ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پکیج کنکور انسانی 1403 {توصیه رتبه ها}

پکیج کنکور انسانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پکیج کنکور انسانی، برای دانش آموزان و داوطلبان رشته انسانی و یا افراد فارغ‌ التحصیلی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، پکیجی است که به افراد کمک می‌کند با روش و فرآیند تست زنی آشنا شوند. علاوه بر این، این پکیج به آن ها کمک می کند تا بتوانند به صورت کامل دروس اختصاصی و عمومی این رشته را بیاموزند تا در نهایت فرآیند مطالعاتی و تست زنی را شروع کنند. 

سازمان سنجش در زمان برگزاری کنکور سراسری رشته انسانی برای ادامه تحصیل داوطلبین در رشته محل‌ های دانشگاه‌ های سراسری به صورت روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان شرایطی را محیا کرده است. واجدین شرایط ثبت نام کنکور انسانی با داشتن برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده قادر هستند مسیر دستیابی به موفقیت را برای خود هموار کنند. 

مهم ترین نقطه اشتراک بین رتبه های برتر کنکور سراسری استفاده از خدمات مشاوره و برنامه ریزی دقیق می باشد، آکادمی ایران تحصیل با 16 سال سابقه در زمینه مشاوره کنکور با ارائه پکیج های مشاوره ای که شامل مفادی اعم از پشتیبانی 24 ساعته، گزارش نموداری پیشرفت، آزمون های آنلاین دوره ای و … می باشد همواره مرجعی مناسب و جذاب برای برای دانش آموزان کنکوری بوده است، جهت مشاهده هزینه و نحوه استفاده از این پکیج ها کافیست  بر روی لینک کلیک کرده و وارد سامانه شوید. 

پکیج کنکور انسانی

 

آشنایی با کنکور انسانی

تمامی سوالات دفترچه مربوط به دروس اختصاصی رشته انسانی در کنکور متشکل از 180 تست است و داوطلبان این رشته در مدت زمان 165 دقیقه باید به سوالات پاسخ دهند. از پرطرفدارترین رشته های کنکور انسانی می توان به مدیریت، روانشناسی، حقوق و حسابداری اشاره کرد. تعداد شرکت کنندگان کنکور انسانی در سال های 80 تا 90 با کاهش قابل ملاحظه ای به دلیل نگرانی از اشتغال رو به رو شد که خوشبختانه در سال های گذشته و با تاکید بیشتر در نقش استراتژیک فارغ التحصیلان رشته های انسانی در سلامت جامعه، روند رو به رشدی در تعداد شرکت کنندگان کنکور انسانی شاهد هستیم.

 

شرایط ثبت نام کنکور سراسری انسانی 

همانطور که میدانید برای شرکت در کنکور سراسری انسانی داوطلب باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشد و افرادی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی نیستند نمی توانند در کنکور سراسری انسانی شرکت کنند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که شرایط عمومی و اختصاصی توسط سازمان سنجش مشخص شده است چیست؟ در پاسخ به این سوال بهتر  است ذکر کنیم در این بخش 4 نمونه از مهمترین شرایط برای شرکت در کنکور سراسری را قید خواهیم کرد. در گام اول بهتر است اطلاعاتی را در مورد 2 نمونه از مهمترین شرایط عمومی در اختیار شما قرار دهیم.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم داوطلبان مجاز به شرکت در کنکور سراسری انسانی هستند که به نظام جمهوری اسلامی معتقد باشند و به ادیان مصرحه در قانون اساسی عقیده داشته باشند. در ادامه بهتر است به 2 نمونه از مهمترین شرایط اختصاصی که یک داوطلب برای شرکت در کنکور انسانی باید داشته باشد اشاره کنیم. شایان ذکر است بدانید مهمترین شرایط برای شرکت در کنکور سراسری انسانی داشتن مدرک دیپلم مقطع دبیرستان و مدرک پیش دانشگاهی است.

 

دروس کنکور انسانی

دروس اختصاصی کنکور انسانی بر اساس ترتیب دفترچه کنکور انسانی شامل:

  • ریاضی (۲۰ تست و ۲۵ دقیقه زمان)
  • اقتصاد (۱۵ تست و ۱۰ دقیقه زمان)
  • زبان و ادبیات فارسی (۳۰ تست و ۳۰ دقیقه زمان)
  • زبان عربی (۲۰ تست و ۲۰ دقیقه زمان)
  • تاریخ و جغرافیا (۳۰ تست و ۲۵ دقیقه زمان)
  • علوم اجتماعی (۲۰ تست و ۱۵ دقیقه زمان)
  • فلسفه و منطق (۲۵ تست و ۲۵ دقیقه زمان)
  • روان شناسی (۲۰ تست و ۱۵ دقیقه زمان)

 

در صورتی که قصد آشنایی با لیست رشته های انسانی با رتبه مورد نیاز را دارید کلی کنید.

 

ضرایب دروس اختصاصی انسانی

 

عنوان درس زیر گروه ۱ زیر گروه ۲ زیر گروه ۳ زیر گروه ۴ زیر گروه ۵
ریاضی ۲ ۴ ۴ ۳ ۳
اقتصاد ۱ ۲ ۳ ۲ ۲
ادبیات ۴ ۲ ۲ ۲ ۲
عربی ۴ ۱ ۱ ۱ ۱
تاریخ و جغرافیا ۱ ۱ ۱ ۳ ۱
علوم اجتماعی ۱ ۳ ۲ ۲ ۳
فلسفه و منطق ۳ ۱ ۱ ۲ ۲
روان شناسی ۱ ۲ ۱ ۳ ۳

 

آشنایی با کنکور انسانی

 

روش مطالعه دروس اختصاصی انسانی

تمامی دروس اختصاصی کنکور انسانی به جز رشته ریاضی و آمار به صورت حفظی است که فقط راه موفقیت داوطلبین کنکور تست زنی دقیق دروس اختصاصی است که می‌توان با مطالعه مکرر و یاد سپاری با یادگیری روش تست زنی مباحث دانست. برای آشنایی با تمامی این موارد، داوطلبان باید از یک مشاور خوب و با تجربه و ماهر، کمک بگیرند. مشاوران ما در ایران تحصیل می توانند به تمامی داوطلبان در هر یک از گروه ها یاری رسانند. 

آکادمی ایران تحصیل با سابقه ای درخشان و رزومه ای پر از رتبه های برتر با ارائه برنامه ریزی تحصیلی هوشمندانه برای سال کنکور به همراه پشتیبانی 24 ساعته رتبه های تک رقمی مسیر شما را برای کسب رتبه های برتر هموار خواهد کرد؛ جهت کسب اطلاع از هزینه و نحوه دسترسی به پکیج کافیست  روی لینک کلیک کرده و وارد سامانه شوید. 

ویژگی های پکیج کنکور انسانی

 

 

دفترچه اختصاصی کنکور انسانی

 

دفترچه اختصاصی کنکور انسانی
نام دروس تعداد سوالات شماره سوال مدت زمان پاسخگویی به هر درس بر حسب دقیقه
ریاضی 20 101 – 120 25
اقتصاد 15 121 – 135 10
زبان و ادبیات فارسی 30 136 – 165 30
زبان عربی 20 166 – 185 20
تاریخ و جغرافیا 30 186 – 215 25
علوم اجتماعی 20 216 – 235 15
فلسفه و منطق 25 236 – 260 25
روانشناسی 20 261 – 280 15

 

 

پکیج کامل کنکور انسانی

با در نظر گرفتن اهمیت یادگیری مفهومی و همچنین نیاز داوطلبان کنکور انسانی به یادگیری روش‌ های تست زنی مباحث دروس اختصاصی و دروس عمومی رشته انسانی، ایران تحصیل نسبت به گردآوری پکیج کامل کنکور رشته انسانی با تدریس اساتید برتر رشته انسانی کشور اقدام کرد. منابع پکیج کامل کنکور انسانی ایران تحصیل به گونه‌ ایی تنظیم و تدریس می‌شود که تمامی دانش آموزان در سطحی از جمله سطح بالا، متوسط و ضعیف نیز قادر هستند با تهیه این بسته به سطح بسیار خوبی از یادگیری مفهومی و کنکوری دروس اختصاصی و عمومی رشته انسانی برسند.

