای دوره آموزشی

وقتی شما برای دوره آمادگی به پادگان خود مراجعه کردید به شما لباس سربازی می دهند که پس از دریافت آن ها می توانید به مدت 2 الی 6 روز به مرخصی رفته و آن ها را اندازه و سایز مناسب اندام خود تغییر دهید.

 

برای آگاهی از استخدام نیروی انتظامی و شرایط و مدارک مورد نیاز آن روی لینک کلیک کنید.

 

مرخصی میان دوره آموزشی

این مرخصی در آخرین روز ماه اول دوره آموزشی شما به همه سربازان ارائه می شود. به طوری که وابسته به طول روزهای تعطیلی رسمی می تواند بین 3 الی 7 روز باشد.

مرخصی پایان دوره آموزشی

وقتی مراسم تحلیف یا مراسم پایان دوره در دوره آموزشی شما برگزار می شود برای شما مرخصی می دهند که مدت آن از زمان برگزاری مراسم تا انتهای ماه دوم آموزشی است و بین 1 الی 3 روز می باشد.

مرخصی درون شهری یا ساعتی در دوره آموزشی

این مرخصی از هفته دوم دوره آموزشی آغاز می شود و شما در آن می توانید برای انجام کارهای خود به خارج از پادگان رفته و برای ساعت مشخصی بین شهر مرخصی بگیرید. این مرخصی بین ساعت 4 بعد از ظهر تا 6 صبح روز بعد است.

برای دریافت مشاوره سربازی کلیک کنید.

چگونه از مرخصی دوره آموزشی زیادی استفاده کنیم؟

با توجه به مطالب ذکر شده در شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی متوجه شدید که قانون خاصی برای دریافت مرخصی در این دوره وجود ندارد و شما در طول دوره آموزشی خود بر اساس موقعیت از انواع مرخصی هایی بهره‌مند خواهید شد.  اما آیا با این حال می توان دوره مرخصی خود را در نیروی انتظامی افزایش داد تا شما بهتر بتوانید از مرخصی دوره آموزشی در نیروی انتظامی استفاده کنید؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت جابجایی سرباز نیروی انتظامی و راهنما انتقال فوری آن روی لینک کلیک کنید.

 

شما در صورتی که در طول دوره آموزشی خود سعی کنید به فرمانده یگان نزدیک‌تر شوید و نظر و رضایت او را جلب کنید می توانید مرخصی بیشتری بگیرید. همچنین می توانید دوره آموزشی خود را در فروردین هر سال دریافت کنید. در این صورت شما به مدت 15 الی 20 روز مرخصی بیشتری را خواهید گرفت؛ زیرا در نوروز پادگان ها بسته است. همچنین اگر دوره آموزشی خود را در ماه رمضان بگیرید می توانید دوره آموزشی راحت‌تری را سپری نمایید؛ زیرا در این روزها فرماندگان آموزشی سختگیری کمتری را اعمال می کنند.

چگونه از مرخصی دوره آموزشی زیادی استفاده کنیم

شرایط خدمت سربازی در نیروی انتظامی

تمام کسانی که در نیروی انتظامی خدمت می کنند اعم از سربازان و کارکنان آن باید در جامعه نظم ایجاد کنند و تمام فعالیت های آن ها در همین راستا باشد؛ بنابراین اگر شما در یگان خدمتی نیروی انتظامی خدمت کنید باید همه تلاش خود را انجام دهید تا در جامعه امنیت را برقرار نمایید؛ بنابراین از لحاظ کار بین شما با کارکنان نیروی انتظامی در راستای این اهداف هیچ گونه تفاوتی وجود ندارد.

 

برای اطلاع از مراکز گزینش نیروی انتظامی ناجا و آدرس و شماره تلفن آن ها روی لینک کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

افرادی که دوره خدمت آن ها به نیروی انتظامی افتاده است باید بدانند که شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی قانون خاصی ندارد؛ بنابراین فرمانده پادگان در صورت تمایل می تواند با مرخصی شما موافقت یا مخالفت کند؛ اما شما در طول دوره آموزشی که تقریبا دو ماه است مرخصی اول دوره به مدت 2 تا 6 روز، مرخصی میان دوره 3 تا 7 روز، مرخصی پایان دوره به مدت 1 الی 3 روز و مرخصی ساعتی و بیرون شهری خواهید داشت. با وجود آن که شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی وجود ندارد.

اما در صورتی که شما در این دوره بتوانید نظر فرمانده خود را جلب کنید می توانید از مرخصی بیشتری استفاده کنید؛ اما چگونه می توان نظر فرمانده را جلب کرد؟ کارشناسان ایران تحصیل با توجه به این که بیش از یک دهه راهنمایان و مشاوران مشمولین خدمت در کشور هستند می توانند در این مورد شما را راهنمایی کنند. برای کسب راهنمایی با آن ها می توانید با شماره تلفن 9099075307 در تمام ساعات شبانه روز صحبت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلیک کنید.

 

 

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا سربازان در دوره آموزشی نیروی انتظامی می توانند از مرخصی استفاده کنند؟

بله؛ آن ها می توانند از 4 دوره مرخصی اول دوره، میان دوره، پایان دوره و مرخصی ساعتی استفاده کنند. مدت زمان مرخصی هر کدام از آن ها با هم متفاوت است.

شرایط مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی چیست؟

در حال حاضر شرایطی برای دریافت مرخصی در دوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی وجود ندارد؛ اما شما می توانید با انجام کارهایی نظر فرمانده را برای دریافت مرخصی بیشتر جلب کنید.

بهترین زمان برای رفتن به دوره آموزشی نیروی انتظامی کی است؟

بهترین زمان برای رفتن به دوره آموزشی در نیروی انتظامی ماه فروردین و ماه رمضان است؛ زیرا در فروردین، شما تعطیلات نوروز دارید و در ماه رمضان به دلیل روزه بودن سختگیری کمتری خواهید داشت.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • معافیت داشتن برادر صغیر

    معافیت داشتن برادر صغیر 1403 + مدارک و شرایط جدید

    شرایط جدید معافیت داشتن برادر صغیر اعلام شد. این معافیت به افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند این امکان را می‌دهد که با استفاده از بند مصوب مربوطه و با توجه به شرایط خود، از انجام خدمت سربازی معاف شوند...
تماس با مشاور