ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی + لینک پلیس+10

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶۰
استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

گواهینامه رانندگی از جمله مدارک بسیار مهمی است که اکثر افراد بعد از سن 18 سالگی برای دریافت آن اقدام می کنند. این سند حاوی این پیام است که شخص دارنده آن مجوز رانندگی را داشته و می تواند با رعایت قوانین در شهر، جاده و یا اتوبان تردد کند. پس از قبولی در آزمون رانندگی ممکن است صدور گواهینامه با تاخیر همراه شود؛ در این زمان است که افراد به دنبال راه های استعلام گیری آن می گردند. روش های مختلفی از جمله استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی، استعلام گواهینامه از ناجا و یا استعلام گواهینامه رانندگی پلیس +10، پیامک و یا کد دستوری و … وجود دارد که در این مقاله به بررسی تمام و کمال همه ی این روش ها خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که پس از دریافت گواهینامه نیز حتما نسبت به استعلام آن اقدام کنید چرا که داشتن گواهینامه جعلی می توانند جریمه ای سنگین را برای شما به همراه داشته باشد، به همین دلیل نیز استعلام گواهینامه جعلی حائز اهمیت است. 

پس از مطالعه دقیق این مقاله چنانچه بخشی برای شما دارای ابهام می باشد و یا در مراحل استعلام گرفتن از گواهینامه رانندگی خود با مشکل مواجه می شوید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. 

 

 

استعلام گواهینامه رانندگی برای چه مواردی است؟

شرکت کنندگان آزمون های رانندگی که مراحل کتبی و عملی را به موفقیت پشت سر می گذراند، مشتاق به دریافت گواهینامه خود هستند تا بتوانند با خیالی آسوده از رانندگی لذت برده و به امور خود برسند. گرچه به گفته سرهنگ رضایی صدور و ارسال گواهینامه از سال جاری به چهار روز رسیده است، اما به طور معمول پس از قبولی در آزمون آیین نامه و آزمون شهری، یک ماه الی 40 روز طول می کشد تا کارت به دست متقاضی آن برسد.

به همین دلیل اگر تا قبل از این بازه زمانی خبری از گواهینامه نبود، نگران نباشید. اما در صورتی که تاخیر بیشتر از این مدت شد، بایستی در مورد علت نرسیدن مرسوله پستی جویا شده و  برای استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی و یا هر روش دیگری که در ادامه شرح داده خواهد شد، اقدام کرد.

نکته قابل ذکر آن است که متقاضیان می بایست مراقب اصلی یا جعلی بودن گواهینامه نیز باشند. در ادامه به دلایل اهمیت استعلام گواهینامه جعلی نیز اشاره خواهیم کرد.

راهنمای لازم داری؟

نحوه استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی

یکی از اصلی ترین و بهترین راه ها جهت اطلاع از وضعیت ارسال گواهینامه را می توان استعلام گواهینامه از ناجا دانست. این روش به صورت اینترنتی بوده و با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی به راحتی رهگیری ممکن خواهد بود. سامانه پیگیری مرسولات پستی، سامانه ای است که توسط اداره پست راه اندازی شده و افرادی که درخواست دریافت سندی سازمانی را دارند، می توانند برای پیگیری مرسولات خود به این سامانه مراجعه نمایند.

گواهینامه رانندگی نیز از جمله اسناد سازمانی است که متقاضیان آن می توانند با مراجعه به سامانه najatracking.post.ir نسبت به استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی اقدام کنند. در ادامه مقاله تمامی مراحلی را که می بایست طی کنید، شرح داده شده است.  

 

💢 مراحل استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی از سامانه رهگیری مرسولات سازمانی:

🔹 مرحله اول وارد شدن به سامانه استعلام گواهینامه از ناجا است، برای ورود به سامانه بر روی لینک najatracking.post.ir کلیک کنید.

