ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پروژه کسری خدمت سپاه ۱۴۰۳

پروژه کسری خدمت سپاه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تمامی افراد که مشمول خدمت سربازی می باشند، همواره به دنبال راه هایی هستند که بتوانند از طریق آن ها مدت زمان سربازی را کم کنند. آن ها می توانند از طریق روش های مختلفی همچون پروژه کسری خدمت سپاه، پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین و …. مدت زمان سربازی خود را کاهش دهند. اما، تمامی این افراد برای دریافت کسری خدمت، باید شرایطی را داشته باشند؛ در غیر این صورت، کسری خدمت مشمول حال آن ها نخواهد شد.

اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید از طریق پروژه کسری خدمت سپاه و سایر پروژه ها، مدت زمان سربازی خود را کاهش دهید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با این موضوعات بدانید را به طور کامل و مفصل برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

 

 

اطلاعیه:

گذراندن 2 ماه دوره آموزشی برای تمامی متقاضیان دریافت کسری خدمت ضروری می باشد.

 

 

 

معرفی پروژه کسری خدمت سپاه

همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، سربازان از طریق روش های مختلفی می توانند مدت زمان خدمت سربازی خود را کاهش دهند که یکی از بهترین این روش ها، پروژه کسری خدمت سپاه است. این روش، دارای مزیت ها و فواید بسیاری است که افراد فقط در صورت داشتن شرایطی خاص، می توانند آن را دریافت کنند. در واقع، این افراد می توانند از طریق دریافت پروژه مرتبط با رشته تحصیلی خودشان و با محوریت نیروهای مسلح، روزهای خدمت خود را کم کنند.

لازم به ذکر است تا بدانید که سربازان مشمول شرایط، می توانند 2 الی 21 ماه کسری خدمت دریافت کنند. اما به یاد داشته باشید که گذراندن 2 ماه دوره آموزشی برای تمامی مشمولان، امری ضروری است. هر شخصی که واجد شرایط باشد و بتواند پروژه ای را اخذ کند، باید در همان یگانی که موفق به اخذ پروژه شده، دوره آموزشی اش را نیز بگذراند. به عنوان مثال: فردی که بتواند پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین ( وابسته به سپاه) را دریافت کند، باید دوره آموزشی خود را نیز در سپاه، سپری کند.

 

 

معرفی پروژه کسری خدمت سپاه 

 

برای کسب اطلاع از لیست نمونه سوالات گزینش سپاه با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

شرایط اخذ پروژه کسری خدمت سپاه

هم اکنون که به طور کامل با پروژه کسری خدمت سپاه آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که شرایط دریافت پروژه کسری خدمت از سپاه کدامند؟ در پاسخ به این سوال باید خدمت شما عزیزان بیان کنیم که شرایط خاصی برای دریافت این پروژه وجود دارند که برخی از مهم ترین این شرایط، شامل موارد زیر می باشند:

  • شما متقاضیان گرامی، نباید هیچ گونه غیبت ناموجهی داشته باشید. البته، لازم به ذکر است تا بدانید که بر اساس قوانین و مقررات مربوط به غیبت، شما می توانید غیبت های خود را موجه کرده و پروژه کسری خدمت سپاه را اخذ کنید.
  • شما باید یا دانشجو باشید و یا مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری خود را دریافت کرده باشید.
  • مدت زمان فارغ التحصیلی شما در مقاطع ذکر شده، نباید بیشتر از یکسال باشد.
  • لازم به ذکر است تا بدانید که اگر فارغ التحصیل کارشناسی هستید، فقط تحت شرایطی خاص می توانید این پروژه را دریافت کنید. برای اطلاع از این شرایط، می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل، تماس بگیرید.

