ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام شرکت پالایش نفت لاوان 1403 + زمان، شرایط و مدارک

استخدام شرکت پالایش نفت لاوان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرکت نفت هر ساله برای افزایش بازدهی سیستم خود، کمبود نیروی انسانی متخصص خود را از طریق آزمون استخدامی تأمین می‌ کند. شرکت پالایش نفت لاوان که در استان هرمزگان جزیره لاوان واقع شده‌ است؛ قصد دارد نیروی انسانی خود از طریق آزمون استخدامی تأمین کند. براساس قانون این شرکت، برای استخدام شرکت پالایش نفت لاوان می بایست نیروی متخصص واجد شرایط را از بین فارغ‌ التحصیلان دانشگاه های مورد تأئید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این شرکت جذب کرد.

زمان استخدام شرکت پالایش نفت لاوان 1403

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان 1403 را دارند، باید از تاریخ ثبت نام آزمون اطلاع داشته باشند. در سال جاری زمان استخدام شرکت پالایش نفت لاوان از تاریخ 25 آبان شروع شد و تا 20 آذر ماه ادامه داشت. برای سال آینده هنوز زمان ثبت نام آزمون استخدامی مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

داوطلبان واجد شرایط باید مراحل نام نویسی را از طریق سامانه lavan.iran-azmoon.ir را انجام دهند. لازم بذکر است افراد متقاضی باید مدارک لازم را هنگام اسم نویسی ارائه کنند.

زمان استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

دفترچه راهنمای آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان 1403

دفترچه راهنمای ثبت‌ نام در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان 1403 همزمان با شروع ثبت‌ نام منتشر می‌ شود. داوطلبان شرکت در این آزمون استخدامی مشابه با ثبت نام آزمون استخدام شرکت نفت می‌ توانند دفترچه را از سایت سازمان برگزاری آزمون شرکت پالایش نفت دانلود و مطالعه کنند.

در این دفترچه تمامی اطلاعاتی که داوطلب برای ثبت‌ نام و شرکت در این آزمون لازم است بداند مانند قوانین و ضوابط ثبت‌ نام، مدارک تحصیلی مورد نیاز، رشته‌ های مورد نیاز و شغل های مورد نیاز قید شده‌ است و داوطلب در صورت واجد شرایط بودن می‌ تواند ثبت‌ نام و در آزمون شرکت کند.

پیشنهاد می شود داوطلبان دفترچه راهنمای آزمون و شرایط استخدام شرکت نفت را در زمان مقرر دانلود کنند و نسبت به بررسی دقیق و مطالعه آن اقدام کنند. چرا که مطلع نبودن از شرایط آزمون، ممکن است مانع تکمیل ثبت نام متقاضیان شود. از آنجا که دفترچه راهنمای ثبت نام استخدام شرکت پالایش نفت لاوان 1403 هنوز منتشر نشده، در ادامه دفترچه راهنمای سال قبل را ارائه کرده ایم. به محض انتشار دفترچه ثبت نام 1403 این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

دانلود دفترچه استخدام شرکت پالایش نفت لاوان 1403

شرایط آزمون استخدامی پالایش نفت لاوان 1403

برای شرکت در آزمون استخدامی پالایش نفت لاوان داشتن برخی از شرایط مانند شرایط استخدام شرکت نفت برای همه افراد الزامی است، این شرایط شامل موارد زیر می باشند:

◀ معتقد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

◀ داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

◀ نداشتن سوء پیشینه کیفری

◀ اعتقاد به دین اسلام

◀ داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی

◀ دارا بودن سلامت جسمانی

◀ نداشتن تعهد خدمت در نهادهای دولتی

◀ متقاضی باید فارغ التحصیل یکی از رشته های استخدامی شرکت نفت باشد.

◀ از آنجایی‌ که داوطلبان برای استخدام شرکت پالایش نفت لاوان واقع در استان هرمزگان جذب می‌ شوند لذا لازم به‌ ذکر است که امکان انتقالی به سایر واحدهای شرکت نفت در شهر دیگر نمی‌ باشد.

◀ داشتن مدرک تحصیلی یا گواهی موقت تحصیلی از دانشگاه های داخل و یا خارج از کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.

◀ داوطلب باید قبل از شروع ثبت‌ نام فارغ‌ التحصیل شده‌ باشد و مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده‌ باشد.

◀ دارا بودن حداقل معدل با نمره 13

◀ حداکثر سن متقاضیان  33 سال تمام است.