 

برای دریافت مشاوره کنکور انسانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

پکیج رشته انسانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • تدریس تمامی دروس تخصصی رشته انسانی
  • تدریس توسط بهترین اساتید کشور
  • استفاده از روش‌های خاص و الگوهای ابتکاری برای تدریس بهتر مفاهیم
  • شهودی‌ سازی مطالب برای آموزش دروس دشوار
  • تدریس با استفاده از نقشه‌ راه‌ های کاربردی
  • آموزش نحوه پاسخگویی به تست‌های کنکور در سریع‌ترین زمان ممکن
  • بررسی و حل تست‌های کنکور و تست‌های تالیفی
  • پکیج جامع و کامل
  • قیمت مناسب و ایده‌آل
  • مناسب برای تمامی داوطلبان با پایه تحصیلی ضعیف و قوی

 

 

پکیج رشته انسانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

روش مطالعه در پکیج کنکور انسانی

دانش آموزان با در دست داشتن پکیج کنکور انسانی و همچنین وجود حجم قابل توجهی از منابع روبرو خواهند شد در حقیقت در هنگام اولویت بندی هر درس و مبحث، دچار سردرگمی خواهند شد. در پکیج کنکور انسانی، به یادگیری دروس و برنامه ریزی دقیق هر درس با توجه به نیاز هر دانش آموز که در آن جزئیات کامل در نظر گرفته شده است، می‌پردازند. برنامه ریزی اختصاصی و مشاوره درسی به صورت رایگان در اختیار افرادی که پکیج کنکور انسانی را در نظر می‌گیرند قرار دارد.

 

برنامه ریزی کنکور سراسری انسانی

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، می‌بایست پس از پیدا کردن منابع مطمئن و بر اساس کتب درسی معرفی شده و از سوی سازمان سنجش برای مطالعه و آمادگی بهتر برای دروس امتحانی برای برنامه‌ریزی دقیق اقدام کنید تا مسیر خود را برای ادامه راه و رسیدن به هدف نهایی خود در کنکور به صورت نقشه‌ایی تعیین کرده و از آن به بعد بر اساس نقشه مطالعه می‌کنند

تمامی داوطلبان پس از آشنایی با نحوه مطالعه استاندارد، اصولی و برنامه ریزی برای کنکور انسانی قادر هستند با پشتکار و کوشش در راه رسیدن به هدف خود تلاش کنند. بعد از صحبت با دانش آموزان و داوطلبان برتر کنکور انسانی به این نتیجه رسیدیم که از جمله مهم‌ترین راه‌های موفقیت داشتن برنامه ریزی اصولی باشد، اغلب داوطلبان اطلاعات لازم برای برنامه ریزی صحیح را باید با استفاده از این پکیج کسب کنند.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با ارائه جدیدترین پکیج های آموزشی کنکور سراسری، بهترین روش های مطالعه را به داوطلبان آموخته و قبولی آن ها را در رشته مورد علاقه شان تضمین می کنند. برای دریافت مشاوره بر روی لینک کلیک کرده و وارد سامانه شوید. 

روش مطالعه پکیج کنکور انسانی

 

مزایای استفاده از پکیج کنکور انسانی 

استفاده از این پکیج برای افرادی که می خواهند در کنکور انسانی شرکت نمایند، مزایا و فوایدی را به همراه دارد که برخی از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشند: 

  • کامل و جامع بودن پکیج کنکور انسانی

استفاده از این پکیج خیال شما را از لحاظ کامل بودن منبع راحت می کند دیگر نگران این نخواهید بود که نکند یک قسمتی از کتاب را نداشته باشد یا جا افتاده باشد. این پکیج خط به خط کتاب را به طور کامل برای شما شرح داده است.

  • آموزش روش های سریع تست زنی

در پکیج کنکور انسانی شما روش های سریع تست زنی تمامی دروس را به طور کامل یاد خواهید گرفت اما به چه صورت تمامی آن ها را فرا خواهید گرفت؟ اساتید گرامی موسسه ایران تحصیل با استفاده از الگوها و انیمیشن ها و تصویرسازی دروس را به طور کامل به شما یاد می دهند و با توجه به انیمیشن ها و تصاویری که وجود دارد مطالب به نیمکره راست شما منتقل می شوند که همان حافظه تصویری شما می باشد پس مطالب هم از یاد شما نخواهند رفت و در کنکور با استفاده از آن ها سریعتر به جواب می رسید.

  • آموزش مفهوم محور

این پکیج به طور مفهوم محور می باشد یعنی چه؟ یعنی اینکه اساتید دروس را به طوری تدریس کرده اند که در تدریس شان به طور کامل نکات ترکیبی را اشاره کرده اند و بهتر است بگویم که ترکیبی تدریس کرده اند و شما با دیدن این تدریس ها به راحتی می توانید به سوالات ترکیبی هم به خوبی پاسخ دهید.

  • یادگیری کم حجم اما با کیفیت

در کم ترین زمان دروس به شما آموزش داده می شود. یعنی همه شما دین و زندگی ای که برای شما ممکن است چندین ماه طول بکشد فقط با مشاهده 50 ساعت دی وی دی کل دین و زندگی را با تمام نکات ترکیبی اش و مفهوم و پیام آیه ها به خوبی آموزش می بینید.

  • ارائه پاسخ های تشریحی کامل

پاسخ تمامی تست ها به صورت کاملا تشریحی توضیح داده می شود به طور مثال ممکن است در برخی کتاب های کار وقتی شما به پاسخنامه رجوع می کنید نوشته باشد گزینه 3 صحیح است یا نوشته باشد به درسنامه رجوع شود. اما در پکیج کنکور انسانی ایران تحصیل علاوه بر توضیح کامل گزینه صحیح. گزینه هایی که صحیح نیستند را هم به شما توضیح می دهند که چرا نمی توانند صحیح باشند.

  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این پکیج مشهود است به این معنا که تدریس به صورت شهودی سازی و الگو و انیمیشن است و اولین موسسه ای می باشد که از این روش منحصر به فرد برای تدریس استفاده کرده است. مشاوران ما در ایران تحصیل نیز با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های دنیا، بهترین پکیج ها طراحی کرده کره و به داوطلبان عزیز ارائه می دهند. 

  • بیان شیوا اساتید و آموزش به زبان ساده

اساتید در این پکیج بیانی کاملا شیوا و رسا دارند و شما داوطلب عزیز از تدریس اساتید به هیچ وجه خسته نمی شوید. آموزش ها به صورتی است که تمامی داوطلبان چه در سطح ضعیف باشند چه در سطح قوی به راحتی دروس را یاد می گیرند و می توانند به تست ها پاسخ دهند.

 

مزایای استفاده از پکیج کنکور انسانی 

 

اخبار پیرامون کنکور انسانی 

  • محرومیت ۶۰ داوطلب کنکور ریاضی و انسانی بر اثر تقلب

رئیس سازمان سنجش گفت: امسال ۴۰ درصد نمرات دروس به صورت تاثیر مثبت به همراه ۶۰ درصد تاثیر قطعی نمره آزمون سراسری در پذیرش دانشجو ملاک عمل است.

  • ۹ هزار داوطلب کنکور رشته ریاضی و علوم انسانی در کهگیلویه و بویراحمد آزمون دادند

حمزه هادی پور در آیین دومین روز برگزاری کنکور سراسری اظهار داشت:امسال تمامی آزمون های رشته های کنکور سراسری در نوبت صبح و از ساعت هشت برگزار می شود.

 

بهترین پکیج کنکور انسانی

 

خلاصه مطلب

برای شرکت در کنکور سراسری رشته انسانی به دلیل اینکه اکثر دروس این رشته به صورت حفظی است، داوطلبین باید زمان بیشتری را برای مطالعه دروس خود در نظر بگیرند، به همین سبب با استفاده از پکیج کنکور انسانی که توسط مجموعه ایران تحصیل گردآوری شده است، افراد می‌توانند برنامه مطالعاتی دقیقی داشته باشند. معمولا در این پکیج‌ ها داوطلبین کنکور با روش‌های تست زنی، برنامه‌ریزی و غیره آشنا می‌شوند که بتوانند رتبه دلخواه خود را کسب کنند. علاوه بر موارد بالا، مشاورین به صورت پشتیبان این نوع پکیج‌ ها با افراد متقاضی خرید در ارتباط خواهند بود. در صورت نیاز صحبت می‌کنند و تمامی دغدغه‌های این عزیزان را برطرف می‌کنند. در این مقاله به صورت کلی به بررسی و آشنایی با پکیج کنکور انسانی  پرداخته‌ایم.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پکیج کامل رشته انسانی شامل چه دروسی است؟

ریاضی انسانی، اقتصاد، ادبیات جامع انسانی، عربی جامع انسانی، تاریخ، جغرافیا، جامعه شناسی و... می باشد.

پکیج کامل رشته انسانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

تدریس تمامی دروس تخصصی رشته انسانی، تدریس توسط بهترین اساتید کشور، استفاده از روش‌های خاص و الگوهای ابتکاری برای تدریس بهتر مفاهیم و ... است.

روش مطالعه دروس اختصاصی انسانی چگونه است؟

در مقاله به صورت کامل در خصوص روش‌های مطالعاتی کنکور انسانی شرح داده‌ایم اما بهتر است بدانید که کلیه دروس اختصاصی کنکور انسانی به جز ریاضی و آمار به صورت حفظی است و نیاز به مطالعه دقیق دارد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)