ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام شرکت راه آهن ۱۴۰۳

استخدام شرکت راه آهن
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با هدف جذب نیروی انسانی متخصص در رشته های مختلف مرتبط، سامانه استخدام راه آهن را تحت عنوان شرکت نوین سبز پویا به نشانی اینترنتی wazmoon.com راه اندازی کرده است. با توجه به تقاضای بالای موجود برای استخدام شرکت راه آهن و لزوم شرکت در آزمون استخدامی شرکت راه آهن، در این مقاله به صورت مفصل به بررسی چگونگی ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن خواهیم پرداخت و تمامی نکات مربوط به این آزمون را شرح خواهیم داد. افراد متقاضی برای کار در ردیف های شغلی مورد نیاز می بایست در زمان مشخص شده از سوی این سامانه، با مراجعه به سایت ثبت نام خود را نهایی کرده و برای شرکت در آزمون استخدامی راه آهن اقدام کنند. در این مقاله به تمامی جزئیات و شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای ثبت نام اشاره خواهیم کرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی سایت استخدام شرکت راه آهن wazmoon.com

سالانه افراد بسیاری به دلیل تسهیلات و امکانات ارائه شده در شرکت راه آهن، به دنبال راه ها و چگونگی استخدام در این شرکت می گردند. از این رو سامانه wazmoon.com تحت عنوان شرکت پویا نوین سبز راه اندازی شده است تا متقاضیان بتوانند در صورت برخورداری از شرایط لازمه، در ردیف های شغلی مورد نیاز در این شرکت شروع به کار کنند. این سامانه امکان جذب نیروی متخصص عملیاتی را فراهم کرده است. 

افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از شغل های ارائه شده برای استخدام شرکت راه آهن ۱۴۰۳ کسب اطلاع نمایند. در ادامه به بررسی دقیق تر مشاغل خواهیم پرداخت ولی به عنوان نمونه برخی از این ردیف های شغلی عبارتند از: لكوموتیوران، راه بر جرثقیل ریلی، متصدی ترافیک، ناظر تخلیه و بارگیری، راه بر ماشین آلت مكانیزه خط، تكنسین ارتباطات و علائم الكتریكی، متصدی امور ساختمان، متصدی امور تاسیسات (برقی)، متصدی امور تاسیسات (مكانیكی)، سوزن بان، حفاظت ایستگاه، مكانیسین (تعمیرکار واگن) و حفاظت فیزیكی.

 

اطلاعیه: 

برای استخدام در هر یک از این رده های شغلی نیازمند مدرک تحصیلی مرتبط (طبق دفترچه راهنمای ثبت نام) خواهید بود.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن ۱۴۰۳

برای ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست در زمان اعلام شده به سامانه شرکت پویا نوین سبز مراجعه کرده و نام نویسی خود را تکمیل نمایید. پیش از اقدام برای نام نویسی در این آزمون حتما از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اطلاع حاصل نمایید. در ادامه این مقاله لیستی از مدارک مورد نیاز ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر زمان و تاریخ دقیقی مبنی بر ثبت نام در آزمون استخدامی ارائه نشده است ولی با توجه به زمان استخدامی سال گذشته می توان تخمین زد که نیمه دوم دی ماه ثبت نام صورت گیرد. پس از آماده کردن تمامی مدارک مورد نیاز می توانید با مراجعه به سامانه در تاریخ اعلامی، ثبت نام خود را نهایی کنید.

 

اطلاعیه:

در حال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام در آزمون استخدامی راه آهن اعلام نشده است.

 

شرایط استخدام در شرکت پویا نوین سبز (راه آهن)

همان طور که پیش تر شرح داده شد برای ثبت نام در ردیف های شغلی مختلف در شرکت راه آهن نیازمند برخورداری از برخی شرایط خواهید بود. این شرایط به این دلیل وضع شده اند تا افرادی را از میان متقاضیان بسیار جذب نمایند که بیشترین سازگاری و مطابقت را با فرهنگ سازمانی دارند و بهترین عملکرد و بازدهی را در این مجموعه خواهند داشت. به همین علت در این بخش از مقاله به بررسی دقیق شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای استخدام در این سازمان خواهیم پرداخت. 

شرایط عمومی استخدام راه آهن (شرکت پویا نوین سبز): 

  • داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • داشتن اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان نوشته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • نداشتن منع بكارگیری، اشتغال و نداشتن سوء پیشینه به موجب آرا مراجع قضایی ذی صالح.
  • دارا بودن كارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشكی.
  • داشتن شرایط فیزیكی مورد نظر و سلامت كامل جسمانی و روانی متناسب با شغل برابر استاندارد های مورد نظر شركت.
  • پذیرش افراد و متقاضیان بومی.

نکته: افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:

  • محل تولد و یا صدور شناسنامه داوطلب با محدوده جغرافیایی مورد تقاضا یکی باشد.
  • داوطلب حداقل دو مقطع تحصیلی (از ابتدایی تا پایان دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در محدوده جغرافیایی محل مورد تقاضا طی کرده باشد.
  • داوطلب حداقل یک مقطع تحصیلی (از ابتدایی تا پایان دبیرستان) در محدوده جغرافیایی محل مورد تقاضا طی کرده باشد و در حال حاضر با ارائه اسناد معتبر، در محدوده مذکور سکونت داشته باشد .

تذکر: سکونت در محل جغرافیایی مورد تقاضا، بدون داشتن یکی از شرایط بند های فوق به منزله بومی بودن تلقی نمی گردد.

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

شرایط اختصاصی استخدام راه آهن (شرکت پویا نوین سبز):

رشته شغلی حداکثر سن برای دارندگان کارت پایان خدمت حداکثر سن برای دارندگان کارت معافیت دائم
لکوموتیو ران، متصدی ترافیک، تکنسین ارتباطات و علائم، متصدی امور ساختمان، متصدی امور تاسیسات (برقی و مکانیکی)، راهبر ماشین آلات مکانیزه خط، راهبر جرثقیل ریلی، و ناظر تخلیه و بارگیری 28 سال (1373/01/01)  26 سال (1375/01/01)
سوزن بان، حفاظت ایستگاهی، مكانيسين ( تعميرکار واگن) و حفاظت فيزیكی 26 سال (1375/01/01)  24 سال (1377/01/01) 

سابقه :

متقاضیانی كه دارای سابقه خدمت در مجموعه سیر و حركت راه آهن یا واحد های تعمیراتی ناوگان و مشاغل زیرساخت ریلی می باشند در صورتی که سوابق بیمه ای مرتبط و تایید شده توسط سازمان تامین اجتماعی ارائه دهند، حداكثر تا 4 سال به سقف سنی آن ها اضافه خواهد شد.

نکته: فراموش نکنید که تنها متقاضیان بومی می توانند در این آزمون شركت نمایند.

متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن چنانچه دارای شرایط ایثارگری باشند، لازم است تا در تقاضانامه ثبت نام خویش نسبت به تكمیل فیلد مربوط به ایثارگری اقدام نمایند. توجه داشته باشید که این افراد می بایست علاوه بر دارا بودن شرایط ایثارگری، سایر شرایط عمومی و اختصاصی را نیز دارا باشند. فرزندان شهدا، برادر شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر به شرط ارائه مستندات ایثارگری تایید شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، از شرط سن، حداكثر تا سقف 5 سال معاف خواهند شد. 

 

برای اطلاع از لیست رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن wazmoon.com

اگر جزو داوطلبانی هستید که دارای تمام شرایط لازم برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت راه آهن دارید، لازم است تا با مراحل ثبت نامی آشنا شوید. از این رو در این بخش از مقاله نحوه ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن را مرحله به مرحله همراه با راهنمای تصویری شرح خواهیم داد. توجه داشته باشید که تمامی مراحل نام نویسی اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه به هیچ سازمان و ارگانی وجود ندارد. با ما همراه باشید. 

مراحل نام نویسی در آزمون استخدام شرکت راه آهن:

در ابتدا وارد سایت شرکت پویا نوین سبز به نشانی اینترنتی wazmoon.com شده و بر روی گزینه خرید کارت از سربرگ اصلی، کلیک کنید.

برای خرید کارت لازم است تا اطلاعاتی هم چون نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره شناسنامه و تلفن همراه خود را وارد نمایید.

خرید کارت برای ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن

در این مرحله پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود، یک کد را تحت عنوان کد پیگیری بانک داده خواهد شد.

وارد کردن اطلاعات شخصی برای خرید کارت آزمون استخدامی

سپس در این مرحله که کد پیگیری بانکی را دریافت کرده اید، مجددا وارد صفحه اصلی سامانه شده و بر روی گزینه ” ثبت نام از طریق کد پیگیری بانک ” کلیک نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن از طریق کد پیگیری بانک

پس از طی کردن مراحل مربوطه و دریافت کد رهگیری، ثبت نام شما با موفقیت به پایان خواهد رسید. توجه داشته باشید که اگر کد رهگیری خود را دریافت نکرده اید، به منزله عدم موفقیت در انجام ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن خواهد بود.

درصورتی که اطلاعات خود را در یک مرحله اشتباه وارد کرده باشید، امکان تصحیح و ویرایش آن از طریق گزینه اطلاح و ویرایش برای شما ممکن فراهم شده است. در نظر داشته باشید که تنها به مدت سه بار می توانید اطلاعات خود را اصلاح و یا ویرایش نمایید. 

ویرایش اطلاعات در سامانه استخدام راه آهن

برای اطلاع از چگونگی ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

فراموشی کد پیگیری ثبت نام آزمون استخدامی راه آهن

گاه در مراحل ثبت نام ممکن است فراموش کنید که کد پیگیری بانکی و یا کد رهگیری را یادداشت نمایید. چنانچه یکی از کد های دریافتی خود را فراموش کردید می توانید با توجه به مراحلی که در این قسمت از مقاله بیان خواهیم کرد، کد پیگیری بانک و کد رهگیری خود را بازیابی کنید. با مراجعه به سامانه wazmoon.com شرکت پویا نوین سبز این امکان برای شما ممکن خواهد بود.

مراحل بازیابی کد پیگیری بانک و کد رهگیری عبارت اند از:

در ابتدا می بایست به سایت wazmoon.com وارد شده و از قسمت سربرگ ها گزینه گزینه ” نمایش کد ها ” را انتخاب نمایید.

بازیابی کد پیگیری و کد رهگیری سامانه استخدامی راه آهن

سپس اطلاعاتی مانند کد ملی، شماره شناسنامه و تلفن همراه خود را به دقت وارد نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ” نمایش کد رهگیری ” کلیک نمایید. در نهایت می توانید کد فراموش شده خود را دریافت کنید.

نمایش کد رهگیری سامانه استخدام راه آهن

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت راه آهن ۱۴۰۳

برای ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت راه آهن نیازمند برخی مدارک خواهید بود که در این بخش از مقاله لیست کاملی از این مدارک را ارائه خواهیم داد. فراموش نکنید که پیش از نام نویسی حتما تمامی مدارک را تهیه کنید تا در زمان ثبت نام اشتباه و یا خطایی صورت نگیرد. مدارک مورد نیاز را به تفکیک اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای نام نویسی در سامانه شرکت پویا نوین سبز ارائه داده ایم. این مدارک عبارتند از:

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت راه آهن ۱۴۰۳
  • اسکن عکس 3*4 داوطلب
  • اسکن مدرک تحصیلی
  • اسکن صفحه اول شناسنامه
اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت راه آهن ۱۴۰۳
  • اطلاعات فردی و شناسایی مانند کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ و محل تولد و …
  • اطلاعات محل سکونت مانند آدرس، کد پستی، شماره ثابت و شماره همراه و …
  • اطلاعات و سوابق تحصیلی مانند رشته، مقطع، دانشگاه، معدل و …

منابع آزمون استخدامی شرکت راه آهن ۱۴۰۳

پس از نام نویسی برای آزمون استخدام شرکت راه آهن لازم است تا منابعی را مورد مطالعه قرار دهید تا بهترین نتیجه را در این آزمون کسب کنید. فراموش نکنید که علاوه بر نیاز به مدرک تحصیلی مرتبط، لازم است تا نمره قبولی در این آزمون را نیز کسب کنید تا بتوانید در این شرکت استخدام گردید. از این رو در این بخش از مقاله به صورت تفکیکی به بیان مواد آزمونی عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت راه آهن پرداختیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

منابع عمومی (این منابع در تمامی رشته های شغلی مشترک می باشد.): 

اطلاعات عمومی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان عمومی انگلیسی

منابع اختصاصی (رشته های لکوموتیو ران، متصدی امور ساختمان، امور تاسیسات (برق – مکانیک)، راهبر ماشین آلات مکانیزه خط و راهبر جرثقیل ریلی):

ریاضی و آمار، مبانی مکانیک، مبانی برق و الکترونیک، مبانی فیزیک

منابع اختصاصی (تكنسين ارتباطات و علائم الكتریكی):

ریاضی و آمار، مبانی مخابرات، مبانی برق و الکترونیک، مبانی فیزیک

منابع اختصاصی (شغل متصدی ترافیک و ناظر تخلیه و بارگیری):

ریاضی و آمار، مبانی مکانیک، مبانی برق و الکترونیک و مبانی مدیریت 

منابع اختصاصی (شغل سوزن بان، مكانیسین (تعمیرکار واگن)، حفاظت ایستگاهی و حفاظت فیزیكی):

رياضی و آمار ، مباني مكانيک، مبانی برق و الكترونيک، مبانی فيزيک

 

برای اطلاع از منابع آزمون استخدامی وزارت نیرو بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

عنوان های شغلی مورد نیاز برای استخدام شرکت راه آهن

در این بخش از مقاله لیست کاملی از عنوان های شغلی، مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی مورد نیاز برای استخدام شرکت راه آهن را ارائه داده ایم. در صورت داشتن سوال و یا وجود ابهام می توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

عنوان شغل مقطع تحصیلی رشته تحصیلی
لکوموتیو ران کاردانی و کارشناسی برق، الکترونیک (کلیه گرایش ها)، مکانیک (گرایش های اتومکانیک، ماشین ابزار، طراحی صنعتی، ساخت و تولید، جامدات، سیالات)، کامپیوتر (گرایش های نرم افزار و فن آوری اطلاعات)، ریاضی، فیزیک، عمران (حمل و نقل، راه سازی، نقشه برداری، راه و ترابری، عمران)، مهندسی صنایع (تولید صنعتی، تکنولوژی صنعتی، ایمنی صنعتی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها)، رشته های فنی راه آهن (خطوط راه آهن، ماشین های ریلی، خط و سازه های ریلی، حمل و نقل ریلی و مهندسی راه آهن برقی) و متالوژی
راهبر جرثقیل ریلی
متصدی ترافیک کاردانی و کارشناسی برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، نقشه کشی صنعتی، رشته های فنی راه آهن (خطوط راه آهن، ماشین های ریلی ، خط و سازه های ریلی، حمل و نقل ریلی، مهندسی راه آهن برقی)، مکانیک (اتومکانیک، ماشین ابزار، طراحی صنعتی، ساخت و تولید، جامدات، سیالات)، مهندسی صنایع (تولید صنعتی، تکنولوژی صنعتی، ایمنی صنعتی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها)، کامپیوتر (گرایش های نرم افزار و فناوری اطلاعات)، ریاضی، آمار و مدیریت صنعتی
ناظر تخلیه و بارگیری
راهبر ماشین آلات مکانیزه خط کاردانی و کارشناسی برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکانیک (اتومکانیک، ماشین ابزار، طراحی صنعتی، ساخت و تولید، جامدات، سیالات)، رشته های فنی راه آهن (خطوط راه آهن، ماشین های ریلی ، خط و سازه های ریلی، حمل و نقل ریلی)
تکنسین ارتباطات و علائم الکتریکی کاردانی و کارشناسی برق (الکترونیک، کنترل و مخابرات)
متصدی امور ساختمان کاردانی و کارشناسی عمران (گرایش های نگهداری و مرمت ساختمان، آب و فاضلاب)
متصدی امور تاسیسات (برقی) کاردانی و کارشناسی برق صنعتی، الکترونیک، برق (گرایش توزیع)
متصدی امور تاسیسات (مکانیکی) کاردانی و کارشناسی تاسیسات مکانیکی ساختمان، حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، تبرید و گاز رسانی
سوزنبان دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکانیک، اتومکانیک، نقشه کشی صنعتی، ماشین ابزار و کامپیوتر
حفاظت ایستگاهی
مکانیسین (تعمیر کار واگن)
حفاظت فیزیکی دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکانیک، اتومکانیک، ماشین ابزار، کامپیوتر

اخبار مرتبط با شرکت راه آهن

اطلاعیه نوبت دهی مجدد غائبین مرداد ماه آزمون استخدام شرکت پویا نوین سبز (مشاغل عملیاتی ریلی):

نوبت دهی مجدد غایبین مرداد ماه (معاینات سلامت شغلی داوطلبین مشاغل راه آهن) آزمون استخدامی شرکت پویا نوین سبز (مشاغل عملیاتی ریلی) اعلام گردید. 

فشار مضاعف شرکت راه آهن بر شرکت های ریلی/ کاهش کم سابقه بهره وری واگن ها در بخش ریلی:

مدیر عامل شرکت ریل پرداز سیر در مورد تاکید راه آهن بر اخذ مطالبات خود از شرکت های ریلی گفت: راه آهن طبق قانون می تواند نسبت به دریافت مطالبات خود اقدام کند و شرکت های ریلی هم قطعا ملزم به پرداخت این مطالبات هستند.

حسین پور جعفر افزود: ولی رویکردی که راه آهن در یک سال اخیر و به خصوص در سال ۱۴۰۳ در پیش گرفته، فشار مضاعف بر شرکت های ریلی است.

او تاکید کرد: پرداخت مطالباتی که بخشی از آن مطالبات انباشته شده از سال های گذشته بوده، در این مدت کوتاه از توان شرکت های ریلی خارج است.

خلاصه مطلب

با نزدیک شدن به زمان ثبت نام آزمون استخدام شرکت راه آهن، سوال ها در رابطه با چگونگی ثبت نام، مدارک مورد نیاز، شرایط الزامی و زمان ثبت نام نیز آغاز می شود. از این رو در این مقاله به بررسی کامل نحوه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت راه آهن در سامانه شرکت پویا نوین سبز به نشانی اینترنتی wazmoon.com پرداختیم. لازم به ذکر است که در حال حاضر زمان دقیق شروع ثبت نام استخدامی اعلام نگردیده است ولی با توجه به اینکه سال گذشته در دی ماه این نام نویسی آغاز گردید، می توان تخمین زد که در سال پیش رو نیز این ثبت نام در دی ماه آغاز خواهد شد. در این مقاله اطلاعات مهم دیگری هم چون منابع مورد نیاز برای مطالعه آزمون استخدامی، رده های شغلی مورد نیاز و چگونگی بازیابی کد های پیگیری نیز شرح داده شد.

پس از مطالعه دقیق این مقاله در صورتی که با سوال، اشکال و یا ابهامی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان با تجربه مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. کامنت شما در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی کارشناسان ما پاسخ داده خواهند شد.

 

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله استخدام شرکت راه آهن بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توان در آزمون استخدامی راه آهن ثبت نام کرد؟

برای ثبت نام در آزمون استخدامی راه آهن می بایست از طریق سایت www.wazmoon.com اقدام نمایید. با مراجعه به مقاله فوق می توانید نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی راه آهن را به صورت راهنمای مرحله به مرحله ای مشاهده نمایید.

برای ثبت نام در آزمون استخدام شرکت نوین پویا سبز چه شرایطی نیاز است؟

از جمله مهم ترین شرایط لازم مرتبط بودن مدرک تحصیلی با مدرک مورد نیاز در هر رده شغلی می باشد. برای مشاهده سایر شرایط لازم برای استخدام می توانید به مقاله فوق مراجعه نمایید. 

آیا برای ثبت نام در آزمون استخدامی محدودیت سنی اعمال گردیده است؟

بله؛ برای ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت راه آهن محدودیت سنی اعمال گردیده است. متقاضیان گرامی می توانند با مراجعه به مقاله فوق از شرایط سنی مورد نیاز برای استخدام کسب اطلاع نمایند.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «استخدام شرکت راه آهن ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo دانیال گفت:

    مهندس راه آهن در رشته خط و سازه هلی ریلی هستم از دانشگاه اصفهان ، امسال استخدام دارید ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشخص نیست

  2. Avatar photo امید گفت:

    سلام ببخشید
    من بجای دایی خدم که معاون راه اهن هست قراره جایگزین بشم
    ولی متاسفانه ۶ماه بعد از بازنشستگی ایشون خدمت سربازی بنده تموم میشه
    آیا راهی هست که جایگزین بشم ولی بعد ۶ماه برم جای ایشون؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      جناب این سوال ربطی به مجموعه ی ما ندارد و باید با گزینش راه آهن در ارتباط باشید.

  3. Avatar photo احسان گفت:

    سلام متولد فروردين ۷۵ هستم آیا میتوانم در مقطع دیپلم در آزمون ۱۴۰۱ ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام طبق دفترچه راهنمای استخدام شرکت راه اهن که قرار هست بیاد باید اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)