مرحله اول استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی

🔹 در مرحله بعدی، کادری را مشاهده خواهید کرد که مقابل آن عبارت «جهت جستجو ابتدا نوع سند را انتخاب نمایید» نوشته شده است، یک بار کلیک کرده و گزینه گواهینامه را انتخاب کنید.

مرحله دوم استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی

🔹 در این مرحله لازم است تا شماره ملی خود به همراه اعداد کنترلی که نمایش داده شده است، وارد کنید.

مرحله سوم استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی

🔹 در نهایت صفحه ای باز خواهد شد که می توانید وضعیت مرسوله پستی خود را مشاهده کنید.

 

🔗 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استعلام شماره گواهینامه با کد ملی  بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

نحوه استعلام گواهینامه رانندگی پلیس +10

اگر به هر دلیلی موفق به استعلام گواهینامه از ناجا نشدید، می توانید از روش استعلام گواهینامه رانندگی پلیس +10 استفاده کنید. پلیس +10 سامانه ای را طراحی کرده است که صرفا از طریق وارد کردن کد ملی، به سرعت نام ونام خانوادگی، استان و شهر دقیق محل زندگی فرد، و درستی یا نادرستی کد ملی او قابل شناسایی می باشد.

نحوه استعلام گواهینامه رانندگی پلیس +10

توجه داشته باشید که این سامانه پیامکی است و تنها با داشت یک تلفن همراه به راحتی می توان استعلام گواهینامه رانندگی پلیس+10 را انجام داد و نیازی به مراجعه حضوری به پلیس +10 و یا سامانه ای آنلاین نمی باشد. 

برای استعلام گواهینامه رانندگی پلیس +10 لازم است تا عدد 1 را به شماره 1100 ارسال کنید تا مراحل بعدی برایتان به نمایش درآید. چنانچه شماره تلفن همراه شما قبلا در سامانه ثبت شده باشد، کد ملی مرتبط با آن برایتان ارسال خواهد شد. حال می توانید در پاسخ عدد 0 را فرستاده و عضو سامانه خدمات پیامکی الکترونیک انتظامی شوید.

در گام های بعدی از شما خواسته می شود تا نوع خدمات خود را تعیین کنید. نکته قابل ذکر آن است که با هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل می توانید از این خدمات استفاده کنید.

 💡 نکته: چنانچه قصد استعلام گواهینامه رانندگی خود را با این روش دارید، لازم است بدانید که حتما می بایست شماره تلفن به نام شخصی باشد که درخواست صدور گواهینامه را داده است، در غیر این صورت نمی توانید از این روش برای استعلام گیری استفاده کنید. 

 

🔗 برای اطلاع از نحوه پیگیری کارت خودرو از پست بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

نحوه استعلام گواهینامه از طریق تلفن گویا

چنانچه موفق به وارد شدن به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی نشدید و یا شماره تلفن شما متعلق به خودتان نیست، برقراری ارتباط با تلفن گویا می تواند شما را در دستیابی به هدفتان یاری کند.

نحوه استعلام گواهینامه از طریق تلفن گویا

در این روش لازم است تا با شماره های 81253561 یا 81253573 تماس حاصل فرمایید و با نام و نام خانوادگی خود به راحتی روند استعلام گواهینامه از طریق تلفن گویا را به اتمام برسانید. کارشناسان مربوطه شما را به دقت راهنمایی خواهند کرد. توجه داشته باشید که چنانچه این روش نیز برای شما سود بخش نبود، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما به صورت آنلاین استعلام گرفته و نتیجه را به شما ارائه خواهند داد. 

 

🔗 برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه پیگیری مرسولات پستی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

استعلام حضوری گواهینامه با نام و نام خانوادگی

روش دیگری که برای استعلام گیری می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم، مراجعه حضوری می باشد. زیرا همانطور که استعلام گواهینامه رانندگی پلیس+10 در بالا به صورت اینترنتی توضیح داده شد، این امکان وجود دارد که به صورت حضوری نیز به یکی از دفاتر این سازمان مراجعه کرد. پس از در میان گذاشتن سوالتان، کارمندان مربوطه به شما اطلاعات لازم را در مورد وضعیت ارسال کارتتان خواهند داد.

استعلام حضوری گواهینامه با نام و نام خانوادگی

پیشنهاد می دهیم که استعلام گواهینامه از ناجا را به صورت حضوری به عنوان آخرین گزینه موجود، در نظر داشته باشید چرا که علاوه بر زمانی که می بایست برای مراجعه به این سازمان صرف کنید، زمان زیادی را نیز می بایست در انتظار بایستید تا نوبت شما برای پیگیری گواهینامه خود برسد. پیشنهاد می کنیم که پیش از مراجعه حضوری به پلیس +10 با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. 

 

🔗 برای آگاهی از روش پرینت کارت سوخت بر روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه استعلام گواهینامه رانندگی با کد دستوری یا USSD

یکی دیگر از روش های موجود براس استعلام گواهینامه از ناجا، ارسال کد دستوری یا USSD برای رهگیری می باشد. برای این منظور کافی است که از طریق شماره تلفن همراه کد #110* را شماره گیری کرده و سپس عدد 2 را ارسال کنید. از میان گزینه های نمایش داده شده، گزینه «خدمات در دست اقدام» را انتخاب کرده و ارسال یا گزینه send را لمس کنید. 

در پنجره بعد مجدد چند گزینه را خواهید دید که از میان آن بایستی پلیس +10 انتخاب کنید. در صفحه بعدی، با لمس عبارت «وضعیت مدارک» و انتخاب گزینه «ارسال» به پنجره ای هدایت خواهید شد که در آن باید بر روی گزینه «گواهینامه» کلیک کنید. در نهایت با وارد کردن شماره رهگیری گواهینامه که برای شما ارسال شده است، نتیجه برایتان ارسال می گردد. 

نحوه استعلام گواهینامه رانندگی با کد دستوری یا USSD

💡 نکته: توجه داشته باشید که استفاده از این روش در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد؛ چرا که این کد دستوری از دسترس خارج شده است و افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند. 

 

🔗 برای مشاهده راهنما گام به گام پیگیری کارت خودرو از پست بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نحوه استعلام گواهی نامه جعلی

متاسفانه اخیرا پلیس فتا از مواردی مبنی بر خرید و فروش گواهینامه های جعلی و اصلی خبر داده است و اعلام کرده است که افراد به این مسئله توجه ویژه داشته باشند. چرا که گواهینامه جعلی به محض مراجعه به اولین مراکز رسمی، سیستم های مکانیزه آن را شناسایی و عواقب بعدی متوجه شخص دارنده کارت خواهد بود. این عواقب شامل جریمه های سنگین نقدی و حتی زندان می باشد.

نحوه استعلام گواهی نامه جعلی

به همین منظور، توصیه می شود که حتما استعلام گواهینامه جعلی را انجام دهید تا با چنین مسائلی مواجه نشوید.

انجام این کارت نیز بسیار ساده بوده و حتی با شیوه ای که معرفی می کنیم، شاید نیازی به مراجعه به مرکز یا سازمان خاصی نباشد.

💢 کافی است که یکی از این دو روش را برای استعلام گواهینامه جعلی انجام دهید:

🔺 ابتدا، بررسی هلوگرام کارت گواهینامه است و اگر نور گوشی یا چراغ قوه را بر روی کارت قرار دهید، هولگرام ظاهر و پس از دور کردن نور محو می شود.

🔺 اما برای اطمینان بیشتر می توانید، از استعلام گواهینامه جعلی رانندگی پلیس +10 استفاده کنید. همانند روشی که قبلا نیز توضیح داده شد، عدد 1 را به شماره 1100 ارسال کرده و با وارد کردن کد ملی و اسم درج شده بر روی کارت، از اصل بودن گواهینامه خود مطمئن شوید.

 

سوال داری؟

اخبار پیرامون گواهینامه رانندگی 

📢 همراه نداشتن گواهی نامه در زمان رانندگی چقدر جریمه دارد؟

🔺 افرادی که بدون داشتن گواهی نامه رانندگی مجاز، اقدام به رانندگی کنند، به موجب قانون مرتکب جرم شده است و مجازات آن دو تا شش ماه حبس خواهد بود. حال اگر در حین رانندگی بدون گواهی نامه رانندگی معتبر حادثه ای رخ دهد، اگر مقصر نباشند که جرم اول همچنان پا برجاست یعنی دو تا شش ماه حبس، اما اگر مقصر واقعه بوده باشند، دو جرم مرتکب شده اند.

🔺 طبق ماده 723 قانون تعزیرات اسلامی هر کس بدون گواهی نامه رسمی اقدام به رانندگی و یا تصدی وسایل موتوری که مستلزم داشتن گواهی نامه مخصوص است، نماید و همچنین هر کس که به موجب حکم دادگاه از رانندگی وسایل نقلیه موتوری ممنوع باشد و به رانندگی وسائل مزبور مبادرت ورزد، برای بار اول به حبس تعزیری تا دو ماه یا جزای نقدی تا یک میلیون ریال و یا هر دو مجازات و در صورت ارتکاب مجدد به دو ماه تا شش ماه حبس محکوم خواهد شد.

🔺 همچنین مطابق بند ج ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی‌ که راننده بدون داشتن گواهی نامه مبادرت به رانندگی نماید، وسیله نقلیه متوقف و راننده به مرجع قضائی معرفی می‌ شود.

🔺 البته مجازات جرم رانندگی بدون گواهی نامه بر اساس بند 1 ماده 3 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت، می‌ تواند به جزای نقدی تبدیل شود.

 

خلاصه مطالب

روش های مختلفی برای استعلام گواهینامه وجود دارد و به همین دلیل نیز ممکن است افراد به دنبال راحت ترین و کوتاه ترین راه برای استعلام گیری بگردند. در این مقاله به صورت کامل به بررسی نحوه استعلام گواهینامه رانندگی از ناجا و یا سایر روش ها می پردازیم و اینکه استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی راحتتر است یا استعلام گواهینامه رانندگی پلیس +10 یا … را به عهده خود مخاطب می گذاریم. متقاضیان گرامی می توانند با اطلاع از تمامی روش ها، کاربردی ترین و راحت ترین روش را برای خود انتخاب کنند و طبق مراحل گفته شده پیش روند. 

فراموش نکنید که پس از دریافت گواهی نامه خود، حتما نسبت به استعلام آن اقدام کنید. چرا که به همراه داشتن گواهینامه جعلی مشکلات بسیاری را برای دارنده آن به همراه خواهد داشت. از جمله این مشکلات می توان به جریمه های سنگین که شامل حبس نیز می شود، اشاره کرذ. به همین دلیل نیز استعلام گواهینامه جعلی اهمیت دارد. پس از مطالعه کامل این مقاله با مراحل و مدارک مورد نیاز برای استعلام گیری آشنا خواهید شد ولی چنانچه در رابطه با هر بخشی دارای سوال و یا ابهامی بودید، می توانید با کارشناسان خبره ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت کامنت برای ما نوشته و ارسال نمایید. مشاورین ما در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 

📥 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

3.8/5 - (18 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با چه روش هایی می توان از گواهینامه رانندگی استعلام گرفت؟

برای استعلام و پیگیری گواهینامه روش های مختلفی اعم از استعلام گواهینامه رانندگی پلیس +10، ناجا، سامانه آنلاین پست، سامانه پیامکی، حضوری و تلفن گویای وجود دارد. برای کسب اطلاع از روش استعلام گیری گواهینامه رانندگی با کد ملی به مقاله فوق مراجعه کنید. 

استعلام گواهینامه رانندگی پلیس +10 به چه صورت می باشد؟

برای اطلاع از روش استلام گواهینامه رانندگی پلیس +10 به مقاله فوق مراجعه کنید. چنانچه تقاضای دریافت اطلاعات بیشتری دارید، با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل کنید. 

