ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1402 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه کرده و ثبت نام ارشد وزارت بهداشت خود را انجام دهند.

در این مقاله به بررسی نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پرداخته و شرایط و مدارک مورد نیاز آن را مطرح خواهیم کرد. چنانچه برای نام‌نویسی در این آزمون دسترسی به سیستم ندارید، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403

سازمان سنجش پزشکی کشور که تحت نظارت مستقیم وزارت بهداشت است، هر سال مسئولیت برگزاری ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت را بر عهده دارد.

◀ داوطلبانی که مقطع لیسانس خود را در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور فرا گرفته‌اند و یا براساس اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام این آزمون، دارای مدرک متناسب با رشته تحصیلی مورد نظر خود هستند، می‌توانند برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۳ اقدام نمایند.

◀ زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از طریق اطلاعیه‌های سایت سنجش پزشکی اعلام شده است. با این حال، ممکن است برخی از متقاضیان از ثبت نام محروم شده باشند. به‌طور معمول برای این دسته از افراد مهلت مجدد ثبت نام در نظر گرفته می‌شود و آن‌ها می‌توانند برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

◀ توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات داوطلب باید به درستی وارد سایت شود تا از قبولی در مرحله آخر محروم نشوند. بنابراین، در صورتی که داوطلبان به هر یک از مراحل ثبت نامی خود شک کنند و دچار ابهام شوند، می‌توانند در بازه زمانی مشخص با مشاوران ایران تحصیل تماس گرفته و اطلاعات خود را تصحیح نمایند.

◀ زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1403 از تاریخ 11 بهمن تا 21 بهمن ماه بوده است. البته از 5 اسفند ماه مهلت مجدد ثبت نام شروع شده تا داوطلبان بتوانند برای ویرایش اطلاعات و نام نویسی اقدام کنند. همچنین متقاضیان رشته های کنکور ارشد وزارت بهداشت باید ابتدا دفترچه ثبت نام را از از سامانه سنجش پزشکی دانلود کنند.

فرآیند ثبت نام زمان ثبت نام
ثبت نام اولیه ارشد وزارت بهداشت 11 الی 21 بهمن ماه 1402
تمدید مهلت ارشد وزارت بهداشت 5 الی 8 اسفند ماه 1402

زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403

همزمان با اعلام زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت را جهت مطالعه و کسب اطلاعات موثق در اختیار داوطلبان عزیز قرار خواهد داد.

برای دانلود و دسترسی به دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، به جدول زیر مراجعه نمایید:

دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

از آنجا که مهم‌ترین نکات مربوط به آزمون در این دفترچه ذکر شده است، توصیه می‌شود که مطالب مندرج در آن را با دقت هر چه تمام مطالعه فرمایید. چنانچه در دریافت این دفترچه راهنمای آزمون با مشکل مواجه شدید، می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

چه افرادی در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سهمیه دارند؟

کنکور کارشناسی ارشد توجه ویژه‌ای به افرادی دارد که دارای سهمیه‌هایی مانند سهمیه رزمندگان و ایثارگران، سهمیه آزاد و سهمیه استعداد درخشان (با آزمون ورودی و بدون آزمون ورودی) هستند. به طوری که آن‌ها با دریافت نمره حدنصاب قبولی می‌توانند جزو 30 درصد از پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد باشند.

مابقی ظرفیت دانشگاه‌ها نیز برای افراد عادی بدون سهمیه در نظر گرفته خواهد شد. اکنون در ادامه مقاله می‌توانید توضیحاتی که درباره مورد سهمیه رزمندگان، ایثارگران و استعداد درخشان در کنکور ارشد وزارت بهداشت در زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت قرار داده شده است را مطالعه نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403

نحوه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

چنانچه تصمیم خود را مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی گرفته‌اید و از شرایط مورد نیاز برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش اطلاع دارید، لازم است تا از نحوه نام نویسی نیز آگاه باشید.

متقاضیان شرکت در آزمون سراسری وزارت بهداشت می‌بایست برای ثبت‌نام اینترنتی خود، از طریق سامانه مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir اقدام کنند. برای اطلاع از مراحل نام‌نویسی در این آزمون، این بخش از مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

مراحل ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت عبارت است از:

☑️ در ابتدا برای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می‌بایست به سامانه مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه کرده و بر روی گزینه «ارشد» از منوی کارشناسی ارشد در منوی سمت راست صفحه اصلی کلیک کنید.

گام اول ثبتنام کنکور ارشد وزارت بهداشت

☑️ صفحه‌ای پیش روی شما باز خواهد شد که لازم است برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، بر روی لینک فعال «ثبت‌نام جدید و پرداخت هزینه» کلیک نمایید.

گام دوم ثبتنام کنکور ارشد وزارت بهداشت

☑️ در مرحله بعد، ابتدا گزینه «ورود با کد ملی» را انتخاب کرده و سپس اطلاعات مورد نیاز را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید. در پایان بر روی کلید «مشاهده» کلیک کنید.

گام سوم ثبتنام کنکور ارشد وزارت بهداشت

☑️ به عنوان چهارمین گام در سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت، لازم است تا هزینه‌های مربوط به آزمون را پرداخت کنید. به همین دلیل جهت واریز وجه بر روی عبارت «پرداخت الکترونیکی» کلیک نمایید.

گام چهارم ثبتنام کنکور ارشد وزارت بهداشت

☑️ پس از مطالعه نکات مطرح شده در ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، گزینه «آزمون ارشد» را فعال نموده و سپس بر روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

گام پنجم ثبتنام کنکور ارشد وزارت بهداشت

☑️ در این مرحله، در سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت  برای شما صفحه‌ای باز خواهد شد که لازم است اطلاعات شخصی و هویتی خود را به دقت در کادرهای مشخص شده وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه «ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار» کلیک کنید.

گام ششم ثبتنام کنکور ارشد وزارت بهداشت

☑️ مرحله بعدی، ثبت اطلاعات مربوط به کارت بانکی در کادرهای مشخص شده است. با درج این اطلاعات می‌توانید هزینه مربوط به آزمون را بپردازید.

توجه: چنانچه قصد شرکت در بیش از یک آزمون را دارید، توجه داشته باشید که باید در زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت هزینه آزمون را برای رشته امتحانی دوم نیز واریز کنید.

☑️ در مرحله پایانی ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، لازم است تا پس از پرداخت هزینه، مجددا وارد سامانه شده و پس از وارد کردن اطلاعات کاربری خود فرم تقاضانامه شرکت و ثبت‌نام در آزمون را تکمیل کنید. به این ترتیب نام‌نویسی شما نهایی خواهد شد و کد رهگیری در اختیار شما قرار داده می‌شود که بهتر است تا اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت، این کد را نزد خود حفظ کنید.

شرایط مورد نیاز ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403

شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، نیازمند برخورداری از برخی شرایط عمومی و اختصاصی است که توسط این وزارت‌خانه مشخص می‌گردد. برخورداری از تمامی شرایط مطرح شده در این بخش الزامی بوده و در صورتی که فرد پذیرفته شده فاقد شرایط مورد نیاز باشد، پذیرش وی باطل می‌شود.

در ادامه می‌توانید شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت را مشاهده کنید.

شرایط عمومی ثبت‌نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

برای شرکت در آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد، لازم است تا دارای برخی شرایط عمومی باشید. این شرایط در میان تمامی داوطلبان وزارت بهداشت و ادوار یکسان است. این شرایط عمومی ثبت نام ارشد وزارت بهداشت عبارتند از:

  • برخورداری از سلامت روحی و جسمی جهت انجام فعالیت‌های مرتبط با رشته انتخابی
  • عدم داشتن اعتیاد به هرگونه مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و …
  • معتقد بودن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان درج شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن هیچ‌گونه سوءپیشینه مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران و پذیرش قانون اساسی کشور
  • عدم داشتن هرگونه ارتباط با گروهک های ضد انقلاب جمهوری اسلامی ایران
  • عدم داشتن سوءپیشینه‌های اخلاقی یکی از شرایط ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت است.

کال تو اکشن تماس

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

علاوه بر برخورداری از شرایط عمومی ذکر شده، لازم است تا متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد از برخی شرایط اختصاصی نیز برخوردار باشند. در ادامه این بخش می‌توانید شرایطی را که لازم است دارا باشید را مشاهده نمایید. این شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت عبارتند از:

◀ لازم است که متقاضیان دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی گروه پزشکی و یا دارای مدارک بالاتر از آن که با رشته امتحانی مورد تقاضا تناسب داشته باشد، باشند.

◀ دانشجویان باید مدرک خود را حداکثر تا تاریخ 31 شهریور اخذ کرده باشند؛ در غیر این صورت مجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود. توجه داشته باشید که رشته‌های مرتبط با حوزه سلامت در دانشگاه علمی کاربردی مورد تایید وزارت بهداشت نیستند.