برای آشنایی با کسری خدمت کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز دریافت پروژه کسری خدمت سپاه

علاوه بر شرایط ذکر شده، شما متقاضیان گرامی، برای دریافت این کسری خدمت، باید مدارکی را نیز به همراه داشته باشید. عدم وجود هر یک از این مدارک نیز سبب می شوند تا نتوانید پروژه کسری خدمت را اخذ کنید. برخی از مهم ترین این مدارک مورد نیاز، شامل موارد زیر می باشند:

  • مدارک هویتی اعم از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • 4 الی 5 قطعه عکس 3*4 با زمینه سفید
  • ارائه رزومه تحصیلی و کاری
  • اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی که در آن فارغ التحصیل شده اید.
  • ارائه تمامی ریز نمرات مرتبط با درس هایی که گذرانده اید.

لازم به ذکر است تا بدانید که تمامی مدارک و رزومه های خودتان را باید به صورت پی دی اف ارائه دهید.

 

 

مدارک مورد نیاز دریافت پروژه کسری خدمت سپاه

 

نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سپاه

شما متقاضیان گرامی دریافت این پروژه باید مراحلی را با دقت و به درستی طی کنید. عدم انجام حتی یک مرحله، سبب می شود تا نتوانید این کسری خدمت را دریافت کنید. این مراحل، به دو بخش تقسیم می گردند که شامل موارد زیر می باشند:

برای دریافت پروژه کسری خدمت سپاه، شما باید ابتدا از طریق مرورگرهای مختلف به سایت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح، مراجعه کنید. اگر دارای شرایط نام برده باشید، هویت شما احراز می گردد و بر اساس رشته تحصیلی تان، بنیاد نخبگان نیروهای مسلح پروژه کسری خدمت را به شما معرفی می نماید. سپس، تمامی مراحل بر اساس درخواست نیروهای مسلح انجام می گردد.

در روش دوم که ساده تر است، شما باید به صورت مستقیم با یکی از ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سپاه، ارتباط برقرار کنید. اگر دارای شرایط ذکر شده در بخش پیشین مقاله بودید، ارگان نیروهای مسلح، پروژه ها را به شما ارائه خواهد داد. پس از اتمام پروژه ها، ارگان مربوطه باید آن ها را تایید کند و پس از تایید، کسری خدمت پروژه، اعمال خواهد شد. لازم به ذکر است تا بدانید که این روش سریع تر و راحت از مراجعه به سایت بنیاد نخبگان است.

 

رشته های مورد نیاز برای اخذ پروژه کسری خدمت از سپاه

برای دریافت پروژه کسری خدمت از سپاه و یا پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین و … ، باید در برخی از رشته ها تحصیل کرده باشید. برخی از مهم ترین رشته های مورد نیاز برای اخذ این پروژه ها، شامل موارد زیر می باشند:

 

مهندسی کامپیوتر
مهندسی IT
نقشه کشی صنعتی
روانشناسی
مهندسی برق و الکترونیک
مهندسی نرم افزار و سخت افزار
حسابداری
مهندسی مکانیک ( تمامی گرایش ها )
مهندسی عمران
علوم سیاسی
اقتصاد
رشته های هنر
فلسفه
جغرافیا و تاریخ
حقوق
مهندسی هسته ای
دامپزشکی
مهندسی پزشکی
مهندس معماری
جامعه شناسی
مهندسی فناوری اطلاعات
مهندسی شیمی
شیمی

 

 

رشته های مورد نیاز برای اخذ پروژه کسری خدمت از سپاه

 

 

ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت توسط سپاه

هم اکنون که به طور کامل و مفصل با نحوه و شرایط دریافت پروژه کسری خدمت سپاه آشنا شدید، ممکن است سوال کنید که چه ارگان هایی پروژه کسری خدمت را ارائه می دهند؟ در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که سپاه، دارای ارگان های بسیاری است که از طریق آن ها، این پروژه ها را ارائه می دهد. لازم به ذکر است تا بدانید که اگر در ارگان های دیگری همانند ارتش خدمت کنید، مشمول دریافت این کسری خدمت از سپاه نمی شوید. به همین دلیل، بهتر است که با ارگان های سپاه، به طور کامل آشنا شوید. تعدادی از ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سپاه، شامل موارد زیر می باشند:

