ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ + راهنما 0 تا 100

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ مشخص شد. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته محل های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند، می توانند در موعدهای مقرر شده نسبت به ثبت نام و درج اولویت های خود در فرم مربوطه اقدام نمایند. گفتنی است که برای انجام این فرایند بایستی به سایت سازمان سنجش مراجعه نمود. همچنین این سازمان مهلت هایی را جهت ویرایش و ثبت نام مجدد برای متقاضیان جامانده تعیین کرده که در ادامه با ارائه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته از آن ها مطلع خواهیم شد.

علاوه بر این، چنانچه متقاضیان گرامی برای انتخاب رشته این دوره نیازمند دریافت مشاوره بوده و یا مایلند از جدیدترین اخبار دریافت کارت ورود به جلسه و کارنامه مطلع شوند، از طریق ارتباط با کارشناسان و مشاوران ما می توانند به این هدف دست یابند. 

برای برقراری ارتباط با مرکز مشاوره ایران تحصیل می بایست با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره استانی) تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه هر روز حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی و مشاوره شما عزیزان هستند.

زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

ثبت نام و پذیرش در کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اندکی با مقاطع دیگر متفاوت است. به نحوی که نام نویسی و انتخاب رشته در یک زمان اتفاق می افتد. بدین ترتیب، چه داوطلبانی که قصد شرکت در رشته محل های با آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری را دارند و چه علاقه مندان به پذیرش رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، می بایست همزمان فرم تقاضانامه نام نویسی و انتخاب رشته را تکمیل کنند.

اما اگر در مورد زمان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته کنجکاو هستید، باید بگوییم زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی در تاریخ 28 خرداد تا 4 تیر ماه اعلام شده بود. با این وجود، سازمان سنجش مهلت تمدید دیگری را جهت رفاه حال افرادی که در این فرایند جا مانده اند تعیین کرد. به نحوی که به متقاضیان تا 7 تیر فرصت ثبت نام و انتخاب رشته داده شد.

زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

برای دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته کنکور روی لینک بزنید.

شرایط عمومی ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی

برای ثبت نام و انتخاب کد رشته محل های آزمون کاردانی به کارشناسی برخورداری از یک سری شرایط عمومی و اختصاصی الزامی است. شرایط عمومی به شرح زیر می باشند.

✅ معتقد بودن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان مطرح شده در قانون اساسی

✅ التزام  عملی به احکام جمهوری اسلامی و پایبندی به نظام

✅ نداشتن دشمنی با  جمهوری اسلامی ایران و یا ارتباط با گروهک ها و یا فرقه های ضد نظام. چنانچه داوطلب قبلاً با نظام جمهوری اسلامی مخالفت داشته است بایستی تغییر عقیده او مورد تایید قرار گیرد.

✅ عدم عضویت در ساواک، فراماسونری و مانند آن

✅ نداشتن سابقه اخلاقی یا کیفری که خلاف شئون تحصیلی و یا شغلی باشد.

✅ داشتن سلامت کامل جسمی و مرتبط با رشته انتخابی

✅ نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و قرص های روان گردان

برای اطلاع از ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

شرایط اختصاصی ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

در قسمت قبل شرایط عمومی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی را ذکر کردیم. حال می خواهیم شما را با شرایط اختصاصی این کار آشنا سازیم.

شرایط اختصاصی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی شامل موارد زیر می باشند:

داشتن مدرک کاردانی که مورد تایید شوراي عالي انقلاب فرهنگي، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي باشد.

تبصره: دانشجویانی که در دوره کاردانی مشغول به تحصیل می باشند، لازم است نهایتاً مدرک خود را  تا تاریخ ۳۱ شهریور دریافت کنند. این افراد می توانند در هنگام انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی رشته محل های نیمسال اول و دوم را در فرم تقاضانامه وارد کنند. اما اگر تاریخ فارغ التحصیلی ان ها بعد از ۳۱ شهریور و تا ۳۰ اسفند باشد تنها برای انتخاب رشته نیمسال دوم مجاز خواهند بود.

✔ متقاضیانی که که در یکی از رشته های گروه علوم پزشکی پذیرفته می شوند ملزم به انجام تعهدات قانونی متناسب با نوع سهمیه قبولی خود می باشند.

دارندگان مدرک کاردانی گروه علوم پزشکی برای پذیرش در رشته های کارشناسی ناپیوسته مشمول سه سهمیه 30 درصد و  70 درصد نیستند. مگر اینکه در رشته کارشناسی ناپیوسته قبول گردند که قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان را شامل می شود. 

✔ چنانچه معدل کاردانی داوطلب کمتر از ۴ درصد باشد، در صورت پذیرش در رشته مقطع کارشناسی ناپیوسته ملزم به گذراندن واحد جبرانی نخواهند بود. در غیر این صورت بایستی ۲۴ واحد جبرانی را بگذرانند.

✔ متقاضیانی که در یکی از رشته های کارشناسی پیوسته گروه علوم پزشکی فارغ‌التحصیل شده و مدرک کاردانی مرتبط درج شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته را اخذ نموده اند، مجاز به تحصیل در کارشناسی ناپیوسته گروه علوم پزشکی می باشند. برای این منظور شرایط پیش رو ضروری است:

1- عدم تعهد خدمت به ارگان یا دستگاههای اجرایی.

2- استفاده نکردن از تعهدات سهمیه بومی و یا مناطق محروم.

3- عدم ممنوعیت تحصیل با تایید سازمان وظیفه عمومی نيروي انتظامي

✔ تنها دارندگان مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته مجاز به شرکت در مقطع کارشناسی ناپیوسته هستند. بر این اساس داوطلبان دارای مدرک تحصیلی یا بالاتر از کاردانی نمی توانند در این آزمون شرکت نمایند.

✔ آن دسته از افرادی که مدرک معادل کاردانی را دارند، در صورت برخورداری از شرایط ” آيين نامه شركت دارندگان مدارك معادل و غيررسمي در آزمون هاي ورودي مقاطع بالاتر” حق انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی را دارند.

✔ افرادی که دارای مدرک معادل يا گواهي اتمام مقطع كارداني رشته هاي گروه پزشكي شاغل، دولتی یا خصوصی هستند و سابقه کار رسمی، پیمانی، یا قراردادی حداقل ۵ سال را دارند، امکان ثبت نام در آزمون كارشناسي ناپيوسته رشته هاي گروه علوم پزشكي را خواهند داشت.

✔ معدل متقاضی نباید کمتر از ۱۲ باشد. 

شرایط اختصاصی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مراحل انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی کاملا به صورت اینترنتی بوده و تنها کافی است پس از اعلام و مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی با مراجعه سایت سازمان سنجش و رعایت یکسری شرایط، مراحل خواسته شده را طی نموده و تکمیل کنید.

مراحل انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته

متقاضیان توجه داشته باشند که حتما قبل از هر گونه اقدامی برای وارد کردن اطلاعات و لیست رشته محل های آزمون کاردانی به کارشناسی دفترچه راهنما انتخاب رشته را مطالعه کرده و پس از اینکه اطمینان کامل کسب کردند، یک بار اولویت های خود را در پیش نویس انتهای دفترچه بنویسند و سپس در سامانه درج کنند. برای این منظور لازم است که مراحل زیر را انجام دهند.

✔ وارد کردن آدرس سازمان سنجش در مرورگر و ورود به بخش کاردانی به کارشناسی 

✔ کلیک بر روی لینک فعال ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی و مطالعه دقیق ضوابط

✔ پرداخت هزینه لازم جهت خرید کارت اعتباری

✔ وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام و درج حداکثر 50 اولویت

✔ بررسی مجدد و تایید اطلاعات

✔ دریافت کد رهگیری و شماره پرونده. این کد را تا زمان پذیرش نهایی نزد خود نگه دارید.

برای آشنایی با ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور روی لینک کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته کنکور

راهنمای تصویری نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

حال که با مراحل انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته آشنا شدید برای اینکه بهتر بتوانید این کار را انجام دهید راهنمای تصویری نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی را برای مشاهده شما عزیزان در ادامه قرار داه ایم. 

کاری که باید در اولین مرحله انجام دهید این است که در مهلت تعیین شده برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی به سایت سنجش مراجعه نمایید. برای این کار می‌ توانید نشانی اینترنتی sanjesh.org  را در مرورگر خود وارد کرده و یا اینکه عبارت “سازمان سنجش و آموزش کشور” را جستجو کنید‌.

سایت سازمان سنجش

پس از آن که به این سایت وارد شدید لازم است در صفحه اصلی سایت، گزینه کاردانی به کارشناسی را انتخاب نمایید.

مرحله اول انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته

پس از انتخاب این گزینه لازم است بر لینک ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ کلیک کنید.

انتخاب لینک ثبت نام کارشناسی ناپیوسته
پس از این کار لازم است گزینه خرید کارت را که در منوی سمت راست وجود دارد انتخاب نمایید.

خرید کارت کاردانی به کارشناسی از سنجش

در مرحله بعد لازم است بر لینک ثبت نام پذیرش دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهرماه سال ۱۴۰۳ کلیک کنید و گزینه تایید و ادامه را انتخاب نمایید.

سریال ثبت نام پذیرش دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهرماه

بعد از انجام مراحل فوق لازم به پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ است که می‌ توانید این هزینه را با کارت‌ های عضو شبکه شتاب پرداخت کنید.  توجه داشته باشید پس از پرداخت هزینه از سایت سنجش یک شماره سریال ۱۲ رقمی دریافت خواهید کرد که لازم است آن را پرینت گرفته و یا یادداشت نمایید.

پرداخت اینترنتی هزینه کارشناسی ناپیوسته

حال دوباره به صفحه اول برگردید و گزینه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی را انتخاب کنید. سپس سریال ۱۲ رقمی و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و عبارت امنیتی را مطابق تصویر در محل مربوط به آن بنویسید و گزینه تایید را بفشارید.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته در سایت سازمان سنجش

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتماً کد رهگیری و شماره پرونده خود را که از سایت سنجش دریافت کرده‌ اید تا پایان مراحل ثبت نام و پذیرش نزد خود نگه دارید.

 

برای اطلاع از لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

هزینه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

از آنجا که ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی با هم و در یک زمان صورت می گیرد، هزینه های پرداختی نیز مشترک می باشد.

در حقیقت این هزینه را می‌ توان به سه بخش تقسیم کرد.

قسمت اول که برای همه داوطلبان اجباری است مربوط به خرید کارت سریال ۱۲ رقمی نام‌ نویسی و انتخاب رشته می ‌شود. در آزمون سال جاری میزان این کارت 160 هزار تومان است.

علاوه بر این اگر متقاضی تمایل به استفاده از خدمات ارسال پیام کوتاه داشته باشد، بعد از کلیک بر روی منوی مربوطه باید هزینه سرویس پیام کوتاه را که 3 هزار تومان است واریز کند.

یکی دیگر از مبالغ مورد نیاز برای انتخاب رشته محل های آزمون کاردانی به کارشناسی، برای دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی است و به آن ها اختصاص دارد. علاقه مندان به شرکت در آزمون این دانشگاه ها لازم است مبلغ 36 هزار تومان را جهت خرید کارت اعتباری پرداخت کنند.  

هزینه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

لیست رشته محل های آزمون کاردانی به کارشناسی

رشته محل های آزمون کاردانی به کارشناسی شامل رشته های با آزمون و بدون آزمون می باشد. در جداول زیر، لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی را به تفکیک مشاهده می نمایید.

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی 1403 با کنکور
تكنولوژی اتاق عمل بهداشت عمومی مهندسی بهداشت محيط ساخت پروتزهای دندانی تكنولوژی پرتوشناسی علوم آزمايشگاهی
مهندسی حرفه ای جوش مهندسي حرفه ای صنايع چوب و مبلمان مهندسی حرفه ای صنايع شيميايی مهندسی حرفه ای شبكه های كامپيوتری مهندسی حرفه ای كامپيوتر نرم افزار
مهندسی حرفه ای فناوری اطلاعات كامپيوتر سخت افزار مهندسی حرفه ای سراميک آموزش راهنمايی و مشاوره آموزش زبان انگليسی
مهندسی حرفه ای الكترونيک كاربردی مهندسی تكنولوژی برق گرايش قدرت مهندسی حرفه ای كنترل مهندسی تكنولوژی مخابرات گرايش انتقال مهندسی تكنولوژی مخابرات
مترجمی زبان انگليسی آموزش و پرورش ابتدايی باستان شناسی مربيگری ورزشی تربيت معلم قرآن كريم حسابداری گرايش حسابداری مالی
مامايی هوشبری فوريت های پزشكی پيش بيمارستانی مهندسي حرفه اي مواد ريخته گری مهندسی حرفه ای ايمنی صنعتی
مديريت صنعتی مهندسی آبياری آلودگی محيط زيست مهندسی منابع طبيعی – چوب شناسی و صنايع چوب مهندسی منابع طبيعي – جنگلداری
مهندسی حرفه ای ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندسی فناوری شبكه های توزيع برق مهندسی فناوری كنترل – فرايند مهندسی فناوری تجهيزات آزمايشگاه تشخيص پزشكی مهندسی حرفه ای ساخت و توليد
مهندسی حرفه ای علوم دامی مهندسی فناوری گياه پزشكی – مديريت تلفيقی آفات توليد و بهره برداری از گياهان دارويی و معطر طراحی و دوخت صنايع دستی گرافيک گرايش تصوير سازی
آموزش هنرهای تجسمی گرافيک گرافيک گرايش چاپ و بسته بندی طراحی پوشاک فرش دستباف انيميشن ديجيتال
مهندسی حرفه ای علوم دامی مهندسی فناوری گياه پزشكی – مديريت تلفيقی آفات توليد و بهره برداری از گياهان دارويی و معطر طراحی و دوخت صنايع دستی گرافيک گرايش تصوير سازی
مديريت دولتی مديريت بازرگانی مديريت بيمه مديريت هتلداری مديريت جهانگردی

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 1403
گیاه پزشکی ماشین های کشاورزی چوب شناسی و صنایع چوب علوم و صنایع غذایی مرمت و احیای بناهای تاریخی
مدیریت حقوق قضایی – علوم ثبتی صنایع دستی ساخت و تولید صنایع چوب و کاغذ – سازه های چوب
نقشه برداری مهندسی آبیاری مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست پرورش طیور مهندسی بهداشت حرفه ای
ساخت پروتزهای دندانی مدارک پزشکی ایمنی صنعتی و محیط کار صنایع شیمیایی برق
نوازندگی ساز ایرانی طراحی پوشاک علوم انتظامی علم اطلاعات و دانش شناسی مهندسی بهداشت محیط
تولیدات دامی تولیدات گیاهی طراحی پوشاک علوم آزمایشگاهی دامپزشکی – بهداشت مواد غذایی بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
مرتع و آبخیزداری پرورش گاو و گاو میش آمار بازیافت

 

برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مشاوره انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی

با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی یکی از حساس ترین مراحل برای متقاضیان به شمار می رود، بهتر دیدیم تا چند نکته را یاد آوریم شویم. نخست آنکه برای انتخاب هر کدام از رشته محل ها، فاکتورهایی همچون علاقه و استعداد را دست کم نگیرید. اگر به رشته خود علاقه ای نداشته باشید، پس از پذیرش احتمال پشیمانی زیاد بوده و به عبارتی وقت و هزینه شما تلف خواهد شد.

نکته دیگر آنکه، حتما از رشته یا رشته های مورد نظر شناخت کافی را بدست آورید و موقعیت تحصیلی دانشگاه را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. همچنین، هر چه ظرفیت پذیرش بالاتر باشد، احتمال قبولی نیز بیشتر می باشد. البته اگر با یک مشاور متخصص مشورت داشته باشید، مطمئنا به دلیل آشنایی با تکنیک های انجام این کار می تواند بهترین انتخاب ها را برایتان در فرم وارد کند.

نکات پایانی در مورد انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته

  • ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی در رشته های گروه علوم پزشکی به شرطی است که با رشته فارغ التحصیلی فرد متناسب باشد.
  • شرکت در مجموعه های فنی مهندسی، علوم پایه، منابع طبیعی و کشاورزی، علوم انسانی، هنر، دامپزشکی لزوما نیازی به تناسب رشته فارغ التحصیلی کاردانی و رشته کارشناسی ناپیوسته ندارد.
  • هر داوطلب می تواند نهایتا 50 رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد کند.
  • حتما شرایط مربوط به تعیین نظام وظیفه، استفاده از سهمیه، قانون شرکت متقاضیان غیر ایرانی را در دفترچه مطالعه کنید.
  • قبل از ثبت نام و انتخاب رشته، مدارک لازم را جمع آوری کرده و آن ها را در کنار خود داشته باشید.
  • در وارد کردن اطلاعات خود نهایت دقت را داشته باشید، چرا که در صورت وجود هر گونه مغایرات با فرد برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار پیرامون کاردانی به کارشناسی

 ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳

طبق اعلام سازمان سنجش ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی ناپیوسته ویژه متقاضیان کاردانی به کارشناسی، حدودا ۱۸۸ هزار نفر است و متقاضیان می‌ توانند در ۳۵ رشته به صورت بدون آزمون ادامه تحصیل دهند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که دارای فوق دیپلم باشند نیز می‌ توانند در کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ شرکت کنند و چنانچه دانشجویان مقطع کاردانی ۳۰ بهمن سال ۱۴۰۳ فارغ التحصیل شوند امکان شرکت در آزمون پذیرش کارشناسی ناپیوسته را دارند. توجه داشته باشید هر داوطلب تنها می‌ تواند در یک گروه امتحانی ثبت نام نماید.

 اعلام زمان آزمون رشته‌ های با کنکور کارشناسی ناپیوسته

کلیه داوطلبانی که می خواهند در رشته‌ های با کنکور کارشناسی ناپیوسته پذیرش شوند، می‌ بایست در روز جمعه سوم شهریور ماه سال جاری در آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت نمایند. نکته قابل توجه این است که از روز سه‌ شنبه ۳۱ مرداد ماه تا روز جمعه سوم شهریور 1403 از طریق سایت سازمان سنجش می توان کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون را مشاهده و دریافت نمود.

برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید. 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی پرداختیم و زمان آن را ذکر کردیم. افزون بر این دیدم که لیست رشته های موجود در دفترچه امسال کدامند.

اگر همچنان بعد از خواندن این مطلب به دنبال راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته هستید و یا در مورد هر کدام از مراحل ثبت نام تا دریافت نتیجه با سوال یا ابهامی مواجه شدید، همکاران ما با آمادگی کامل و آشنایی با قوانین مربوطه، در خدمت شما دوستان گرامی هستند. بدین منظور، می توانید از ساعت 8 صبح الی 12 شب در همه روزهای هفته از طریق شماره 9099075307 با ما در ارتباط باشید.

در کنار امکان برقراری تماس تلفنی، شما عزیزان می توانید سوالات خود را به صورت کامنت در انتهای این صفحه و در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳  باید به کدام سایت مراجعه کرد؟

کلیه متقاضیان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی می‌ بایست برای انجام انتخاب رشته خود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون کاردانی به کارشناسی سال گذشته در صورت ثبت نام در آزمون سال جاری مجاز به انتخاب رشته کدام دانشگاه‌ ها هستند؟

افرادی که در دوره روزانه آزمون کاردانی به کارشناسی سال گذشته پذیرفته شده‌ اند اگر در آزمون ثبت نام کنند تنها می‌ توانند از میان دانشگاه‌ های نوبت دوم، غیرانتفاعی، آزاد، پردیس و پیام نور انتخاب رشته نمایند و مجاز به انتخاب رشته دانشگاه‌ های روزانه نیستند.

چگونه می‌ توانیم از رشته‌ های کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ مطلع شویم؟

برای اطلاع از رشته‌ های کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ می‌ توانید دفترچه انتخاب رشته را از سایت سازمان سنجش دانلود نمایید و یا اینکه با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید.

نظرات

7 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ + راهنما 0 تا 100»

  1. Avatar photo صدیقه صادقی وزین گفت:

    من کاردان هوشبری روزانه دارم. کارشناسی پرستاری دانشگاه آزاد و فوق لیسانس پرستاری روزانه دارم. من میتونم کنکور کارشناسی ناپیوسته برای گرفتن مدرک لیسانس هوشبری شرکت کنم؟ در دانشگاه های بدون آزمون چطور میتونم در رشته هوشبری مقطع کارشناسی ادامه تحصیل بدم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر پذیرش رشته هوشبری در مقطع کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون آزمون بوده و شما می توانید در این مقطع و در رشته مورد نظر خود ثبت نام نمایید

  2. Avatar photo سحر صالحی گفت:

    من کاردان هوشبری روزانه دارم. کارشناسی پرستاری دانشگاه آزاد و فوق لیسانس پرستاری روزانه دارم. من میتونم کنکور کارشناسی ناپیوسته برای گرفتن مدرک لیسانس هوشبری شرکت کنم؟ در دانشگاه های بدون آزمون چطور میتونم در رشته هوشبری مقطع کارشناسی ادامه تحصیل بدم؟

  3. Avatar photo ژولی گفت:

    سلام خسته نباشید. من کاردانی علوم کامپیوتر خوندم حالا میشه کارشناسی عمران انتخاب رشته کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را دارید ولی در مقطع کارشناسی ناپیوسته

  4. Avatar photo رازقی. گفت:

    سلام
    من مدرک معادل کاردانی دندانسازی دارم و6 سال هم هست که دارم در یک کلینیک دندان پزشکی خصوصی در شهر محل زندگیم کار می کنم. می خواستم بدونم من اگر بخوام برای کارشناسی ناپیوسته دندانسازی شرکت کنم مشکلی ندارم؟

    1. Avatar photo ranjbar گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر مشکلی ندارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

    ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 + شرایط و رشته ها | ایران تحصیل

    آیا قصد دارید در کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری شرکت کنید؟ توجه داشته باشید سازمان سنجش هر سال در فصل تابستان یک کنکور به صورت جداگانه برای متقاضیانی که قصد دارند در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل کنند برگزار می کند. ...
  • کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

    کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    این روز ها بسیاری از داوطلبان به دنبال دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ هستند. توجه داشته باشید ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی در سه ماه اول سال بر روی سایت رسمی سازمان سنجش...
  • زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

    زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    این روز ها بسیاری از افراد به دنبال زمان ثبت نام و تمدید آن هستند. در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در اختیار شما قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید آن دسته از...
  • دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ منتشر شد. کلیه داوطلبان متقاضی می‌توانند جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. لیست تمامی رشته‌هایی که داوطلبان می‌توانند در آن نسبت به...
تماس با مشاور