تمامی متقاضیان داوطلب از سراسر کشور می‌ توانند در این آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان شرکت کنند ولی اولویت با متقاضیان واجد شرایط بومی استان هرمزگان است. بومی استان هرمزگان به فردی گفته‌ می‌ شود که یکی از شرایط زیر را دارا باشد:

◀ حداقل دو مقطع تحصیلی خود را در استان هرمزگان گذرانده‌ باشد.

◀ داوطلب در استان هرمزگان به‌دنیا آمده‌ باشد

◀ یا محل صدور شناسنامه داوطلب استان هرمزگان باشد.

شرایط آزمون استخدامی پالایش نفت لاوان

 

◀ سهمیه‌ ای که برای افراد بومی و خانواده ایثارگران و شهدا در نظر گرفته شده‌ است طبق جدول زیر است:

نوع سهمیه میزان سهمیه
بومی استان هرمزگان داوطلبین لاوان و بندر لنگه 50% از کل امتیاز و

داوطلبین از شهرهای دیگر استان هرمزگان 40% از کل امتیاز را باید کسب کنند و این سهمیه در زمان اعلام نتایج نهایی و در نمره کتبی داوطلبین ترتیب اثر داده‌ خواهد‌ شد.

نیروهای شاغل در شرکت لاوان که به‌ صورت پیمان کاری یا قراردادی هستند. بر اساس مقرراتی که در دستورالعمل جذب آمده‌ است.

 

فرزندان شهداء، ایثارگران، اسرا و جانبازان بر اساس مقرراتی که در دستورالعمل جذب آمده‌ است.

که این سهمیه در زمان اعلام نتایج نهایی و در نمره کتبی داوطلبین ترتیب اثر داده‌ خواهد‌ شد.

فرزندان افراد شاغل یا فوت شده و یا بازنشسته در شرکت پالایش نفت لاوان بر اساس مقرراتی که در دستورالعمل جذب آمده‌ است و بر اساس مدتی که در لاوان حضور داشته‌ است.
نفرات اول تا سوم دانشگاه ها اعم از دولتی و آزاد بر اساس مقرراتی که در دستورالعمل جذب آمده‌است

تبصره 1: افرادی که در آزمون کتبی و مصاحبه پذیرفته می‌ شوند باید تعهداتی را به شرکت یا نماینده قانونی آن شرکت بسپارند.

تبصره 2: داوطلبینی که در حین دوره آموزشی و یا پس از آن از ادامه روند استخدامی انصراف دهند کلیه هزینه مربوط به مراحل سپری شده را باید بپردازد.

تبصره 3: وجوه پرداختی به هیچ‌ وجه مسترد نمی‌ شود.

تبصره 4: داوطلبین پس از قبولی در آزمون کتبی باید اصل و کپی مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت پایان خدمت و کارت ملی را ارسال کنند.

تبصره 5: به مدارک تحصیلی بالاتر و یا پایین تر از مدرک خواسته شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره 6: در صورتی که پس از آزمون و یا در هر مرحله‌ ای مشخص شود اطلاعات داده‌ شده از طرف داوطلب صحیح نیست حتی پس از صدور حکم استخدام شرکت پالایش نفت لاوان حکم داوطلب لغو و مورد پیگرد قانونی قرار می‌ گیرد.

تبصره 7: داوطلب پس از ثبت‌ نام و اخذ کد رهگیری باید به سایت مراجعه کرده و از وضعیت تأیید نهایی ثبت‌ نام خود مطلع گردد.

تبصره 8: نتایج آزمون کتبی سه برابر ظرفیت مورد نظر اعلام می‌ شود و این افراد پس از قبولی در آزمون کتبی در مصاحبه و گزینش شرکت می‌ کنند و با کسب اولویت قبولی وارد مرحله استخدام می‌ شوند.

تبصره 9: مدارک مربوط به بومی بودن متقاضی را پس از قبولی در آزمون کتبی باید ارائه داد.

تبصره 10: داوطلبین پذیرفته‌ شده نهایی‌ در این آزمون استخدامی باید از تاریخی‌ که‌ شرکت‌ پالایش‌ نفت‌ لاوان اعلام کرده در مراکز آموزشی‌ به‌ عنوان کارآموزی شرکت کنند.

تبصره 11: ایاب و ذهاب داوطلبانی که در آزمون و مصاحبه استخدام شرکت پالایش نفت لاوان پذیرفته می‌ شوند بر عهده شرکت‌ پالایش‌ نفت‌ لاوان است.

تبصره 12: داوطلبان در صورت قبولی‌ در آزمون کتبی‌ باید مدرک خود مبنی بر اینکه فرزند کارکنان شاغل‌، بازنشسته‌ یا فوت‌ شده هستند را برای استخدام شرکت‌ پالایش‌ نفت‌ لاوان به مراجع‌ ذی ربط‌ تحویل دهند.

