ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دکتری بدون آزمون پردیس ۱۴۰۳ + هزینه شرایط و لیست رشته ها

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
دکتری بدون آزمون پردیس1
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تاسیس دانشگاه پردیس بین المللی با هدف ارائه خدمات آموزش به دانشجویان می باشد و کلاس ها به صورت بین المللی به زبان انگلیسی تدریس می شوند . شرایط ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان و شهریه دکتری پردیس بین الملل با انواع دیگر متفاوت بوده و  داوطلبانی که در دانشگاه پردیس تهران پذیرفته می شوند مکان تحصیلی آنها جزیره کیش می باشد و حضور تمامی پذیرفته شدگان در کلاس ها الزامی است . در آموزش این دانشگاه تعداد واحدها و محتوای آموزشی در هر کدام از رشته ها مطابق با سرفصل ها و تعداد واحدها بر اساس چارت رسمی در دانشگاه تهران می باشد و تفاوتی در رابطه با محتوای آموزشی و کیفیت با آن ندارد. در این دانشگاه امکان تحصیل دکتری بدون آزمون پردیس نیز فراهم شده است.

امکان تحصیل برای شاغلین در صورتی وجود دارد که تعهد نامه رسمی از سوی سازمان مربوطه ارائه کرده باشد و با توجه به اینکه حضور در کلاس ها تمام وقت است و در صورت عدم حضور دانشجویان در کلاس مساوی با ممانعت از تحصیل می باشد . امکان انتقالی و میهمانی پذیرفته شدگان پردیس دانشگاه تهران با سایر پردیس ها و دانشکاهها وجود ندارد و کلاس ها تمام وقت بوده و در تمام روزهای هفته کلاس ها برگزار می شود و حضور دانشجویان در تمام کلاس ها الزامی می باشد . یکی از مهم ترین راه های ورود به دوره دکتری تخصصی داخل کشور ثبت نام در پذیرش های بدون آزمون پولی دانشگاه‌های داخلی است که معمولا در پردیس بین المللی دانشگاه‌ها امکان پذیر است . داوطلبانی که مایلند در مقطع دکتری به تحصیلات خود ادامه دهند اما امکان و وقت شرکت در آزمون را ندارند می توانند با پذیرش در دکترای بدون آزمون پردیس به تحصیل بپردازند. جهت اطلاع بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل با شماره  9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

کال تو اکشن تماس

انواع پذیرش بدون کنکور پردیس

افرادی که قصد پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس را دارند از دو طریق می توانند در این مراکز به ادامه تحصیل خود در مقطع دکتری بپردازند:

📌 نوع اول استعدادهای درخشان می باشد که مخصوص فارغ التحصیلان ممتاز در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها است.

📌 نوع دوم پذیرش گرفتن از پردیس های بین المللی دانشگاه‌ها که بدون آزمون برای مقطع دکتری دانشجو می پذیرند.

 

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس

در صورت دارا بودن شرایط زیر پذیرش داوطلب در دانشگاه پردیس امکان پذیر است . بررسی سوابق علمی پژوهشی ، افتخارات علمی داوطلب توسط هیئت علمی دانشگاه : اگر داوطلب در بررسی سوابق علمی پژوهشی مشخص شد که شرایط و ضوابط لازم برای حضور در دانشگاه پردیس را ندارد امکان دعوت به مصاحبه برای او وجود نخواهد داشت . پس از بررسی اولیه و موفقیت واجدین شرایط اسامی آنها برای انجام مصاحبه در هریک از رشته های مورد پذیرش اعلام می شود .

شرکت داوطلب در جلسه مصاحبه الکترونیکی در زمان و مکان تعیین شده بر اساس جدول ارزیابی مصاحبه حضوری دکترا و مجازی اجباری خواهد بود . در صورت انجام مصاحبه هیچ تعهدی در مورد پذیرش نهایی وجود ندارد اگر داوطلب بر اساس ارزیابی گروه مصاحبه کننده حداقل امتیاز لازم را کسب نکند دانشگاه امکان پذیرش آنها را نخواهد داشت .

به طور کلی شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس را می تون به صورت زیر شرح داد:

  متقاضی دکتری بدون آزمون پردیس باید حتما دارای مدرک کارشناسی ارشد باشد.

  فرد متقاضی م یتواند مدرک ارشد به صورت پیوسته و یا ناپیوسته و یا دکترای حرفه ای از دانشگاه های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت در داخب و یا خارج از کشور داشته اشد.

  رشته ای که فرد داوطلب قصد ادامه تحصیل در آن را دارد باید با رشه فارغ التحصیلی آن مطابقت داشته باشد.

  برای ادامه تحصیل در دکتری بدون آزمون پردیس، فرد باید حداقل معدل 14 بدون در نظر گرفتن پایان نامه را به دست آورده باشد.

  متقاضیان پسر حتما باید کارت پایان خدمت وظیفه و یا کارت معافیت دائم و معافیت تحصیلی را داشته باشند .

📍 برای اطلاع از تغییرات ثبت نام آزمون دکتری بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط پذیرش دکتری

تحصیل بدون کنکور در پردیس چه مزایایی دارد؟

امکان تحصیل بدون کنکور یک فرصت بسیار عالی برای کسانی است که بتوانند بدون گذشتن از سد کنکور در رشته دلخواه به تحصیل بپردازند . هرساله رقابت های زیادی در رشته دکتری می باشد که تعداد کمی می توانند در این رشته دلخواه خود موفق شده و به تحصیل ادامه دهند اما این تحصیل بدون کنکور پردیس فرصت استثنایی است تا بدون گذاشتن وقت برای خواندن درسهای کنکور در رشته دکتری به تحصیل بپردازند .

 برای کسب اطلاع از لیست رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس

دانشجویان برای انجام ثبت نام رشته های موردنظر در سامانه هریک از دانشگاه‌ها باید مدارکی را بارگذاری کنند و ارائه این مدارک الزامی می باشد.

  بارگذاری عکس داوطلب در ابعاد ۴×۳ پشت زمینه بدون خط و خش و پارگی و بدون مهر و امضا

 بارگذاری تصویر واضح کارت ملی فرد

 تکمیل و بارگذاری فرم مشخصات دانشجو

 بارگذاری گواهی و مدارک تایید شده تحصیلات و همچنین ریز نمرات کسب شده کارشناسی و کارشناسی ارشد .

  بارگذاری صورت جلسه دفاعی پایان نامه کارشناسی ارشد یا درج نموده درجه پایان نامه

دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای لازم است گواهی اشتغال به تحصیل را ارائه بدهند و مدارک دفاع از پایان نامه را در سامانه بارگذاری نمایند . پایان نامه و مقالات علمی و پژوهشی در مجلاتی که به تایید رسیده و همچنین سایر مدارک و سوابق پژوهشی مدارک و شواهد موردنظر لازم است بارگذاری شود . هزینه دکتری دانشگاه پردیس خودگردان مربوط به ثبت نام با استفاده از درگاه‌های الکترونیک واریز می شود لازم به ذکر است که مبلغ موردنظر در صورت پرداخت به هیچ عنوان عودت داده نمی‌شود.  در صورت عدم تکمیل اطلاعات ثبت نام امکان شرکت در آزمون به داوطلبان داده نخواهد شد . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

📍 برای دریافت سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید

 

پرداخت شهریه دکتری پردیس بین الملل

پذیرش دکترای بدون کنکور پردیس در کدام دانشگاه‌ها امکان پذیر است . اگر جز استعداد های درخشان نباشید می توانید از پردیس بین المللی دانشگاه‌ها برای ادامه تحصیل کمک بگیرید . پذیرش بدون کنکور دکتری پردیس در پردیس های بین المللی دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران که هردو در کیش واقعند امکان پذیر است . پردیس هیچ دانشگاه دیگری در مقطع دکتری بدون کنکور دانشجو نمی پذیرد . پردیس کیش دانشگاه تهران برای توسعه آموزش بین المللی در راستای ماموریت خود نیمسال اول سال تحصیلی از متقاضیان ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان به عمل می آورد.

ملاک پذیرش سوابق تحصیلی افراد می باشد و هیئت علمی دانشگاه پس از بررسی سوابق علمی ، فعالیت دانشگاهی ، مقالات افراد پذیرش و یا عدم پذیرش آنها را اعلام می کند . بعضی از داوطلبان بعد از بررسی سوابق و مقالات به مصاحبه دعوت می شوند . داشتن مدرک کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری از شرایط پذیرش درکیش دانشگاه تهران می باشد . معدل کل دوره کارشناسی باید از ۱۴ بالاتر باشد و کلاسهای دکتری پردیس به زبان انگلیسی برگزار می شود . داشتن مدرک انگلیسی معتبر توانایی داوطلب را تایید می کند و لازم است حداقل نپره آزمون آیلتس نمره ۶  آزمون تافل PBT نمره ۵۲۰ وتافل IBT نمره ۷۰ باشد . حتی برای داوطلب ایرانی نمره آزمون UTEPT نیز مورد تایید است . کسانی که مدرک زبان انگلیسی ندارند در تابستان کلاسهای فشرده در تهران و کیش برگزار می شود و باید در آن کلاسها شرکت کنند .

 

شرایط دکتری بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان صنعتی شریف

شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شریف کمی با دانشگاه تهران تفاوت دارد . ملاک پذیرش پردیس دانشگاه صنعتی شریف علاوه بر سوابق تحصیلی قبولی در آزمون اختصاصی است .شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شریف در سال گذشته به شرح زیر بود:

🔵 دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم از دانشگاه داخل و دانشگاه مورد تایید این وزارتخانه در خارج از کشور .

🔵 داشتن معدل ۱۵ با بالا در کارشناسی ارشد و ۱۳ به بالا درکارشناسی .

🔵 نداشتن منع خدمت وظیفه عمومی برای داوطلب آقا

🔵 در صورت پذیرفته شدن برای  داوطلب معافی از خدمت درخواست می شود .

🔵 شرکت در آزمون اختصاصی و موفقیت در مصاحبه حضوری از شرایط پذیرش دانشگاه صنعتی شریف است .

🔵 کلاس های درس انگلیسی برگزار می شود پس متقاضیان تا پایان نیمسال اول باید مدرک معتبر زبان ارائه دهند در صورت عدم ارائه مدرک زبان دانشجو از ادامه تحصیل محروم می شود .

 

📍 برای دانلود سوالات استعداد تحصیلی دکتری بر روی لینک کلیک کنید

بنر کال تو اکشن

شرایط دکتری بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان صنعتی شریف

پردیس دانشگاه صنعتی شریف در دوره دکتری در چه رشته هایی دانشجو می پذیرد؟

پذیرش بدون آزمون دکتری پردیس بین المللی دانشگاه شریف در رشته های مهندسی ، مکانیک  ، مهندسی مواد ، مهندسی دریا ، دانشجو می پذیرد.

برای ثبت نام دکتری پردیس دانشگاه شریف ارائه چه مدارکی ضروری است ؟

شرایط ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان بصورت اینترنتی می باشد داوطلبان مدارک لازم را در موعد مقرر باید در وب سایت Kisha  shorif . edu قرار دهند و کد رهگیری دریافت کنند .

☑️ اسکن تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

☑️ اسکن ریز نمرات کارشناسی ارشد و کارشناسی ، کاردانی

☑️ اسکن مدرک زبان انگلیسی

☑️ عکس اسکن شده تمام رخ پشت سفید

☑️ اسکن توصیه نامه سه نفر از اساتید کارشناسی ارشد ، استاد راهنمای پایان نامه مرجح است .

☑️ پرداخت هزینه تشکیل پرونده و ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس

 

 

📍 برای اطلاع از نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

 

لیست رشته های دکتری بدون آزمون پردیس ۱۴۰۳

برخی از رشته های دکتری بدون آزمون پردیس در رشته های دکتری تخصصی به شرح زیر است که برای اطلاع از جدیدترین ویرایش و به روز رسانی های رشته ها در سال جدید می توانید با ایران تحصیل در ارتباط باشید. برای اطلاع از برخی این رشته ها جدول زیر را مطالعه نمایید.

رشته های دکتری تخصصی
گروه علوم اجتماعی و رفتاری
1 جغرافیای سیاسی
2 جغرافیا و برنامه ریزی شهری
3 جغرافیا و برنامه ریزی روستایی
4 سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی
5 مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی
6 مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت سیاست گذاری بازرگانی
7 مدیریت بازرگانی گرایش رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی
8 مدیریت دولتی گرایش مدیریت منابع انسانی
9 مدیریت دولتی گرایش تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی
10 مدیریت رسانه ای
11 مدیریت صنعتی  گرایش تولید و عملیات
12 مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات
13 مدیریت صنعتی گرایش سیستم ها
14 کارآفرینی
15 حسابداری
16 علم اطلاعات و دانش شناسی گرایش بازیابی اطلاعات و دانش
17 علم اطلاعات و دانش شناسی گرایش مدیریت اطلاعات و دانش
18 علوم اقتصادی گرایش اقتصاد بخش عمومی
19 علوم اقتصادی گرایش اقتصاد پولی
20 مالی گرایش مهندسی مالی
21 مدیریت ورزشی
22 رفتارحرکتی
23 فیزیولوژی ورزشی
24 آسیب شناسی ورزشی  وحرکات اصلاحی
25 روان شناسی
26 سنجش و اندازه گیری
27 روان شناسی سلامت
28 روان شناسی تربیتی
29 روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
گروه علوم انسانی
30 روابط بین الملل
31 حقوق خصوصی
32 حقوق عمومی
33 حقوق بین الملل عمومی
34 حقوق نفت و گاز
35 حقوق کیفری و جرم شناسی
36 آموزش زبان انگلیسی
37 زبان وادبیات  فارسی
گروه فنی و مهندسی
38 مهندسی محیط زیست گرایش آب و فاضلاب
39 مهندسی محیط زیست گرایش منابع آب
40 مهندسی محیط زیست گرایش آلودگی هوا
41 مهندسی سیستم های انرژی گرایش انرژی و محیط زیست
42 محیط زیست گرایش برنامه ریزی محیط زیست
43 علوم و مهندسی آب گرایش سازه های آبی
44  مهندسی نفت
45 مهندسی صنایع
46  مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید
47  مهندسی هوافضا گرایش‌ جلوبرندگی
48 مهندسی هوافضا گرایش آیرودینامیک
49 مهندسی شیمی – بیوتکنولوژی
گروه علوم پایه
50 علوم و فناوری نانو -نانوشیمی
51 شیمی گرایش شیمی پلیمر
52 بیوانفورماتیک
53 علوم کامپیوتر
54  زیست شناسی سلولی و مولکولی
گروه هنر
55 معماری
56 پژوهش هنر
57 شهرسازی
گروه دامپزشکی
58 بهداشت و بیماری آبزیان
59 بهداشت مواد غذایی
60 اپیدمیولوژی

 

 

📍 برای دریافت مشاوره انتخاب رشته دکتری بر روی لینک کلیک کنید

لیست رشته های دکتری بدون آزمون

رشته دکتری بدون آزمون پردیس دانشگاه تهران

پردیس بین المللی دانشگاه تهران در رشته های مختلفی دانشجو می پذیرد که برخی از مهم ترین این رشته ها به شرح زیر است :

🔸 اصول مدیریت محیط زیست آب و فاضلاب 

🔸 منابع آبی

🔸 برنامه ریزی 

🔸 آلودگی هوا 

🔸 مهندسی سیستم های انرژی

🔸 انرژی و محیط زیست

🔸 آموزش زبان انگلیسی

🔸 معماری 

🔸 اقتصاد 

🔸 اقتصاد سنجی

🔸 علم نانو 

🔸 فناوری نانو 

🔸 فناوری زیستی 

🔸 کارآفرینی 

همچنین داوطلبانی که قصد درخواست پذیرش دارند باید مدارک زیر را با ایمیل WWW . Kish .attached.  ir ارسال کنند .

فرم کامل شده ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان که در سایت به آدرس   Kisha.  UT. ir    موجود است.

اسکن دونسخه از توصیه نامه که توسط اساتید رشته درخواستی داوطلب نوشته شده باشد که صلاحیت علمی او را تایید کند .

اسکن ریزنمرات داوطلب به زیان انگلیسی

اسکن کارت ملی

اسکن پاسپورت برای داوطلبان بین المللی

اسکن آخرین عکس داوطلب

اسکن آخرین گواهینامه زبان انگلیسی

اسکن فیش بانکی هزینه ثبت نام و هنگام ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان حضوری نسخه اصلی تمام این مدارک ضروری است.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه علم و فرهنگ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان از نظر مدرک زبان

ارائه اصل مدرک قبولی زبان عمومی برای کسانی که مدرک زبان خود را با شرایطی مندرج در فراخوان کسب کرده اند الزامی است . آن دسته از دانشجویانی که قبلا موفق به کسب حدنصاب لازم در یکی از آزمون های ذکر شده باشند از شرکت در آزمون زبان عمومی تهران معاف می باشند . تمامی پذیرفته شدگان که فاقد مدرک زبان عمومی می باشند ولی موفق به کسب نمره قبولی در آزمون نشده اند هنگام اتمام واحدهای آموزشی و تا قبل از آزمون جامع دکتری فرصت دارند تا نمره قبولی را کسب نمایند . در غیر اینصورت امکان شرکت در آزمون جامع را نخواهند داشت و ادامه تحصیل برای آنها غیر ممکن می باشد . اعتبار مدرک زبان متقاضیان تاریخ برگزاری مدت ۲ سال است

اعتبار مدرک دکتری بدون آزمون پردیس

مدرک دکتری بدون آزمون پردیس کاملا معتبر بوده و بر اساس اطلاعیه های از سوی سازمان وزارت علوم، این مدارک بر اساس گسترش آموزش عالی بوده و معتبر است. همچنین مدرک تحصیلی پردیس‌های بین‌الملل  توسط دانشگاه مادر صادر خواهد شد و کعتبر است. به عنوان مثال مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان بدون آزمون پردیس کیش دانشگاه تهران توسط دانشگاه تهران صادر می شود.

اعتبار مدرک دکتری بدون آزمون پردیس

📍 برای کسب اطلاع بیشتر از دکتری بدون آزمون بر روی لینک کلیک کنید.

اخبار پیرامون دکتری بدون آزمون پردیس

🔊 شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه اعلام شد

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت از یکی از دانشگاه‌های دولتی داخل کشور، کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه، انتشار حداقل یک مقاله علمی پژوهشی چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ مستخرج از پایان‌نامه، داشتن میانگین کل ۱۶ و یا بالاتر در مقطع کارشناسی و معدل ۱۷ در تمامی رشته‌ها، از جمله شرایط پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبایی عنوان شده است.

🔊 شرایط خوابگاهی ۵۷ دانشگاه برای پذیرش دانشجوی دکتری سال ۱۴۰۳

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی دکتری سال ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۴  دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با توجه شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب ۵۰ کدرشته اقدام کنند.دانشگاه های هنر اسلامی تبریز، هنر اصفهان، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پژوهشگاه هوافضا، دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ، دانشگاه هنر تهران، موسسه غیرانتفاعی علوم شناختی، دانشگاه غیرانتفاعی سوره و پژوهشگاه رنگ فاقد امکانات خوابگاهی برای دانشجویان جدیدالورود دکتری تخصصی در سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ هستند.

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله در خصوص دکتری بدون آزمون پردیس توضیحاتی را شرح دادیم. شهریه در نظر گرفته شده برای دکتری بدون آزمون پردیس بدون حساب هزینه خوابگاه و غذا و بیمه و سایر امکانات می باشد . نحوه پرداخت شهریه دکتری پردیس بین الملل برای دانشجویان بصورت قسطی در هشت نیمسال تحصیلی و در ابتدای هر نیمسال می باشد . تمام داوطلبان موظف به پرداخت شهریه دکتری پردیس بین الملل هر نیمسال تحصیلی می باشند حتی اگر در مرخصی باشند.

کسانی که موظف به گذراندن دروس جبرانی هستند هزینه دروس مطابق با تعرفه های کارشناسی ارشد در این دانشگاه دریافت می شود و موظف به پرداخت آن هستند. دانشجویانی که مایل به انصراف از دانشگاه هستند و هزینه دکتری دانشگاه پردیس را پرداخت کرده اند این شهریه دکتری پردیس بین الملل به هیچ عنوان عودت نخواهدشد.

مسئولیت درستی و صحت تمام مدارک ارائه شده بر عهده خود داوطلب است اگر هر یک از دانشجویان واجد شرایط تشخیص داده شوند اما به هر دلیلی مدارک او مغایر مستندات ارائه شده باشد در هر مرحله از تحصیل به عنوان متخلف شناخته شده و امکان تحصیل برای آنها وجود نخواهد داشت . اگر پس از مطالعه مقاله در خصوص دکتری بدون آزمون پردیس نیاز به توضیحات بیشتر داشتید با مشاورین ایران تحصیل با شماره  9099075307 تماس حاصل کرده و پرسش های خود را مطرح نمایید و یا در زیر این مقاله پرسش خود را کامنت نمایید تا در اولین فرصت پاسخ خودتان را دریافت نمایید. 

 

📥 برای دانلود و مطالعه پی دی ف مقاله دکتری بدون آزمون پردیس بر روی لینک کلیک نمایید.📥

 

4.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا برای پذیرش در دکتری بدون آزمون پردیس ۱۴۰۳ حتما باید مدرک زبان داشته باشیم؟

خیر. مدرک زبان را می توانید تا قبل از آزمون جامع نیز دریافت نمایید.

شرایط دکتری بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان چیست؟

دارا بودن مدرک کارشناسی مورد تائید و همچنین داشتن شرایط معدلی از جمله موارد ضروری می باشد.

لیست رشته های دکتری بدون آزمون پردیس ۱۴۰۳ شامل چه رشته هایی می باشد؟

امکان ثبت نام برای هر یک از رشته ها در هر نیمسال متفاوت خواهد بود.برای مشاهده لیست رشته ها این مقاله را مطالعه نمایید.

 

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «دکتری بدون آزمون پردیس ۱۴۰۳ + هزینه شرایط و لیست رشته ها»

  1. Avatar photo محمد غلامی گفت:

    سلام شهریه هر ترم میانگین چقد در میاد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      حدودا بین 40 الی 50 میلیون تومان

  2. Avatar photo فرانک گفت:

    با سلام

    نتایج دکتری بدون آزمون پردیس بین الملل کی ارائه میشه ؟ از چه طریق میتونیم پیگیری کنیم ؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر از طریق سایت دانشگاه پیگیری بفرمایید

  3. Avatar photo طیبه. گفت:

    سلام رو بخیر.زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون پردیس کی هستش و تا چه مدت مهت ثبت نام داریم؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      زمان ثبت نام از طریق دانشگاه پردیس بین الملل اعلام می شود.

  4. Avatar photo سارا. گفت:

    سلام قصد شرکت در دکتری بدون آزمون پردیس دانشگاه تهران دارم برای شرکت چه شرایطی باید داشته باشم؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      هر دانشگاه طبق آیین نامه مخصوص به خود پذیرش را انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج آزمون دکتری

    اعلام نتایج آزمون دکتری 1403+ مشاهده جواب sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری از روز 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده و کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به دریافت کارنامه اولیه خود کرده و برای تعیین وضعیت خود برای...
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری {لینک دانلود pdf 1403} | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1403 منتشر شد. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، یکی از مهم‌ترین فرآیندی که داوطلبان باید آن را با حساسیت انجام دهند، انتخاب رشته دکتری است. به این ترتیب قبول شدگان پیش از انتخاب...
  • انتخاب رشته دکتری۱

    انتخاب رشته دکتری 1403 {راهنما و نکات مهم} | ایران تحصیل

    انتخاب رشته دکتری یکی از مهمترین دغدغه‌های پذیرفته شدگان است، چرا که پس از  اعلام نتایج آزمون دکتری، قبول شدگان باید در بازه زمانی معین شده  برای انتخاب رشته در سامانه سنجش و آموزش کشور اقدام کنند. بنابراین داوطلبان براساس...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
تماس با مشاور