ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت 1403-1404

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت 1403-1404 آغاز شد. متقاضیان محترمی که قصد شرکت در این ثبت نام را دارند می‌توانند با توجه به شرایط ارشد بدون کنکور علم و صنعت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. فراخوان این ثبت نام برای کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی که در رشته‌های موجود علم و صنعت مشغول به تحصیل می‌باشند منتشر شده است.

پذیرش در رشته‌های بدون کنکور ارشد یکی از فرصت هایی است که در اختیار دانشجویان متقاضی کارشناسی ارشد قرار داده شده است. پذیرش دانشجو بر اساس شرط معدل را می‌توان از جمله مواردی دانست که فرصت بسیار مناسبی را برای داوطلبان قرار داده است. مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد ایران تحصیل در اختیار تمامی دانشجویان عزیز است تا بتوانند در ثبت نام ارشد بدون آزمون علم و صنعت شرکت نموده و پذیرفته شوند.

زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت 1403-1404

براساس فراخوان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت، مهلت نام نویسی دانشجویان برای ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد (بدون آزمون استعدادهای درخشان) در سال تحصیلی 1403-1404 تا تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۳۰ تمدید شده است.
براساس “آیین ‏نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،” دانشگاه علم و صنعت ایران تقاضای دانشجویان ممتاز کارشناسی پیوسته واجد شرایط دیگر دانشگاه های دولتی را برای پذیرش در مقطع ارشد (بدون آزمون) سال تحصیلی 1403-1404 بررسی خواهد کرد.
افراد داوطلب جهت اخذ پذیرش دانشجو بر اساس شرط معدل باید مراحل ثبت نام اولیه خود را از تاریخ 1403/10/11 تا 1403/10/30 به صورت غیرحضوری از طریق نشانی golestan.iust.ac.ir انجام دهند.
زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت

سامانه ثبت نام ارشد بدون آزمون علم و صنعت 1403-1404

سامانه ثبت نام ارشد بدون آزمون علم و صنعت که همان سامانه گلستان به نشانی golestan.iust.ac.ir در اختیار کلیه داوطلبان عزیز قرار گرفته تا با استفاده از این سامانه به راحتی بتوانند در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ثبت نام کنند.

لذا داوطلبان عزیز قبل از ثبت نام باید از کلیه شرایط ارشد بدون کنکور علم صنعت آگاه شوند و پس از آن اقدام به ثبت نام نمایند. با توجه به برتر بدون این دانشگاه تعداد متقاضیان جهت ثبت نام ارشد بدون آزمون علم و صنعت بسیار زیاد است.

لذا کلیه داوطلبان عزیز می توانند برای شرکت در این رشته ها به صورت کامل از جزئیات پذیرش آگاه شوند تا شانس پذیرش خود را بالا ببرنند. برای دریافت مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد می توانید با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل در تماس باشید.

نحوه ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت 1403-1404

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت همانند سال‌های گذشته به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه گلستان امکان پذیر خواهد بود. لذا آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت نام می‌توانند بدون اینکه نیازی به مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی داشته باشند در ثبت نام شرکت نموده و مدارک خود را به صورت اینترنتی به دانشگاه مورد نظر ارسال نمایند.

پذیرش در ثبت نام ارشد بدون آزمون علم و صنعت منوط به دارا بودن شرایط ارشد بدون کنکور علم و صنعت است. لذا داوطلبان عزیز واجد این شرایط امکان پذیرش در این دوره را دارند.

در ادامه به شرح شرایط مذکور می پردازیم. با توجه به اینکه دانشجویان تنها یک‌بار می‌توانند از سهمیه استعداد درخشان استفاده کنند لذا بهتر است ابتدا به کسب اطلاعات جامع در این زمینه بپردازند.

دقت کنید که ممکن است متقاضیان عزیز شرکت کننده در ثبت نام ارشد بدون آزمون علم و صنعت واجد شرایط نباشند و یا اینکه پس از بررسی مدارک با پذیرش آن ها موافقت نشود. در نتیجه، ارسال مدارک به منزله قبولی آنها نیست.

نحوه ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت

مدارک ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت 1403-1404

  1. متقاضیان شرکت کننده لازم است به هنگام ثبت نام ارشد بدون آزمون علم و صنعت دارای گواهی تایید معدل و همچنین رتبه اخذ نموده برابر با تکمیل فرم 1 باشند.
  2. در صورتی که متقاضی ثبت نام دارای مقاله علمی باشد حتماً لازم است فرم تأیید شده توسط استاد راهنمای خود را پر کرده باشد.
  3. تهیه کلیه مدارک مورد نیاز در زمان ثبت نام ارشد بدون آزمون علم و صنعت الزامی است و در صورت ناقص بودن مدارک موجود شرکت کننده کد ثبت نام را دریافت نمی کند.
  4. داوطلبانی دارای اختراع  توجه داشته باشند که اختراع آن ها لزوماً باید دارای مدرک سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران باشد.

مدارک ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت 1403-1404

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت 1403-1404 را می‌توان همانند فیلتری دانست که به صورت مرحله اولیه دانشجویان را از یکدیگر متمایز می کند. این شرایط موجب می شود تا داوطلبان بتوانند نسبت به اخذ پذیرش در مقطع ارشد این دانشگاه اقدام نمایند.

از جمله شرایط ارشد بدون کنکور علم و صنعت که برای تمامی دانشجویان در نظر گرفته‌ شده است مربوط به معدل کسب شده توسط دانش آموختگان است. برخورداری از حداقل معدل کل ۱۶ (با اعمال نمودن ضریب همترازی دانشگاه دوره کارشناسی) در پایان شش نیمسال تحصیلی دوره کارشناسی که از نظر میانگین کل جزء بیست درصد برتر (عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و تبدیل به عدد صحیح) دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

پاس کردن حداقل سه چهارم واحد درسی (گرد رو به پایین) در آخر ترم ششم در دوره کارشناسی (تمام کردن تحصیلات دوره کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱)

تبصره ۱: برای دانشجویان متقاضی تحصیل همزمان براساس «آیین نامه تحصیل همزمان در دو رشته ویژه دانشجویان استعداد درخشان» در بازه زمانی ده نیمسال می باشد و در رشته‌ای که دیگر شرایط این آیین نامه را داشته باشند، امکان استفاده از تسهیلات مربوط وجود دارد.

تبصره ۲: برای افرادی که در طرح کارورزی/کارآموزی بلند مدت در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کرده اند، متناسب با دوره کارورزی (۳ تا ۱۲ ماه) مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی خواهد بود. جزییات استفاده از این تبصره براساس ابلاغیه مصوب شورای هدایت است.

تبصره ۳: برای افرادی که در دوره کارشناسی پیوسته در دوره‌های فرعی (پاس کردن واحدهای درسی مازاد از دیگر رشته ها) حضور داشته اند، مدت مجاز برای گذراندن دوره حداکثر نه نیمسال تحصیلی بوده و رتبه بندی و احراز شرایط افراد بدون احتساب واحدهای درسی دوره فرعی صورت می گیرد.

تبصره ۴: برای بانوانی که در مقطع کارشناسی پیوسته خود صاحب فرزند شده و از مرخصی بارداری بدون احتساب در سنوات و با تاییدیه دانشگاه استفاده نموده اند، مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی خواهد بود.

تبصره ۵: دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته در شرایطی امکان بهره مندی از تسهیلات پذیرش بدون کنکور را دارند که سنوات تحصیلی آنها در کارشناسی پیوسته از ورود به رشته و دانشگاه اول تا زمان دانش آموختگی از رشته و دانشگاه دوم حداکثر ۸ نیمسال بوده و مقایسه افراد برای رتبه بندی و تعیین نمودن بیست درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی صورت می گیرد که بیشترین واحد درسی خود را با آنها پاس کرده اند.

تبصره ۶: برای افرادی که موضوع تبصره ۱، ۲، ۴ هستند و در مدت نه یا ده نیمسال دانش آموخته خواهند شد، (به ترتیب) معدل هفت یا هشت نیمسال آنها با پاس کردن سه چهارم واحدهای درسی مصوب، با معدل شش نیمسال دانشجویان هم رشته ای که بالاترین واحدهای درسی خود را با ایشان گذرانده اند مقایسه خواهد شد.

تبصره ۷: براساس نامه شماره ۲/۳۵۱۳۳۴ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ برای دانشجویان ورودی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و قبل از آن که در مقطع کارشناسی پیوسته تغییر رشته داده اند، دانشگاه این اختیار را دارد حداکثر یک نیمسال به سنوات مجاز اضافه نماید. در این شرایط مقایسه متقاضیان با دانشجویان هم رشته ای آنها پس از هفت نیمسال تحصیلی انجام می‌شود.

تبصره ۸: درخواست دانشجویان ورودی ۹۹ که در طول ۶ نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته، دانش آموخته شده و براساس میانگین کل در مقایسه با میانگین کل ۸ نیمسال دانشجویان هم رشته غیر هم ورودی خود جزو ٪ ۲۰ برتر بوده اند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون کنکور، قابل بررسی خواهد بود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت

تبصره ۹: دانشجویان ورودی بهمن ۹۷ تنها به شرط دانش آموختگی در ۸ نیمسال، امکان ثبت درخواست خود را دارند.

تبصره ۱۰: پذیرش سال تحصیلی بلافاصله بعد از دانش آموختگی و تنها برای یکبار امکان‌پذیر است.

تبصره ۱۱: دانشگاه می تواند برگزیدگان رتبه اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی را برای وارد شدن به همان رشته یا رشته های مرتبط براساس تشخیص کارگروه های تخصصی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی، با ارائه نمودن معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد، به شکل مازاد بر ظرفیت پذیرش با کنکور پذیرش کند.

تبصره ۱۲: اتباع غیر ایرانی مقیم ایران که ورودی مقطع کارشناسی پیوسته در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ و پس از آن بوده اند، در صورت واجدالشرایط بودن امکان استفاده از تسهیلات این آیین نامه را دارند.

فارغ التحصیلان دانشگاه‌های غیرانتفاعی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌های پردیس بین الملل امکان ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت را ندارد. بنابراین، این دسته از دانشجویان در لیست استعداد درخشان قرار نمی گیرد.

برای کسب اطلاع دقیق در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت و استفاده از سامانه ثبت نام ارشد بدون آزمون علم و صنعت ایران تحصیل ، می توانند با شماره های با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه علم و صنعت 1403-1404

رشته ها و گرایش های دارای پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت در سال تحصیلی 1403-1404 هنوز اعلام نشده است. اما برای آشنایی بیشتر متقاضیان در ادامه لینک مربوط به رشته های ارائه شده سال تحصیلی 1403-1404 ارائه شده است.

خلاصه مقاله ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت

مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت 1403-1404 اعلام شد. متقاضیان می توانند در بازه زمانی 1403/10/11 تا 1403/10/30 به صورت آنلاین از طریق آدرس ایترنتی golestan.iust.ac.ir مراحل نام نویسی و ثبت درخواست را انجام دهند.
در این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت اشاره کردیم. جهت کسب اطلاعاتی در مورد رشته های بدون کنکور دانشگاه علم و صنعت از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت 9099075307 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.
به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علم و صنعت چه تاریخی است؟

داوطلبان باید مراحل ثبت نام اولیه خود را از تاریخ 1403/10/11 تا 1403/10/30 را انجام دهند.

شرایط پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه علم و صنعت چیست؟

برای ثبت نام در این دوره شرایط خاصی در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از این شرایط می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه علم و صنعت شامل چه رشته هایی است؟

در متن مقاله به رشته های بدون کنکور دانشگاه علم و صنعت اشاره شده است.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه علم و صنعت 1403-1404»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    باسلام.بنده که دانشگاهم دوره نتونستم گواهی معدل بگیرم وقادر به ثبت نام نیستم لطفا برای ماها چاره ای بیندیشید واینکه مهلت تمدید کنین لطفا
    باتشکر

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر معدل کل الان را بزنید و بعدا ویرایش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ارشد بدون کنکور پیام نور

    ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور یکی از گزینه‌ها برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند. متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط می‌توانند اقدام به ورود به این دانشگاه‌ها و تحصیل در...
  • رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور

    رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403 {شرایط و دانشگاه} | sanjesh

    فهرست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403 از طریق فراخوان دانشگاه‌هایی که بر اساس سوابق تحصیلی و استعداد درخشان دانشجو می‌پذیرند در وبسایت رسمی این دانشگاه‌ها اعلام می‌شود. متقاضیان تحصیل در هرکدام از رشته‌های کارشناسی ارشد بدون آزمون می‌توانند...
  • ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه سراسری

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه دولتی 1403 + شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه سراسری برای داوطلبان و متقاضیان شرکت در این طرح جامع آغاز شد. هر داوطلب در صورت داشتن شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دولتی می تواند برای انجام فرآیند نام نویسی در سایت دانشگاه...
  • کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی

    ثبت نام ارشد با سوابق تحصیلی 1403 +شرایط، شهریه و رشته ها

    ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی یکی از انتخاب هایی است که پس از پایان تحصیلات در مقطع کارشناسی، افراد علاقمند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیش رو دارند. در چنین شرایطی می توان از امکان ثبت...
تماس با مشاور