 

دانشگاه امام حسین و تمامی دانشکده های این دانشگاه
معاونت دانش پژوه سپاه
دانشگاه و بیمارستان علوم پزشکی بقیه الله
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء
معاونت الکترونیکی فاوا سپاه
دانشگاه صنعتی مالک اشتر
معاونت تحقیقات سپاه
سازمان تحقیقات و خودکفایی هوا فضا سپاه
جهاد خودکفایی آجا

 

 

جهت آشنایی با پروژه کسری خدمت جهاد خودکفایی آجا، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین

یکی از معروف ترین و مهم ترین ارگان های ارائه دهنده کسری خدمت از سپاه، دانشگاه امام حسین است. این دانشگاه و تمامی دانشکده هایش همگی، به مشمولان واجد شرایط پروژه کسری خدمت ارائه می دهند. افرادی که واجد شرایط باشند می توانند از این طریق نیز کسری خدمت گرفته و مدت زمان خدمت سربازی خود را کاهش دهند. در صورت دریافت پروژه های سنگین که معمولا کسری خدمت بالای 6 ماه به آن ها تعلق می گیرد، متقاضیان می بایست علاوه بر گزارش 3 ماهه، در جلسه دفاعی که پایان هر ماه با حضور استاد راهنما و داوران برگزار می شود، شرکت کنند. لازم به ذکر است تا بدانید که این جلسه دفاع نیز در سازمان نخبگان نیروهای مسلح برگزار می گردد.

افرادی هم که دارای کسری خدمت کم تر از 6 ماه هستند، بعد از به پایان رساندن پروژه باید در جلسه دفاع چند دقیقه ای که با حضور یک داور برگزار می شود، شرکت کنند. هدف اصلی طرح کسری از خدمت این دانشگاه، شناسایی و جذب افراد شایسته در سپاه، ارزیابی مناسب افراد و نخبه گزینی از میان آن ها در طول دوره کسر و … می باشند. شما عزیزان اگر می خواهید که پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین را اخذ کنید باید شرایطی را دارا باشید که در ادامه بیان خواهیم کرد.

 

 

پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین

 

 

شرایط و مراحل اداري پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین

همان طور که در بخش پیشین مقاله بیان شد، شما عزیزان باید شرایطی را داشته باشید. سپس، در صورت داشتن شرایط، باید مراحلی را نیز طی کنید که بتوانید پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین را دریافت کنید. برخی از مهم ترین این شرایط و مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

  • در ابتدا لازم است به سایت دانشگاه امام حسین مراجعه نمایید. با مراجعه به سامانه با قسمتی رو به رو خواهید شد که در آن دعوت به همكاري از جانب دانشكده‌ ها و مراكز وابسته به دانشگاه آورده شده است.
  • سپس می توانید اعلام نیاز برای دريافت پروژه، تهيه پروپوزال، داشته باشید و بعد از تأييد پروپوزال توسط دانشكده مربوطه، دريافت اعلام نياز و ارائه به همراه مدارك ( كپي شناسنامه و كارت ملي، گواهي فراغت از تحصيل يا اشتغال به تحصيل و يا گواهي اشتغال به خدمت، فرم اطلاعات شماره 1 يا فرم همكاران تحقيقاتي و يك قطعه عكس) به امور پژوهشگران شروع به فعالیت کنید.
  • در این مرحله نیاز است به تكميل پرونده و ارسال پرونده به بنياد نخبگان نيروهاي مسلح توسط امور پژوهشگران بپردازید.
  • صدور مجوز به كارگيري توسط بنياد نخبگان نيروهاي مسلح مرحله اداری بعدی است.
  • اعلام به كارگيري توسط امور پژوهشگران به دانشكده و يا مراكز مربوطه نیز در این قسمت انجام می شود.
  • در نهایت پس از طی شدن تمامی این مراحل اداری، می توانید با شروع به كار پژوهشگر با هدايت و راهنمايي مديران پروژه، به صورت رسمی فعالیت پژوهشی خود را آغاز کنید.
  • به علاوه نیاز است تا به تهيه گزارش نوبه ‌اي سه ماه يک بار از روند پيشرفت كار توسط پژوهشگر و ارسال براي امور پژوهشگران از طريق دانشكده و يا مركز مربوطه بپردازید.
  • در پايان كار جمع ‌بندي عملكرد و ارائه به دانشكده و يا مراكز مربوطه الزامی است.
  • در نهایت ارسال گزارش پايان كار پروژه توسط دانشكده و يا مراكز مربوطه براي امور پژوهشگران در غالب فرم احتساب كسری خدمت سربازی انجام می شود.

 

 

برای آشنایی با کسر خدمت دانشگاه امام حسین، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

جدیدترین اخبار کسری خدمت سپاه

تشریح قوانین دریافت کسری خدمت برای مشمولان

تعداد قابل توجهی از مشمولان خدمت سربازی به دنبال دریافت کسری از خدمت مقدس سربازی هستند و به دنبال راه قانونی برای بهره مندی از این ظرفیت هستند.

مشمولان متأهل خدمت سربازی جذب نیروی انتظامی می‌ شوند

سرگرد علی جعفری‌ منش اظهار کرد: مشمولان متأهل خدمت سربازی دارای دو فرزند در صورتی که کارهای اعزامی خود را انجام دهند به ازای همسر دو ماه کسری و به ازای هر فرزند سه ماه کسری به خدمت آن ها داده شده و در داخل شهر سکوت خود خدمت خواهند کرد و سعی بر آن خواهد بود که جذب نیروی انتظامی شوند.

فراخوان طرح‌ کسر خدمت سربازی در همدان اعلام شد

مدیر تحقیقات آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس همدان گفت: این طرح ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و طلاب سطح سه حوزه علمیه و بالاتر منتشر شده است. او افزود: فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی با موضوعات علوم و معارف دفاع مقدس ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و طلاب سطح سه حوزه علمیه و بالاتر منتشر شده است.

اطلاعیه:

در صورت دریافت پروژه های سنگین که معمولا کسری خدمت بالای 6 ماه به آن ها تعلق می گیرد، متقاضیان می بایست علاوه بر گزارش 3 ماهه، در جلسه دفاعی که پایان هر ماه با حضور استاد راهنما و داوران برگزار می شود شرکت کنند. لازم به ذکر است تا بدانید که این جلسه دفاع نیز در سازمان نخبگان نیروهای مسلح برگزار می شود.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با شرایط، مدارک و نحوه دریافت پروژه کسری خدمت سپاه آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که برای دریافت این کسری خدمت و یا برای دریافت پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین، حتما باید تمامی شرایط ذکر شده در مقاله را دارا باشید. در غیر این صورت، نمی توانید کسری خدمت را دریافت کرده و از میزان خدمت خود کم کنید. اگر در این زمینه سوالی دارید و یا با مشکلی رو به رو شدید، بهتر است که از مشاوران ما در ایران تحصیلی، کمک بگیرید. مشاوران ما به شما در این زمینه کمک کرده و تمامی سوالات شما را پاسخ خواهند داد.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پروژه کسری خدمت سپاه، به چه منظور ارائه می گردد؟ 

با استفاده از این پروژه، سربازان واجد شرایط می توانند مدت زمان سربازی خود را کاهش دهند. 

آیا مشمولان دارای مدرک کارشناسی می توانند از پروژه کسری خدمت سپاه استفاده کنند؟

بله این افراد نیز در صورت داشتن شرایطی خاص می توانند از این پروژه استفاده کنند. 

شرایط دریافت پروژه کسری خدمت سپاه چیست؟

شرایط دریافت پروژه کسری خدمت سپاه، در مقاله به طور کامل بیان شده است؛ لطفا مقاله را مطالعه کنید. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور