ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آمادگی برای آزمون دستیاری ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
آمادگی برای آزمون دستیاری 99
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای آمادگی برای آزمون دستیاری دندانپزشکی و پزشکی موارد زیادی است که باید آن را رعایت نمایید. امکان شرکت در کلاس های آمادگی آزمون دستیاری پزشکی و دندانپزشکی برای تمامی داوطلبان وجود دارد. لذا هر یک از  متقاضیان می توانند علاوه بر استفاده از تجربه مشاوران و نفرات برتر کنکور، برای سوالات خود پاسخ مطمئن و درستی را به دست آوردند.

 

 

برای دریافت مشاوره آمادگی برای آزمون دستیاری ۱۴۰۳ – انجام برنامه ریزی ، دریافت کارنامه پذیرفته شدگان سال های گذشته ، دریافت لینک بانک سوالات آزمون دستیاری پزشکی با مشاوران از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

چگونه آمادگی آزمون دستیاری پزشکی را در خود ایجاد کنیم؟

برای ایجاد آمادگی ابتدا باید اطلاعات لازم و کافی را کسب نمایید. گاهی علت بی انگیزگی و یا پریشانی ما ممکن است به همین مورد مربوط شود. بنابراین در هر رشته ای که هستید و هر تخصصی را که می خواهید انتخاب نمایید، توصیه ما به شما این است که حتما اطلاعات لازم را کسب نمایید تا با چشم باز تخصص مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

همین مسئله می تواند به شما برای ایجاد انگیزه بسیار کمک نماید. گاهی حتی پیشنهاد ما به برخی از داوطلبان دکتری این است که در کلاس های درسی همان رشته حضور یابید تا در آن جو قرار بگیرید. گاهی همین حضور می تواند به شما این باور را القا کند که می توانید شما نیز پذیرفته شده بعدی این رشته باشید.

 

در کلاس های آمادگی آزمون دستیاری پزشکی شرکت کنید

 

در کلاس های آمادگی آزمون دستیاری پزشکی شرکت کنید

در کلاس های آمادگی آزمون دستیاری پزشکی شرکت کنید

 

شاید با مطالعه این مورد این تصور را داشته باشید که ما توانسته ایم در کنکور سراسری موفقیت دلخواه خود را کسب نماییم. حال دلیلی برای شرکت در اینگونه کلاس ها وجود نخواهد داشت زیرا ما می توانیم به سرعت راه موفقیت را پیدا کنیم و در همان مسیر گام برداریم. اما دو نکته مهم را در این رابطه باید مد نظر قرار دهید.

  1. کنکور سراسری منابع بسیار مشخصی دارد. شما می توانستید تمامی سوالات و همچنین تجربه افراد مختلف را به راحتی به دست آورید و به هر بانک اطلاعاتی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید.
  2. ظرفیت و پذیرش برای هر رشته بالا می باشد و داوطلبان می توانند در هر یک از رشته هایی که مایل باشند، راحت تر پذیرفته شوند. در صورتی که شما برای پذیرفته شدن در هر تخصص، با ظرفیت  1 یا 2 نفر مواجه هستید و همین مسئله کسب رتبه بسیار بالا را می طلبد.

شرکت و حضور در کلاس های آمادگی آزمون دستیاری پزشکی و دندانپزشکی به شما کمک می نماید تا از تمامی تجارب افراد موفق در این زمینه بهره مند شوید و همچنین از تمامی تکنیک های مطالعه برای زدن بالاترین درصد و کسب رتبه قبولی بهره مند شوید.

 

برنامه ریزی کنید

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که در حال حاضر مشغول به کار باشند و یا متاهل هستند. به همین دلیل برای آمادگی آزمون دستیاری پزشکی  و دندانپزشکی کمی دچار مشکل باشید. یکی از دلایلی که می تواند موجب ایجاد استرس در داوطلبان شود، عدم برنامه ریزی درست و اصولی است.

یک مشاور آزمون دستیاری پزشکی به شما کمک می نماید تا به راحتی با توجه به زمان خود برنامه ریزی درست و اصولی را داشته باشید.

 

برای ایجاد آمادگی آزمون دستیاری پزشکی تحلیل کنید

 

برای ایجاد آمادگی آزمون دستیاری پزشکی تحلیل کنید

برای ایجاد آمادگی آزمون دستیاری پزشکی تحلیل کنید

 

منطور ما از تحلیل، شامل موارد متعددی می باشد. اولا به هنگام مطالعه، تمامی متنی را که در حال مطالعه آن می باشید را برای خود تحلیل کنید. به عنوان فردی که قرار است سوالات آزمون را طرح کند. اقدام دومی که لازم است به انجام برسانید، تحلیل سوالات بانک سوالات آزمون دستیاری ۱۴۰۳ است. با توجه به اینکه سوالات هر آزمون می تواند دقیق ترین مرجع برای شما باشد، به همین دلیل با استفاده از بررسی اشتباهات خود می توانید عملکرد بهتری در آزمون داشته باشید.

 

مطالعه مداوم داشته باشید

یکی از توصیه هایی که آقای احسان خبازی نفر اول آزمون دستیاری به تمامی متقاضیان آزمون دستیاری داشتند این است که برای آمادگی آزمون دستیاری پزشکی حتما مطالعه مستمر را سرلوحه کار خود قرار دهید و با توجه به برنامه ریزی درست و اصولی به صورت دقیق و تمام وقت با پشتکار مطالعه کنید. زیرا موفقیت در هیچ آزمونی بدون تلاش میسر نخواهد بود.

 

از نکات تستی مهم غافل نشوید

اگر نگاهی به جدول ظرفیت بیندازید، حتما متوجه این مسئله خواهید شد که پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی کار راحتی نخواهد بود و به همین دلیل حتی یک تست درست و یا غلط می تواند بر سرنوشت و رتبه شما بسیار تاثیر گذار باشد. به همین دلیل در همان زمان که در حال مطالعه می باشید، حتما تمامی نکات تستی و مهم را علامت بزنید، حاشیه نویسی کنید و همزمان یادداشت برداری نمایید.

 

 از مطالب انگیزشی عافل نشوید

یکی از مزایای بزرگ شرکت در کلاس های آمادگی آزمون دستیاری دندانپزشکی و پزشکی این است که برای شما ایجاد انگیزه می نماید. زیرا شما از تجربه افرادی استفاده خواهید نمود که موفق به طی نمودن این راه با موفقیت کامل شده اند. اما در صورتی که دسترسی به این کلاس ها ندارید، اصلا نگران و نا امید نشوید. می توانید از ویس های انگیزشی برای ایجاد آمادگی استفاده نمایید.

 

برای آمادگی آزمون دستیاری پزشکی منابع را به درستی انتخاب کن

انتخاب منابع به نوبه خود می تواند بسیار با اهمیت باشد. زیرا در صورت انتخاب درست می توانید با خیال آسوده و به دور از نگرانی این اطمینان را داشته باشید که در صورت رعایت تمامی موارد می توانید موفقیت لازم را به دست آورید و حتما از تغییرات منابع آزمون دستیاری  شامل چه دروسی می باشد؟ نیز اطلاع یابید. زیرا در سال های اخیر برخی از منابع دچار تغییر شده اند.

 

آمادگی آزمون دستیاری دندانپزشکی

 

آمادگی آزمون دستیاری دندانپزشکی

آمادگی آزمون دستیاری دندانپزشکی

 

ظرفیت پذیرش در رشته دندانپزشکی نیز همانند تخصص های دیگر کم می باشد.در صورتی که منابع آزمون دستیاری دندانپزشکی را به صورت دقیق مطالعه نمایید و از مشاوره قبولی افراد پذیرفته شده در این رشته اطلاع یابید و برای برنامه ریزی و سایر موارد دیگر نیز از تخصص آنان بهره مند شوید.

در صورتی که زمان کمی دارید و یا برای مدتی است که از رشته خود دور شده اید، اصلا نگران نباشید و تمام تلاش خود را برای موفقیت داشته باشید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با آمادگی آزمون دستیاری پزشکی و دندانپزشکی اطلاعاتی را به شما ارائه نماییم. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در کلاس های آمادگی آزمون دستیاری پزشکی و دندانپزشکی و همچنین دریافت مشاوره قبولی در آزمون می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

مطالب مرتبط

مشاوره قبولی آزمون دستیاری 

دفترچه آزمون دستیاری ۱۴۰۳

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چقدر زمان برای آمادگی آزمون دستیاری پزشکی نیاز داریم؟

این مورد برای هر فردی می تواند متفاوت باشد. اما به طور معمول نکاتی برای آمادگی آزمون دستیاری دندانپزشکی و پزشکی وجود دارد که با رعایت آن می توانید بهترین نتیجه را کسب نمایید.

 

چگونه می توانم برای کلاس های آمادگی آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام نمایم؟

برای اطلاع از شرایط کلاس های آمادگی آزمون دستیاری پزشکی و دندانپزشکی با شماره های 9099075307 – تماس از سراسر کشور و 9099075307 – تماس از استان تهران ، از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

خدمات مشاوره آمادگی آزمون دستیاری دندانپزشکی و پزشکی شامل چه مواردی می باشد؟

معرفی منابع، ارائه بانک سوالات سال های گذشته، انجام برنامه ریزی، ارائه مشاوره و راهنمایی ، رفع مشکلات و تحلیل سوالات توسط پذیرفته شدگان آزمون دستیاری سال های گذشته.

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته آزمون دکترا

    انتخاب رشته دکتری 1403 {راهنما و نکات مهم} | ایران تحصیل

    انتخاب رشته دکتری یکی از مهمترین دغدغه‌های پذیرفته‌شدگان است، چرا که پس از اعلام نتایج آزمون دکتری، داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده برای انتخاب رشته در سامانه سنجش آموزش کشور اقدام کنند. بنابراین داوطلبان براساس کارنامه کتبی خود...
  • اعلام نتایج آزمون دکتری

    اعلام نتایج آزمون دکتری 1403+ مشاهده جواب sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری از روز 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده و کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به دریافت کارنامه اولیه خود کرده و برای تعیین وضعیت خود برای...
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری {لینک دانلود pdf 1403} | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1403 منتشر شد. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، یکی از مهم‌ترین فرآیندی که داوطلبان باید آن را با حساسیت انجام دهند، انتخاب رشته دکتری است. به این ترتیب قبول شدگان پیش از انتخاب...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
تماس با مشاور