◀ چنانچه بعدا مشخص شود که در مدارک ارائه شده داوطلب در هنگام ثبت‌نام آزمون ارشد وزارت بهداشت تناقضی وجود دارد، حتی در صورت قبولی نیز در هر مرحله‌ای از آزمون، قبولی وی کان لم یکن تلقی شده و باطل خواهد شد.

◀ دانشجویانی که سال آخر هستند، لازم است مدارک خود را به همراه فرم شماره 1 از تاریخ 14 فروردین تا 31 اردیبهشت ماه را به معاونت دانشکده دهند تا امضا و تایید شود، سپس در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آن را در سامانه بارگذاری نمایند.

◀ معدل کل کارشناسی متقاضیان نباید کمتر از نمره 12 باشد.

◀ داوطلب نباید به طور همزمان در دوره‌های کارشناسی ارشد و یا مقاطع تحصیلی دیگر به تحصیل اشتغال داشته باشد. البته دوره‌های تحصیل غیرحضوری مانعی از این جهت ندارند.

◀ آن دسته از دانشجویان مقطع ارشد که به هر دلیلی از ادامه تحصیل منصرف یا محروم شده‌اند، چنانچه با دانشگاه تسویه حساب کرده باشند، می‌توانند مجددا در آزمون وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده و بار دیگر شانس خود را امتحان کنند.

◀ اگر داوطلبی در هر کدام از دوره‌های روزانه یا غیر روزانه یا شهریه‌پرداز آزمون سال جاری و یا بعد از آن پذیرفته شوند، قادر به شرکت در آزمون سال بعد نخواهند بود. بر این اساس چنانچه پذیرفته شدگان سال گذشته در این آزمون شرکت کنند نه تنها قبولی آن ها لغو شده بلکه با آن‌ها مطابق قانون برخورد خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون زبان وزارت بهداشت MHLE کلیک کنید.

◀ هیچ‌کدام از دانشجویان پذیرفته مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، نمی‌توانند بورس تحصیلی دریافت کنند.

◀ متقاضیانی که شاغل هستند، باید رضایت‌نامه کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را جهت ادامه تحصیل دریافت نموده و در صورت قبولی آن را تحویل دانشگاه مربوطه دهند.

◀ تاثیر سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی و قبل از آن در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تنها 20 درصد است.

◀ فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی که بیشتر یک بار در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌ ولی پذیرفته نشده‌اند، تنها در صورتی می‌توانند برای بار دوم در این آزمون نام‌نویسی کنند که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1402 طرح نیروی انسانی خود را به پایان رسانده باشند.

◀ اگر داوطلب از فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی دارای تعهد خدمت باشد، تنها یک بار مجاز به شرکت در این آزمون می باشد. همچنین، در صورت قبولی و اتمام دوره ارشد باید طرح نیروی انسانی خود را انجام دهد.

◀ توجه داشته باشید که ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در برخی از رشته‌های گروه پزشکی مقطع کارشناسی ارشد، مستلزم داشتن حداقل 2 سال سابقه کار بالینی در مراکز بیمارستانی مورد تایید است.

◀ در صورتی که درباره ویرایش ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت سوالی داشتید، می‌توانید با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403

همانطور که مشاهده کردید، ثبت نام ارشد وزارت بهداشت کاملا به صورت اینترنتی صورت گرفته و به همین دلیل نیز لازم است تا از مدارک و اطلاعات مورد نیاز خود در زمان نام‌نویسی کسب اطلاع نمایید و تمامی مدارک را آماده کرده و به صورت فایل pdf در دسترس داشته باشید.

قابل توجه است که ارائه مدارک در صورت پذیرش نهایی باید به صورت حضوری به دانشگاه انجام شود که شامل مدارکی مربوط به سابقه کار، مدرک نظام وظیفه، اصل فرم های بومی مناطق بومی و غیره هستند.

مدارک ثبت نام ارشد وزارت بهداشت عبارت است از:

✅ اسکن عکس داوطلب به اندازه 400*300 پیکسل، حجم می بایست 20-100 کیلوبایت و فرمت عکس jpg باشد. دقت داشته باشید که عکس لزوما باید جدید (حداکثر 6 ماه اخیر) و با کیفیت باشد.