مدارک لازم برای ثبت‌ نام در آزمون استخدام پالایشگاه نفت لاوان 1403

متقاضیان باید پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، فایل آن ها را در سایت آپلود کرده و کد رهگیری خود را دریافت کنند. مدارک مورد نیاز برای ثبت‌ نام در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان عبارتند از:

  1. تکمیل فرم ثبت‌نام موجود در سایت و ارسال آن و اخذ کد رهگیری
  2. اسکن عکس 4×3 با حجم کمتر از 40 کیلوبایت
  3. واریز مبلغ تعیین شده

زمان برگزاری آزمون استخدام پالایشگاه نفت لاوان 1403

سازمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت اعلام کرده‌ است که آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان به صورت کتبی (دروس عمومی و تخصصی) برگزار می‌ شود و داوطلب در صورت قبولی وارد مرحله مصاحبه فنی می‌ شود و بعد از آن فرد طبق قانون کار و تأمین اجتماعی گزینش و مشغول به کار می‌ شود.

آزمون استخدام پالایشگاه نفت لاوان 1403 در اول دی ماه برگزار و نتایج نیز متعاقبا از طریق سایت lavan.iran-azmoon.ir اعلام شد. پیش بینی می شود چنانچه آزمونی برگزار شود، داوطلبان باید در همین باه زمانی در جلسه آزمون حضور یابند.

آزمون کتبی استخدام شرکت پالایش نفت لاوان تستی است و هر جواب غلط نمره منفی دارد. نتایج آزمون نیز در سایت اطلاع‌ رسانی می‌ شود. داوطلبانی که در آزمون کتبی قبول شوند جهت انجام مصاحبه فنی تخصصی فراخوانده می‌ شوند و پذیرفته‌ شدگان نهایی وارد مرحله معاینه و گزینش می‌ شوند و دوره‌ های آموزشی عملی را نیز باید بگذرانند و در صورت قبولی در این دوره استخدام می‌ شوند.

 اطلاعیه

آزمون شرکت پالایش نفت لاوان اول دی ماه 1403 برگزار شد.

رشته های آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان 1403

در سال 1403 در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان رشته‌ های زیر مورد نیاز بود. ممکن است رشته ها و گرایش های مورد نیاز شرکت، در سال های آینده دستخوش تغییراتی شود. در این صورت، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

رشته گرایش مقطع تعداد
مهندس عمران گرایش نقشه‌برداری کارشناسی 1
مهندس مکانیک تمام گرایش ها به جز گرایش مهندسی‌ پزشکی‌، سیستم‌ محرکه‌‌ خودرو، سازه بدنه‌ خودرو، طراحی‌ سیستم‌ های دینامیکی‌ کارشناسی 6
مهندس شیمی تمام گرایش ها بجز صنایع غذایی، داروسازی، زیست پزشکی کارشناسی 46
مدیریت مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی کارشناسی 2
مهندسی صنایع تمام گرایش ها بجز ایمنی  

کارشناسی

 

2
حقوق بدون زیرشاخه کارشناسی 2
مهندسی برق تمام گرایش ها بجز گرایش مهندسی پزشکی، راه‌ آهن برقی کارشناسی 5
جمع کل 64

زمان اعلام نتایج پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدام پالایش نفت لاوان 1403

اعلام اسامی پذیرفته‌ شدگان در سایت آزمون شرکت پالایش نفت لاوان به نشانی اینترنتی lavan.iran-azmoon.ir منتشر می‌‌شود و داوطلبین می‌ توانند با مراجعه به این سایت از نتیجه آزمون مطلع گردند. داوطلبین پذیرفته‌ شده در این مرحله اولیه برای شرکت در مصاحبه فنی تخصصی فراخوانده‌ می‌ شوند.

لازم به ذکر است که تاریخ اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدام پالایس نفت لاوان سال 1403 هم اکنون اعلام شده و داوطلبان میتوانند از طریق سایت مذکور نتایج آزمون را مشاهده کنند.

پس از ورود به سامانه مذکور، افراد داوطلب می توانند نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان را از طریق بخش “پیگیری ورویت مشخصات” دریافت کنند.

استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

زمان آزمون مصاحبه شرکت پالایش نفت لاوان 1403

داوطلبانی که در مرحله آزمون کتبی پذیرفته‌ شدند، در تاریخ 12/11/1403 برای شرکت در آزمون مصاحبه فنی تخصصی فرا خوانده‌ خواهند شد. چنانچه آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان در سال آینده برگزار شود، به احتمال زیاد تاریخ مصاحبه در همین بازه زمانی خواهد بود. لازم به ذکر است که متقاضیان باید با مدارک زیر در محل مصاحبه حضور یابند:

☑ اصل کارت ملی به‌همراه کپی از هردو طرف آن

☑ اصل شناسنامه به‌همراه دو نسخه کپی از تمام صفحات آن

☑ اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی به‌همراه کپی از هردو طرف آن

☑ 4 قطعه عکس تمام رخ داوطلب

☑ مدارک مبنی بر بومی بودن، یا فرزند ایثارگران، کارکنان بازنشسته یا فوت‌ شده به همراه دو نسخه کپی از آن ها

☑ اصل مدرک تحصیلی با دو نسخه کپی از آن

☑ گواهی دوره‌ های نرم‌ افزارهای تخصصی به همراه کپی آن

☑ گواهی نامه پایان‌ دوره ICDL به همراه کپی آن

☑ مدرک پایان دوره زبان انگلیسی

☑ ارائه مدارک ثبت اختراع یا تألیف کتاب که با موضوع مربوط به صنعت باشد.

زمان آزمون مصاحبه شرکت پالایش نفت لاوان

اخبار پیرامون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

📢 برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه نفت لاوان در بندرعباس و تهران

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت لاوان، حسام فلاحی، از برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان در دو حوزه امتحانی در شهرهای بندرعباس و تهران خبر داد. به گزارش این شرکت در این دوره داوطلبان متقاضی استخدام در شرکت پالایش نفت لاوان، روز جمعه (یکم دی‌‌ ماه سال 1403) در حوزه‌‌ های امتحانی دانشگاه هرمزگان و دانشگاه پلی‌‌ تکنیک امیرکبیر به‌‌ صورت همزمان به رقابت پرداختند.
فلاحی افزود: با مجوز هیات‌ مدیره و به منظور تامین نیروی متخصص واحدهای عملیاتی و ستادی، جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی در رشته‌‌ های تحصیلی مهندسی شیمی، نفت، برق، مکانیک، ایمنی و آتش‌‌ نشانی، مواد و متالورژی، عمران، کارشناسی حسابرسی، حسابداری و کاردانی شیمی و صنایع شیمیایی با همکاری دانشگاه هرمزگان در دو حوزه بندرعباس و تهران در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت لاوان با اشاره به حضور 3 هزار نفر داوطلب شرکت در آزمون استخدامی گفت: طی هفته‌‌ های آینده پس از اعلام نتایج، سه برابر ظرفیت داوطلبان با توجه به نمرات کسب شده به مرحله مصاحبه فنی – تخصصی دعوت و پس از سپری شدن دیگر مراحل اداری استخدام، جذب 80 نفر انجام خواهد شد.

خلاصه مقاله استخدام شرکت پالایش نفت لاوان

هر ساله افراد زیادی برای کار در شرکت پالایش نفت لاوان از طریق آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان جذب می‌ شوند. در مرحله اول این آزمون که به‌ صورت کتبی می‌ باشد اسامی سه برابر ظرفیت خواسته‌ شده اعلامی می‌ شود و وارد مرحله مصاحبه فنی تخصصی و تشکیل پرونده می‌ شوند. در نهایت با قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه و دوره‌ های آموزشی فرد در شرکت پالایش نفت لاوان استخدام می‌ شود. توجه داشته باشید که تاکنون آگهی استخدام شرکت پالایش نفت لاوان 1403 منتشر نشده‌ است.

تاریخ های قید شده در طول مقاله مربوط به تاریخ آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت است. در صورت دریافت هرگونه اطلاعیه‌ ای مبنی بر آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان و یا هر گونه تغییر ایجاد شده در نحوه برگزاری آزمون در همین سایت اطلاع‌ رسانی می‌ گردد.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراحل جذب نیرو در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان چگونه است؟

ابتدا داوطلب باید در آزمون کتبی شرکت و نمره قبولی کسب کند، سپس برای شرکت در مصاحبه فنی_تخصصی و معاینه ف صورت پذیرفته شدن در این مرحله تشکیل پرونده می‌دهد.

زمان شرکت در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان چه تاریخی است؟

این آزمون در تاریخ اول دی ماه 1403 برگزار شد.

اسامی پذیرفته‌ شدگان در آزمون استخدام شرکت پالایش نفت لاوان چگونه منتشر می‌ شود؟

در سایت آزمون شرکت پالایش نفت لاوان lavan.iran-azmoon.i منتشر می‌ شود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور