ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آموزش مکالمه چینی برای مسافرت و مهاجرت

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۲
مکالمه چینی برای سفر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تعداد افرادی که یادگیری زبان چینی را تنها برای برقراری ارتباط با چینی ها میخواهند یادبگیرند ، کم نیست.وهدف آنها شرکت در آزمون های تخصصی سفارت چین و یا فراگیری زبان تخصصی تجاری بازرگانی چینی نیست.

این عزیزان طبعا بدلیل انجام امور اولیه خود در فرودگاه ها ، هتل ها ، مارکت ها و سنتر های مختلف ، نیاز به آموزش زبان چینی دارند.همانطور که ازشنیده ها پیداست چینی ها خیلی مایل به صحبت کردن به زبان انگلیسی یا زبان دیگر نیستند.و تنها با زبان اصلی چین و با گویش ماندارین راحت تر و مایل به مکالمه با سایرین میباشند.

 

با توجه به این موضوع میخواهیم به آموزش مکالمه چینی برای مسافرت و مهاجرت بپردازیم.

رسیدن به سطح مکالمه هر زبان نیاز به آشنایی و پیشرفت هرچهار مهارت اصلی زبان تا حدودی خواهد داشت.این روش طبق استانداردهای بین المللی و طبق آخرین پژوهش های اساتید برترین دانشگاه های دنیا بدست آمده است.و دلیل منطقی آن این است که اگر به هر ترتیبی شما از طریق حفظ گرفتن و یا هر روش غیر آکادمیک دیگر چند جمله نیز قادر به حرف زدن شوید ، این موضوع با کمی فاصله گرفتن از آن زبان ، به سرعت و بطور کلی از ذهن انسان پاک میشود.

اما اگر بتوانیم پشرفت هر چهار مهارت اصلی زبان ( خواندن ، نوشتن ، شنیدن ، صحبت کردن ) را تا حدودی به موازات هم انجام داد ، قطعا با چندین سال فاصله هم ، شما دستور و مجموعه قواعد این زبان را فراموش نخواهید کرد. و با مروری کوتاه به همان سطح پیشرفته ایی که داشتید ، کاملا مسلط بر زبان چینی خواهید بود.

با توجه به تعدد بسیار زیاد مخاطبین و علاقمندان به یادگیری مکالمه چینی ، موسسات و افراد زیادی نیز مدعی در ارایه دوره های آموزشی شده اند، اما برای انتخاب و اطمینان به یک مرکز یا یک مدرس خوب میبایست بررسی های لازم را بعمل آورد تا خدایی نخواسته هزینه و وزمانی که صرف مینمایید ، از بین نرود.

چرا که امروزه شاهد ورود نگاه های تجاری محوری هستیم که صرفا بدلیل کسب درامد بیشتر بدون داشتن تخصص در امر آموزش صرفا بدلیل مقداری آشنایی به این زبان ، مدعی در امر آموزش هستند.اما باید به این نکته آگاه بود که مقوله آموزش و انتقال داده های یک زبان صرفا به بلد بودن یک زبان ارتباطی ندارد.

  • مدرس و مراکزی را باید انتخاب نمود که دوره های تربیت مدرس را گذرانده باشند
  • تحصیلات مرتبط در زمینه آموزش زبان چینی را در سطوح پیشرفته داشته باشند
  • حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان چینی باشند
  • بیش از 8 سال سابقه تدریس و برگزاری کلاس زبان چینی را داشته باشند
  • بر تکنیک های روز آموزش زبان مسلط و آگاه باشند
  • بر اساس متد و منابع مورد تایید دانشگاه های کشور چین دوره ها ارایه گردد
  • همسو و هم جهت با ساختار مورد نظر بخش فرهنگی سفارت چین پیشرفت نماید
  • و نیم نگاهی نیز به آمادگی زبان آموز برای شرکت در آزمون Hsk مدنظر قرار گیرد
  • باید مجموعه یا مدرسی را انتخاب نمود که دارای سوابق خوبی در این زمینه باشد

یعنی شما بتوانید براحتی نتایج عملکرد آنها را در یک جامعه آماری منطقی بیابید.تا بتوانیم به آن متد و ساختار اطمینان نموده و آموزش مکالمه چینی برای مسافرت و مهاجرت را در آن مرکز آغاز نمود.

امروزه با گذشت سالها فعالیت در زمینه آموزش زبان چینی با شنیدن نام این رشته و یک جستجوی ساده به نامی آشنا برمیخوریم که نتایج و عملکرد کاملا قابل قبولی را ازخود به ثبت رسانده و به گفته مخاطبینش ، بهترین آموزشگاه زبان چینی است که در حال حاضر درحال فعالیت است.

آموزش زبان چینی در آموزشگاه ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج با بهره مندی از کادری مجرب و دلسوز و با استفاده از برترین متدهای آموزش زبان مطابق با ساختار مورد تایید بخش فرهنگی سفارت چین ، ارایه دهنده برترین و با کیفیت ترین دوره های زبان چینی است.و باتوجه به کسب نتایج ایده ال توجه بسیاری از علاقمندان به یادگیری زبان چینی را به خود جلب نموده است.

یکی از مزایای ایران کمبریج ارایه دوره های تخصصی و بسیار زود بازده است که بصورت کاملا منسجم و هدفمند بصورت فوق فشرده به شما ارایه خواهد شد.این مرکز در تمامی سطوح ( از سطح مبتدی تا پیشرفته ) در حال ارایه و برگزاری دوره ها است. و در جهت آمادگی شرکت در آزمون Hsk  یک مرکز بسیار قوی و قابل اطمینان میباشد.

از دیگر ویژگی های این مرکز به شروع دوره ها است که در هر هفته حتما چند شروع ترم را برای متقاضیان تدارک میبیند و شما مدت زمان زیادی را منتظر شروع ترم مناسب سطح خود ، نخواهید ماند.

تنوع برگزاری دوره ها در روزهای مختلف هفته شرایطی را ایجاد نموده تا با هربرنامه زمانبندی که داشته باشید ، کلاسی مناسب سطح شما موجود باشد.حتی کلاس های ویژه شاغلین که در روزهای پایان هفته ( پنجشنبه ها یا جمعه ها ) بصورت یکروز در هفته نیز تدارک دیده شده است.که این موضوع نیز میتواند بسیار مفید و کارگشا برای علاقمندان باشد.

در کنار این ویژگی های برتر و کیفیت بسیار عالی ، هزینه های بسیار منصفانه و معقولانه ای برای هر ترم و دوره درنظر گرفته شده است که امکان استفاده برای تمامی اقشار را به همراه داشته است.

این مرکز معتبر با آدرس وب سایت https://www.ircambridge.com/  درحال حاضر با سه شعبه در حال فعالیت است و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین این مرکز در ارتباط باشید. ساعات کاری این مجموعه از ساعت 8 صبح تا 8 شب میباشد.

شعبه مرکزی ( میدان ولیعصر ) : 88854048 – 88854207

شعبه غرب ( میدان صادقیه ) : 44024298 – 44024371

شعبه جردن ( میدان ونک ) : 88054860 – 88064197

 

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • کارت ورود به جلسه المپیاد۱

    دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی 1403 | my.medu.ir

    اطلاع از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1403 بسیار اهمیت دارد. المپیاد دانش آموزی در چند مرحله هر ساله برگزار شده و افرادی که برای آن ثبت نام می کنند لازم است به صورت غیر حضوری...
  • چگونه سردفتر شویم

    چگونه سردفتر شویم؟ مزایا، معایب و درآمد

    اگر به شغل سردفتری علاقه دارید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه سردفتر شویم؟ سردفتری چه مزایا و معایبی دارد؟ سردفتری به شغلی گفته می‌شود که فرد در دفاتر اسناد رسمی و یا دفاتر ازدواج...
  • ثبت نام در مسابقه هوشیار

    ثبت نام در مسابقه هوشیار + مراحل و چیستی

    سازمان برگزار کننده آزمون تیزهوشان، با هدف برقراری عدالت آموزشی یک مسابقه تلویزیونی به نام مسابقه هوشیار را برگزار می‌ کند. موضوع سؤالات این مسابقه، هوش هستند و دانش‌ آموزانی که در چند سال اخیر در آزمون تیزهوشان قبول شده‌...
  • بهترین مشاوره تحصیلی در اهواز

    بهترین مشاور انتخاب رشته اهواز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

    بسیاری از افراد در ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اهواز سؤال دارند و می‌خواهند بدانند به کدام مراکز در این شهر مراجعه کنند. افرادی که در ارتباط با انتخاب رشته، مهارت‌های تحصیلی، روش‌های مطالعه منابع و آمادگی جهت شرکت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)