✅ بارگذاری اسکن تمامی صفحات شناسنامه

✅ بارگذاری اسکن کارت ملی (اسکن پشت و رو)

✅ بارگذاری اسکن فرم مربوط به مقطع تحصیلی (ویژه متقاضیانی که سهمیه بومی مناطق محروم دارند)

✅ بارگذاری اسکن شناسنامه و کارت ملی همسر و والدین متقاضی

✅ بارگذاری مدارک نشان دهنده اقامت داوطلب در استان (برای متقاضیانی که دارای سهمیه بومی مناطق محروم هستند.)

✅ وارد کردن کد پیگیری 12 رقمی برای متقاضیان دارنده سهمیه رزمندگان یا ایثارگری

 

نکته: در زمان تهیه اسکن و فایل پی دی اف از مدارک مورد نیاز، توصیه می شود که حتما در سالم، خوانا و معتبر بودن مدارک دقت کنید، چرا که بسیار حائز اهمیت است. برای آشنایی با منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت و همچنین زمان و نحوه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت با مشاورین ما در آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

سهمیه‌های کنکور ارشد وزارت بهداشت برای رزمندگان و ایثارگران به شرح زیر است:

25 درصد از ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها به افراد زیر تعلق دارد:

✅ فرزندان و همسر شاهد، فرزندان و همسر آزادگان، فرزندان و همسر جانبازان 25 درصد و بالاتر (آن ها باید 70 درصد نمره علمی گزینش آزاد را کسب کنند.)

✅ خود رزمندگان به شرط کسب 80 درصد نمره حد نصاب علمی در گزینش آزاد را کسب کنند.

5 درصد از ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها به افراد زیر تعلق می‌گیرد:

✅ جانبازان کم تر از 25 درصد، فرزند و همسر جانباز کم تر از 25 درصد (آن ها باید 70 درصد نمره حد نصاب علمی را در گزینش آزاد کسب کنند.)

✅ همسر و فرزند رزمنده ای با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه جنگ (باید 70 درصد نمره علمی را در گزینش آزاد کسب کنند.)

سهمیه رزمندگان و ایثارگران برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

سهمیه استعداد درخشان برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

داوطلبانی که قصد دارند در زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت، از این سهمیه استفاده کنند باید در دفترچه آیین‌نامه تسهیلات ادامه تحصیل استعدادهای درخشان وزارت بهداشت را مطالعه کنند. سپس در صورت داشتن شرایط بتوانند از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنند.

چنانچه تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی و بیشتر در رابطه با سهمیه استعداد درخشان دارید، می‌توانید با مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

معرفی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1403

در انتهای ماه بهمن سال هر سال، فرآیند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی برای افراد واجد شرایط آغاز می‌شود. داوطلبانی که تمایل دارند در رشته‌های ارائه‌ شده‌ توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور کارشناسی ارشد خود را پیگیری کنند، باید خود را برای یک رقابت سخت آماده کنند.

اولین گام برای شروع این فرآیند، آشنایی با منابع معتبر و موثق است تا داوطلبان را در جهت صحیح هدایت کند. یکی از اقدامات وزارت بهداشت برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، معرفی منابع معتبر برای هر رشته امتحانی است که ما به گردآوری آن برای تمامی رشته‌های امتحانی پرداخته‌ایم.

شما می‌توانید برای دسترسی به بهترین منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت رشته‌های گروه پزشکی، با مراجعه به جدول زیر بر روی لینک رشته مورد نظر کلیک کرده و به منابع آن دسترسی پیدا کنید.

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارند باید بدانند که مدارک فارغ التحصیلی آن‌ها باید با مدارک اعلام‌شده‌از سوی وزارت بهداشت برای پذیرش در این رشته همنام باشد.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم ابتدا از لیست رشته‌های مجاز شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت آگاهی یابید و سپس اقدام به ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت برای رشته مورد نظر خود نمایید.

منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دانلود منابع

برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت می‎توانید به سایت سنجش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه نمایید تا از طریق اطلاعیه‌های جدید از اخبار به روز آزمون ارشد وزارت بهداشت باخبر شوید.

نکاتی در مورد ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

نکاتی که باید درباره ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بدانید، شامل موارد زیر می‌شود:

❗ همه رشته‎های شرکت کننده در آزمون ارشد گروه پزشکی به صورت تک‌مرحله‌ای است، به جز رشته مددکاری.

❗ متقاضیان می‌توانند در دو رشته امتحانی با دو زمان برگزاری متفاوت به شرط داشتن شرایط ذکر شده در دفترچه، شرکت کنند. اما انتخاب و شرکت در دو رشته از یک نوبت امکان پذیر نیست.

❗ شرکت در مجموعه امتحانی تجمیع که یک دفترچه سوال مشترک دارند، به شرط برخورداری از شرایط لازم بلامانع است.

❗ قبل از اینکه هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را پرداخت نمایید، در مورد رشته یا رشته‌های امتحانی انتخابی خود اطلاعات لازم را کسب نمایید. چرا که در صورت انصراف، مبلغ مورد نظر عودت داده نمی‌شود.

❗ مرکز سنجش آموزش پزشکی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات اشتباه وارد شده ندارد و داوطلب خود باید در هنگام وارد کردن آن‌ها دقت کافی را داشته باشد.

❗ تغییر رشته امتحانی و محل آزمون پس از ثبت نهایی در هیچکدام از مراحل قبل و بعد از آزمون امکان‌پذیر نیست.

❗ خوب است بدانید که هزینه ثبت‌نام هر کدام از رشته‌های امتحانی افرادی که در مهلت تمدید ثبت‌نام بیشتر است. لذا بهتر است در اولین فرصت اقدام به ثبت‌نام و دریافت دفترچه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کنید.

بنر کال تو اکشن

آخرین اخبار ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

طبق تقویم آزمون‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون کارشناسی‌ ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی در تاریخ ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت که از 11 تا 21 بهمن ماه بوده است برای جاماندگان ثبت نام تمدید شد. متقاضیان از 5 تا 8 بهمن ماه می‌توانند برای نام نویسی اقدام نمایند.


 

خلاصه مقاله ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت تمدید شد. متقاضیان نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که از ثبت نام جا مانده بودند و یا اطلاعات خود را به صورت ناقص یا اشتباه بارگذاری کرده‌اند، اکنون می‌توانند از تاریخ 5 تا 8 اسفند ماه 1402 برای ثبت نام به سایت سنجش پزشکی کشور مراجعه نمایند.

پس از مطالعه دقیق مقاله چنانچه در رابطه با ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت دچار ابهام و یا سوالی شدید، می‌توانید با مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید برای ما در پایین مقاله ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت کامنت بگذارید. سوالات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کارشناسان ما پاسخ داده خواهند شد.

برای دانلود فایل PDF مقاله کلیک کنید.

پادکست صوتی مقاله

 

5/5 - (11 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت به چه صورت است؟

برای ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت می‌‎بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، به سامانه sanjeshp.ir مراجعه نمایید.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت در چه تاریخی است؟

اشخاص واجد شرایط برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می‌توانند از تاریخ 5 الی 8 اسفند به سایت سنجش پزشکی کشور وارد شده و ثبت نام کنند.

شرایط ثبت نام در آزمون ارشد وزارت بهداشت چیست؟

برای ثبت نام در کنکور ارشد وزارت بهداشت، می ‌ایست متقاضیان دارای برخی شرایط عمومی و اختصاصی باشند. تمامی شرایط مورد نیاز در این مقاله شرح داده شده است.

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها»

  1. Avatar photo آلاله گفت:

    سلام . اگر ارشد در رشته غیرمرتبط با مدرک کارشناسی ثبت نام کنم ، چه منافع یا چه مضراتی ممکنه در آینده شغلی پیش بیاره احتمالا ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر رشته انتخابی شما جزو رشته های وزارت بهداشت باشد و همخوانی نداشته باشد با رشته کارشناسی شما امکان ثبت نام ندارید

  2. Avatar photo رادین گفت:

    سلام . من میخواستم در کنکور ارشد ثبت نام کنم و دوتا رشته مددکاری و مشاوره را دقیقاً به یک اندازه دوست دارم و کاملا اندازه همدیگه دوست دارم و تنها موردی که هست اینه که میخوام بدونم آینده مددکاری بهتره یا مشاوره ؟ بازم میگم واسم هیچ فرقی نداره مددکاری یا مشاوره . فقط واسم مهمه که بدونم فرصت شغلی کدومشون بیشتره ؟ مرسی از مشاور این پِیج واسه راهنمایی که قراره بنویسن اینجا واسم .

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر مشاوره بهتره

  3. Avatar photo آیدین دیبا گفت:

    سلام . من لیسانس مددکاری دارم ولی نتونستم کار پیدا کنم و نتونستم شاغل بشم ، سرمایه هم ندارم که مرکز مددکاری تاسیس کنم ، آیا به نظرتون ارشد مددکاری بخونم ؟ با ارشد مددکاری میتونم در دانشگاه علمی کاربردی برای مقطع کاردانی مددکاری تدریس کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر هم برای مدرس حق التدریس میتوانید اقدام کنید

  4. Avatar photo شیما گفت:

    سلام . من لیسانس مددکاری اجتماعی دارم ، آیا رشته مددکاری ارزشش را داره که در آزمون ارشد مددکاری شرکت کنم ؟ اصلا مددکاری اونقدر آینده داره که بخوام دو سال وقت بزارم و ارشد مددکاری بخونم ؟ ارشد وزارت علوم بهتره یا وزارت بهداشت ؟ خواهشاً بفرمایید اصلا رشته مددکاری اجتماعی واسش شغل هست که بخوام ارشد بخونم چون اونقدر سرمایه ندارم که بخوام مرکز خدمات مددکاری تاسیس کنم ، فقط خواستم از مشاور که لطف کنه و بگه این رشته ارزش ادامه تحصیل داره یا همین لیسانسش کافیه ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا جهت بررسی شرایط تان و دریافت اطلاعات تکمیلی تر با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید
      راه ارتباط با کارشناسان ایران تحصیل 9099075307

  5. Avatar photo شَنتیا گفت:

    سلام من کنکور ارشد رشته اولم را مشاوره و رشته شناور را مددکاری زدم . به مشاوره خانواده و مددکاری هم به یه اندازه علاقه دارم و جفتش هیچ فرقی واسم نداره . میخوام بعد ارشد ، دوره های مهارت حرفه ای را هم بگزرونم که بتونم یا مرکز مشاوره خانواده یا مرکز خدمات مددکاری بزنم و جفتشم دوست دارم و فرقی نمیکنه چه مرکزی بزنم . فقط میخوام بدونم بعد از مدرک ارشد و جور کردن جواز تاسیس مرکز ، چه مرکزی بزنم ؟ الان مراکز مشاوره خانواده بیشتر کار میکنن یا مراکز مددکاری ؟ مراکز مشاوره الان در جامعه سرش شلوغ تره یا مراکز مددکاری ؟ لطفاً یه جواب کوتاه بدهید و مهم نیست در چه شهری هستم ، لطفاً به مراحل دریافت مجوز تاسیس مرکز هم ورود نکنید ، فقط کوتاه بگید الان مراکز مشاوره خانواده درآمد بیشتری دارن یا مراکز مددکاری ؟ الان در جامعه مردم بیشتر سراغ مراکز مشاوره خانواده میرن یا بیشتر سراغ مراکز خدمات مددکاری اجتماعی میرن ؟ مرسی و سپاس از پاسخ شما مشاور گرانقدر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشاوره خانواده

  6. Avatar photo آریا گفت:

    سلام من کاردانی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ناپیوسته مددکاری اجتماعی از دانشگاه علمی کاربردی دارم . میتونم در کنکور ارشد مددکاری اجتماعی وزارت بهداشت ثبت نام کنم با لیسانس ناپیوسته خودم ، آیا ؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر
      در اگر ارشد تجانس رشته رعایت نشه مشکلی نداره

  7. Avatar photo پرویزی گفت:

    سلام . من کاردانی مهندسی استخراج معدن دارم و کارشناسی مددکاری دارم ، آیا با اینکه ، کاردانیم و کارشناسیم متفاوتن ، بازم میتونم در کنکور ارشد مددکاری ۱۴۰۳ وزارت بهداشت ثبت نام کنم ؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله مشکلی نیست

  8. Avatar photo احسان گفت:

    سلام من کارشناسی مددکاری از علمی کاربردی دارم آیا با مدرک علمی کاربردی مددکاری میتونم در آزمون ارشد مددکاری وزارت بهداشت شرکت کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله اما معدل موثر شما پایین خواهد بود

      1. Avatar photo احسان گفت:

        خب حالا که معدل علمی کاربردی بی اثره در کنکور ارشد وزارت بهداشت ، یعنی در عوضش ، باید رتبه خیلی خوبی بیارم تا قبول بشم ؟ درسته ؟

        1. Avatar photo rahdar گفت:

          سلام وقت بخیر
          به طور کلی قبولی در ازمون ارشد وزارت بهداشت سختی های خود را دارد.

  9. Avatar photo طاهر یعقوبی گفت:

    من کارشناس پرستاری هستم میتونم برای آزمون ارشد وزارت بهداشت در سال1402ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . باید شرایط شما بررسی گردد لطفا تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای...
  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + دانلود مستقیم | sanjeshp

    دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، هر سال چند روز باقی مانده به زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، در وبسایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر می‌شود. تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون دکتری در رشته‌های علوم پزشکی را...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)