چرا استعلام گواهی نامه جعلی اهمیت دارد؟

استعلام گواهینامه جعلی دارای اهمیت بسیاری است چرا که در صورت جعلی بودن عواقب بدی متوجه شخص دارنده کارت خواهد بود. از جمله این عواقب می توان به جریمه های سنگین نقدی و حتی زندان اشاره کرذ.

نظرات

60 دیدگاه دربارهٔ «استعلام گواهینامه رانندگی با کد ملی + لینک پلیس+10»

  1. Avatar photo محسن گفت:

    سلام ۲۶اسفند قبول شدم ۱۹فروردین چاپ شده هنوز نیومده گواهینامه چرا؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ممکنه تا 1 ماه طول بکشد
      از طریق سایت سخا یا برنامه پلیس من پیگیری کنید.

  2. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام الان یک ماه گواهینامه من نیومده ولی گفته بودن که سر یک ماه ارسال میشه ولی نیومد باید چیکار کنم

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت استعلام و پیگیری گواهینامه خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

  3. Avatar photo عالیه گفت:

    سلام خسته نباشید ..گواهینامه من الان نزدیک چهار ماه هست که نیومده ،چهار ماه قبل پیام اومد که تحویل مرسوله شده با شماره مرسوله ،اما ..از هر طریقی استعلام گرفتم نفهمیدم چی شده ،چیکار کنم ..؟پست هم رفتم هنوز نیومده..

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      به ناجا مراجعه کنید تا از ارسال گواهینامه مطمئن شوید.

  4. Avatar photo سعید میرزاپور عباسی گفت:

    با سلام میخواستم بدونم استعلام نتیجه کمیسیون پزشکی گواهینامه به صورت غیر حضوری به چه صورتی هستش ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      استعلام غیرحضوری ندارد.

  5. Avatar photo میثم گفت:

    سلام رو گوشیم پیامک اومد نوشت گواهینامه شما تحویل پست شد و شماره مرسوله هم نوشته من رفتم تو سایت پیگیری مرسوله اون شماره مرسوله هم زدم تو سایت نوشت مرسوله از سوی مبدا ذیربط تحویل پست نگردیده چیکار کنم دوروزه اینو نوشته

    1. Avatar photo chitsaz گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمال زیاد هنوز تحویل اداره پست ندادند

  6. Avatar photo دریا گفت:

    سلام ودرود . گواهینامه در دسترس من نیست برای دیدن شماره گواهینامه چگ نه میتونم اقدام کن

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما. با نصب اپلیکیشن پلیس من یا مراجعه حضوری به پلیس +10 میتوانید این کار را انجام دهید .

      1. Avatar photo رضا گفت:

        سلام خسته نباشین گواهینامه من دوماهه نیومده چجوری دنبالش کنم

        1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

          سلام وقت بخیر
          به پلیس +10 مراجعه فرمایید

  7. Avatar photo علی گفت:

    گواهینامه یه بیست روزی هست به دستم رسیده ولی استعلام می‌گریم می‌نویسه در حال ثبت سیستم جریانش چیه

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.از طریق پلیس+10 به صورت حضوری بررسی نمایید.

  8. Avatar photo میلاد گفت:

    گواهینامه ب دستم رسید ولی استعلام فعال نیست

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      چون تازه به دستتون رسیده یه چند روزی طول میکشه تا بتونید استعلام بگیرید.

  9. Avatar photo rezaheidary721@gmail.com گفت:

    سلام خسته نباشید بنده ۱۴۰۱/۱۲/۶ موفق به قبولی در ازمون عملی شدم قبل از این پایه سه داشتم اما برای ویژه قبول شدم هنوز گواهینامم به دستم نرسیده از همه روش ها هم پیگیری کردم ولی نه جوابی میدن بهم نه چیزی حتی از سامانه پیامکی هم جوابی دریافت نکردم چیکار کنم؟ اگه میشهدراهمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق پلیس +10 و یا راهور ناجا پیگیری نمایید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور